Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2410 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2410 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabil;Bune cunostinte financiar-contabile, legislative si de fiscalitate; Cunostinte de operare MS Office, Excel, Word; Engleza nivel mediu; Persoana analitica, foarte bine organizata, responsabila, confidentiala, atitudine pozitiva si proactiva.Descrierea jobului Descrierea jobului: Pregateste, examineaza si analizeaza documentele financiar-contabile si se asigura ca acestea respecta prevederile legislative in vigoare; Verifica documentele justificative aferente facturilor emise si facturilor primite (contracte, anexe si devize - din punct de vedere al valorii de incasat/plata, scadente, termen de predare/prestare a serviciilor), emitere facturi de servicii in conformitate cu termenii contractuali; Intocmeste deconturi, ordine de deplasare, tine evidenta avansurilor acordate si a decontarii acestora; Intocmeste registrul de casa; Inregistreaza veniturile si cheltuielile lunare pe analitice
ETHOS MUSIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 6247 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Instalatii Electrice,​ Sanitare,​ Termice Si Ventilatii


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul constructiilor – specializarea instalatii electrice, sanitare, termice si ventilatii; Să detina cunostiinte de operare PC (Excel,Word,AutoCAD); Cunostinte Windev constituie avantaj Cunoştinţe privind materialele şi utilajele/ echipamentele utilizate în construcţii; Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa.Descrierea jobului Organizează, coordonează și controlează activitățile desfășurate la punctul de lucru pentru care este desemnat responsabil; Organizeaza procesul tehnologic potrivit prevederilor din documentatia de executie, norme tehnice, fise/ proceduri operationale, intructiuni; Asigură buna desfășurare a lucrărilor pe șantier și respectarea termenelor limită de execuție; Întocmește necesarul de materiale,resurse umane; Asigură și instruiește personalul din subordine; Controlează calitatea lucrărilor pentru asigurarea prevederilor din documentațiile tehnice; Gestionează lucrările încredințate pana la finalizarea și pre
BAU STARK SRL

Operator Front Office


Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare;- Bune cunostinte de operare PC;- Persoana dinamica si atenta la detalii;- Disponibilitate pentru lucru in ture.Descrierea jobului FAN Courier, liderul pietei de curierat din Romania, se afla in cautarea unui Operator Front Office:- Preluarea si transmiterea mesajelor catre angajați;- Monitorizarea fluxului angajatilor la intrarea si iesirea din cladirea sediului;- Asigurarea de suport general administrativ pentru personalul companiei;- Mentinerea ordinii si organizarii de birou a zonei de receptie.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Coordonator Logistica (picking) @ Freshful


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă: Ești o persoană energică și proactivă? Ești o persoană creativă, care caută mereu soluții? Iți place munca în echipă si sa petreci timp pe teren alaturi de echipa ta? Ai bune abilități de comunicare? Îți place să înveți constant lucruri noi și să ieși din zona de confort? Ai capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune? Esti orientat către rezultate și ai abilitatea de a motiva echipa pentru atingerea obiectivelor stabilite? Studii superioare în domenii precum: economie, inginerie sau logistică reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza echipa alocata pentru a asigura realizarea obiectivelor stabilite; Supervizeaza și organizeaza sarcinile echipei, asigurându-se că acestea sunt îndeplinite în termenii calității și timpului stabilit; Monitorizeaza stocurile și gestionarea depozitului pentru a asigura disponibilitatea produselor și optimizarea spațiului de depozitare. Verifica si valideaz
EMAG

Agent Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal Bune abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationareCunostinte tehnice in sectorul agricolLoialitate, perseverenta, flexibilitate si multitaskingDisponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate pentru dezvoltarea bazei de date de clienti potentiali Fitofarmacii si ferme sub 50 HANegocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai Fitofarmacii si ferme sub 50 HA, in conformitate cu politica comerciala in vigoarePlanificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lorRealizarea planului de comanda-livrare si a rutelor de livrare impreuna cu Directorul RegionalPregatirea produselor pentru livrare si distributia lor conform rutelor agreateIndeplinirea la timp a tuturor responsabilitatile administrative in conformitate cu cerintele companiei si ale regiunii pe care o deserveste, precum si procedurile interne ale companieiSuport pentru Dir
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Inginer Proiectare Instalatii Sanitare Si Stingere Incendii


