Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

541 Locuri de Munca in Braila - Joburi in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

541 Locuri de Munca in Braila - Joburi in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Resurse Umane


Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în resurse umane, legislație muncii și puteți lucra fără probleme cu Revisal? S-ar putea să fii inspectorul resurse umane pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare finalizate;• Cunostinte avansate legislatia muncii si salarizare;Aveți experiență și cunoștințe solide în resurse umane, legislație muncii și puteți lucra fără probleme cu Revisal? S-ar putea să fii inspectorul resurse umane pe care îl căutăm! Responsabilitati cheie:• Redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor personale (Contracte individuale de munca, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare);• Calculeaza drepturile salariale;• Operarea modificarilor in REVISAL;• Intocmirea adeverintelor solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, etc) si diferitelor evidente si rapoarte;• Evidenta concediilor medicale, odihna si alte concedii;• Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Casa de Sanatate. Descrierea job
ELDOMIR IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 168 de salarii introduse în Salario: 3701 RON/Luna

Consilier Receptie Service Auto - Braila


Candidatul ideal Experiență minimă de 1 an în domeniul recepției service-urilor auto sau experiență similară considerată avantaj. Studii de bază medii/superioare tehnice reprezintă un avantaj. Cunoștințe solide de operare MS Office și/sau alte sisteme informatice specifice activității (experiență în DMS - Automaster reprezintă un avantaj)Abilități necesare: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitate de lucru eficient cu documente și sisteme informatice. Permis de conducere categoria B.Alte Cerințe: Disponibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic. Abilități de gestionare a conflictelor, calm și toleranță ridicată. Orientare puternică spre rezultate și atitudine pro-client.Descrierea jobului Principalele Sarcini și Responsabilități: Identificarea nevoilor/ cerințelor clientului și înregistrarea acestora. Receptionarea autovehiculului ce urmează a fi reparat; efectuarea constatării primare. Consilierea și informarea clienților cu privire la volumul, durata și c
RADACINI MOTORS SRL

Economist/​ Contabil Senior


Candidatul ideal Candidatul Ideal- studii superioare finalizate - profil economic;- cunostinte de operare PC, utilizarea Charisma ERP - constituie avantaj;- capacitate de munca in echipa;- persoana serioasa, flexibila, adaptabila, dornica de a acumula cunostinte noi;e- sa detina cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;- abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;Descrierea jobului Descrierea jobului- Evidenta contabila generala conform legislatiei in vigoare;- Tine evidenta clientilor si furnizorilor;- Tine evidenta vanzarilor, mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu;- Intocmeste lunar balantele de verificare pentru clientii din portofoliu;- Introducere facturi primite de la furnizori;-Emite facturi catre clientii firmei:- Operare extrase banca;- Urmarirea incasarilor primite de la clienți si transmiterea informatiei catre echipa de vanzari;- Generare plati catre furnizori;- Verificarea jurnal
ELDOMIR IMPEX SRL

Gestionar Piese De Schimb Auto - Braila


Candidatul ideal Studii medii/superioare. Studii tehnice reprezintă un avantaj. Cunoștințe de operare pe calculator, inclusiv aplicații de identificare a pieselor. Atitudine pozitivă și responsabilitate în realizarea sarcinilor. Orientare puternică spre client. Caracter organizat, disciplinat, loial și integru.Descrierea jobului Identificarea și stabilirea necesarului de piese de schimb pentru reparații sau clienți (în principal marca Mazda / Suzuki / MG / multimarca). Furnizarea de oferte pentru piese de schimb și accesorii auto în conformitate cu solicitările. Plasarea comenzilor pentru stocul/necesarul de piese. Implementarea tuturor modificărilor de coduri pentru piesele de schimb și introducerea acestora în baza de date. Organizarea activității într-un mod care să asigure o aprovizionare optimă cu piese de schimb. Analize periodice și previziuni referitoare la activitatea de aprovizionare cu piese de schimb/accesorii/componente.Beneficii: Salariu motivant; Posibilitati de dezvolta
RADACINI MOTORS SRL

Receptioner Medical


Candidatul ideal Esti persoana potrivita daca:- este foarte organizat, serios si punctual;- este optimist, comunicativ si energic;- este amabil si cu o prezenta placuta;- isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile;- este proactiv avind o atitudine orientata catre satisfacerea necesitatilor clientilor.Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie;- Inregistreaza in sistemul Charima CMS datele pacientului, precum si programarile pentru procedurile de recuperare recomandate de medic;- Programeaza pacientii la diverse proceduri de recuperare medicala;- Inregistrează datele pacientilor pe baza actului de identitate;- Efectueaza incasarile pe casa de marcat si POS bancar;-Tine evidenta incasarilor si asigura predarea Z-ului corespunzator incasarilor inregistrate;- Informează pacienții cu privire la serviciile oferite,pachetele de recuperare medicala disponibile;- Ofera medicilor suportul necesar pentru a asigura pacientilor o experienta de
ELDOMIR IMPEX SRL

