Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

107 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

107 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari /​ Brand Ambassador Obsentum Cluj


Candidatul ideal Consultant Vanzari / Brand Ambassador Obsentum Timisoara / ClujDaca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Obsentum.Obsentum este cel mai revolutionar concept de parfumerie de nișă din Romania si deschizator de drumuri pentru piata de luxury, prezent atat in travel retail cat si in piata locala.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consilierea clientilor in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri (JoMalone, Kilian, Ajmal, Amouage, Xerjoff, Montale etc.); Atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor oferite clientilor spre vanzare; Promovarea imaginii si specificul de activitate al firmei.Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic.Este o lume ultrasen
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
SOHO READY S.​R.​L.​

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Sales Consultant


Candidatul ideal Aptitudini excelente de comunicare, convingere și negociere;Persoană manierată, responsabilă, de încredere;Identifică nevoile clienților și oferă soluții, conform politicii comerciale;Mod de gândire orientat spre client, atitudine proactivă, optimism;Capacitate de asimilare rapidă;Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office) și baze de date ERP;Spirit de echipă;Vorbitor de limba engleză la nivel mediu/avansat;Descrierea jobului Promovarea și vânzarea produselor companiei către clienți actuali și potențiali;Prospectează permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piață a serviciilor și produselor companiei;Responsabilități de administrare corespunzătoare a portofoliului de clienți și de dezvoltare a portofoliului existent;Respectă procesele și procedurile de lucru agreate;Ofertare, pregătire contracte și prezentări pentru potențiali clienți;
PM FURNITURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 833 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări B2B și căutămcoleg/ă cu experiență relevantă în gestionarea conturilor de clienți.Ce trebuie sa ai: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B (minim 3 ani) abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B. experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transmite informații relevante către restul echipelor reprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente de business colaborează
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Lucrator Comercial


Candidatul ideal Magazinul Sudorului SRL este în căutarea unui Consultant Vânzări / Lucrător Comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în cadrul noului nostru magazin ce urmează să se deschidă în Cluj-Napoca. Suntem un magazin specializat în furnizarea de articole de sudură și debitare profesionale, oferind clienților noștri cele mai bune soluții și servicii.Cerințe: Experiență anterioară în vânzări și/sau într-un mediu de retail reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv. Cunoștințe de bază în domeniul sudurii și debitării sunt apreciate, dar nu sunt obligatorii.Descrierea jobului Responsabilități: Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite în funcție de nevoile și cerințele lor. Gestionarea vânzărilor și a încasărilor în magazin. Asigurare
MWELD INDUSTRIAL SRL

Optometrist Si Consultant Vanzari


Candidatul ideal - Student in an terminal sau absolvent cu studii de specialitate finalizate - pentru Optometrist- Experienta in domeniu- Persoana responsabila, serioasa si loiala companiei- Experienta in vanzari- Cunostinte PC- Orientare catre client- Bune abilitati de comunicare si negociere- Experienta in domeniul opticii nu este neaparat obligatorie, firma asigurand pregatirea de specialitate necesara.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Testarea vederii in cabinete specializate in scopul determinarii dioptriilor- Prescrierea retetei de ochelari de vedere si lentile de contact- Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat nevoilor purtatorului- Promovarea si vanzarea in magazine specializate proprii a produselor optice comercializate de Opti-plusBENEFICII:- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru flexibil, placut, colegial- Oportunitate de a lucra intr-o firma extrem de profesionista, cu prestigiu solid in domeniu- Reale posibili
DINAMIC OPTIC SRL

Consultant Ofertare Tehnica


Candidatul ideal -> Persoană cu orientare către rezolvarea problemelor, organizată și sociabilă.-> Bună cunoaștere a detaliilor tehnice în ceea ce privește produsele care trebuie aprovizionate și ofertate.-> Minim 1 an experiență în domeniul Instalații HVAC, Termice, Sanitare;-> Abilitatea de a acorda atenție la detalii.-> Abilitatea dе a lucra în mod independent si sub presiunea termenelor.-> Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) și într-un sistem de ERP. Descrierea jobului Responsabilități :-> Asigură suport comercial / tehnic pentru echipa de vânzări proiecte.-> Ofertează Instalații HVAC, termice, sanitare pentru clădiri de tip residențial, comercial, industrial, office etc. ;-> Intocmește oferta pe baza cerințelor clientului si a documentației tehnice, cu respectarea normativelor in vigoare ;-> Sustine ofertele și soluțiile tehnice alese in discuțiile cu beneficiarul (client)Beneficii :-> Pachet salarial competitive + bonusari trimestriale + tichete de masa (30
UNIPREST INSTAL SRL

Consultant Ofertare Tehnica/​proiecte


Candidatul ideal Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de:Consultant Ofertare Tehnica/Proiecte in Cluj, Timisoara, Bucuresti sau Mures.Candidatul potrivit trebuie sa fie o persoana: -organizata; -sociabila; -orientata catre rezolvarea problemelor;Minim un an experienta in domeniul instalatii HVAC,Termice, Sanitare; abilitatea de a acorda atentie la detalii, de a lucra in mod independent si sub presiunea termenelor; cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word) si intr-un sistem de ERP. Descrierea jobului Responsabilitati:-oferteaza instalatii HVAC, termice, sanitare pentru cladiri de tip residential , comercial, industrial, office;-intocmeste oferta pe baza cerintelor clientului si a =documentatiei tehnice, cu respectarea normelor in vigoare;-sustine ofertele si solutiile tehnice alese in discutiile cu beneficiarul;-asigura suport comercial/tehnic pentru echipa de vanzari proiecte.Beneficii:-
ADECCO RESURSE UMANE

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Consultant Vanzari - Magazin Produse Profesionale Coafura


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare;- Zambet si atitudine pozitiva;- Pasiune pentru produsele de beauty, in special cele dedicate parului;- Spirit de echipa;- Seriozitate si implicare.Descrierea jobului Pentru ca ne dezvoltam constant, ne marim echipa in urmatoarele locatii:- Feeria Carrefour Baneasa;- Auchan Militari;- Iulius Mall Cluj Napoca;- City Park Mall Constanta;- Auchan Sibiu;- Afi Brasov.Responsabilitatile tale:- Recomandarea produselor cosmetice;- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora;- Receptia si aranjarea produselor cosmetice la raft;- Activitati specifice casei de marcat;- Realizarea planului de vanzari lunar.Beneficii:- Salariu fix negociabil dupa 3 luni, in functie de implicarea si dezvoltarea ta;- Tichete de masa;- Bonusuri din vanzari;- Bonusuri de performanta;- Premii in produse;- Reduceri de angajati;- Program in ture;- 2 weekenduri libere pe luna;- Training de specialitate;- Reale posibilitati de promovare si perfectionare.
PROFIHAIRSHOP DISTRIBUŢIE S.​R.​L.​

Inginer Instalatii


Candidatul ideal Inginer instalatii pentru constructiiCandidatul ideal trebuie sa aiba:• Studii superioare In domeniu (inginer instalatii in construcţii)• Cunostiinte de baza a programelor de proiectare 3D (Revit)• Cunoasterea programelor MS OFFICE• Utilizarea limbii engleze la nivel mediu• Cunoasterea limbii germane consituie un avantaj.Descrierea jobului Viitorul coleg va trebui sa ne ajute la :• Proiectarea instalatiilor termice/ventilari /sanitare/electrice conform standardelor europene• Elaborare de solutii tehnice• Implementarea in proiect a eventualelor modificari cerute de catre beneficiarsi va avea parte de urmatoarele beneficii:• Conditii de lucru intr-un mediu dinamic si echipa tanara• Pachet salarial atractiv• Posibilitati de dezvoltare continua din punct de vedere profesional prin proiecte de anvergura si specializari in diferite softuri de proiectare.
SUESS CONSULTING ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 687 de salarii introduse în Salario: 5501 RON/Luna

Operator Introducere Date Cu Limba MaghiarĂ


Candidatul ideal Ce căutăm? O persoană harnică, serioasă, implicată și creativă cu atenție la detalii Să ai cunoștințe de operare pe calculator și site-uri de tip social media Să ai cunoștințe de limbă maghiară (avansat) și engleză (mediu) cerință OBLIGATORIE Studii medii sau superioare Abilități de comunicare cu spirit de echipă și fire extrovertă.Descrierea jobului Atribuții zilnice: Să ajungi la birou la ora 8:00 și să nu te grăbești să pleci mai repede de ora 17:00 cu pauza inclusă Să îți faci o cafea, capuccino, ceai etc. să te poți organiza mai bine atunci când te așezi la birou Ca să cunoști produsele și să le înveți mai ușor e nevoie să petreci timp alături de cele două colege din depozit, să le ajuți la pregătirea produselor pentru livrare Ca să nu devină o rutină activitatea, te întorci la biroul tău, unde te ocupi de introducerea noilor produse în site și eliminarea celor vechi Să te ocupi de emiterea (tipărirea) etichetelor cu traducere, pentru diferite produse Să urmărești
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Freight Forwarder


