Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

187 Locuri de Munca Full Time in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

187 Locuri de Munca Full Time in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Full Time in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Full Time in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Curier Full Time


Candidatul ideal ✅Devino curier de top in orasul tau!✅Ce oferim noi ?-Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil și service auto.-Activarea contului imediat-Plata/comanda + plata pe km + tarif dinamic-BONUS de performanta intre 45 si 350 RON/saptamana-Reducere la combustibil in benzinariile MOL-Training-Suport pe intreaga perioada de colaborare.-Contract de munca inregistrat la ITM, protectia si medicina muncii.✅Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre?-Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala.-Smartphone, Android sau IOS-Varsta minima 16 ani.​✅Cat poti sa castigi?​Intre 700-1700 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea/implicarea dvs.In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare.​✅Daca doresti sa devii administrator de flota Bolt , iti stam la dispozitie.Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr. de tel.​????În cazul în care doriți sa va infiintati un PFA sau SRL va stam la dispoziție pentru înființare de firme, în termen
FRĂILESCU MATEI CONSTANTIN PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Casier Bucuresti Titulescu (full-time)


Candidatul ideal Casier Bucuresti Titulescu (Full-Time)Descrierea jobului Casier Bucuresti Titulescu (Full-Time)
PEPCO RETAIL SRL

Notino - Store Support - Promenada (full-time)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane responsabile și bine organizate pentru a se alătura echipei noastre și a ne ajuta cu toate atribuțiile legate de partea de depozit la magazinul nostru din București!Care vor fi responsabilitățile tale? recepționarea mărfii pentru magazin și a comenzilor online; întreținerea depozitului; etichetarea și alarmarea produselor destinate vânzării; expedierea produselor în plus și a comenzilor online; înregistrarea retururilor primite de la client sau curier și expedierea acestora la depozitul central.Descrierea jobului Ce așteptăm din partea ta? experiența anterioară în cadrul unui magazin cu profil similar poate constitui un avantaj; abilitatea de a lucra în echipă, dar și individual; responsabilitate; atitudine pozitivă.Ce îți oferim? lucru plăcut full-time într-un mediu elegant, în proximitatea produselor cosmetice și a parfumurilor; o echipă grozavă, dinamică, formată din oameni prietenoși; un mediu de lucru informal; training regulat, at
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Consilier Vanzari Epica Afi Cotroceni Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari Epica Afi CotroceniCautam Shoe LoversFashion-ul este o pasiune pentru tine? Iti doresti sa fii zilnic in trend si la curent cu ultimele schimbari din moda in ceea ce priveste incaltamintea si accesoriile? Iti place sa impresionezi cu fiecare aparitie si in egala masura sa impresionezi cu skill-urile tale de comunicare si relationare?Daca te regasesti in descrierea de mai sus sau vrei sa iti imbunatatesti abilitatile de comunicare, iti vindem un pont! Ne marim echipele din Cotroceni!Ce cautam in noul om pentru echipa noastra!? E simplu:- Persoane enrgice si pozitive, cu spirit de colegialitate;- Colegi si prieteni dornici sa impartaseasca din viziunea lor pentru fashion;- Persoane responsabile si deschise.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Epica Afi CotroceniResponsabilitati/BeneficiiIn raport cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincer.In raport cu activitatea:- Asigur
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Lucrator Comercial Full Time - Hervis Sun Plaza


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Cursuri de spеciаlizаre in vanzari;• Program flexibil;• Reducere pentru angajati la achizitionarea produselor din magazin;• Salariu fix + bonuri de masa (30 de lei/zi lucratoare) + bonusuri performanta.Rеspоnsabilitati:•
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Consilier Vanzari Part-time/​full-time


Candidatul ideal Consultant de vanzariNe-ar placea sa ne cunoastem daca ai:Flexibilitate de a lucra in ture.Orientare catre nevoile clientului;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Experienta minima de 1 an in activitatea comerciala de vanzare a articolelor de imbracaminte pentru dama si barbati sau accesorii.Experienta in domeniul fashion/accesoriiPersoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţiExcelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de topVocabular comercial ingrijit, maniere, rafinamentAbilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;Excelente abilitati de organizare.Atentie la detalii si seriozitate;Spirit de echipa si abilitatea de a evita si solutiona conflictelePrezenta placuta.Capabilitatea de a ramane calm si profesional in situatii stresante, pastrand o atitudine pozitiva si proactiva.Atentie la detalii in ceea ce priveste imaginea sa in timpul programului de lucru.Cunostinte minime de operare PCLimba engleza - nivel uzual (citire,
FABRECON ROMANIA LIMITED S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Vitan Tezyo - Full Time


