Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

783 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

783 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretara


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Este o persoana clara si coerenta in exprimarea verbala, scrisa; Cunoaste si utilizeaza la nivel mediu - PC-ul; Are excelente abilitati de comunicare si stabileste cu usurinta relatii cu oamenii; Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Si nu in ultimul rand este responsabila, are initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Care sunt activitatile tale zilnice? Primesti, inregistrezi si distribui corespondenta, atat in format fizic, cat si electronic (e-mail, fax); Preiei si directionezi apelurile telefonice catre toate departamentele companiei; Intampini vizitatorii / activitati de protocol; Copiezi/redactezi/ tehnoredactezi diferite materiale; Organizezi agenda zilnica de lucru a Administratorului si Directorului General; Gestionezi programul salilor de intalnire din cadrul companiei; Centralizezi si efectuezi comenzile de: consumabile, papetarie, etc.; Oferi suport in realizarea anumitor proiecte specifice celorlalte departamente, la
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 276 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Cerinte:- persoana cu abilitati de relationare, extraverta,- experienta pe un post similar - minim un an,- cunoastere limba engleza - nivel mediu,- cunostinte temeinice PC,Descrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrarea documentelor,- Organizarea mapelor cu documente si transmiterea acestora spre semnare,- Transmiterea documentelor catre departamente,- Redactarea documentelor /contracte,- Primirea si distribuirea corespondentei,- Realizarea corespondentei electronice (E-mail/fax),- Centralizarea si efectuarea comenzii pentru produse de birotica si protocol,- Centralizarea documentelor trimise prin firma de curierat/posta,- Distribuirea apelurilor telefonice,- Arhivarea documentelor,Oferta (bonusuri, beneficii)- pachet salarial format din salariu de baza, tichete de masa, abonament medical- PC
AUTO COBALCESCU SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani pe un post similar Absolvent/a de studii medii/superioare Bune abilitati de comunicare verbala și scrisa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte medii/avansate de limba engleza si limba turca (scris si vorbit) Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Permis de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru departamentele companiei Asigurarea necesarului de papetarie si alte materiale necesare desfasurarii activitatii Preluarea si directionarea apelurilor telefonice Preluarea, directionarea si administrarea corespondentei care intra si iese din companie Asigurarea legaturii cu agentia de turism, efectuarea rezervarilor de calatorie/restaurant/cazare pentru angajatii societatii Asigurarea protocolului in cadrul companiei si administrarea salii de intalniri
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Persoana organizată, plăcută, comunicativa Capacitate de organizare şi planificare, diplomaţie Abilităţi de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Cunoştinţe de limba engleză Disponibilitate la deplasări în interesul companiei Personalitate echilibrată, rezistenţă la stres Studii superioare in curs sau finalizateDescrierea jobului Desfăşoară activităţi de secretariat in departamentul de marketing Participarea la întâlniri organizate pentru departamentul de marketing Contacteaza clienti
META RING SRL

Media netă estimată pe baza celor 274 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Executiv


Candidatul ideal Experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative, contabile și de secretariat Noțiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Google Suite Lucru în echipă și implicare activă în proiecte ambițioase și creative Abilități bune de comunicare (scrisă și orală) Nivel ridicat de acuratețe și calitate a muncii, acordând o atenție deosebită detaliilor Capacitate bună de planificare, prioritizare și organizare a activităților Motivație, flexibilitate și adaptabilitate la diverse activități și contexte de lucru Cunoștințe de limba engleză Descrierea jobului Oferă suport administrativ echipei prin coordonarea fluxului documentelor (primire, înregistrare și arhivare) și asigură serviciile de tehnoredactare Oferă asistență în pregătirea deplasărilor, întâlnirilor și organizarea de evenimente în cadrul proiectelor în care este implicat Participă activ la ședințele de lucru ale echipei și la evenimentele proiectelor în care este impl
ASOCIATIA THE SOCIAL INCUBATOR

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Noi credem ca munca noastra ne reprezinta si de aceea o tratam cu responsabilitate si cu respect.Tu vino cu entuziasmul unui nou inceput si cu o minima experiența in domeniu, iar echipa iti va oferi tot sprijinul pentru a avea o colaborare placuta si de lunga durata.Ne-ar placea sa ai: Studii medii/superioare; Experienta anterioara intr-o pozitie similara Competente solide in utilizarea computerului si a pachetului MS Office (Word - foarte bine, Excel - mediu); Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa Abilitati solide de gestionare a timpului si prioritizare a sarcinilor Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si prioritizare a sarcinilor Atentie la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Ce vei face:a) activitati specifice de secretariat: activitati de protocol şi relaţii cu publicul: primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri; asiguri functia de filtru si legatura pentru solicitarile de contacte directe cu
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Secretara


Candidatul ideal Candidatul /a la postul de RECEPTIONER/ A va fi o persoana entuziasta, motivata, cu abilitatea de a asimila si de a invata rapid, in acelasi timp cu placerea de a lucra pentru oameni, de a empatiza si de a reactiona rapid in functie de nevoi; candidatul/a va fi o persoana asertiva, pozitiva, zambitoare si calma. Va fi absolvent de studii superioare; Va fi un bun utilizator al computerului; Va cunoaste o limba straina.Descrierea jobului - Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Primirea/transmiterea, sortarea si administrarea corespondentei;- Organizarea intalnirilor; asigurarea protocolului;- Organizarea documentelor şi a altor informaţii majore din cadrul firmei; indosarierea / arhivarea lor;- Gestionarea bazei de date a companiei;- Elaborare si redactare documente si situatii cerute de conducerea companiei;- Alte activitati pentru asigurarea bunei functionari a biroului prin activitati de secretariat si suport administrativ pentrutoate departamentele com
ION MOS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Asistent


