Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

51 Locuri de Munca Management in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

51 Locuri de Munca Management in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta in domeniu pe un post similar de minim 2 ani; Studii superioare economice sau tehnice; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor; atitutide proactiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Conducerea departamentului de logistica al societății; Coordonarea activităților din departament si a echipei din subordine; Monitorizarea costurilor din departamentul din subordine; Urmărirea si eficientizarea activitatii de transport;
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asisent Manager


Candidatul ideal Daca esti o persoana: Dornica de munca, Sociabila, Comunicativa, Perseverenta, Meticuloasa Orientata catre munca in echipa Aptitudini informatice: lucru cu calculatorul, pachetul MS Office Cerinta esentiala: permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Cautam coleg/a care sa ajute la: Buna functionare a societatii noastre Intocmirea si depunerea la institutii documentatiile de avizle solicitate prin certificatul de urbanism, Deplasarile pe teren pentru diferite activitati aferente proiectarii, Asigurarea fluxului si evidenta documentelor primite in cadrul companiei Asigurarea pregatirii de materiale scrise si electronice, prezentari, procese verbale/ minute Organizarea, programarea şi obţinerea de confirmari pentru intruniri, audienţe şi vizite, conform agendei de lucru a conducerii Realizarea arhivarii documentelor si a informatiilor conform necesitatilor directiei
ONE ADD S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Magazin Craiova (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu rolul nostru, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesi
KAUFLAND ROMANIA SCS

Cinema Manager Craiova


Candidatul ideal Cinema ManagerDescrierea jobului Cinema Manager
CINEPLEXX ROMANIA S.​R.​L.​

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Clinica De Psihologie


Candidatul ideal Manager clinica de psihologie- foarte bun comunicator (pentru a exprima clar, concis si ferm mesajul transmis, fie in interiorul companiei, fie in exterior);- calitati organizatorice (responsabilitatile individuale apartin angajatilor, insa cele de grup cad in sarcina managerului, spre exemplu stabilirea deadline-urilor, verificarea calitatii muncii etc.);- adaptabilitate crescuta (o reactie rapida si pozitiva in cazul unor schimbari, al unor conditii de stres, criza etc., atitudinea facand diferenta in astfel de situatii);- empatie si capacitate de intelegere (un manager trebuie sa fie capabil sa se puna in pielea angajatilor sai, sa ii inteleaga pe acestia si sa se plieze pe specificul/personalitatea/modul lor de lucru, astfel incat sa obtina maximum de la fiecare, in beneficiul organizatiei);- profesionalism si simt al responsabilitatii.Descrierea jobului - coordoneaza activitatea companiei sau firmei, asigurandu-se de buna functionare a acesteia, din toate punctele
FABRICA DE EMOII S.​R.​L.​

Manager De Proiect - Constructia De Drumuri


Candidatul ideal Diplomă de licență în Construcții de Drumuri, Poduri și Căi Ferate sau domeniu aferent. Experiența de minim 5 ani în managementul proiectelor de construcție drumuri. Cunoștinte bune operare PC: Microsoft Office și software de calculator general. Cunoștințe si abilitate de a bugeta, programa, negocia și controla costurile. Grad ridicat de familiaritate cu documentele, termenii și condițiile contractuale și de subcontractare. Abilități puternice de conducere și management, spirit antreprenorial. Abilități pentru lucrul în echipă. Putere de decizie și asumarea responsabilității.Descrierea jobului Conduce, supraveghează și gestionează simultan mai multe proiecte de construcții, asigurând finalizarea lor la timp și în limita bugetului. Dezvoltă și menține planuri de proiect, bugete și alocări de resurse cu o atenție minuțioasă la detalii. Definește resursele necesare pentru finalizarea proiectului; Emite actualizări de progres, după caz, în ceea ce privește costurile și ter
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Craiova Oltet


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Craiova OltetDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajuteDescrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Calea Bucuresti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Calea Bucuresti-CraiovaDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Magazin Dy Fashion în Electroputere Mall Craiova


Candidatul ideal Apreciem la oameni urmatoarele:• pasiunea pentru moda si placerea de a lucra intr-un mediu dinamic• experienta in vanzari• amabilitatea in relatia cu clientii• disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekendDescrierea jobului DESCRIEREVino în echipa DY Fashion!Căutăm o colegă nouă pentru postul de manager magazin în Mall Electroputere Craiova.Îți vom oferi:• salariu fix + bonus din vânzări progresiv în funcție de anumite praguri;• program flexibil;• 25% reducere la produsele achiziționate de pe dyfashion.roResponsabilități :• Organizarea și coordonarea echipei în vederea atingerii planului de vânzări lunar și anual• Stabilirea obiectivelor de lucru, elaborarea planurilor de acțiune, formarea și evaluarea periodică a echipei• Realizarea activităților administrative ( program de lucru, recrutare personal, activități de visual, gestionarea stocurilor de marfă, vânzare și de încasare )• Consilierea cliențilorApreciem la oameni urmatoarele:• pasiunea pentru mo
DYANDRESS FASHION S.​R.​L.​

Manager Zonă Ika (key Account Executive) Craiova


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare (Diploma de licență, constituie avantaj diploma de Master)2.Competențe/abilități: Capacitate de planificare, organizare,prioritizare si negociere Abilități de coordonare echipă Competențe lingvistice în limba romană Orientare către rezultate și către client Abilități de comunicare verbală și de a dezvolta relații intepersonale Onestitate, seriozitate, perseverență și integritate Atitudine pozitivă și responsabilitate Disponibilitate pentru un post cu activitate dinamică, 100% pe teren3.Calificarea/experiența necesară: Experientă profesionala pe o poziție managerială și în domeniul de activitate FMCG IKA, constituie avantaj Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechimeDescrierea jobului Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări din subordine - județele: Teleorman, Giurgiu, Dolj, Olt, Mehedinți, Gorj, Vâlcea, Argeș Domiciliul: in județul Craiova Cresterea vizibilitatii produselor marca Hell Energy la raft prin negocierea
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal Alătură- te echipei noastre dacă: Ai 2/3 ani de experiență în rolul de manager magazin sau asistent manager magazin Ai o abordare puternică bazată pe date Ai o viziune centrată pe client Ai o mentalitate antreprenorială puternică si ambiția de a contribui la creșterea brandului și a companiei Ai o puternică orientare către rezultate Ai bune abilități de comunicare și organizare Ai abilități remarcabile de lucru în echipă Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă ,un leader capabil să comunice clar și convingător obiectivele către echipa saDescrierea jobului Promovezi cea mai bună experiență de shopping aliniată cu brandul Motivezi,formezi și conduci echipa magazinului în atingerea tuturor obiectivelor Supraveghezi,îndrumi și gestionezi întreg procesul de vânzare al echipei consolidând relația cu clientul și fidelizarea acestuia Implementezi acțiuni utile pentru a asigura atingerea targetelor de vânzare Monitorizezi și îmbunătațești constant kpiNoi iti oferim in
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Magazin Fashion Craiova


Candidatul ideal Persoana dispusa la colaborari stabile si pe termen lung; Fire sociabila, responsabila, pozitiva, flexibila, ambitioasa, motivata, amabila si atenta la detalii; Capacitate de lucru individual si in echipa; Abilitati de comunicare, promovare si vanzare; Capacitate de lucru individual si in echipa; Promptitudine in indeplinirea atributiilor ce ii revin;Descrierea jobului Venind alaturi de noi vei beneficia de: Salariu 3.000 net + procent din vanzari; Prime lunare pentru realizarea targetului; Contract de munca la 8 ore/zi pe perioada nedeterminata; Spatiu de lucru central, curat si foarte elegant; Conditii de munca excelente; Discount la achizitionarea propriilor produse; Acumulare de experienta si oportunitati de promovare in interiorul companieiAtributii: Intampina clientii, identifica cerintele si consiliaza clientii in legatura cu produsele dorite; Raspunde prompt solicitarilor facute atat de clientii cat si de manager; Promoveaza produsele pe retelele de social medi
ARENA EXIM COMPLEX SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent studii superioare socio-umane Abilitati de management si raportare. Cunoastere finantari POCU/PEO, Operare PC. Abilitati de organizare si planificare. Abilitati de comunicare si relationare. Abilitati de lucru in echipa.Permis de conducere cat B preferabil.Descrierea jobului Organizeaza activitatile proiectului in vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor si nr. beneficiari conform cererii de finantare.Coordoneaza resursele umane si materiale ale proiectului.Instruieste echipa de proiect, monitorizeaza activitatile acesteia, stabileste obiective pe termen scurt, mediu si lung.Initiaza sedinte de echipa pentru organizarea si monitorizarea activitatilor.Elaboreaza raportul tehnic periodic.Coordoneaza procesele financiare (cashflow, executie bugetara).Initiaza elaborarea de cereri de prefinantare, cereri de rambursare, cereri de plata.Initiaza proceduri de achizitii.Gestioneaza relatia cu OIR la nivel tehnic, financiar si achizitii.Gestioneaza
FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele Băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi
UNICREDIT BANK S.​A.​

Human Resources Business Partner/​manager


Candidatul ideal Deep knowledge from the local labor law area Experience in labor law and dealing with government institutions University degree with a focus on HR or similar background At least 3 years of practical recruiting and/or HR preferably in multinational environment Excellent communication (Assertive communication skills) and negotiation skills Strong interpersonal skills which enable you to motivate yourself Passion for innovation, development and quality Advanced English language Excellent knowledge of MS Office, especially ExcelDescrierea jobului Provides support in area of Labor-law and collective bargaining agreements Implement/follow the rules of confidentially and Compliance and GDPR HRBP is the key contact person for internal customers in assigned area Supports internal clients to achieve their business targets HRBP is responsible for local implementation of global HR processes, rules and monitoring Solves strategic HR topics like planning, performance management, flu
FORMEL D ROMÂNIA SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.