Candidatul ideal Consilier Vanzari - VITAN TEZYOIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier Vanzari - VITAN TEZYOCeеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce of
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Consilier Vanzari – Tezyo Plaza – Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari – TEZYO PLAZA – full timeCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Timisoara!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari – TEZYO PLAZA – full timeI
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Consilier Vanzari - Orhideea Gryxx - Full Time


Candidatul ideal Consilier Vanzari - ORHIDEEA GRYXXIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Consilier Vanzari - ORHIDEEA GRYXXCeеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Lucrator Comercial Full Time - Hervis Dn1 Balotesti


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Game presenter full time


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Abilitatea de a prezenta jocul într-o manieră cât mai profesionistă, în limba engleză ;- Capacitatea de a explica regulile jocului cu claritate ;- Abilitatea de a împărți cărțile cu stil și eleganță ; Responsabilitati Ca Game Presenter, vei fi inima fiecărui joc, aducând o combinație captivantă de profesionalism și entuziasm în fiecare prezentare. Vei fi responsabil să încânți și să instruiești publicul în timp ce le dezvălui universul nostru, oferindu-le o experiență memorabilă de fiecare dată. Oferă contur un
Randstad Romania

Content Moderator - full time


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ● Una dintre limbile germană, franceză, olandeză, italiană, Rusă, Daneză, Suedeză, Norvegiană, Bulgară (nivel avansat)● Nivel minim B2 de engleză● Experiență anterioară în moderarea conținutului ar constitui un avantaj● Diplomă de liceu Responsabilitati ● Înțelegerea și menținerea la zi a politicilor și ghidurilor de conținut furnizate de client.● Analiza videoclipurilor online, a mediilor sociale, a paginilor web și a conținutului publicitar pentru conformitate.● Examinarea zilnică a conținutului care poate fi î
Randstad Romania

Procurement Trainee (full-time)


With the Michelin all-season internships, you can take your first step towards a career, and not just a job. “All-season” internships give you the flexibility you need: various domains to train in, part-time or full-time schedule, multiple sessions throughout the year, with varying durations (3 to 12 months, depending on the department).Let’s inspire motion for life! No matter what career path you choose, an internship in Michelin can prepare you for the journey ahead.You may be perfect for the role if you are: A young graduate or Master's student; Passionate to learn more about the business and procurement processes; Curious and organized; A good communicator in English; Polish language skills are considered an advantage; Experience in MS Office.As a Procurement Trainee, you will: Learn intensively about Michelin, our products and way of doing things; Work together with our colleagues and your mentor, until you gain independence for your own projects; Put that knowledge into practice,
Michelin Romania

Logistics Trainee with English (Full Time)


Short company description Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people and
Michelin Romania

Shuffler Full Time -Casino Online


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Cunostinte de limba engleza un nivel avansat sau mediu Nu ai nevoie de experiență anterioară Responsabilitati Un post de shuffler prespune munca de la sediul companiei ,datoria ta va fi de a imparti cartile de joc jucatoilor care vor live pe o platforma . Alte informatii Se lucreaza de la sediu Salariul pornește de la 3000 lei NET + spor de weekend, sărbătoare legală și alte bonusuri. După perioada de probă vor exista constant creșteri salariale astfel: 3400 lei NET după 2 luni de activitate; 3800 lei net după
Randstad Romania

Medic Neurologie (Full-time sau Garzi)


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofere pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Spitalul Academic Po
Regina Maria

Crupier Online - Bucuresti - Full-time


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Nu este necesară experiența;Se lucrează de la sediul companiei din sectorul 5;Limba engleză la un nivel mediu. Responsabilitati Împarți cărțile de joc jucătorilor virtuali și explici regulile în limba engleză, învățate la training. Alte informatii PENTRU FULL-TIME:Program de lucru în 3 ture, se stabilește cu o lună înainte.Salariul: 3000 lei NET pentru început;Bonus de performanta de până la 3000 RON;Sporuri de noapte, weekend, sărbători legale;Primă de relocare pentru cei din afara Bucureștiului;Abonament sală d
Randstad Romania

Lucrator Comercial/​casier Full-time - Hervis Mega Mall


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;•
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 187 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.