Farmacist Cu Experienta


Candidatul ideal Absolvent al Facultății de Farmacie, cu experiență în câmpul muncii.Descrierea jobului Activitate specifica profesiei de farmacist:- prepararea si eliberarea retetelor magistrale si a elaborarilor.- eliberarea medicamentelor cu sau fara prescriptie medicala.- consilierea pacientilor.Beneficii- salariu motivant- tichete de masă și tichete cadou- bonusuri de performanta
IRIS SRL

Contabil - Braila


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Suntem in cautarea unui Contabil SeniorCandidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare.Descrierea jobului:• Experienta in rеalizarea activitаtilor dе sfаrsit dе luna, cаlculаrea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale• Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel)• Abilitati de comunicare si relationare• Atentie la detalii si capacitate de organizare si respect
Effective Human Resources

Client Advisor with English - Braila (Remote)


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte -Advanced English skills.-Detail oriented.-Computer knowledge/tech savviness is a plus.-Work experience in customer support will be considered as an advantage. -Team player.-Communication and negotiation skills. Responsabilitati -Responding promptly to customer inquiries.-Understand the customer's needs and assist with general inquiries, product support and troubleshooting via phone, e-mail and chat.-Communicating with customers through various channels.-Processing orders, forms, applications and requests.-Keep
Computer Generated Solutions Romania

Civil Site Manager Urleasca


Short company description CJR Renewables is a global service provider, offering full EPC/BoP/BoS solutions in the renewable energy sector, operating across all project implementation processes. Requirements >> Higher education in Civil Engineering>> At least B3 English level>> Good knowledge of MS Office package>> Active driving license cat B>> Independence in decision-making, versatility, communication skills>> High personal culture and ethics>> Strong knowledge of legislation applied to construction sector>> Solid knowledge of road construction>> Solid knowledge in concrete foundation construction>> Good negotiation skills>> Experience on wind farms>> Experience in concrete works>> Experience in road works Responsibilities >> Analyze and study the project's contract specifications and descriptive documents, technical reports and drawings; >> Gather and request clarifications and details on the p
CJR Renewables

Contabil senior - Braila


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Suntem in cautarea unui Contabil SeniorCandidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare.Cerinte:• Experienta in rеalizarea activitаtilor dе sfаrsit dе luna, cаlculаrea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale• Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel)• Abilitati de comunicare si relationare• Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a terme
Effective Human Resources

HSE Technician for Urleasca


Short company description CJR Renewables is a global service provider, offering full EPC/BoP/BoS solutions in the renewable energy sector, operating across all project implementation processes. Requirements >>Certified HSE Inspector certificate (80 hours);>>Willingness for working on site (Monday – Friday, 8-17);>>Advanced English language skills;>>Good communication abilities;>>MS Office package knowledge;>>Driving license – B category. Responsibilities >>Ensure the implementation of safety legal requirements, company’s policies and procedures on site, defined in the Integrated Management System;>>Promotes and participates in the prevention of work-related accidents and incidents on site;>>Delivering HSE training to personnel on site, etc. Other info We offer:>>Integration in a solid, multinational and growing company;>>Dynamic, professional and multicultural team structure;>>Accommodation, meals and transport dur
CJR Renewables

Manager de tura pentru restaurant fast-food


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Cerințe:- Experiență anterioară în industria restaurantelor sau a serviciilor alimentare, cu o preferință pentru experiența într-un mediu de fast food- Abilități excelente de comunicare și leadership, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipa către atingerea obiectivelor- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona situații tensionate sau imprevizibile cu calm și profesionalism- Cunoștințe solide despre igienă și siguranță alimentară, respectând normele și reglementările relevante- Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekenduri și sărbători în funcție de necesitati- Capacitatea de a utiliza echipamente și tehnologii specifice industriei, cum ar fi casele de marcat și sistemele informatice d
HRS Romania

Electrical Site Manager for Urleasca


Short company description CJR Renewables is a global service provider, offering full EPC/BoP/BoS solutions in the renewable energy sector, operating across all project implementation processes. Requirements >>Experience in similar roles;>>Higher education in Electric Engineering;>>Very good command of English in speaking and writing (min. B2);>>Negotiation skills;>>Practical knowledge of MS Office (especially Excel) and Microsoft Project;>>Practical knowledge of AutoCAD;>>Practical Knowledge of SAP;>>Good communication skills and ability to work within an international team;>>Attention to detail and accuracy;>>Proactiveness and flexibility;>>Ability to meet deadlines and reliability in work performance;>>Driving license – B category. Responsibilities >>Support for monitoring and coordination of works on site;>>Creation of schedules and maintenance of construction documentation;>>Reporting on progr
CJR Renewables

