Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.​R.​L.​

Contabil Junior


Candidatul ideal CERERE OBLIGATORIE: Facultatea de ContabilitateCunostinte de operarare PC: Microsoft Office, in special Excel si WordPersoana organizata si responsabila, interesata de o colaborare pe termen lungLimba engleza/italiana reprezinta un avantaj Descrierea jobului Pozitia de Contabil Junior se refera la acordarea de asistenta si suport unui contabil cu experienta privind organizarea si tinerea contabilitatii primare.Principalele activitati vor fi:- emitere si inregistrare facturi- prelucrarea documentelor contabile conform procedurilor companiei- indosariere si trimitere plicuri curier- scanare documente si trimitere emailuri catre clientiJobul este full-time in biroul nostru din Bacau.Oferim un mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara.Acceptam si CV-uri ale persoanelor studente la Master la Facultatea de Contabilitate.
S.​C.​ VITRANS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 382 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Economist Contabilitate Generala


Candidatul ideal Ceilalți îți spun să “stai in banca ta” și să “nu faci valuri”.Noi te învățăm „să-ți croiești” cariera in Barrierși te încurajăm să explorezi propriul drum profesional.Ceilalți îți spun să ramai ,, cu picioarele pe pământ''.Să urmezi ,,cărări bătătorite''. Să taci.Noi te sprijinim să ,,ieși din rând'' și să lucrezi în ritmul tău .Să visezi mai mult la viitorul tău .Să îți urmezi pasiunea.Vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica alaturi de care sa iti pui in practica cunostintele si sa te dezvolti in domeniul Financiar?Ce asteptari avem de la tine: Studii superioare economice Cel putin 3 ani de experienta in activitate financiar – contabila Cunoasterea unui program de contabilitate (constituie un avantaj experienta de lucru in SAP) Cunostinte medii de Word si ExcelDescrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale: Verificarea si operarea documentelor financiar contabile (facturi de intrare, facturi de iesire, miscari stocuri, ban
BARRIER S.​R.​L.​

Operator Introducere Date /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru acest post, trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:- Responsabilitate- Ambitie- Simt de organizare- Atentie distributiva- Capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii- Capacitate de adaptare la specificul unei situatiiDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente- Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum- Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime si a altor materiale din unitate- Evidenta stocurilor- Introducerea si verificarea Registrului de casa- Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii:- Conditii de formare profesionala- Posibilitate de promovare- Salariu motivant
TINERVIS GROUP SRL

Operator Introducere Si Validare Date,​facturare


Candidatul ideal  Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office .Descrierea jobului  selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator; preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator; Centralizeaza contractele si urmareste valabilitatea acestora; efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic; Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei; Urmareste trasabilitatea facturilor fiscale si se asigura ca acestea au fost transmise si receptionate; Intocmeste, actualizeaza si verifica situatii centralizatoare cu furnizorii; Intocmeste pontajul personalului; Centralizeaza concediile personalului; Colaboreaza cu departamentul financiar central;
DEMECO SRL

Contabil Șef - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Colegiul Tehnic ,,Dimitrie Ghika" Comanesti, judetul Bacau Expira in 2024-05-24 LocatieBacau NivelFunctii de conducere Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt COLEGIUL TEHNIC ,,DIMITRIE GHIKA" COMANESTI organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual de conducere, pe perioada nedeterminata, de contabil-sef.Conditiile specifice de ocupare a postului: - Studii superioare cu diploma de licenta in domeniul economic/ economie turism si servicii /contabilitate/ contabilitate si informatica de gestiune / informatica economica - Vechime in munca: minim 5 ani in domeniul studiilor superioare absolvite;Locul de desfasurare al concursului, depunerea dosarelor si afisarea tuturor probelor se va face la sediul Colegiului Tehnic ,,Dimitrie Ghika" ComanestiDosarele se depun la sediul institutiei pana pe data de 24.05.2024, ora 10. Calendarul de desfasurare a concursului: 1. SELECTIA DOSARELOR DE CONCURS: - selectia si validarea dosarelor se va desfasura in
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Contabil Junior


Angajam pentru contabilitate primara. Constituie avantaj cunoastere operare Winmentor. Cv-ul la adresa de email
Dunicec Com SRL

Media netă estimată pe baza celor 376 de salarii introduse în Salario: 3426 RON/Luna

Contabil Junior


Suntem în căutarea unui coleg în contabilitate primară pentru a se alătura echipei noastre din departamentul financiar. Dacă aveți experiență în domeniul contabilității și sunteți atent la detalii, organizat și capabil să gestionați sarcini complexe, vă încurajăm să aplicați. Responsabilități: Înregistrarea corectă și eficientă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil Gestionarea și evidența facturilor și plăților. Pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice. Alte sarcini contabile și financiare conforme nevoilor companiei. Cerințe: Experiență anterioară în contabilitate primară sau poziții similare Abilități bune de comunicare și interacțiune cu colegii Cunoașterea unui software contabil sau SAGA reprezintă un avantaj Diplomă în domeniul financiar sau contabil constituie avantaj, dar nu o cerinta eliminatorie. Ce oferim: Pachet salarial motivant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stimulant și colaborativ Dacă su
HR Recrutare

Media netă estimată pe baza celor 382 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Angajez Contabil Cu Experienta


Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele
YOUR CONSULTING SRL

Angajez Contabil Cu Experienta


Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele
YOUR CONSULTING SRL

Angajam Economist - Firma Specializata De Contabilitate


Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete
SC PROACTIVE ACCOUNTING SRL
Vezi alte joburi relevante

Operatori Back Office - con italiano,​ BACAU


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU! Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata. Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie. Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat. Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate orar de m
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator Siloz


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului- abilități tehnice;- atenție la detalii;- abilități de organizare, comunicare, lucru în echipă. Responsabilitățile postului- organizează activitatea de depozitare, condiționare și livrare a cerealelor;- execută și supraveghează operațiunile de pornire și oprire a utilajelor din siloz în vederea depozitării, livrării și conditionării cerealelor;- efectuează operațiile de igienizare în cadrul silozului. Ce îți oferim?- plan personalizat de integrare;- un mediu de lucru plăcut și dinamic, astfel încât să îți poți pune în practică toate cunoștințele, dar și să capeți altele noi;- posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Pambac SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3830 RON/Luna

Operator depozit Bacau | Caroli Foods


Companie verificată
Aplica rapid
Caroli Foods Group angajeaza lucrator pentru depozitul din Bacau-Letea Veche. Oferim:- contract de munca pe perioada nedeterminata- tichete de masa- pachet lunar cu produsele companiei- echipament special pentru lucru la temperaturi controlate (0-4 gradeC)- acces la servicii medicale gratuite- posibilitati de promovare. Cerinte:-sa ai minim 10 clase;-sa fii disponibil sa lucrezi in ture (inclusiv schimb de noapte).Responsabilitati: descarcarea masinilor, asezarea pe rafturi a marfii, alcatuirea comenzilor cu ajutorul scanner-ului si incarcarea lor in masinile de distributie. Lasa-ne datele de contact si te vom suna noi!Data postare anunt 22.04.2024Valabilitate anunt: 15 zile
Caroli Foods Group SRL

Operatori confectioneri fara experienta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3400 până la 4050 LEI pe lună
Daca iti cauti un loc de munca, dar nu ai experienta, PROFESIONAL LEASING recruteaza Operatori Confectioneri, fara experienta Salariu lunar peste media pieteiTichete de masa in valoare de 35 lei / zi lucrataTichete cadou de sarbatoriTransport asiguratFacilitati pentru masa de pranzBonus de loialitateProgram de lucru in 2 schimburiOportunitati de crestere si dezvoltare profesionala
ASV SERVICE A PLUS SRL

Consultant In Limba Italiana


Candidatul ideal Il nostro candidato ideale:• Buone capacità comunicative e chiarezza espositiva• Ottima conoscenza della lingua italiana• Buon utilizzo del PC• Orientamento al lavoro di squadra e al raggiungimento degli obiettivi• Gradita Esperienza pregressa nel settore• Disponibilità lavorare in sedeDescrierea jobului Benefici:• Contratto a tempo indeterminato Full-time/Part-time• Stipendio commisurato all'esperienza.• Formazione e feedback continuo• Orario flessibile• Buoni pasto• Bonus in base al raggiungimento degli obbiettivi• Convenzioni bancarieDescrizione attività:Siamo alla ricerca di figure professionali per ricoprire il ruolo di consulenti telefonici in lingua italiana per l'attività di Customer Care per la nostra Azienda.Responsabilità:Il consulente si occuperà di gestire telefonicamente i clienti per recepire le loro richieste e contribuire al customer Satisfaction.Vogliamo incontrare candidati dotati di talento, entusiasmo, flessibilità, pronti ad offrire ad ogn
NETHEX CARE S.​R.​L.​

Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce co
EMAG

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Economist Accounts Payable


Candidatul ideal Studii superioare finalizate- domeniul economic;Limba engleza: nivel mediu scris si vorbit;Cunostinte IT (Ms-Office);Gestionarea in siguranta a proceselor contabile in SAP Financial Accounting (SAP FI), Material Management (SAP MM), reprezinta un plus;Cunostinte de operare in programul de contabilitate Mentor reprezinta un avantaj;Abilitati de organizare si de gestionare a timpului;Abilitati de comunicare si spirit de echipa;Descrierea jobului Indeplineste sarcini profesionale de contabilitate, care implica revizuirea documentelor sursa utilizate pentru contabilitate, tinerea registrelor sau a altor evidente si intocmirea rapoartelor financiare periodice si specifice in conformitate cu standardele contabile si procedurile interne; Verifica daca documentele contabile aferente Accounts Payable sunt conform cerintelor legale, procedurilor interne si rezolva neconcordantele; Inregistreaza date contabile folosind sistemul SAP, date aferente domeniului de responsabilitate Ac
VIMERCATI EAST EUROPE SRL

Operator Cnc In Prelucrarea Sticlei


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în operarea echipamentelor CNC- Cunoștințe solide de operare a PC-ului- Competențe avansate în utilizarea software-urilor CAD- Limba engleză - nivel conversaționalDescrierea jobului Responsabilități:- Operarea echipamentului CNC pentru prelucrarea sticlei- Utilizarea software-urilor CAD pentru programarea și optimizarea proceselor- Asigurarea calității produselor finiteBeneficii:- Mediu de lucru stimulant și inovator- Oportunități de dezvoltare profesională- Pachet salarial competitiv- Asigurare Medicală Privată- Bonusuri de Performanță- Prime de Sărbători (Paște și Crăciun)Alăturați-vă echipei noastre și fiți parte dintr-o companie dedicată excelenței în prelucrarea sticlei!
SAMI PREST SERV SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.