Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

34 Locuri de Munca Secretara in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

34 Locuri de Munca Secretara in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Personal /​ Hr /​ Secretara


Candidatul ideal Administrator de companie de recrutare cauta o asistenta personala pentru functile de secretara, recrutare / HR și raporturi lunare.Cerinte:Persoana organizata și atenta la detaliiCunoștințe profunde în Microsoft Office (Excel, Word)Cunoștințe în operare cu PCDisponibilitate program flexibilLimba Engleza (vorbit și scris)Limba Germana reprezintă un avantajPermis de conducere reprezinta un avantajDorinta de invatare si dezvoltare personalaDescrierea jobului Pachet salarial motivantTraining-uri si posibilitate dezvoltare personalaContract nedeterminatProgram flexibilPosibilitatea de a și lucra din Home-OfficePentru aplicare va rugam sa trimiteti o poza și un CV pe WhatsApp sau adresa de email.
VEP RECRUITING S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2700 LEI pe lună
Descrierea postului: Asigura suport medicului in cabinetul de consultatii, asigura inregistrarea informatiilor medicale in sistemul informatic, participa la actul chirurgical in sala de mici interventii, etc.. Cerințele postului: Experienta minima in administrare iv/im, recoltare produse biologice. Competente minime in pachetul Microsoft Office. Responsabilitățile postului: Munca in cabinetele de specialitate, sala de mici interventii, sterilizare
Vitasana City Med SRL

Gestionar Depozit Arad


Candidatul ideal - Experienta pe o pozitie similara;- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Punctualitate si seriozitate;- Reziliența la stres. Descrierea jobului -Dispune şi coordonează aranjarea mărfurilor în depozit (profile laminate lungi si accesorii metalice);-Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din depozitul firmei;-Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;-Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie în depozit;-Efectuează inventarieri lunare, trimestriale, anuale sau ori de câte ori este nevoie;-Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ si calitativ cu cele specificate în actele de eliberare;-Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
TRUTZI SRL

Gestionari Depozite Produse Alimentare


Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte de gestiune- sa aiba abilitati in manipularea unui scaner- persoane organizate si responsabile- fara cazier judiciarDescrierea jobului - Coordoneaza activitatea manipulantilor- Coordoneaza activitatea de receptie marfa si urmareste ocuparea cat mai eficienta a spatiului din depozit.- Asigura accesibilitatea la produse.- Stabileste aranjarea produselelor in rafturi astfel incat sa fie localizate rapid.- Urmareste respectarea metodei FEFO- Verifica si supervizeaza iesirea produselor din depozit si respectarea programului si ordinii de incarcare a masinilor- Raspunde de integritatea stocului- Verifica receptia produselor din punct de vedere cantitativ si calitativ- Verifica si urmareste programul de curatenie in depozit
DRIM DANIEL DISTRIBUIE FMCG S.​R.​L.​

Asistent Decorari Pentru Hipermarket Carrefour Arad Afi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Executarea și montarea panourilor de orientare în zona comercială a magazinului pentru a facilita procesul de cumpărare;Realizarea decorării acțiunilor de promovare în spațiul de vânzare: degustări, animații, diverse aniversări și spectacole, lansări de carte și muzică, etc.;Înlocuirea panourilor și afișelor deco deteriorate pentru a asigura o percepție pozitivă din partea clientului.Profilul pe care îl căutăm:Cunoștințe de operare MS Office;Cunoașterea programelor Corel Draw și Adobe PhotoshopCeea ce oferim:Tichete de masă;Prime de Paști și Crăciun;Abonament medical la o clinică privată;Sporuri pentru weekendurile lucrate;Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Executarea și montarea
CARREFOUR ROMANIA SA

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Cunostinte operare PCPersoana comunicativa, amabilaExperienta pediatricaDescrierea jobului • Veccinare pacienti inclusiv nou nascuti;• Oferirea de informatii corecte pacientilor despre modalitatea de recoltare, eliberarea rezultatelor, pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii;• insotirea medicului pe teren;• Eliberarea rezultatelor;
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL MEDICINĂ GENERALĂ DR.​PAUL PETRU-OVIDIU

Media netă estimată pe baza celor 2631 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: SC LKW PHOENIX TRANSPORT INTERExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
SC LKW PHOENIX TRANSPORT INTER

