20 Locuri de Munca Contabil in Aiud
20 Locuri de Munca Contabil in Aiud
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Aiud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti |
Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.R.L.
Contabil Senior |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:5 ani experiență într-un rol similar, de preferat cu expunere către zona Producție;Studii superioare, de preferat, de specialitate;Cunoștințe solide de fiscalitate și legislație adiacentă, astfel încât să poată verifica și să depună declarațiile fiscale conform reglementărilor din domeniu;Experiență anterioară, cunoașterea proceselor de producție și cunoștințele de analiza a costului de producție, până la nivel de actualizare de rețetare reprezintă un avantaj;Cunoașterea sistemelor de tip ERP, SAP reprezintă un avantaj, cu potențial de învățare și adaptare la standardele de raportare internaționale, IFRS;Foarte bune abilități de comunicare/adaptare a stilului de comunicare, pentru a-și obține informațiile/datele de care ai avea nevoie în fluxurile de muncă;Capacitatea de a lucra în echipă cu directorul financiar pentru stabilirea indicatorilor principali de performanță a companiei (cash flow/structura PNL/management accounts).Descrierea jobului C
SKILLD BY EJOBS
Contabil / Economist |
Candidatul ideal VCST Romania angajeaza Contabil / Economist in Alba Iulia. Perioada determinata de 1 an. CANDIDATUL IDEAL: Studii superioare de specialitate in domeniul economic Experienta dorita – 3-5 ani. Cunostinte avansate de contabilitate si fiscalitate Limba engleza – nivel mediu Cunostinte avansate de operare pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului EconomistRESPONSABILITATI: Operarea si analiza documentelor de intrare – iesire in/din societate; Urmarirea si operarea documentelor de incasări si plati prin banca; Intocmirea de note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Urmarirea documentelor cu regim special; Urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii si a legislatiei in vigoare; Realizarea de centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar – contabile.BENEFICII: Bonus semestrial Tiche
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL
Operator Facturare |
Candidatul ideal Profil candidat: 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar; Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj; Planificare, organizare și setarea de priorități; Analiză și sinteză; Raționament logic; Studii medii; Utilizare PC - Microsoft Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilități: Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe baza instructiunilor primite; Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz; Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative; Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de client Verifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor; Cautarea , scanarea si trimiterea in max 48 h a tuturor facturilor solicitate de departamentul juridic , departamentul control - credite car
ALBALACT S.A.
Operator Facturare |
Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Cerinte:• 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar;• Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;• Planifica
Lactalis Group
Contabil-sef - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL-SEF - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. GALWAY SPORT S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: AIUD
S.C. GALWAY SPORT S.R.L.
Vezi alte joburi relevante
Contabil |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil / Economist dedicat si experimentat pentru a se alatura echipei noastre din cadrul companiei noastre din Alba Iulia.Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj.Daca sunteti pasionat de domeniul contabilitatii si aveti abilitati solide in gestionarea aspectelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia noastra vacanta.Descrierea jobului Intocmirea si mentinerea registrului general al contabilitatii. Inregistrarea tranzactiilor financiare zilnice si reconcilierea conturilor. Pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale si a rapoartelor financiare periodice. Verificarea si corectarea erorilor contabile si fiscale. Gestionarea activelor fixe si calcularea amortizarii. Asigurarea conformitatii cu reglementarile contabile si fiscale.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 5000-7000 Ron Net in functie de experienta. Decontare transport. Prime de Sarbatori. Bonus de performante.
