Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca Management in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca Management in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, cazare pentru cei din afara orasului Constanta, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei. Descrierea jobului Coordonati echipa din subordine si activitatea desfasurata de aceasta Efectuati comenzile catre furnizori si gestinati stocurile de marfaIntocmiti programul angajatilor din subordine.Atitudine pozitivă Responsabil, gestionati bine situațiile dificile și vă pă
PARC MAMAIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Facilitate


Candidatul ideal Experienta pe post similar (minim 3 ani) Bune cunoștințe de management al facilității Cunoașterea normelor, standardelor, ghidurilor legale și tehnice Abilități de management de proiect Abilitatea de a lucra independent Engleza nivel avansat Utilizare de bază MS Office, Teams și SharePoint Disponibil pentru navetă și călători Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Managementul unei mici echipe operaționale de management al facilitatilor, care este responsabilă de managementul tehnic al proprietății. Responsabil pentru managementul facilitatilor tactice cu focus comercial pentru mai multe locatii din regiunea Portului Constanta. Dezvoltarea și bugetarea unei strategii de întreținere precum și controlul bugetului. Managementul furnizorilor și crearea de contracte de nivel de servicii. Punerea în funcțiune, coordonarea și documentarea întreținerii, verificărilor de rutină și reparațiilor clădirilor, zonelor exterioare și a instalațiilor tehnice, inclusiv prin CAFMS
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Manager de magazin in orasul ConstantaDaca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi .Descrierea jobului NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilSI ASTEPTAM: Vanzari si abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii Atentie si atitudine respectoasa fata de client Sa fii proactiv in oferirea si demonstrarea produselor Sa ai experianta de baza in lucrul cu software intern si casa de marcat Dorinta de
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24774 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Magazin Constanta


Candidatul ideal Profil angajat: Capacitate de organizare, prioritizare si multitaking. Abilitati de comunicare si relationare cu angajatii. Leadership, flexibilitate in gandire si putere de decizie. Standarde ridicate de profesionalism. Prezenta de spirit in echipa, entuziasm, tact si initiativa. Notiuni generale de marketing, motivarea echipei si tehnici de vanzare.Descrierea jobului Responsabilitati:Coordoneaza, acorda suport si motiveaza echipa din subordine pentru indeplinirea obiectivelorSe implica direct in procesul de recrutare, formare, instruire si integrare a noilor angajatiSe va asigura de administrarea si buna functionare a intregului magazin si a personalului din subordinePromoveaza imaginea magazinului si dezvolta baza de clienti Beneficii: Posibilitatea majorarii salariului de baza, beneficiind de bonus din vanzarea magazinuluiBonuri de masa in valoare de 30 lei2 weekend-uri libere in lunaBonus pentru recomandarea unor noi colegiDiscount de 30% in toate magazinele Mizar
VICMOD SRL

Front Desk Manager


Candidatul ideal Clinica dentară M& M Dental Team recrutează Front Desk Manager cu experiență în serviciile stomatologice sau activitate anterioară asistent Stomatologie.Timp de muncă 8 h, salarizare 3800 RON NET. Devotament și implicare absolut necesare!Descrierea jobului Clinica Dentară M&M Dental Team recrutează Front Desk Manager, preocupat de a zâmbi larg pacienților noștri și de a înțelege că sunt rațiunea noastră de dezvolta servicii stomatologice. Dacă ai dinamica unui loc productiv, dacă ești entuziast, dacă ai o viziune asupra imaginii unei organizații, dacă îți dorești stabilitate și motivații corecte, așteptăm CV-ul tău în această campanie de recrutare.
MM DENTAL TEAM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Operational - Constanta


Candidatul ideal Studii medii / superioare finalizate; Experiență în coordonare echipe; Experienţă în vânzări b2b; Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj; Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor; Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel; Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Coordonează şi conduce întreaga activitate a echipei din subordine pe segmental logistic-administrativ; Se implica in procesul de recrutare, integrare, evaluare si motivare a echipei; Se implica direct in activitate, ajutand colegii din depozit / distributie; Asigura buna desfasurare a activitatii logistice si administrative pentru a sprijini activitatea de vanzare b2b; Administreaza mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in gestiunea sa / a echipei sale;Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta + tichete de masa Masina de serviciu; Acces la platforma interna de e-learning cu o varietate mare de cursuri; Training si s
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Site Representative Tactical Facility Manager


Candidatul ideal Personnel management of a small local team. High degree of self-organization - you have a “we can do it” attitude. Ability to work independently - you do what needs to be done. Working with multidisciplinary teams, promoting cross-team information transfer & collaboration. Hands-on mentality & all-round knowledge - you are doing the right thing, not the easy thing. Service mentality - you feel responsible for “your” properties and the technical facilities. Proficient use of English (B2, C1) MS Office, Teams and SharePoint basic use Open for commuting and traveling Disciplined, creative and analytical thinking Driving license (cat B) Experience in similar positions (minimum 3 years) Good knowledge of facility management Knowledge of norms, standards, legal and technical guidelines Project management skillsDescrierea jobului Management of a small operational facility management team, which is responsible for technical property management. Responsible for tactical facilit
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Commercial Manager With Spanish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Advanced level of English and a middle level of Spanish (minimum B1); Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Asistent Manager De Department -peek&cloppenburg(constanta)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Commercial Manager With Turkish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Turkish and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.WHAT WE OFFERFinancial
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Service


Candidatul ideal Pentru a vă alătura echipei noastre veți avea nevoie de: Absolvent de studii medii sau superioare în domeniul tehnic, cum ar fi electromecanică sau mecanică agricolă; Cunoștințe profunde în mașini, utilaje și echipamente agricole; Competențe în mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică; Experiență în domeniul agricol sau în domenii conexe, precum auto, autocamioane sau utilaje de construcții, este considerată un avantaj; Abilitatea de a evalua și de a lua decizii tehnice; Abilități remarcabile de negociere și comunicare; Capacitatea de a gestiona eficient situații stresante; Proactivitate, orientare către client și dorința de a obține rezultate; Carnet de conducere categoria B; Cunoștințe solide într-o limbă străină, cu predilecție pentru engleză.Descrierea jobului Ce Presupune Rolul? Planificarea, coordonarea și monitorizarea activităților zilnice din service; Asigurarea unui nivel înalt de satisfacție a clienților și dezvoltarea relațiilor de durată, cu un acce
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Manager Hotel


Candidatul ideal Căutăm un Manager de Hotel extrem de motivat și cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil de gestionarea generală și de buna funcționare zilnică a hotelului, asigurând un serviciu excelent pentru clienți, maximizand profitabilitatea și menținând standardele de calitate.Cerințe: Experiență anterioară în managementul hotelier sau într-un domeniu similar; Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități puternice de organizare și capacitate de a lucra într-un mediu dinamic; Orientat spre rezultate și capabil să ia decizii eficiente; Cunoștințe solide despre software-ul de management hotelier și sistemele de rezervare; Diplomă de licență în industria hoteliera, administrarea afacerilor sau într-un domeniu similar; Capacitate de analiza și sinteza; Spirit de inițiativă; Atenție la detalii; Capacitate de a face fata provocarilor;Descrierea jobului Responsabilități: Supraveghează toate operațiunile
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Cautam Manager De Tura! Venit Net #pebune De La 4300 Lei!


Candidatul ideal Cautam manager de tura! Venit net #pebune de la 4300 lei! Descrierea jobului Ce trebuie să faci: Creezi un mediu de lucru constructiv, coordonezi și distribui membrii echipei eficient în restaurant; Oferi instruire, suport și feedback membrilor echipei, lucrând alături de ei în restaurant; Te asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru sunt respectate; Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă; Identifici și dezvolți angajații cu potential, oferindu-le suport teoretic și practic; Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor și participi la inventare; Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților; Te asiguri că indicatorii de performanță sunt îndepliniți.Ce iti oferim: Venit NET #pebune de la 4300 lei (include salariul net, tichetele de masa si bonusul de performanta, din a treia luna de colaborare, conform criteriilor de acordare); Program de lucru variat și fl
US FOOD NETWORK SA

Manager Calitate


Candidatul ideal Studii de specialitate in industria alimentara, chimie, biologie, biochimieAtestate sau certificari tehnice constituie avantaj;Experienta in industria alimentara sau pasiunea pentru acest domeniu de activitate constituie avantaj;Eperienta in standarde de calitate si siguranta alimentara (IFS, BRC, ISO22000, HACCP etc)Cunostinte tehnologiceCunoasterea legislatiei in vigoareCunostinte de limba engleza la nivel conversationalCunostinte operare PC: Word si Excel, EmailAbilitate pentru lucrul in echipa;Spirit de initiativa, spirit analitic, abilitati de coordonare, atentie la detaliiDisponibilitate de a invataDescrierea jobului Programul este de luni pana vineri 8 ore/zi.Activitatea se desfasoara la punctul de lucru al firmei situat in Murfatlar, Jud. ConstantaAtributii:Implementeaza si mentine sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul de referinta si cu cerintele societatii;Verificarea si controlul igienei in toate etapele specifice activitatiiUrma
ALROCO DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 7769 RON/Luna

Local Key Account Manager - P&g - Constanta


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (avantaj experiență în relațiile comerciale cu lanțuri de magazine);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B;- Studii medii finalizate (cu diploma de Bacalaureat ) / superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren / deplasări.Descrierea jobului - Gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți de tip Local Key Account (engross-uri și rețele locale de supermarket-uri) din zona pe care o administrează;- Promovează portofoliul de produse comercializate și negociază comenzile;- Realizează obiectivele de vânzări setate pentru zona repartizată;- Implementează standardele de imagine (merchandising) propuse de companie la clienții din portofoliu;- Contribuie direct la extinderea business-ului/creșterea vânzărilor clienților prin consilierea oferită, elaborarea unui plan de dezvolt
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.