Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

104 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

104 Locuri de Munca It specialist in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Mentenanta


Candidatul ideal Peste 3 ani experiență in producție cu mașini si utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Studii superioare tehnice (automatica sau mecatronica)ϖ Experienta in masini unelte, utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Experienta relevanta intr-o pozitie similara - 3 aniϖ Bune cunostinte de mentenanta a utilajelor, de instrumente de masini, cunostinte de actionari mecanicehidraulice, de echipamente electrice si pneumaticeϖ Cunoștințe generale de automatizări, inginerie mecanică și electrică, operare software administrarerețele de date industriale, desen tehnic.ϖ Intelegerea conceptelor si instrumentelor de lucru: Windows Sisteme de operare, Siemens step 7, LANWANϖ Cunostinte PC - foarte buneϖ Limba engleza (nivel mediu– avansat)ϖ Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultateϖ Abilitati de solutionare a problemelorϖ Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila, exclente abilitati de comunicare simunca i
INTEGRA HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialistul marketing va fi responsabil de dezvoltarea si implementarea de strategii de promovare a proiectelor companiei utilizand marketingul online si offline. Candidatul ideal este o persoana energica, comunicativa si creativa in ceea ce privește promovarea proiectelor noastre, constituind un avantaj experienta in domenii de activitare de productie.Descrierea jobului - Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii/oferă soluții pentru îmbunătățirea brandului/proiectelor companiei.- Implementează si urmărește acțiunile de marketing in funcție de buget, obiective stabilite, resurse etc.- Coordonează lucrările de realizare grafica si print pentru cataloage, broșuri, afișe, precum si lucrările/prezentările video.- Dezvolta si menține relația cu furnizorii si colaboratorii externi pentru realizarea de evenimente si campanii de marketing. - Propune si implementează soluții țintite de promovare a proiectelor AROVIT LEGUME FRUCTE
MIB PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1221 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Qa It Specialist


Candidatul ideal Cerintele pentru acest post sunt: Studii universitare in Informatica / Automatizari & Calculatoare / Electronic/Chimie/Farmacie Limba engleza nivel avansat Experienta anterioara anterioara pe o pozitie similara constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:Se asigura ca sistemele computerizate GxP la Terapia (in aria sa de activitate) sunt in conformitate cu standardele actuale de reglementare.Se asigura de implementarea politicilor, standardelor și procedurilor de calitate relevante pentru sistemele computerizate.Acționeaza ca coordonator QA pentru validarea sistemului computerizat.Se asigura că documentația de baza a sistemelor computerizate îndeplinește în mod constant standardele de calitate necesare pe toata durata ciclului său de viață.Revizuieste și aproba documentatia de validare și cea aferenta ciclului de viață pentru sistemele computerizate.Pregateste răspuns la observațiile de audit intern / extern pentru sisteme computerizate.Coordoneaza evaluarea,
TERAPIA SA

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

It Operations Support Specialist


Candidatul ideal Bachelor's degree in Computer Science or related field Minimum of 2 years of experience in IT support or operations Knowledge of Windows, Linux (PuTTY) and Mac operating systems Experience with troubleshooting software and hardware issues (basic SQL would be a plus) Excellent communicator & having good facilitator skills in relationship with colleagues and clients Able to prioritize & manage own time Strong team player with high performance ethic Organized, enthusiastic Very good German skills English skills are also helpfulDescrierea jobului This role provides technical support as First and Second Level Support to end-users, monitoring and maintaining IT systems and infrastructure, while ensuring that every IT operation runs smoothly. The IT Operations Support Specialist will work closely with the IT team to ensure that all IT issues are addressed in a timely manner and that end-users are provided with exceptional support. ​Provide technical support to end-users,
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Credit&collection Specialist With German


Candidatul ideal In order to be successful in this role you will need to have: Educational Background: University degree in Finance of Business Administration. Professional Experience: Experience in finance or ideally receivables management (advantage). Experience in customer service. Understanding of basic financial terms. Language skills: German and English at advanced level. Microsoft Office knowledge.Descrierea jobului A Glimpse of the Role:As a Credit & Collection Specialist with German you will be responsible for managing a specific portfolio of current and overdue receivables and responsible for dispute management. The role has direct impact on company cash flow which is critical to business continuity. So, if you have excellent written and verbal communication abilities and a commitment to an excellent customer experience take the opportunity and apply now and be part of our amazing team in Cluj-Napoca, Romania.Your Core Responsibilities: Proactive collection of all receivables
VERTIV ROMANIA SRL

