Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Consilier Juridic in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Consilier Juridic in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Juridic in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Juridic in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier juridic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Candidatul Ideal- licentiat in stiinte juridice- are experienta relevanta de 2-4 ani in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil si dreptul muncii, in relatia cu Registrul Comertului si alte autoritati ale statului- cunoaste legislatia si este la curent, in permanenta, cu modificarile legislative- are cunostinte avansate MS Office si nivel mediu limba engleza- loialitate, confidentialitate, implicare, initiativa, persuasiune, time management, abilitati bune de comunicare si mediere- capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, usurinta de a lucra la mai multe proiecte concomitent- persoana deschisa, cu atitudine pozitiva, orientata catre gasirea de solutii Descrierea jobuluiPersoana care va fi angajata pe aceasta pozitie, va avea ca atributii cel putin urmatoarele:- monitorizeaza continuu si aduce informari conducerii, in timp util, pentru aplicarea conforma a legislatiei in vigoare pentru toate activitatile companiei- se ocupa de autorizarea sau re
Clarismart Consulting SRL

Consilier Juridic


Candidatul ideal Studii superioare de drept cu licenţă; Cunostinţe de limba engleză nivel avansat scris şi vorbit; Studii de perfecţionare în domeniul legislaţiei muncii; Studii de perfectionare in domeniul fiscal si contabil; Cunoştinţe IT de bază în Microsoft Office Word, Excel, Internet; Cunoaşterea la nivel profesionist a legislaţiei în domeniul financiar-contabil şi fiscal; Cunoştinţe referitoare la metode şi formule de redactare a corespondenţei oficiale; Capacitate de concentrare analiză şi sinteză; Capacitatea de a lua decizii şi a-şi asuma responsabilitatea; Capacitatea de a învaţa şi de a se informa permanent; Perseverenţă, urmărirea şi finalizarea scopului; Etică profesională; Abilităţi de comunicare; Discernamânt şi capacitatea de a rezolva problemele; Capacitatea de autoorganizare şi punctualitate; Persoana trebuie sa fie cu mare putere de muncă în condiţii de stres, activitatea presupunând lucrări cu termene strânse, atenţie distributivă; Capacitatea de a lucra în echipă
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1414 de salarii introduse în Salario: 4386 RON/Luna

Consilier Juridic Cit Grup Imobiliare


Candidatul ideal Se iau în considerare doar persoanele ce completează mini interviul online aferent acestui JOB.Echipa noastră este specializată în închirierea și administarea de imobile proprii. Te așteptăm alături de noi.Candidatul ideal:Super organizat / organizată si te identifici in valorile companiei noastre. https://www.citgrup.ro/informatii/companiaExperiență juridică în protejarea intereselor contractualeExperiență reprezentare în instanța (2- 3 procese)Experiență în relația cu instituțiile publiceExperiență în negocierea și semnara contractelor de achizitie, furnizare, colaborareStii sa utilizezi laptopul la nivel mediu (excel, word, email)Descrierea jobului Ce ai de făcut:- te asiguri de respectarea contractelor de închirieri semnate, oferi răspunsuri locatarilor (chiriașilor) în baza contractelor semnate- rezolvi, gestionezi și asiguri suport colegilor în toate spețele ce implica situații juridice- negociezi și semnezi contracte de achizitie, furnizare, colaborare- depui do
C.​I.​T.​ GRUP S.​R.​L.​

Consilier Juridic - Specializare Dreptul Muncii


Candidatul ideal Licențiat/ă în științe juridice Experiență de minim 3 ani în domeniu Cunoștințe operare PC (excel,word) Abilități foarte bune de comunicare verbală și în scris și de relaționare Argumentare logică Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă Capacitate de a gestiona mai multe proiecte sau activități în aceeași perioadă de timp Capacitate de a respecta termene limită Atenție la detaliiDescrierea jobului Text introductivAlătură-te echipei dm!Responsabilități Oferă suport de specialitate și consiliere juridică departamentului HR Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare al procedurilor si regulamentelor privind personalul Comunică cu autoritățile și consultanții externi in vederea respectării pevederilor legale Reprezintă interesele și apără drepturile legitime ale companiei în fața autorităților publice, instituțiilor de orice natură, precum și în fața oricărei persoane juridice sau fizice Participă la ședințele
DM DROGERIE MARKT SRL

