Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

127 Locuri de Munca Gestionar in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

127 Locuri de Munca Gestionar in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ține evidența corectă a stocurilor din depozit;Organizează periodic, conform procedurilor interne, inventarul stocurilor in depozit;Elaborează la cerere rapoarte de activitate;Asigura recepția cantitativă și calitativă a produselor care intră în depozit;Colectează prompt și corect comenzile pentru livrare;Verifică din punct de vedere calitativ și cantitativ produsele care ies din depozit;Asigură repartizarea și ordonarea corectă a produselor din depozit, conform cu prevederile legale în domeniu și cu standardele
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal Candidatul ideal are: experienţă pe un post cu atribuţii similare (min. 2 ani) responsabilitate, corectitudine abilitati de munca in echipa (va avea colaborare stransa cu colegii de la vanzari) atentie la detalii, capacitate de auto-organizare, implicare activa cunoştinţe operare PC (avantaj soft tip ERP) studii liceale orientare catre client disponibilitate la efort fizic Apreciem seriozitatea si implicarea, dorinta de a face lucrurile bine si dorinta de a invata repede.Descrierea jobului Obiectivul principal al activității este receptia si depozitarea marfii:-descarcarea ,receptia si depozitarea la raft a marfii-pregatirea si ambalarea comenzilor pentru clienti conform procedurilor-debitarea anumitor tipuri de materiale-încărcarea coletelor de marfă pentru livrare-evidenta asupra stocurilor-participarea la inventarierea stocului de marfă din depozit
VERLA SRL

Media netă estimată pe baza celor 369 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Gestionar - Spital Cluj


Descrierea jobului In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Daca esti la inceput de drum, ai atentie distributiva si iti doresti o cariera in departamentul de logistica, acesta este rolul potrivit pentru tine! In calitate de Gestionar vei asigura gestiunea stocurilor din cadrul spitalului din Cluj Napoca. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Programul de lucru este L-V, in intervalul 08:00-16:30;Gestionezi documentele de intrare-iesire din gestiune; Tii evidenta bonurilor de consum si comunici eficient cu persoanele implicate; Introduci documentele in sistemele noastre; Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...Ai o atitudine proactiva; Esti la inceput de drum si iti doresti sa inveti lucruri noi;Iti doresti sa inveti lucruri noi; Vrei sa fii, in fiecare zi, mai bun decat ieri. Alaturi de noi te poti bucura de beneficii precum:Abonament gratuit de servicii medicale; Contra
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Gestionar Cj


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Gestionar Depozit Cj


Candidatul ideal Gestionar Depozit CJ Persoana organizata, cu bune abilitati de planificare, initiativa, dorinta de imbunatatire a proceselor; Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar; Persoana meticuloasa, atenta la detalii; Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar; Bune abilitati de comunicare; Cunostinte bune de operare MS OFFICE; Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa; Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor; Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie; Achizitioneaza materialele necesare depozitului; Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in con
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Asistent Gestionar Depozit


Candidatul ideal Asistent Gestionar Depozit / Lucrator depozit / Manipulant marfa in TURDA judetul ClujNe dorim pe cineva care este gata sa invete, sa se adapteze si sa colaboreze cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient in depozit. Daca esti o persoana harnica si responsabila, te asteptam sa te alaturi echipei noastre! Bune Cunostinte de Operare a Calculatorului: Capabil sa folosesti aplicatii de baza pentru inregistrarea si gestionarea datelor. Organizat si Atent la Detalii: Ai o buna capacitate de a te organiza si de a acorda atentie detaliilor, ceea ce este crucial in gestionarea corecta a marfurilor. Rezistenta la Situatii de Stres: Poti sa lucrezi eficient chiar si atunci cand lucrurile devin aglomerate sau presante. Spirit de Echipa: Te descurci bine lucrand alaturi de colegi si contribui la un mediu de lucru pozitiv. Experienta intr-un Post Similar: Experienta anterioara intr-un depozit sau intr-un rol similar e apreciata, dar nu obligatorie.Descrierea jobului Respo
NUEVO CONSTRUCT SRL

