Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

44 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

44 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Communications Specialist


Candidatul ideal The Communications Specialist is laser-focused on Ipsos iSay’s communication with its European-based members.The ideal candidate should have these skills/competencies: Have experience writing for websites, blogs, social media, emails, and more; Be creative and passionate about engagement and communications; Stay up-to-date on the latest trends in communications (social media, email, engagement); Have the ability to identify new opportunities; Have the ability to efficiently convey information both verbally and in writing; Active listening; Have the ability to set priorities; Have the ability to set objectives and outline how they can be achieved; Persuasion and negotiation skills; Business communication skills; Taking responsibility and respecting assigned tasks and proposed deadlines.; Initiative/Proactivity; Communication; Planning and organization; Flexibility; Team spirit/ teamwork.Knowledge: Microsoft Office; Advanced English; Social media platforms + blogs; Googl
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Specialist Matriter


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu); Experiență anterioară pe un post similar; Cunoștințe de prelucrări prin așchiere si/sau prelucrări suprafețe; Experiență în mentenanță matrițelor; Experiența în procesul de diagnosticare și reparare ale matrițelor Bune abilități de identificare și diagnosticare ale defectelor matrițelor de injectare mase plastice; Abilități de stabilire a strategiilor de reparați; Cunoștințe de desen tehnic; Cunoștințe operare mașini de injecție mase plastic (constituie avantaj); Atestat macaragiu pod rulant și / sau stivuitorist (constituie avantaj); Abilități bune de organizare, comunicare și lucru în echipă; Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi.Descrierea jobului Efectuează lucrări de mentenanță și reparații matrițe; Efectuează operațiile necesare de dezasamblare, asamblare, și curățare a matrițelor; Realizează diagnosticarea problemelor apărute la matrițele de injectare mase plastice; Ține permanent sub observație starea matrițelor; C
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional (30% din timp); Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de dat
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Având în vedere procesul de deschidere a unui nou depozit HENDI în GHIMBAV, suntem in cautarea unei persoane care sa intruneasca urmatoarele calitati/abilitati :Persoana seriosa si onesta;Persoana cu atitudine pozitiva, perseverenta si orientata catre rezultate;Sa detina abilitati excelente de comunicare si prezentare;O persoana care sa puna rezultatele echipei inaintea rezultatelor personale;Sa detina studii superioare sau medii;Cunoasterea limbii engleze este OBLIGATORIE;Experienta pe un post similar de minim 1 an (preferabil in aceeasi firma) este OBLIGATORIE, 3 ani este un MARE PLUS;Descrierea jobului Descrierea jobuluiContribuția cu idei noi și creative de campanie, pornind de la ghidul central (produs în focus, mesaj cheie, etichete principale);Monitorizarea stocurilor, ajutând la estimarea produsului necesar pentru fiecare activitate/campanie de marketing, colaborarea cu managerul de stoc în ceea ce privește cererile de produse;Crearea de notificări de campanie/
HENDI ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Product Data Management Specialist With German


Candidatul ideal Are you passionate working within a competitive market ?Are you the ONE to DRIVE the world of tomorrow ?GET THE FUTURE YOU WANT !We build the cars of the future through Product Data Management for one of the German leading OEM car manufacturers.As an employer, we strive for a culture that enables colleagues to focus on their work, but also on their personal lives, as we strongly believe in work-life balance as a benefit. We encourage an environment based on team effort, where people are helping each other, to realize our growth strategies.We want our colleagues to grow with our local business, that is why we offer flexible working hours, we offer a modern office building and facilities and we evaluate our employees´ performance annually and offer financial recognition.Come join the team!Introduce yourself and learn more about our Company, our Work, our Team and the Road we take together daily, in building and ensuring a virtual data environment that supports the releas
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Compensation & Benefits Specialist


Candidatul ideal ​Founded in 1953, Jungheinrich ranks among the leading solutions providers for the intralogistics sector, with revenue of over €4 billion and more than 19,000 employees worldwide. Our goal is to be the No. 1 choice in intralogistics worldwide. The Group strategy is driven towards growing profitably and creating value sustainably.As part of this strategy, a unique Global Business Services Center has been established in Brasov, in 2022, working together with all Jungheinrich entities worldwide, providing support in their day-to-day operations.We are a young organization, in full grow, and we are proud to say that we already proved our capabilities – all our internal customers are very satisfied with the way we work, and our people created strong relationship that makes the team function at its best.Requirements for success: Minimum 2 years of experience in HR, preferably in a multinational environment with focus on payroll or compensation topics; High affinity for data.
JUNGHEINRICH BUSINESS SERVICES ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Procesare Date