Candidatul ideal Studii universitare/mediiExperienta in domeniul transporturilor , constituie un avantajExperiență de lucru pe platformele specifice domeniuluiExperienţa in activitati comerciale;Cunoasterea limbii engleze avansat + o alta limba straina de circulatie internationala (franceza) etc.Bune abilitati de operare calculator (Office/Internet);Spirit de echipa;Abilitati si competente de comunicare directa, scrisa si in mediul online;Acreditari, certificari si cunoasterea legislatiei specifice domeniului , constituie un avantaj;Un bun spirit de planificare si organizare al activitatilor, orientare catre solutii;Persoana energica ,responsabila ,organizataDescrierea jobului Coordonarea contractelor de transport intern si international (urmarirea derularii efective a transportului);Intocmirea de oferte de transport;Monitorizeaza evolutia curselor si pozitionarea camioanelorAdministrarea relatiilor cu clientii existentiUrmarirea incasarii creantelor de la clienti;Preluarea comenzilor
AIGLE CONSULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10000 RON/Luna

Inginer Proiectant ReȚele Electrice


Candidatul ideal Diplomă de licență în domeniu (Inginerie Electrică); Interes și dorința de a se specializa în proiectarea instalațiilor electrice, sisteme și acționări electrice; Abilități de învățare rapidă și adaptabilitate la medii de lucru dinamice; Cunoștințe de bază în domeniul instalațiilor electrice sau dispoziție de a învăța; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Capacitate de analiză și sinteză, organizare și rigurozitate; Cunoștințe bune MS Office/AUTOCAD Permis conducere, categoria B.Descrierea jobului Proiectare instalații și rețele electrice de JT, MT și/sau IT ; Crearea documentației de proiect, inclusiv desene tehnice și diagrame relevante; Asistență tehnică la implementare: colaborarea cu echipa de implementare pentru a asigura un proces de implementare fără probleme. Participare la recepția lucrărilor proiectate și întocmirea referatului privind punctul de vedere cu privire la realizarea lucrărilor.
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

SelecȚia Consiliului De AdministraȚie Compania De ApĂ ArieȘ


Candidatul ideal Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Apa Văii Arieșului, prin Comisia de selecție și asistat de expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a sapte posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi (prin interviu, după caz), pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației
ARC CONSULTING S.​R.​L.​

Agent Imobiliar


Candidatul ideal CE CAUTAM: Candidatul ideal este persoana dornica de dezvoltare continua, de independenta financiara si optimista, perfectare fara greseala nu exista; Sa iubeasca cititul si sa nu se opreasca din a deveni cea mai buna varianta a lor; Sa aiba abilitati de invatare, comunicare si negociere; Sa fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Empatie si optimism; Proactvitate si orientare catre rezultat (care este in primul rand multumirea clientilor); Cunostinte operare calculator;AVANTAJE: Experienta pe piata imobiliara; Limba engleza nivel mediu; Permis de conducere categoria B ( sau disponibilitatea / posibilitatea de a obține permisul).Descrierea jobului ATRIBUTII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, dupa consilierea proprietarilor; Calificarea clientilor prin intelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionarilor, insotirea si consilierea acestora de la vizionare la semnare; Dezvoltarea unei relatii bazate pe i
FIX CONSULT IMOBILIARE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer proiectant HVAC


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte - Experiență anterioară în proiectarea sistemelor HVAC.- Diplomă în Inginerie Mecanică, Inginerie de Instalații sau domeniu similar.- Cunoștințe solide despre standardele și reglementările în domeniul HVAC.- Abilități avansate de utilizare a software-urilor de proiectare, cum ar fi AutoCAD, Revit sau similare.- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilitati Compania noastră, specializată în proiectarea și implementarea sistemelor de încălzire, ventilație și aer condiționat (HVAC), caută un Inginer Proiectant HVAC pasionat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre inovatoare. Ca membru al echipei de proiectare, vei contribui la elaborarea și implementarea soluțiilor HVAC eficiente și sustenabile pentru o varietate
Job Consult

Editor Video


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență în editare video și utilizare software de editare.Creativitate și abilități de comunicare.Studii superioare sau experiență relevantă.Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să creăm conținut video captivant pentru o audiență globală! Responsabilitati Responsabilități:Montaj și post-producție video pentru diverse proiecte.Colaborare strânsă cu echipa creativă.Asigurarea calității și a identității de brand în materialele video.
Job Consult

Media netă estimată pe baza celor 45 de salarii introduse în Salario: 4250 RON/Luna

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 107 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.