Gestionar Depozit Foodserv,​ Apahida,​ Cluj


Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare produse congelate;- se lucreaza in 3 schimburi;- se asigura transport din Cluj-Napoca, Campia Turzii si Turda;- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Gestionar Dep.​apahida Cluj


Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;- avantaje: autorizat ISCIR;Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare ;​- se lucreaza in 3 schimburi;Beneficii:- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.Se asigura transportul din Cluj, Turda, Campia Turzii
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Gestionar Depozit Apahida Cluj


Candidatul ideal - studii medii;- experienta in firma distributie constituie avantaj;- experienta minim 1 an pe post;- fara antecedente in cazierul judiciar;- avantaje: autorizat ISCIR;Descrierea jobului - responsabilitati specifice de depozitare ;​- se lucreaza in 3 schimburi;Beneficii:- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.Se asigura transportul din Cluj, Turda, Campia Turzii
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Lucrator Gestionar Depozit Suruburi


Candidatul ideal - persoană dinamică cu dorintă de învățare- simţ al responsabilităţii- punctual- experienta nu este obligatorieDescrierea jobului Responsabilitati:- pregatirea marfii in baza unor dispozitii de pregatire dupa coduri de bare- aranjarea marfii in depozitul firmei si magazinul de prezentare- predare marfa la client- preluare marfa de la furnizoriBeneficii:- salariu atractiv- tichete de masa- bonus-uri- echipa bună
BENDKOPP FASTENERS IMPORT EXPORT S.​R.​L.​

Gestionar-depozit Medicamente


Candidatul ideal Dacă...• Îţi doreşti să lucrezi pentru cel mai dinamic producător de medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale, dermatocosmetice şi cosmetice din România• E important pentru tine să lucrezi într-o echipă determinată şi unită şi ești o persoană dinamică și flexibilă• Ai o atitudine pozitivă și proactivă• Cauți respect din partea angajatorului și oferi respect colegilor• Consideri că munca de lucrător gestionar îţi poate aduce satisfacţii şi poţi veni cu drag la serviciuTe vei bucura de...• Pachet salarial corelat cu performanţele individuale şi de echipă• Tichete de masă• Libere de sărbători• Discount la achiziţionarea produselor din gama Fiterman Pharma de pe https://shopfiterman.ro/• Lucrul într-o echipă unită, armonioasă şi eficientă• Un loc de muncă curat şi la standarde europeneDescrierea jobului Poți realiza cu succes...• Recepţia, pregătirea comenzilor, reconcilierea stocului şi expediţia produselor• Aranjarea produsele pe locaţie, conform hărţii d
FITERMAN PHARMA SRL

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Asistent Logistica


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul organizare transport; Abilitate de a lucra cu taskuri multiple ce necesita atentie deosebita la detaliu; Abilitati foarte bune de comunicare si interactionare cu clientii si colegii; Cunostinte suita office (Excel / Word, Outlook – nivel mediu) si utilizare SAP- modul SD (constituie avantaj); Absolvent studii medii/superioare profil economic; Cunostiinte Engleza – nivel mediu; Cunostiinte contabilitate primara (reprezinta avantaj)Descrierea jobului Care va fi rolul tau principal?Iti vei desfasoara in fabrica Wienerberger Triteni si vei fi responsabil/a de activitatea de transport/livrare a produselor companiei catre clientii alocati.Care sunt atributiile generale? Organizezi transportul si intocmesti documentele necesare in concordanta cu prevederile legale; Aloci comenzile de transport pe platformele de transport Elogate sau Trans.eu catre casele de Expeditii Verifici/compari zilnic stocul din SAP cu informatiile primite de la gestio
WIENERBERGER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 392 de salarii introduse în Salario: 4265 RON/Luna

