Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 9000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente si jurnale p
Clarismart Consulting SRL

Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.​R.​L.​

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Cerințe:- Absolvent de studii superioare în domeniul economic;- Experiență de minim 3 ani pe un post similar în contabilitate;- Cunoștințe de operare PC, inclusiv MS Office (Excel);- Cunoștințe de legislație în domeniul financiar-contabil;- Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra ordonat;- Aptitudini de comunicare, învățare, inițiativă, flexibilitate și dinamism;- Meticulozitate, acuratețe și atenție sporită la detalii;- Experiență în utilizarea programului de contabilitate WinMentor constituie avantaj;- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu.Descrierea jobului - Efectuează înregistrarea cronologică și sistematică a tuturor documentelor financiar/contabile - facturi de achiziții, facturi de vânzări, registrul de casă, extrase de cont, recepția și amortizarea mijloacelor fixe, deconturi de cheltuieli și ordine de deplasare, bonuri de consum, reevaluare elemente patrimoniale exprimate în valută;- Îndosariază și arhivează documentele după înregistrare;
V.​B.​N.​DOORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5984 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Contabil sef /Director economic- pentru companie de productie.Cerințe:- studii superioare- experienta in post de contabil sef/director economic .- cunoasterea legislatiei fiscale- cunostinte Microsoft Office- persoana onesta, comunicativa, empaticaBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii- Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar- Raspunde si intocmeste balanta lunara- Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor- Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare- Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit
CLARISMART CONSULTING SRL

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului Descriere job: emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic /​ Economist


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Contabil sef /Director economic- pentru companie de productie.Cerințe:- studii superioare- experienta in post de contabil sef/director economic .- cunoasterea legislatiei fiscale- cunostinte Microsoft Office- persoana onesta, comunicativa, empaticaBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii- Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar- Raspunde si intocmeste balanta lunara- Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor- Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare- Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit
CLARISMART CONSULTING SRL

Arad - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană facturare/Consiler vanzari Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobuluiCe vei face:Veți fi
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Angajam Contabil (contabilitate Primara)


Angajam contabil,(contabilitate primara) cu experienta. Cunostinte operare PC , SAGA, EXCEL. Atributii: avizare, facturare, evidenta contractelor, gestiune, registru jurnal, registru de casa, evidenta angajatilor. Sediul social este in Tisa Noua, Arad (13 km din centrul orasului). Programul de lucru este pe doua schimburi.Pentru mai multe detalii , ne puteti contacta la nr. de tel.
Agrokyl Comp SRL

Angajam Contabila


Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
SC WEST LAND ES

Cautam Un Coleg Colega Contabil


Conta Analitic CR SRL societate de consultanta fiscala si contabilitate angajează contabil - cunoștințe minime conturi, contabilitate primara . Oferim un nivel de salarizare corespunzator pregatirii Se acorda tichete de masa Loc de munca situat in zona ultracentrală - Filarmonica, ANAF, Primarie
Conta Analitic CR

Angajam Economist Contabilitate Primara


Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
SC WEST LAND ES SRL

Relati Clienti,​ Facturare


Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email
SC ALPIN-C SRL
Vezi alte joburi relevante

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Operator asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Sarcinile tale:Respectarea instructiunilor de lucru specifice ariei de asamblareInserarea firelor in bloc/mufaBandajarea firelorMontarea clip-urilor pe ramuriRespectarea cu strictete a standardelor si cerintelor de calitate Competentele tale:Absolvent studii medii, minim 8 clase Responsabilitate si spirit de echipaDisponibilitatea de a lucra in schimburiCapacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamicDisponibilitate pentru munca in picioare
Leoni Wiring Systems Arad SRL

Media netă estimată pe baza celor 63 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operare Si Intermediere Date (arad)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​

Operator Stocuri Hiper-farmacia Dr.​ Max Arad


Candidatul ideal Construim hiper-cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Stocuri pentru Hiper-Farmacia Dr. Max în Arad. Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii (bacalaureat) sau constituie avantaj daca ești elev la scoala Postliceală de Asistenți de farmacie Să fii atent la detalii și riguros; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să fii o persoană deschisă, comunicativă și responsabilă; Să deții cunoștiinte operare PC; Să ai experienta într-un domeniu similar constituie avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei opera facturile, avizele de transfer și credit notele în programul informatic implementat în farmacie; Vei recepționa, vei introduce și vei depozita marfa aferentă facturilor primite; Vei asigura depozitarea și aprovizionarea la raft; Vei monitoriza stocurile și vei transmite superiorului direct neconcordanțele identificate; Vei participa la efectuarea inventarelor periodice pentru a asigura controlul gestiu
DR.​MAX S.​R.​L.​

Operator Date


Candidatul ideal - Studii medii;- Cunostinte de operare Microsoft Office – nivel mediu;- Rigurozitate, atentie la detalii, precizie si rapiditate la prelucrarea si operarea datelor pe PC;- Cunoasterea limbii engleze (vorbit/scris/citit) - nivel incepator spre mediu(constitiue avantaj);- Seriozitate, responsabilitate si profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Primirea informatiilor legate de comenzi de la dispeceri.- Gestionarea si inregistrarea tuturor comenzilor pentru marfurile si ambalajele care intra/ies din depozit;- Verificarea corectitudinii inregistrarilor operatiunilor realizate raportat la comenzile existente;- Verificarea existentei si continutului documentelor privind receptia/expedierea marfurilor si asigurarea introducerii datelor in sistemul informatic;- Introducerea si actualizarea diferitelor tipuri de informatii privind solutiile de transport;- Gestionarea platformei clientului/clientilor alocati;OFERIM:- Pachet salarial care include un venit fix plus bon
INTERNATIONAL ALEXANDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 868 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Internal Audit Specialist


Candidatul ideal ─ University degree;─ Audit experience (external/internal) preferred 4+ years;─ Certifications (CPA, CIA, CFE, CISA) are preferred;─ Good understanding of Institute of Internal Auditors (IIA) standards, internal controls framework, riskmanagement and SOX;─ Very good knowledge of MS Office and data analysis;─ Fluent knowledge of English and German (advantage);─ Good communication, problem solving, multi-tasking and interpersonal skills;─ Familiarity with business and financial principles, good analytical skills;─ Willingness to travel as required to support audit fieldwork.Descrierea jobului ─ Participate in planning, scoping, execution and review of audits─ Perform audit fieldwork (Operations, Compliance, Regulatory, Finance, SOX audits, etc.)─ Review and evaluate compliance with policies and procedures─ Identify audit issues and root causes, recommend improved internal controls and follow-up if correctiveactions are implemented and if these would mitigate the identifi
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Administrative Operator


Candidatul ideal Accounting relations France - Romania Collect supplier invoices in Romania Reconciliation of supplier invoices with purchase orders Follow-up of supplier litigation if there are discrepancies between orders and invoices Reconciliation of AMMA accounting accounts with receipts of goods Prepare all the documents for the extern accounting Managing all the administrative documents inside company and with different servicessuppliers Complete all the files(Consumption and Raport pivot of daily production/month)Descrierea jobului Logistic/Aquisition Monitoring of primary and secondary raw material stocks Register all the orders entrances received from our customer into ERP system Create and maintain an accurate database inside company ERP system regardinglaunching purchase orders, follow up and monitor the deadlines Preparing the import/export documents, creating invoice/DN(back up when its request) Optimize the deliveries by finding ways of operating/optimizing i
SAFISOL INDUSTRY SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.