Performance Marketing Specialist


Candidatul ideal What you must have: Minimum of 3 years of digital marketing experience and extensive experience in managing in-house digital performance marketing; Excellent knowledge of GA4, Google Ads, Facebook Ads, and we will like for you to also worked with top keyword research tools; A strong economical approach regarding campaign performances, identifying sales attribution and cross-device rentability on the sale funnel; Ability to compile and analyze search data and metrics and make decisions regarding campaign direction; Ability to perform click through rate, conversion, spend and creative analysis to identify growth/optimization opportunities; Excellent Microsoft Office skills; Bachelors degree Marketing/ Communication; Strong oral and written communication skills; Excellent analytical skills.Descrierea jobului Build your Career at FarmecFarmec currently has a career opportunity for a Performance Marketing Specialist as part of our Online Sales business unit.Our Performnace
FARMEC SA

Specialist Credite Verzi și Sustenabile


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Postul de față s-ar împleti minunat cu o persoană care: Creează și menține relații profesionale optime, transmite încredere și interacționează autentic și transparent; Este flexibilă și deschisă să se implice pe proiecte diferite și monitorizează feedback-ul primit de la liniile de business impactate cu privire la soluțiile și parteneriatele din portofoliu, în scopul îmbunătățirii continue a acestora; Prezintă un profil commercial cu mintea deschisă spre procesele de vânzare; Este adaptabilă la schimbare, în ceea ce privește legistlația, oportunitățile și tipologia utilizată; Demonstrează cunoașterea normelor, procedurilor și fluxurilor specifice activității; Își updatează informațiile ori de câte ori apar modificări; Identi
BANCA TRANSILVANIA SA

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀* Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred.* 2-3 years of general accounting or accounts payable experience.* Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle.* Strong Excel skills and attention to detail.* Previous experience in an international and culturally diverse organization.* Demonstrated integrity and ethical behavior.* Advanced/native level English proficiency.* Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului We are looking for a new Accounting Specialist to join our team in Cluj-Napoca, on-site at our central office!As Accounting Specialist in our Financial Shared Service, you will be delivering first class accounting services to our internal clients, and you will work in a dynamic team with high focus on personal development with challenging, varied tasks and responsibility from the outset.What kind of work will you be doing? 📊* Prepare monthly schedu
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀 Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred. 2-3 years of general accounting or accounts payable experience. Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle. Strong Excel skills and attention to detail. Previous experience in an international and culturally diverse organization. Demonstrated integrity and ethical behavior. Advanced/native level English proficiency. Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului What kind of work will you be doing? 📊 Prepare monthly schedules and reports for month-end. Compile Balance Sheet reporting package for Management review. Generate and submit Financial Statements to the Consolidation team. Coordinate Intercompany AR/AP activities monthly. Process standard and recurring journal entries. Prepare invoice requests for recharges. Lead general accounting activities for month-end closing. Coordinate Intercompany Receivables and P
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Accounting Specialist


Descrierea jobului This role will provide support in the GL team by maintaining daily financial and accounting business processes of the GFS focusing on the standardization whilst delivering customer service. Provide timely and professional services that support the GFS SLA, ensuring that the monthly US GAAP financials for the country are prepared accurately and on time.We are excited to receive your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:Financial business partnering:* Contribute on high quality results are provided to all relevant partners within the agreed timescales, performing all tasks as set out in the GFS SLA master document including: * Part of a team responsible for Month End closing to a strict timetable for Financials into HFM (Reporting system). Reporting scope includes P&L, Balance sheet, TWC metrics, Headcount and other statistical requirements. * Support the preparation of monthly, quarterly and annual financial statement variance analysis. * Support th
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 2544 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Ready to join a team that's all about growth and good vibes? Let’s talk! Our marketing team is expanding. If you're passionate about marketing and want to be part of something big, hit us up! Your next adventure can start right here.We are looking for enthusiastic three Digital Marketing Specialists to help us in our overall marketing efforts. You will be an integral part of the development and execution of marketing plans to reach targets from brand awareness to lead generation for fast-growing products.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Desired Skills and Experience: At least 2 years of online marketing experience. Secondary education (high school) with Baccalaureate Diploma. Thorough understanding of digital marketing elements (including email marketing, conversion optimization, content management etc.) and market research methods. Technically-oriented Basic HTML/CSS skills. Experience in W
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 137 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 104 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.