Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil / Economist dedicat si experimentat pentru a se alatura echipei noastre din cadrul companiei noastre din Alba Iulia.Experienta in domeniul contabil in productie - constituie un avantaj.Daca sunteti pasionat de domeniul contabilitatii si aveti abilitati solide in gestionarea aspectelor financiare, va invitam sa aplicati pentru pozitia noastra vacanta.Descrierea jobului Intocmirea si mentinerea registrului general al contabilitatii. Inregistrarea tranzactiilor financiare zilnice si reconcilierea conturilor. Pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale si a rapoartelor financiare periodice. Verificarea si corectarea erorilor contabile si fiscale. Gestionarea activelor fixe si calcularea amortizarii. Asigurarea conformitatii cu reglementarile contabile si fiscale.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 5000-7000 Ron Net in functie de experienta. Decontare transport. Prime de Sarbatori. Bonus de performante.
ROMWEST EURO SRL

Media netă estimată pe baza celor 5510 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal studii economice; cunoaşterea legislației financiar-contabile în vigoare; minim 2 ani experiență pe o poziție similară; cunoștințe operare PC (Outlook, Word, Excel); abilități de comunicare; abilități de organizare și planificare; capacitate de rezolvare a problemelor; atenție la detaliiDescrierea jobului întocmirea și prelucrarea documentelor contabile primare și asigurarea arhivării acestora; contabilizarea facturilor de intrare: interne și externe, achiziții de bunuri și servicii; verificarea corectitudinii documentelor primite; colaborarea cu echipa departamentului pentru ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile
TRANSILVANIA NUTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5501 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Expert Contabil


Candidatul ideal 🚛 Compania noastră caută un Expert Contabil pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în contabilitate și va fi capabil să gestioneze responsabilitățile contabile ale companiei în conformitate cu standardele și reglementările financiare în vigoare.📍Locație: Alba Iulia, Romania📎Cerințe: Licență în contabilitate sau echivalent. Experiență vasta ca si expert contabil. Cunoștințe solide ale legislatiei in vigoare. Cunoștințe solide în utilizarea software-urilor de contabilitate Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Atent la detalii și capabil să lucreze cu termene limită strânse.Descrierea jobului 📎Responsabilități principale: Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei Planificarea fiscala Revizie fiscala Certificarea declaratiilor fiscale Asistenta fiscala📎Beneficii: Pachet salarial competitiv. Prime de sarbatori Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică, într-un mediu stimul
EURO TEAM GB SPEDITION SRL

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal VCST Romania angajeaza Contabil / Economist in Alba Iulia. Perioada determinata de 1 an. CANDIDATUL IDEAL: Studii superioare de specialitate in domeniul economic Experienta dorita – 3-5 ani. Cunostinte avansate de contabilitate si fiscalitate Limba engleza – nivel mediu Cunostinte avansate de operare pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Descrierea jobului EconomistRESPONSABILITATI: Operarea si analiza documentelor de intrare – iesire in/din societate; Urmarirea si operarea documentelor de incasări si plati prin banca; Intocmirea de note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Urmarirea documentelor cu regim special; Urmarirea circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii si a legislatiei in vigoare; Realizarea de centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar – contabile.BENEFICII: Bonus semestrial Tiche
VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION ALBA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1282 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Post: economist/contabil Locatie: SIBIU sau ALBA IULIACerinte:- minim 1 an experienta in domeniu- Cunostinte de operare PC: Windows, Ms Office;- Cunostinte de contabilitate-inregistrare pe conturi contabile + intocmirea de declaratii +bilant- Un plus, cunoasterea programului SAGA, SMARTBILL, FGO- Responsabilitate si acuratete;- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii;- Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare.- Cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romanesti;- Abilitati de organizare si planificare;Descrierea jobului Inregistrare documente contabile, inchidere luna contabila, intocmire declaratii, analiza balanta contabila.-Salariu atractiv-Bonusuri/Prime
WISE FINANCIAL EXPERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1373 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Operator Facturare


