26 Locuri de Munca Contabil in Oradea
26 Locuri de Munca Contabil in Oradea
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Contabil |
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa stie contabilitate.Descrierea jobului Evidenta contabila.
KLARIBO S.R.L.
Contabil |
Candidatul ideal Dep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal:Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;Studii superioare: Economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislatie fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor.Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze sau italianaDescrierea jobului Responsabilitati:Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate;Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil;Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhicaIsi insuseste si respecta politicile financiar- contabile si de cont
TRANSMEC RO SRL
Contabil |
Candidatul ideal Organizat , ordonat capabil sa inchida un BilantDescrierea jobului Contabilitate , acte personal inchideri trasmitere de declaratii
ACOM DISTRIBUTIE SRL
Contabil / Economist Expert Contabil |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL
Economist/ Contabil |
Candidatul ideal Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru diversDescrierea jobului Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru divers
MIRGHIS MAYER SRL
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Contabil / Economist in zona industriala Burs, Judetul BihorDep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal: Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara; Studii superioare: Economice; Cunostinte: operare MS Office, legislatie fiscala; Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze SAU italianaDescrierea jobului Responsabilitati: Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate; Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil; Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhic
TRANSMEC RO SRL
Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti |
Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.R.L.
Cautam Contabil |
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa stie contabilitate.Descrierea jobului Evidenta contabila.
KLARIBO S.R.L.
Economist/ Contabil |
Candidatul ideal Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru diversDescrierea jobului Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru divers
MIRGHIS MAYER SRL
Economist-birou Contabilitate |
Candidatul ideal Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncăCapacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timpCapacitate de a respecta termene limităAtenție către detaliiSimțul răspunderii;Constituie un avantaj experienta cu programul Revisal;Descrierea jobului Viitoarea/viitorul coleg/a va lucra in cadrul biroului din Marghita si va avea ca si principale sarcini :Gestionarea unui portofoliu de firme si mentinerea legaturii cu clientii;Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate in conformitate cu principiile contabile;Intocmire declaratii fiscale;Intocmire bilant contabilIntocmire state de plata si documente de evidenta personalSuport pentru clientiBeneficii:formare profesionala continuapachet salarial atractiv , adaptat abilitatilor si sarcinilor efectuateposibilitate de ev
AMEMAR SHOP S.R.L.
Expert Contabil Full Time Oradea |
Candidatul ideal Pozitia de expert contabil full time Oradea Sa fie absolvent de studii superioare de profil economic;• Sa aiba cunostinte de operare PC si Microsoft Office;• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj;• Sa detina cunostinte solide de contabilitate si corelare a documentelor contabile;• Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnic Descrierea jobului Expert contabilEfectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documentele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc)-Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare;- Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente;-Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si
FARMA-FONTANA IMPEX SRL
Economist & Senior Contabil |
Candidatul ideal *Angajam 𝐒𝐄𝐍𝐈𝐎𝐑 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam 𝐄𝐂𝐎𝐍𝐎𝐌𝐈𝐒𝐓 pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de special
GAMINVEST CONTAB S.R.L.
Expert Contabil Full Time |
Candidatul ideal Pozitia de expert contabil full time Oradea Sa fie absolvent de studii superioare de profil economic;• Sa aiba cunostinte de operare PC si Microsoft Office;• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj;• Sa detina cunostinte solide de contabilitate si corelare a documentelor contabile;• Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnic Descrierea jobului Expert contabilEfectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documentele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc)-Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare;- Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente;-Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si
FARMA-FONTANA IMPEX SRL
Expert Contabil Full Time /contabilitate Primara Part Time |
Candidatul ideal Pozitia de expert contabil full time Oradea Sa fie absolvent de studii superioare de profil economic;• Sa aiba cunostinte de operare PC si Microsoft Office;• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj;• Sa detina cunostinte solide de contabilitate si corelare a documentelor contabile;• Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnicPozitia Contabilitate primara - part time Oradea Peste 3 ani de experiențăDescrierea jobului Expert contabilEfectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documentele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc)-Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare;- Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente;-
FARMA-FONTANA IMPEX SRL
Contabil Cu Experienta |
Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 2 ani experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); ntocmire rapoarte financiare, situatii de analize fiscale sau contabile; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; activitati de resurse uname si salarizare; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoart
PAJURCA METAL GROUP SRL
Cautam Contabil/a |
Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta in domeniul contabil,Descrierea jobului evidenta contabila - primara
CARIERA URVIS COM PROD SRL
Contabil Sef / Director Economic |
Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: VICONTARIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
VICONTARIA SRL
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: SARAMOB DESIGN SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
SARAMOB DESIGN SRL
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: