Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca C++ developer in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca C++ developer in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi C++ developer in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sap Abap Developer - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Studii: Superioare Tehnice Stiinte Aplicate sau echivalentLimbi straine: Engleza – conversational, Germana – reprezinta avantaj ;Experienta: minim 2 ani experienta in programare ABAPCunoasterea modulelor SAP (WM, EWM), HANA, FIORI, SAPUI5, JavaScript constituie avantajCompetente:Orientare spre solutii si comunicareRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Business Integration și presupune următoarele sarcini:​ Creearea, conceperea si implementarea unor noi dezvoltări și îmbunătățiri în peisajul SAP ERP. Utilizarea
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Responsabil Programe Integrare Profesionala (222757)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare finalizate (psihologie, sociologie, juridice, economice, tehnice) Experienţă practică necesară: Codul muncii (constituie avantaj); Legea educației naționale Cunoştinţe IT: Deprinderi de utilizare MS Office Altele: Abilități de comunicare, de analiză şi sinteză, de planificare, de lucru în echipă, de negociere, de organizare şi sistematizare a informaţiei Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Asiguri derularea programelor de reîntinerire a forței de muncă Te ocupi de realizarea parteneriatelor cu unitățile de învățământ în formele prevăzute de lege și adecvate nevoii companiei Menții legătura cu responsabilii desemnați din companie în scopul realizării practicii școlare și integrării absolvenților în activitate Planifici stagiile de practica în companie și asiguri legătura cu responsabilii desemnați în vederea realizării practicii Monitorizezi situația mentorilor desemnați și realizezi plata bonusurilor după caz Asiguri
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Programator Sql Perioada Determinata


Candidatul ideal Programare Transact SQL (Microsoft SQL Server) Index Tuning Limba engleza – nivel mediu Atentie la detalii Responsabilitate si integritate Abilitate de prioritizare Orientare catre rezultate. Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similaraConstituie avantaj: Cunostinte programare Oracle Forms Programare PL/SQL (Oracle) Dezvoltare rapoarte SSRS Procese ETL (SSIS) Cunostinte programare .net Framework/CoreDescrierea jobului Cerintele postului: Realizeaza dezvoltari ale aplicatiilor informatice si asigura mentenanta acestora, Realizeaza procesul de identificare, impreuna cu utilizatorul final, personalul bancar, a necesitatilor de suport informatic in vederea asigurarii acestuia in conditiile de disponibilitate, calitate si securitate cerute Participa la asigurarea securitatii sistemului informatic prin aplicarea intocmai a normelor interne specifice Realizeaza elaborarea (actualizarea) procedurilor de operare şi a instrucţiunilor de lucru pentru noua aplicatie/modul inform
PATRIA BANK S.​A.​

Senior PHP Developer - Full-Time


DevelopmentBrasov+9 more What's this role about? Take part in all application development lifecycle phases; Be part of a self-organizing Scrum team, actively participating in all team activities; Develop functionalities according to defined acceptance criteria; Open to learn and apply new technologies if required Highly proactive in technical solution discussions Work within the Scrum Team to deliver the sprint scope in time and with the expected quality.What skills and experience do you need? Minimum of 4 years experience with developing enterprise-grade web applications using PHP / MySQL stacks; Experience with continuous deployment or continuous integration; Experience with modern queueing and caching systems like RabbitMQ, Redis, or Kafka; Experience working with REST APIs.Nice to have skills: Experience with Symfony as PHP web application framework; Experience with microservices, serverless architecture within a cloud context; Experience with Docker and Kubernetes; Experience with
Endava

Programator Ajutor - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR AJUTOR - AJOFM | ANOFMAngajator: ISTORM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 4Adresa locului de munca: TARGU MURES
ISTORM SRL

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Programator De Sistem Informatic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: PROGRAMATOR DE SISTEM INFORMATIC - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET INTERNET SERVICES SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET INTERNET SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingEști pasionat de marketing și tehnologie? Ecommerce-ul este un domeniu pe care îl cunoști și te pasionează?Fomco Trade, unul dintre cei mai importanți jucători în industria echipamentelor de transport, caută un Specialist Marketing dedicat pentru a se alătura echipei.Viziunea Fomco Trade este să devină alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Scopul postului:Responsabil cu dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru consolidarea prezenței online și îmbunătățirea interacțiunii cu clienții.Responsabilități principale:Prospectarea și planificarea campaniilor de promovare:Administrarea sistemului CRM pentru eficientizarea relațiilor c
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1129 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist It Junior


Candidatul ideal Specialist IT junior Fomco Business Management este în căutarea unui Specialist IT junior.Cine suntem noi?Fomco Business Management este un brand târgumureșean, parte a grupului de firme Fomco. Dezvoltat în 20 ani de activitate. Fomco Group are o prezență importantă în mediul de afaceri atât la nivel județean cât și național. Fondată ca o afacere de familie, ascensiunea companiei s-a reflectat și în creșterea numerică a angajaților, de la 3 persoane, în primul an de activitate, la peste 250 în prezent.Compania este axată pe nevoile clienților și pe menținerea unui grad ridicat de satisfacție al acestora.Ai terminat o facultate cu profil real și ești în căutarea unui loc, unde te poți dezvolta? Ești candidatul ideal pentru noi, dacă ești o persoană de încredere, pasionată de tehnologie și de dezvoltarea profesională. Te susținem cu tot ceea ce este necesar pentru a te dezvolta: cursuri, stabilitate și siguranță pe termen lung, colectiv tânăr și entuziastÎn schimb, tu ne
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Mureș Str.​livezeni (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltarea și moti
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Employer Branding Si Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Specialist Employer Branding și Dezvoltare Organizațională Căutăm un Specialist Employer Branding pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol esențial va contribui la modelarea și implementarea strategiilor noastre interne și externe pentru dezvoltarea organizațională. De ce este o oportunitate de carieră?Specialistul în Employer Branding joacă un rol crucial în atragerea și păstrarea talentelor de top, oferindu-ți șansa de a influența direct cultura și performanța organizațională. Colaborând cu departamentele de marketing și resurse umane asigură comunicarea aspectelor culturii organizaționale, pentru a poziționa compania noastră pe piața angajatorilor. Responsabilități:- Elaborează și pune în practică strategii de employer branding adaptate realității locale și nevoilor organizaționale. - Participă la crearea și gestionarea strategiei de comunicare internă și externă, îmbunătățind procesele de recrutare și vizibilitatea companiei. - Coordonează și gestionează even
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Adjunct Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Calitate Produs


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare și postuniversitare (Diplomă de licență și Master) cu specializare în inginerie sau inginerie alimentară2.Competențe/abilități: Capacitate organizatorică desavarșită, disciplină și eficiență în lucru; Bun planificator pe termen mediu și lung, cu o capacitate de analiză complexă a situațiilor; setare de priorități dar și cu o bună privire de ansamblu a obiectivului setat; Persoană setată pe rezolvarea de probleme, obținerea de soluții, gândire critică; Personalitate obiectivă , integră, pragmatică și imparțială; Spirit de observație, dinamism, perseverentă; Abilități excelente de comunicare și relații interpersonale, persuasivitate Responsabilitate, etică, onestitate, intransigență, conduită etică și confidențialitate Competențe tehnice în utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel, Ms Word, PowerPoint ) Respect față de lege și loialitate față de interesele companiei Competențe lingvistice avansate în limba romînă, oral și în scris Com
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Cunoștințe de limba engleză și maghiară Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disp
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Laborator


Descrierea jobului Candidatul ideal:Studii de specialitate în domeniul chimiei;Reprezinta avantaj:experiență practică în laborator;cunoștințe în utilizarea echipamentelor de laborator: balanţă analitică, pH-metru, spectrofotometru, termobalanță;cunoștințe despre metode de lucru aplicate în laborator: titrare, gravimetrie, analiza potențiometrică, spectrometrie;cunoștințe de limba engleza la un nivel mediu;cunoștințe de operare PC.Aptitudini: persoană dinamică, comunicativă, inovativă cu un bun spirit de echipă, orientată către atingerea rezultatelor, abilități excelente de organizare, gândire analitică. Descrierea jobului:Efectuează analiza fizico-chimică a probelor recepționate în laborator, conform procedurilor analitice și specificațiilor de calitate;Efectuează analize de materii prime și auxiliare, uleiuri, produse finite, măsurători de ambalaje, analize la cerere;Prepară reactivii necesari efectuării analizelor și determinare factor soluții titrate;Efectuează verificări, calibrări
AZOMURES SA

Tehnician Topograf


Candidatul ideal • studii medii de specialitate• experienta minim 1 ani in domeniul lucrarilor de drumuri• cunostinte de utilizare echipamente specifice• domiciliul stabil zona Mureș• permis de conducere cat. BDescrierea jobului • efectueaza masuratori terestre precise cu instrumente clasice si moderne (ridicari, trasari)• raspunde de executia ridicarilor topografice• monitorizeaza si mentine functionarea corecta a echipamentelor topografice, intervenind in remedierea eventualelor defectiuni
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4570 RON/Luna

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.