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe gaza instructiunilor primite;Emite facturi pe baza dovezilor de livrare (aviz de marfa confirmat de client) pentru toti clientii care sunt livrati pe baza de aviz de insotire a marfii;Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz;Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative;Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de clientVerifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;Arhivare documente si transmiterea lor catre arhivist;Imparte facturile pe unitati pentru trimiterea lor prin posta sau corespondenta electronica; Profil candidat:6 luni - 1 an experiență pe un rol similar;Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției - constituie avantaj;Planificare, organizare ș
LACTALIS LOGISTIC SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Profil candidat: 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar; Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj; Planificare, organizare și setarea de priorități; Analiză și sinteză; Raționament logic; Studii medii; Utilizare PC - Microsoft Excel, Word, PowerPoint.Descrierea jobului Responsabilități: Emite facturi de servicii sau orice alt tip de factura de vanzare pentru comapniile din grup pe baza instructiunilor primite; Opereaza corectii de cantitate pentru livrarile efectuate cu avize sau factura; Corectiile pot fi efectuate fie pe aviz sau pe factura dupa caz; Opereaza corectii de pret pentru clienti pe baza documentelor justificative; Emite facturi in baza avizelor de expeditie confirmate de client Verifica facturile intocmite sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor; Cautarea , scanarea si trimiterea in max 48 h a tuturor facturilor solicitate de departamentul juridic , departamentul control - credite car
ALBALACT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 508 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Cerinte:• 6 luni – 1 an experiență pe un rol similar;• Experiența anterioara într-o companie din domeniul logisticii sau producției – constituie avantaj;• Planifica
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 954 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: OCMA CONTEXPERT SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ALBA IULIA
OCMA CONTEXPERT SRL

Expert Contabil-verificator - Ajofm | Anofm


Ocupatia: EXPERT CONTABIL-VERIFICATOR - AJOFM | ANOFMAngajator: OMNI CURIER SRLExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: ALBA IULIA
OMNI CURIER SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager Operational


Candidatul ideal 🚛 Compania EURO TEAM GB SPEDITION este în căutarea unui Manager Operațional dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Ne dorim să aducem în echipă un lider puternic, cu abilități remarcabile de organizare și gestionare a resurselor.📍Locație: Alba Iulia, Romania📎Cerințe: Experiență relevantă într-un rol similar, cu o experiență anterioară în gestionarea echipei și a operațiunilor. Abilități excelente de comunicare și leadership, cu capacitatea de a motiva și de a inspira echipa. Capacitate de a dezvolta strategii operaționale și de a le implementa cu succes. Cunoștințe solide de gestionare a proiectelor și abilități analitice excelente. Orientare către rezultate, cu o atenție deosebită pentru detalii și calitate.Descrierea jobului 📎Responsabilități principale: Gestionarea echipei operaționale, oferind suport și îndrumare pentru atingerea obiectivelor stabilite. Monitorizarea bugetului și a costurilor echipei operaționale pentru a asigura conf
EURO TEAM GB SPEDITION SRL

Media netă estimată pe baza celor 78 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Media netă estimată pe baza celor 543 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer remote support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 865 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL

Consultant Vanzari Bijuterii | Pandora


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Operator Ambalare- Productie Oiejdea Albalact


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Stare de sanatate bunaDorinta de a munciDisponibilitate munca in schimburiAbsolvent 10 clase/Scoala Profesionala/Liceu; Responsabilitati Coordoneaza activitatea de
Lactalis Group

Consultant Turism


Candidatul ideal - Persoana calma, sociabila, placuta;- Cunostinte de operare PC (E-mail, Word, Excel);- Cunostinte medii de limba engleza;- Seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu;- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.- Domiciliul stabil in Alba Iulia si iprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu asteptarile clientilor;- Mentinerea relatiei cu clientii si fidelizarea acestoraBeneficii:- Un mediu de lucru ce ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;- Un sistem de salarizare atractiv (salariu fix + bonus) ce recompenseaza performatele profesionale;- Organizarea regulata a calatoriilor de informare in diverse destinatii interne si externe.
FILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 308 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.