Candidatul ideal Ne marim echipa! Asadar, daca esti o persoana foarte bine organizata, cu bune abilitati de comunicare, cu o atitudine pozitiva si deschisa, dornica de a asimila informatii noi, atunci te asteptam cu drag in echipa noastra!Ce căutăm?Poți verifica dacă jobul este pentru tine:Obligatoriu:• Ești absolvent al Facultății de construcții – Ingineria Instalațiilor, cu experienta in proiectare? • Ai o gandire analitica și esti atent la detalii?• Te descurci usor in MsOffice (Word, Excel, Powerpoint), Revit, Magicad, Stabicad, AutoCAD?• Esti o persoana rabdatoare?• Ești o fire responsabilă și te poti automotiva?• Te adaptezi ușor și iei decizii rapide?• Esti proactiv, îti place sa cauți și să propui soluții?CERINTE GENERALE:• Inginer proiectant pentru instalatii sanitare, retele exterioare, prevenirea si stingerea incendiilor• Abilitati foarte bune de organizare, prioritizare si planificare cu capacitate de efort sustinut;• Spirit de echipa, incredere, entuziasm si atitudine pozi
GLOBAL PROIECT S.​R.​L.​

Sous Chef /​ Bucatar


Candidatul ideal Cautam oameni dedicati, ordonati si atenti la detalii, cu rezistenta la lucru sub presiune, cu experienta si mai ales multa dorinta dе dezvoltare.Program dе lucru: dе marti pana sambata, dе la 15.00 pana la 23.00.Descrierea jobuluiResponsabilitati:Descrierea jobului - Asista bucatarul sef in managementul general al bucatariei;- Supravegheaza si controleaza toate task-urile din bucatarie, inclusiv respectarea regulilor de igiena si siguranta alimentelor (HACCP);- Verifica toate produsele si dish-urile inainte ca aceastea sa iasa din bucatarie;- Contribuie la mentinerea unui standard profesional corespunzator in cadrul echipei stabilind o buna comunicare si un bun climat de lucru;- Capacitate de a stabili prioritatile si de a lua decizii rapide in conditii de stres;- Capacitate de organizare si optimizarea muncii in cadrul unei echipe cu un nivel ridicat de profesionalism;- Monitorizeaza respectarea practicilor si procedurile de sanatate, securitate in munca;- Este const
SAVOR EVENTS SRL

Consultant Vanzari Mobexpert Baneasa


Candidatul ideal Consultant Vanzari Mobexpert BaneasaDescrierea jobului Consultant Vanzari Mobexpert BaneasaCandidatul Ideal- studii medii/superioare- constituie avantaj absolvirea unui curs de design interior/ocuparea unui post similar anterior- o persoană dinamică, sociabilă, proactivă și responsabilă.Descrierea jobului:-identificarea nevoilor clienților și prezentarea soluțiilor optime;- realizarea targetului;- întocmirea ofertelor de preț conform cerințelor;- urmărirea comenzilor până în momentul livrării.Salariu fix + bonus din vanzariExperienta in domeniu reprezinta un avantaj
MOBEXPERT

Coordonator Echipa - Depozit Curierat - Chitila,​ If


Descrierea jobului Descrierea jobului Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă. Ce zici, ți-ar plăcea să asiguri un flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și nu-ți scapă nimic? Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday? Dacă răspunsurile tale sunt pozitive, vino în familia Sameday, iar noi vom avea grijă de tine la rândul nostru. Ce ar trebui să ai?Abilitatea de a coordona echipa de manipulanți marfă;Experiență anterioară în industria curieratului/transportului(reprezintă un avantaj);Cunoștințe minime de operare Microsoft Excel;Rezistență la stres și la un flux de lucru constant;Dorință de
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Tehnician Laborant – Buftea & Tigveni