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Office Manager


Candidatul ideal Qualifications 2-3 years of work experience in an administrative/office management role; Bachelor's Degree in financial or similar field; Economic and legal knowledge Strong attention to details Time management skills and ability to prioritize different tasks; Excellent communication and interpersonal skills. Great listening skills and able to take direction from individuals in higher-level positions; Excellent MS Office knowledge; Familiarity with accounting software (ERP/ CRM system); Accounting experience would be an advantage Proficiency in English;Descrierea jobului Your roleOur Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for an Office Manager that will work directly under the director of the Romanian branch. You will be responsible for the smooth running of the administrative operations, management support and business-related tasks. Key tasks Primary accounting - management and preparation of documents for the external accountants, Ca
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Assistente amministrativoAbout the jobWe are currently seeking a competent and organized individual to join our team at D'Agostino Autotrasporti as a Secretary/Secretarial Assistant in Cluj NapocaThe ideal candidate will possess the following skills and qualifications:Requirements:Proficiency in English is required.Strong organizational and multitasking skills.Attention to detail.Ability to work efficiently within a team.Knowledge of Italian (optional)Descrierea jobului Handling documentation for drivers (issuing tickets, organizing medical appointments, etc.).Back office secretarial duties.Help the dispatcher team with the communication with driversWorking Hours: 8 hours on-site (DAY shift)Salary: 5000 lei netIf you meet the criteria above and are interested in joining our team, please submit your application along with your CV.We look forward to welcoming you to D'Agostino Autotrasporti!
DAGOSTINO AUTOTRASPORTI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Lacatus Mecanic Si Electromecanic - Asistenta Tehnica


Candidatul ideal - studii medii : calificare lacatus mecanic, mecanic, electromecanic- avantaj minim 1 an experienta pe un post similar in industrie- cunoştinţe temeinice în domeniul mecanic, pneumatic si hidraulic- disponibilitate de lucru in 3 schimburiDescrierea jobului Obiectivele postului:Asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţie cu caracter electronic, electromecаnic, hidraulic şi pneumatic а masinilor, instalatiilor, utilajelor şi echipamentelor din cadrul secţiilor Produse Solide Orale, Produse Sterile şi din societate.Participă si asigură asistenţa tehnică la efectuarea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii a masinilor, a utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiei: Produse Solide Orale si din societate.Sarcini şi responsabilităţi principale:- răspunde de asigurarea întreţinerii şi reparaţiilor utilajelor, lucrărilor diverse cu caracter mecanic/ electromecanic din Secţia Produse Solide Orale;- răspunde de activitatea de
TERAPIA SA

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Medical Generalist- Spital Ares Cluj Napoca


Candidatul ideal Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 1 an pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului  Pregateste cabinetul in vederea consultatiilor: ecograful, calculatorul, dupa caz testul de efort; Identifică problemele de îngrijire ale pacienţilor, stabileşte priorităţile, elaborează şi implementează planul de îngrijire şi evaluează rezultatele obţinute pe tot parcursul internării; Prezintă medicului de salon pacientul pentru examinare şi îl informează asupra stării acestuia de la internare si pe tot parcursul internării, observă simptomele şi starea pacientului, le înregistrează în dosarul de îngrijire şi informează medicul; Recoltează produse biologice pentru examenele de laborator, conform prescripţiei medicului; Răspunde de îngrijirea bolnavilor din salon Administrează personal medicaţia, efectuează t
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Asistenta Turistica Aeroport Cluj-napoca


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal: O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Limba Engleza – nivel avansat; Ablitati excepționale si eficiente de folosire a PC (email), comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute;Descrierea jobului Responsabilitati: Sa se asigure ca a primit lista de imbarcare cu 1 zi inaintea zborului; (sa o aiba print, poate merge in agentia KPO din orasul aeroportului in cazul in care avem agentie in acel oras) Sa fie prezent in aeroport inaintea deschiderii desk-ului de check in; Sa verifice prezenta turistilor; (pozitionarea lui/ei este langa angajatul aeroportului, bifand pe lista persoanle prezente) In cazul in care un turist nu se prezinta sa sune pe nr de mobil prezent in rezervare si sa verifice d
KARPATEN OUTGOING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 127 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.