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui analist raportare talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o abilitate excelentă de analiză și vă place să lucrați cu date, aceasta este oportunitatea pentru dumneavoastră.Ca analist raportare, veți fi responsabil de colectarea, analizarea și interpretarea datelor specifice activității. Veți colabora strâns cu colegii din departament pentru a obține informații relevante și veți dezvolta rapoarte și analize detaliate pentru a sprijini procesul decizional al managementului.Cerințe: Studii superioare finalizate; Cunoștințe Excel nivel avansat (Vlookup,tabele pivot, baze de date); Experiență în controlling sau contabilitate; Pasionat de cifre și analiză; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Experiență anterioară în analiză sau raportare; Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor; Excelente abilități de comunicare și prezentare; Abilitatea de a lucra independent și în echipă; Atenție la detalii ș
NOBLEPIAGIO SRL

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Commercial education background with technical interest and professional experience in an industrial company- Experience in purchasing/procurement- Negotiation skills and intercultural skills- Fluent in German and English- Good SAP and very good MS Office knowledge- Independent and self-reliant person- Good communication and team player- Willingness to travel Responsabilitati - Operational procurement of capital goods, manufacturer-specific spare parts, and technical services (CAPEX) for production sites for Europe- Ordering activity based on ERP requisitions- Execution of the ordering process in the SAP ERP system- Ensuring order processing up to invoicing- Verifying the invoices and releasing them if necessary- Cooperation with suppliers, su
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare – economice, în marketing, comunicare sau relaţii publice;Experienta minima in marketing – 3 ani, experienta in tehnicile de marketing B2B;Abilitati avansate de comunicare (vorbit și scris);Cunoștințe de operare PC; Adobe Photoshop, InDesign, Adobe Illustrator/Corel Draw reprezintă un avantaj;Constituie un avantaj experiența in conceperea si coordonarea de campanii Google Adwords, LinkedIn Ads, folosirea modului LinkedIn Sales Navigator, administrare website in modulul Wordpress, organizare evenimente adaptate specificului organizatiei etc;Usurinta in editarea articolelor educationale pentru blog, newsletter si publicatii online de specialitate;Creativitate, flexibilitate și originalitate;Abilităţi organizatorice, simț estetic și spirit de inițiativă dezvoltat.Experiența în coordonarea proiectelor de marketing ;Înțelegerea activităților de marketing (atât cele tradiționale, cât și cele de digital marketing) și a metodelor de cercetare de piață;Capacit
S.​D.​A.​-SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

ETL/​Data Engineering Specialist


Short company description Dennemeyer Group offers high-quality services for the protection and management of Intellectual Property rights and is committed to being the first-choice partner for customers globally.At Dennemeyer TechSys, our experienced team of software and innovation experts strives to stay ahead of the curve – researching and implementing cutting-edge technology to deliver the highest quality products and services available. We specialize in developing custom software products and solutions for IP management while providing clients with first-class support RequirementsYour profile: • 3+ years of working experience in IT;• Expert skills with ETL processes and tools;• Advanced skills with MS SQL server and SQL;• Experience in Pentaho Data Integration or Visual Basic is of advantage;• Self-organized and a creative team player with excellent communication skills and a willingness to learn;• Excellent time management, problem-solving skills and attention to detail;• Experien
Dennemeyer TechSys

Specialist Suport Tehnic


Scurta descriere a companiei Suntem o echipa de specialisti inovatori si deschisi, cu experienta in dezvoltarea de solutii software de business pe platforme Microsoft, solutii de tip hardware interactiv si servicii.Divizia TomTouch a CS Vision inseamna proiecte speciale interactive.TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, fie ca sunt pentru indoor sau outdoor: chioscuri interactive, solutii de publicitate interactiva, folosind ecranul sensibil la atingere (touch screen) ca un nou suport media, solutii de design si arhitectura digitala, mobilier urban interactiv extins pana la un nou concept – New City, precum si solutii de signalistica interactiva, ce au la baza componenta display-ul digital.Solutii de Bike sharing, e-Ticketing. Cerinte - Abilitati de comunicare verbala.- Aptitudini de colegialitate si de lucru in echipa.- Atitudine orientata catre client.- Capacitate de solutionare a problemelor, atitudine proactiva- Abilitati organizatorice, spirit de observatie.- Disciplina
CS Vision

Specialist Birou Internari


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor d
Regina Maria

Specialist Clienti Pf și Consiliere Imm - Babadag,​ Brasov


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles n
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Clienti Pf și Imm - Babadag,​ Brasov,​ Turda


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles n
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 44 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.