Candidatul ideal Competențele tale Diplomă de tehnician - Specializarea Construcții sau Încercări fizico-mecanice in construcții Minim 6 luni de experiență în domeniul determinărilor de laborator în construcții Cunoștințe de limba engleză - constituie avantaj Competențe de operare calculator (cel puțin MS Office)Descrierea jobului Responsabilităţile tale Recoltarea probelor şi testarea acestora în organizarea de şantier Efectuarea activităţilor de eşantionare a probelor şi a încercărilor Pregătirea echipamentelor de lucru şi a materialelor consumabile Arhivarea testelor efectuateBeneficiile tale Servicii medicale- abonament privat de servicii medicale Oferte personalizate- 7card; Bookster; Parteneriate bancare Dezvoltare personală și profesională: PORR Academy- academie internă pentru cursuri de pregătire Programe de onboarding Webinarii pentru dezvoltare personală și profesională
PORR CONSTRUCT SRL

Open Day Event,​ 22 Mai 2024 – Manager Zara Home


Candidatul ideal MANAGER ZARA HOME BUCUREŞTIOPEN DAY - BĂNEASA SHOPPING CITY Vino să descopen ce implică rolul de MANAGER în ZARA HOME! Save the date 22 mai 2024, 10.00 - 16.00Ce oferim: Salariu fix + bonus din vănzări Tichete de masă Pachet de servidi medicale la Regina Maria Primă pentru fiecare coleg/ prieten recomandat(de pănă la 2000 de lei) Zi de naştere liberă 25% reducere de angajat la achizixionarea produselor din Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho si Zara Home, Lefties Discount tui in platformele interne More4Less şi Benefit Systems Prekuri prclyi yntiale pentru abonam ent la sălile de sport din ţaM, prin 7card, ESX şi SanoPassFitResponsabilhinde tole vorfi: Organizarea şicoordonarea echipei Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Consilierea clienSilor Coordonarea şi supravegherea tuturorproceselor din magazinApreăetn următoorele: Dorima de a lucra intr-un mediu dinamic Experiemă anterioară în management (de preferat in retail) Viziune com ercia
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cautam sa ne extindem echipa cu Consilieri de Vanzari / Reprezentanti de Vanzari. Suntem deschisi atat candidatilor la inceput de cariera, cat si celor experimentati. Ideal, candidatii vor avea o afinitate pentru industria mobilierului la comanda si un interes in a oferi consultanta clientilor nostri valorosi. Rolul necesita o persoana cu abilitati excelente de organizare, atentie la detalii, spirit de echipa, o buna gestionare a timpului, cu atitudine proactiva si dorinta de a invata. ⁠Experienta in vanzari constituie un avantaj, in special in domeniul mobilei; Acuratete, calitate si rapiditate in efectuarea sarcinilor; Atentie sporita la detalii; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Cunostinte de operare pe calculator - Word, Excel; Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Oferirea de consultanta clientilor pentru alegerea celor mai potrivite solutii de vopsitorie; Gestiunea si finalizarea vanzarilor; Supor
TODAY FURNITURE S.​R.​L.​

Magaziner Fan Courier - Stefanestii De Jos


Candidatul ideal Cunoștințe de Excel, World,E-mail; Experienta in operarea PC-ului; Capacitatea de planificare, prioritizare, analiză, sinteză, identificarea riscurilor, problemelor și alegerea soluțiilor optime; Capacitatea de a lucra sub presiune, cu deadline-uri și adaptarea la orice situație; Flexibilitate și orientare spre rezultate;Descrierea jobului Verificarea si transmiterea documentelor de pe expeditiile cu caracter special; Pastrarea legaturii cu celelalte departamente suport; Intocmirea de rapoarte si CMR-uri;
FAN COURIER EXPRESS SRL

Manager Spa


Candidatul ideal Manager SPAAbilitati:- limba engleza obligatoriu,- cunostinte de contabilitate primara si Microsoft Office,- cunostinte de marketing si comunicare,- aptitudini de organizare si evaluare,- corectitudine- determinare,- implicare si atentie la detalii.Descrierea jobului - gestionarea personalului (program de lucru, concedii, ședințe periodice)- evaluare personal- implementare proceduri de lucru pentru recepție si pentru terapeuti,- gestionare feed-back clienți,- susținere interviuri pt dep de recepție,- training personal,- verificarea operațiunilor de casa zilnice,- gestionare documente, înregistrare si îndosariere,- realizare rapoarte specifice de activitateBeneficii:- Abonament de masaj- Decontare transport- Perspectiva unui training in Bali
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Electrician /​ Tablotier


Candidatul ideal • experienta sau calificare in domeniul electric• studii medii (diploma de bac sau diploma de calificare profesionala)• permis dе conducere categoria B• dorinta continua dе perfectionare si dе a invata lucruri noi• persoana meticuloasa care pune accent pe calitatea lucrarii• respect fata dе meserie si imaginea companiei• capacitate dе organizare a timpului, sarcinilor la locul dе munca;• responsabilitate, corectitudine si seriozitate;Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Electrician / Tablotier dedicat și meticulos, care să se alăture echipei noastre. Dacă ești gata să îți pui în aplicare abilitățile tehnice într-un mediu stimulant și să contribui la proiecte de top, acest job este pentru tine!Responsabilitati: Executiе tablouri elеctricе dе distributie in atelierul nostru situat pe centura Bucuresti Sud Executie tablouri elеctricе de аutomаtizаre Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor într-un mod eficient și sigur Lucru in echipa si atitudine profesionista Re
ADVANCED TECHNICAL SOLUTIONS AND DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consultant Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Bucuresti


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Tehnician Sisteme De Securitate - Aeroport Otopeni


Candidatul ideal Absolvent de studii medii Cunostinte despre aplicatii software de configurare, monitorizare si management al sistemelor de securitate; Cunoştinţe despre instalații electrice de curenți slabi; Cunoştinţe despre sisteme de operare Windows, Linux/Unix; Cunoştinţe despre rețele de comunicații IP; Deținerea unei certificări ARTS; Disponibilitate de lucru în ture : 12/24 - 12/48Descrierea jobului Instalează echipamente și aplicații software pentru sisteme de securitate și curenți slabi; Configurează și pune în funcțiune sisteme de securitate și curenți slabi; Execută lucrări de întreținere generală ale echipamentelor/instalațiilor de securitate, detecție și stingere incendiu, TVCI, control al accesului și detecţia efracţiei; Întocmește lista de piese de schimb, a echipamentelor și a consumabilelor în functie de necesități; Completează procesele verbale de mentenanță preventivă și corectivă precum și rapoartele de service pentru intervențiile corective efectuate;
UTI FACILITY MANAGEMENT SA

Consilier Vanzari Vodafone-arsis Bucuresti Veranda | Obor


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING SRL

Agent Vanzari 3200 - 5000 Ron


Candidatul ideal Rolul Tău:Vei conduce și dezvolta procesul de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele. Vei juca un rol cheie în extinderea portofoliului de clienți și consolidarea poziției noastre pe piață.Ce Căutăm:Oameni pasionați de vânzări și interacțiune interumană, cu abilități excelente de comunicare și orientare către rezultate. Experiența anterioară de 3 ani în vânzări consultative constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare.Identificarea oportunităților de creștere a portofoliului de clienți.Colaborarea cu echipele interne pentru asigurarea satisfacției clienților.Raportarea regulată a performanțelor.Beneficii:Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive.Oportunități de avansare în cadrul companiei.Mediu de lucru dinamic și susținător.Programe de dezvoltare profesională.
BOUTIQUE CADEAUX SRL

Operator Call Center (6/​8h)


Candidatul ideal Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie!Cautăm colegi amabili, empatici și flexibili, capabili să găsească soluții personalizate în situații medicale neprevăzute. Ne propunem să oferim clienților noștri cea mai plăcută experiență, acordând suport într-o manieră profesionistă și responsabilă. Nu solicităm experiență anterioară, dar apreciem comunicativitatea și curiozitatea pentru domeniul medical.Cine suntem? SIGNAL IDUNA Grup este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, fondat in urma cu peste 110 ani. In Romania, SIGNAL IDUNA si-a inceput operatiunile in anul 2008. Suntem lideri în domeniul asigurărilor de sănătate (conform raport ASF 2022), avand in portofoliu companii de top din domeniile: retail, auto, FMCG și multe altele.La SIGNAL IDUNA ne mândrim cu o echipă veselă, pozitivă, cu
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2410 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.