ROMWEST EURO SRL
Contabil |
Candidatul ideal studii economice; cunoaşterea legislației financiar-contabile în vigoare; minim 2 ani experiență pe o poziție similară; cunoștințe operare PC (Outlook, Word, Excel); abilități de comunicare; abilități de organizare și planificare; capacitate de rezolvare a problemelor; atenție la detaliiDescrierea jobului întocmirea și prelucrarea documentelor contabile primare și asigurarea arhivării acestora; contabilizarea facturilor de intrare: interne și externe, achiziții de bunuri și servicii; verificarea corectitudinii documentelor primite; colaborarea cu echipa departamentului pentru ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile
TRANSILVANIA NUTS SRL
Expert Contabil |
Candidatul ideal 🚛 Compania noastră caută un Expert Contabil pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în contabilitate și va fi capabil să gestioneze responsabilitățile contabile ale companiei în conformitate cu standardele și reglementările financiare în vigoare.📍Locație: Alba Iulia, Romania📎Cerințe: Licență în contabilitate sau echivalent. Experiență vasta ca si expert contabil. Cunoștințe solide ale legislatiei in vigoare. Cunoștințe solide în utilizarea software-urilor de contabilitate Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capabil să lucreze cu termene limită strânse.Descrierea jobului 📎Responsabilități principale: Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei Planificarea fiscala Revizie fiscala Certificarea declaratiilor fiscale Asistenta fiscala📎Beneficii: Pachet salarial competitiv. Prime de sarbatori Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică, într-un mediu stimul
EURO TEAM GB SPEDITION SRL
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Post: economist/contabil Locatie: SIBIU sau ALBA IULIACerinte:- minim 1 an experienta in domeniu- Cunostinte de operare PC: Windows, Ms Office;- Cunostinte de contabilitate-inregistrare pe conturi contabile + intocmirea de declaratii +bilant- Un plus, cunoasterea programului SAGA, SMARTBILL, FGO- Responsabilitate si acuratete;- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii;- Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare.- Cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romanesti;- Abilitati de organizare si planificare;Descrierea jobului Inregistrare documente contabile, inchidere luna contabila, intocmire declaratii, analiza balanta contabila.-Salariu atractiv-Bonusuri/Prime
WISE FINANCIAL EXPERT S.R.L.
Payroll Consultant |
Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL
Operator Ambalare- Productie Oiejdea Albalact |
Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Stare de sanatate bunaDorinta de a munciDisponibilitate munca in schimburiAbsolvent 10 clase/Scoala Profesionala/Liceu; Responsabilitati Coordoneaza activitatea de
Lactalis Group
Economist |
Candidatul ideal Studii superioare/medii in domeniul economic; Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj; Cunostinte de operare Microsoft Office ( Excel, Word , Power Point ) la nivel mediu; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu; Capacitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor; Abilitati bune de comunicare cu colegii, atat din departament cat si din restul companiei.Descrierea jobului Contabilizarea facturilor de furnizori si clienti; Inregistrarea operatiunilor de incasari si plati conform extraselor de cont bancar; Inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa; Intocmire state de plata salarii; Participarea la pregatirea declaratiilor fiscale, inventariere precum si intocmirea bilantului.Beneficii: Mediu de lucru competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica; Pachet salarial motivant in functie de experienta; Decontarea transportului, tichete
APIDAVA SRL
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: OCMA CONTEXPERT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALBA IULIA
OCMA CONTEXPERT SRL
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: BAVARIA EVENTS S.R.L.Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BISTRA
BAVARIA EVENTS S.R.L.
Expert Contabil-verificator - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: EXPERT CONTABIL-VERIFICATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: OMNI CURIER SRLExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: ALBA IULIA
OMNI CURIER SRL
Operator Facturare |
Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe gaza instructiunilor primite;Emite facturi pe baza dovezilor de livrare (aviz de marfa confirmat de client) pentru toti clientii care sunt livrati pe baza de aviz de insotire a marfii;Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz;Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative;Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de clientVerifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;Arhivare documente si transmiterea lor catre arhivist;Imparte facturile pe unitati pentru trimiterea lor prin posta sau corespondenta electronica; Profil candidat:6 luni - 1 an experiență pe un rol similar;Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției - constituie avantaj;Planificare, organizare ș
LACTALIS LOGISTIC SRL
Consultant Financiar Nn |
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.A.
Operatori calitate in Sebes |
Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto? Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din SEBES: Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Transport asigurat;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- Verificarea componentelor din punct de vedere al calitatii. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL
Consultant Financiar Nn |
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.A.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: