Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Studii economice medii/superioareExperienta in domeniul financiar-contabil minim 2 ani, de preferat in firme din domeniul industrialCunostinte solide privind legislatia in domeniul contabilitatiiCunostinte avansate de MsOffice, cunoasterea sistemului SAP constituie avantajLimba engleza - nivel conversationalAbilitati de analiza si sinteza dezvoltate, atentie la detalii si o foarte buna gestionare a timpuluiDescrierea jobului Efectueaza operatiunile contabile aferente registrului de casa si cele aferente achizitiilor de la furnizori diversiPreia si verifica seturile de documente din departamentul comercial si cele legate de cardurile de combustibilRaspunde pentru corectitudinea inregistrarilor introduse in conformitate cu legislatia contabila in vigoarePregateste si intocmeste operatiunile necesare in ceea ce priveste sfarsitul lunii sau inchiderea anualaOfera consiliere si indrumare contabila altor departamenteIntocmeste orice analize aferente activitatii sale, solicit
BAMESA OŢEL SA

Media netă estimată pe baza celor 5230 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Contabil - Contabilitate Generala- Relocare Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate); Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capaci
NRG CABLES S.​R.​L.​

Contabilitate Primara Si Gestiune


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, pozitiva , competenta in contabilitatea primara si gestiunea produselor?Te asteptam cu drag in echipa noastra de tineri si plini de motivatie !Suntem in domeniul echipamentelor de protectia muncii, oferim consultanta gratiuta clietilor noastri si produse de cea mai buna calitate.Impreuna vom fi cei mai buni!Descrierea jobului Responsabilitatl:-cunostinte in contabilitatea primara-emitere facturi, chitante-inregistrare nir-transmiterea facturilor catre ANAF prin e-factura-registru de casa-avize insotirea marfurilor-comenzi furnizori-transmiterea comenzilor catre furnizori-receptionarea comenzilor de la agentii de vanzari-verificare stocuri-gestiunea stocului data in primire-vanzarea produselor catre clientii din magazin
ALVIROM ECHIPAMENTE PROTECTIE SRL

Responsabil Contabilitate-financiar


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar / contabil / economic;Minimum 3-5 ani experienta similara in domeniul financiar-contabil;Background solid de contabilitate, raportare si cunostinte fiscale;Experienta semnificativa cu un software de gestiune (ERP);Cunostinte de Microsoft Office;Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;Spirit organizatoric, abilitati de comunicare, atentie la detalii.Descrierea jobului Realizarea contabilității financiare și de gestiuneIntocmirea si balantei si a bilantului;Raspunde de intocmirea situatiilor financiare ale companiei si rapoartele/situatiile periodice pentru conducere;Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii stocurilor;Intocmeste statul lunar de plata si notele contabile pentru salarii;Analizeaza si urmareste calculatia costurilor pentru produse, clienti, sectii, departamente.Realizează analize economice-financiare / alte rapoarte către managementul companiei;Verifica si intocmeste rapoartele
DIAPLAST PRODUCTION SRL

Contabil Centru Comercial - Arges Mall


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Experiența anterioara relevanta - minim 2 ani Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal li
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Contabil Junior - Pitesti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -Facultate in domeniul economic/contabil absolvita;-Engleza la nivel conversatinal;-Notiuni de baza in domeniul contabil; -Experienta reprezinta un avantaj. Responsabilitati Gestionarea aspectelor contabile ale proiectelor prin utilizarea programelor dedicate. Alte informatii Programul este de luni pana vineri, 8h pe zi.Oferta salariala este personalizata in functie de experienta, skill-uri si aptitudini. Beneficii Prima pentru relocare Asigurare medicala Training-uri Tichete de masa
Randstad Romania

Contabil Șef


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare economice de specialitate;- CECCAR reprezinta un avantaj;- Experiență anterioară în domeniu de minim 5 ani;- Cunoștințe solide de analiză financiară, contabilitate bancară;- Limba engleză nivel mediu, limba germană reprezintă un avantaj;- Experiență în utilizarea pachetului MS Office, cu abilități avansate de Excel;- Bune abilități de planificare, organizare a timpului și a sarcinilor proprii;- Flexibilitate în gestionarea rapidă a informațiilor complexe și variate.Descrierea jobului Responsabilități:- Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;- Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;- Urmărește respectarea principiilor contabile și ale e
GF CASTING SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Contabil Sef


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare economice de specialitate;- CECCAR reprezinta un avantaj;- Experiență anterioară în domeniu de minim 5 ani;- Cunoștințe solide de analiză financiară, contabilitate bancară;- Limba engleză nivel mediu, limba germană reprezintă un avantaj;- Experiență în utilizarea pachetului MS Office, cu abilități avansate de Excel;- Bune abilități de planificare, organizare a timpului și a sarcinilor proprii;- Flexibilitate în gestionarea rapidă a informațiilor complexe și variate.Descrierea jobului Responsabilități:- Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;- Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;- Urmărește respectarea principiilor contabile și ale e
GF CASTING SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Sef Serviciu Facturare