Consilier Juridic


Candidatul ideal Nivelul de studii:Studii superioare de drept cu licenta.Calificarea necesaraOperare PC: Word, Excel.Competentele postului (pachet de competente):• cunostinte foarte bune de legislatie;• capacitate de concentrare, analiza si sinteza;• echilibru emotional;• usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;• capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatea;• capacitate de a se informa si invata in permanenta;• perseverenta, urmarirea si finalizarea scopului.Descrierea jobului Acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei.• Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului.• Redacteaza proiecte de contracte, clauzele legale contractuale.• Redacteaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelorincheiate ce privesc firma.• Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.• Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firm
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1389 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Consilier Juridic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER JURIDIC - AJOFM | ANOFMAngajator: EXTREM CONSULT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
EXTREM CONSULT SRL

Consilier Juridic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER JURIDIC - AJOFM | ANOFMAngajator: RHEINBRUCKE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
RHEINBRUCKE SRL

Coordonator Departament Juridic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane:InteligenteIntegre,Cu capacitate de a finaliza obiectivele in termenul agreatCompetente de management confirmateGandire logico-matematicaAptitudini de analiza si sintezaStudii superioare juridice, Liceu cu profil real (matematica-fizica, informatica, sau economic) prezinta avantajCunoștințe Engleză – nivel avansatPachet Office – Excel (nivel avansat), Word, Power PointPăstrarea confidențialității, asumarea responsabilitățiiInițiativăDescrierea jobului Responsabilități principale:Se asigura ca organizarea juridica a holdingului este in concordanta cu viziunea holdinguluiEste secretar de sedinta in adunarile generale ale filialelor urmarind interesele legitime ale societatilor de tip holding in AGA Filiale (conform al Legii 31/1990)Coordoneaza casele de avocatura cu care colaboreza holdingul: poate angaja, renunta, suplimenta case de avocatura:Gestioneaza bugetul aferent acestui departamentCoordoneaza functional consilierii juridici din d
IMOTRUST SA

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Legal Entity Controller - Remote Job


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsUniversity degree - Business Administration, Accounting, Finance, Controlling, Economics, Mathematics or Informatics;5 to 10 years experience requested in controlling
Bosch Timisoara

Legal Entity Controller - Remote Job


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success. We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsUniversity degree - Business Administration, Accounting, Finance, Controlling, Economics, Mathematics or Informatics;5 to 10 years experience requested in controlling, purchasing or
Bosch Timisoara

Legal Entity Controller - Remote Job


Job DescriptionEnsuring the execution, coordination, and continuous improvement of operational controlling processes including data collection, validation and consolidation, design of reports and dashboards, development of prototype reporting and creation of specifications; Monitoring financial target achievement (e.g., Budget, headcount, costs, ratios, etc.), measuring derivation, evaluating risks and opportunities; ensuring compliance with guidelines; Taking the business partner role and providing advice to managers, challenging them, and proactively working on business problems and opportunities;Being responsible for month end closing tasks and reporting packs, including year-end closing activities and maintain master data (e.g. in SAP-CO);Acting responsible for various cost centers / business unit controlling process, including planning , forecasting and actuals. Plan vs Actual :Performs various analyses on variable costs, fixed costs and deviations from planned costs; Preparing an
BOSCH ROMANIA

Consilier Juridic Birou Executor Cristian Munteanu


Candidatul Ideal - cunostinte operare PC - abilitati de rezolvare a problemelor, persoana ordonata, amabila, dinamica; - abilitati foarte bune de organizare; - obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare) - studii superioare juridice sau economice - OBLIGATORIU. Preferabil experienta in domeniul executarii silite. Descrierea jobului - munca de birou - deplasari la instantele judecatoresti, la banci, la serviciul contabilitate, la diverse institutii persoane - uneltele, instrumentele, echipamentul de lucru sunt cele specifice muncii de birou: computer, scanner, imprimanta, Xerox, fax, telefon,etc. - relatii cu publicul - activitati de organizare administrativa si protocol BENEFICII: - posibilitate de promovare - prime in functie de realizari - desfasurarea activitatii intr-un mediu placut - conditii de munca superioare Descrierea companiei Birou executor judecatoresc Cristian Munteanu
Birou executor Cristian Munteanu
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.