Tehnician Electrician Intretinere


Candidatul ideal - Absolvent de studii medii, de profil electroenergetic/electrotehnic;- Cunoștințe de electrica, electronica, mecanica, hidraulica;- Cunoștințe tehnice de mentenanță generală;- Studii tehnice medii si experiență de minim 3 ani în domeniu;- Organizat, metodic, riguros;- Disponibilitatea de a lucra in trei schimburi.Descrierea jobului Realizeaza planul de mentenanță preventivă;Analizeaza fișele de depanaj;Participa la realizarea activităților de întreținere periodică, de reglare a utilajelor de producție și se asigura că liniile de producție funcționează în parametrii normali;Intervine (din puncte de vedere electric, mecanic) asupra mașinilor și instalațiilor în baza cererilor de intervenție.Se ofera: Salariu motivant; Spor de tura; Prime de sarbatori si de vacanta; Program de lucru de 8 ore pe tura. Contract pe perioada nedeterminată
ARCADA COMPANY SA

Agent Vanzari Tigari -cartele Prepay Backup/​ Hunter


Candidatul ideal -experienta in domeniul vanzarilor FMCG minim 3 ani-bune abilitati de comunicare si putere de convingere-onest,ambitios,dornic de afirmare si auto depasire.Descrierea jobului -tine locul agentilor si ajuta echipa in realizarea planurilor de vanzari-merge cu agentii de vanzari pe teren-dezvoltarea continua a zonei de activitate alocata-realizarea planului de vanzari si a ratei de profitabilitate-gestionarea corecta a soldurilor din piata si a stocului de marfaOFERTA beneficii-salariu atractiv-bonus din vanzari-masina si telefon de servici-mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara si dinamica-posibilitate de promovare
VIDAFAN SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniu – nu este obligatorie. Abilitatea de a recunoaste si dezvolta oportunitati profitabile de business; Abilitatea de a negocia si de a mentine echilibrul intre nevoile clientului si ale companiei; Limba engleza – constituie avantaj; Cunostinte operare PC – suita Microsoft; Persoana care da dovada de: integritate, responsabilitate, initiativa, putere de convingere si negociere, claritate si coerenta in exprimare; Loialitate, spirit de echipa, orientare catre client si catre rezultat; Atitudine profesionista; Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera.Descrierea jobului Market reaseach pentru dezvoltarea portofoliului de clienti; Gestionarea portofoliului de clienti si dezvoltarea relatiei cu acestia; Implementarea strategiei de vanzari; Planificarea si respectarea obiectivelor; Prezentarea si promovarea serviciilor companiei in scopul atingerii obiectivelor individuale de vanzari; Cunoasterea produselor societatii si particularizarea a
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Patiseri /​ Brutari /​ Cofetari - Brutaria Arcada


Candidatul ideal Cunostințe privind tehnologia culinară, normele și regulile de igienă și tehnicile de păstrare a alimentelor și produselor culinare Cunoașterea sortimentelor de alimente; sa trateze si sa proceseze materiile prime si ingredientele Cursuri de calificare în domeniu Spirit de echipa, implicare, inițiativă si rigurozitate Capabil sa respecte deadline-uri Abilități bune de planificare și organizare Ordonat și disciplinat Experiența pe un post similar constituie un avantaj;Descrierea jobului Propunere de imbunatatire a rețetelor și urmărirea realizării lorPregateste si prepara produsele respectând rețetarul corespunzătorMontează preparatele conform standardelorRespectă timpul de execuție al preparatelorPăstrază în condiții adecvate ustensilele și aparaturaControleaza și asigura igiena corespunzatoare a materiilor prime și a produselor finiteLa sfărșitul zilei de lucru, asigura curațenia, igiena şi ordinea locului de munca de care răspunde.
ARCADA COMPANY SA

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă. Responsabilitati - Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și alte servere de aplicații critice.- Administrarea bazelor de date pentru a asigura performanța și securitatea datelor.- Implementarea și gestionarea politicilor și măsurilor de securitate pentru protejarea infrastructurii IT și a datelor.- Planificarea și implementar
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 47 de salarii introduse în Salario: 4950 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Iasi/​ Braila


Candidatul ideal Draga candidat(a),Iti doresti sa activezi in industria farma?Esti apreciat pentru ca inveti rapid lucruri noi si iti place sa imbini cifrele cu relationarea cu clientii?Daca raspunsul este DA, nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: orientare catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări; studii liceale sau superioare finalizate; experienta de lucru intr-un rol de asistent farmacie sau intr-un job similar postului nostru (telesales/ call-center).Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti forma o imagine despre responsabilitatile postului de Reprezentant Vanzari prin Telefon, astfel: contactezi clientii si promovezi produsele conform campaniilor planificate; identifici nevoile clientilor; negociezi pachete; centralizezi comenzile clientilor in sistem.Iti oferim: salariu fix + bonus lunar din vanzari; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Bookster si disco
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Personal de Serviciu Braila,​ calea Galati (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere in grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei in care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Profilul tau Ai absolvit cel putin ciclul primar de invatamant (cel putin 4 clase); Contam pe abilitatile tale de organizare, comunicare si rel
Lidl Romania

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Braila?

Salariul mediu net in Braila este de 3 300 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 800 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Braila?

In prezent avem disponibille 541 locuri de munca in Braila.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.