Candidatul ideal - studii superioare economice;- cunostinte operare MS Office (Word, Excel);- bune abilitati de relationare si comunicare, persoana amabila, pozitiva, orientata catre client;- persoana serioasa, organizata, meticuloasa, responsabila;- experienta de minim 1 an pe un post similar constituie un avantaj .Descrierea jobului Beneficii:- pachet salarial motivant;- posibilitatea unei cariere profesionale intr-o unitate moderna si stabila.
PAN - PARTENER SPEDITION ARG SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal - Abilitati de organizare;- Atentie la detalii;- Atitudine pozitiva;- Excel, Word, SAP este un plus;Descrierea jobului - Urmareste documentele de livrare si emite facturile pentru bunurile finite, conform comenzilor din SAP;- Dezvolta planurile de imbunatatire a procesului;- Transmite rapoarte zilnice pentru activitatea de facturare;- Asista la rezolvarea problemelor ce pot aparea in proces;
BEKO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 508 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Angajam Persoana La Facturare ,​cu Sau Fara Experienta


Descrierea jobului Cautăm o persoană pentru postul de facturare la Europe Auto Parts SRL, o firmă specializată în dezmembrări auto! Experiența nu este obligatorie. Programul de lucru este de 8 ore pe zi, de luni până vineri. Dacă ești interesat(ă), trimite-ne CV-ul tău la adresa de email [[email protected]]
EUROPE AUTO PARTS S.​R.​L.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: GROUP G4 PROMOTIONExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 20Adresa locului de munca: PITESTI
GROUP G4 PROMOTION

Angajam Contabil Contabilitate Primara - Un Post


Alcadibo Trading SA angajeaza : Contabil contabilitate primara - un post locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu negociabil+tichete de masa+prima ocazionala de sarbatori Relatii :IONESCU MARIANA ( rugam sa ne contactati la numarul de telefon asociat contului)
ALCADIBO TRADING

Contabilitate Primara


inregistrare documente de intrare, iesire, resurse umane, etc locatie pitesti, program de 8 ore de luni pana vineri. salarizare si conditii de munca atractive si decente.
ag part plast srl

Media netă estimată pe baza celor 2911 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Contabil


Angajam Contabil pentru a se alatura echipei noastre, o persoana organizata, cu pasiune pentru contabilitate, care sa isi doreasca sa invete lucruri noi si care sa corespunda urmatoarelor cerinte: Cunostinte si calificari necesare: Aplicatia de contabilitatea Saga este obligatorie. Dexteritate in operare documente pe calculator(operare rapida si atentie in procesare). Experienta de munca intr-o firma de contabilitate (constituie avantaj); Ce implica pozitia de Contabil Sa aibe cunostinte de contabilitate si un grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor. Inregistrarea documentelor in aplicatia informatica; Iata ce iti oferim: un pachet salarial motivant, competitiv pe piata, conditii excelente de lucru si un mediu placut, program de lucru 08.30-17.00, luni-vineri.
Pro Confin Trade

Angajez Contabil-șef


Societate zona Pitești angajează CONTABIL-ȘEF, studii economist licențiat. Salariu motivant, beneficii. Transmiteți CV pe adresa de email
ARS LIBRI PROF

Junior Contabil - Pitesti


Cautam o persoana pentru un post de Contabil Junior deschis in cadrul unei companii ce se ocupa cu constructii civile si industriale in Pitesti. Cerinte: -Facultate in domeniul economic contabil absolvita; -Engleza la nivel conversatinal; -Notiuni de baza in domeniul contabil; -Experienta reprezinta un avantaj. Activitatea presupune gestionarea aspectelor contabile ale proiectelor prin utilizarea programelor dedicate. Programul este de luni pana vineri, 8h pe zi. Oferta salariala este personalizata in functie de experienta, skill-uri si aptitudini.
Randstad

Clinica Fortevita Pitesti Angajeaza Contabil


Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detal
Clinica ForteVita

Sc Angajaza O Persoana Pentru Contabilitate Primara


SC cu sediu in Stefanesti cauta o persoana pentru departamentul de contabilitate. Principala activitate a firmei o reprezinta montaj electric in domeniul industrial in Germania. Se cere : cunostinte si experienta in contabilitate primara abilitati de folosire Word si Excel
SC ENBETRADE SRL

Angajăm Operator Facturare


Societate comerciala angajeaza operator facturare. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.
Standard Mondopan Group S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.