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: CONSULT EVALUARE TEHNIC S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
CONSULT EVALUARE TEHNIC S.​R.​L.​

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Educatoare Montessori Arad


Candidatul ideal Te simți în largul tău printre copii de 3 - 6 ani? Dorești să descoperi metode noi de învățare? Ești o persoană calmă și ordonată? Vrei să înveți și să te formezi ca Asistent/Ghid Montessori?Descrierea jobului Care vor fi atribuțile tale: ordonarea ambientului fizic (refacerea stocului materialelor consumabile, ordonarea materialelor pe rafturi) menținerea ambientului fizic în cele mai bune condiții conectarea cu copiii pentru a descoperi punctele de interes organizarea de mici grupuri de lectura, cântece, jocuri, conversațiiDorim să creștem și să ne dezvoltăm împreună pe termen lung așadar: Oferim un mediu de lucru prietenos și motivant Facilităm participarea la cursuri de formare ca Asistent Educator Montessori Sprijinim învățarea continuă prin participarea la conferințe și seminarii atât naționale cât și internaționale
ASOCIAIA ADORA MONTESSORI

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Arad


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Gestionar Pl Arad


Candidatul ideal Studii medii;-Cunostinte de contabilitate primara;-Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara de gestiune depozit/productie;-Experienta de coordonare/organizare a activitatii zilnice;-Cunostinte de operare calculator - MS Office;-Integritate si loialitate;-Spirit organizatoric;-Corectitudine si memorie vizuala;Descrierea jobului Atributii principale:-Opereaza in fisele de magazie miscarile de marfa conform prevederilor legale in vigoare;-Participa la operatiunile de incarcare - descarcare a materialelor aflate in gestiune;-Efectueaza si raspunde de receptia fizica a marfii;-Efectueaza transferurile de marfa din gestiunea proprie in gestiunea primitoare;-Raspunde de corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor privind gestiunea;-Pune in aplicare legislatia privind operatiunile de gestiune - Legea 22/1969 ;-Lunar confrunta fisele de magazie cu balanta de verificare din contabilitate;-Tine evidenta, monitorizeaza si intocmeste toate documentele privind gesti
REMATINVEST SRL

Asistent De Vanzari Afi Arad


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
ALTEX ROMANIA SRL

Instructor De Educatie Principal,​ Asistent Medical Principal,​ Asistent Medical Debutant - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad Expira in 2024-05-28 LocatieArad NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt 1. Instructor de educatie grad profesional principal (M) in cadrul Compartimentului Case de Tip Familial - Santana - cu locul de munca la Compartimentul Case de Tip Familial - Lipova, - 1 post vacant, pe perioada nedeterminata, cu durata normala a timpului de lucru (norma intreaga) Conditiile specifice pentru ocuparea postului sunt urmatoarele: * studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat; * vechime in munca - minimum 3 ani.2. Instructor de educatie grad profesional principal (M) in cadrul Compartimentului Case de Tip Familial - Ineu -3 posturi vacante, pe perioada nedeterminata, cu durata normala a timpului de lucru (norma intreaga) - 1 post la Casa de Tip Familial nr. 1 Johannes Mocrea; - 2 posturi la Casa de Tip Familial nr. 2 Sf. Elisabeta Mocrea; Conditiile specifice pentru o
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajez Secretar Secretara


Angajez secretar secretara cunoștințe limba engleza și operare calculator aptitudini de comunicare și organizare
Privat

Angajam Secretara Personala Arad


Angajam secretara personala, cu permis de conducere, care iubește sa socializeze si cu abilitati bune in comunicarea in relatii cu clientii. Experiență în management, social media și marketing reprezinta un avantaj. Va rugam sa ne trimiteti un cv si sau recomandare. Pentru mai multe detalii va rugam ne contactati telefonic
SEL ACCOUNTIG

Angajam Secretara Personala Arad


Angajam secretara personala, cu permis de conducere, care iubește sa socializeze si cu abilitati bune in comunicarea in relatii cu clientii. Experiență în management, social media și marketing reprezinta un avantaj. Va rugam sa ne trimiteti un cv si sau recomandare. Pentru mai multe detalii va rugam ne contactati telefonic
SEL ACCOUNTIG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 34 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.