Candidatul ideal Abilități de comunicare orală și scrisă în limba română. Abilități organizatorice și capacitatea de a prioritiza sarcinile. Competențe în utilizarea computerului și a programelor Microsoft Office. Atitudine proactivă, orientată către rezultate și capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Capacitatea de a gestiona informațiile confidențiale cu professionalism Absolvirea liceului, cu diplomă de bacalaureat obținută. Cunoștințe minime de limba engleză pentru comunicare orală și scrisă.Descrierea jobului Gestionarea apelurilor telefonice, corespondenței și e-mailurilor. Asistență în organizarea întâlnirilor interne și externe, inclusiv pregătirea materialelor necesare și organizarea protocolului. Gestionarea eficientă a biroului, inclusiv a stocului de materiale de birou și a echipamentelor necesare. Întâmpinarea vizitatorilor și a clienților, oferindu-le asistență și direcționându-i către persoanele sau departamentele potrivite. Întocmirea și act
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Pregatire:- absolvent al unei forme de învățământ superioareAptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie);- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;Atitudini: - sincer, dispus la colaborareDescrierea jobului Responsabilități și sarcini: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice si ale e-mailurilor, administrarea conturilor digitale existente si crearea de altele noi ( in functie de necesitati)- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societat
SONYA MOD SA

Secretara (contract Pe Perioada Determinata)


Candidatul ideal Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat si ajutat sa inveti!Acum este vremea ta!Cerinte:Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii.Descrierea jobului Rolul tau:Coordonarea documentelor si corespondentei (corespondenta interna/externa, contracte comerciale, facturi samd).Asigurarea activitatilor administrativ-logistice corelate activitatii departamentale.La Alpha Bank ne bucuram de: Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori).Tichete de masa in format electronic.Zi de nastere libera si de multe altele...Demersul de recrutare se desfasoara in baza
ALPHA BANK ROMANIA SA

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Secretariat - Limba Persana


Candidatul ideal Secretar / Secretara / Asistent manager•Diplomă de liceu.• 1-2 ani de experiență într-un rol de suport administrativ.• Este necesară rezidența românească.• Abilități puternice de comunicare scris și verbal în limba română.• Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).Descrierea jobului Aceasta este o poziție full-time, on-site situată în București, pentru un pozitia de secretariat Iranian. Secretarul/a va fi responsabil să ofere suport administrativ conducerii noastre, asigurând o funcționare lină a biroului și contribuind la succesul companiei noastre.Responsabilități• Gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și coordonarea aranjamentelor de călătorie pentru directori.• Organizarea și menținerea fișierelor și a documentelor confidențiale.• Gestionarea corespondenței primite și trimise, inclusiv e-mailuri, rapoarte și alte documente.• Asistență pentru management cu introducerea datelor, pregătirea rapoartelor și comunicarea cu f
AG TIMBER GROUP S.​R.​L.​

Consilier Juridic /​ Personal Secretariat


Candidatul ideal abilitati officeDescrierea jobului redactare documente, comunicare documente
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC - NICULAE GEORGE

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretara /​ Lucrator Comercial Clinica Veterinara


Candidatul ideal Suntem clinici veterinare, ne aflăm în București, cartierul Drumul Taberei și căutăm un/o coleg/ă care să ne ajute în recepție.Despre tine la prima vedere:Ești iubitor de animale și oameni deopotrivă, bun comunicator și om de echipă, cu disponibilitate de a LUCRA ÎN TURE (program de 7 ore, de la 08.00 la 15.00 și de la 15.00 la 22.00) și 1 WEEKEND la fiecare 3 săptămâni (sâmbăta de la 08.00 la 18.00 și duminica de la 08.00 la 16.00).Ce altceva ne dorim?- Ai bune cunoștințe de operare calculator. Va fi nevoie să folosești frecvent emailul, telefonul, internetul, Google Calendar, Excel, Word, aplicația de programări pacienți, să operezi și să modifici baza de date de pacienți (nu te speria, baza de date și aplicația te învățăm noi cum le folosești, dar restul trebuie să le știi și să le faci și repede).- Empatia este a doua ta natură, dacă nu chiar prima. Uneori animăluțele sunt în stare gravă și stăpânii lor au nevoie de încurajare sau măcar de un zâmbet.- Ajuți clienți
AA MEDICAL VET SRL

Activitati De Secretariat Si Administratie/​ Asistent Manager


Candidatul ideal - Esti student/absolvent de studii superioare- Detii abilitati de comunicare si organizare, atentie distributiva si initiativa- Esti o fire sociabila si lucrezi usor cu oamenii- Ai o atitudine pro-activa – dorinta de a invata lucruri noi- In cazul in care detii cunostinte de contabilitate primara, acestea constituie un avantaj- Competente digitale obligatorii - operare PC (Pachetul Office) si utilizare a internetului – nivel avansatDescrierea jobului - Indexezi solicitarile angajatilor din companie si le transmiti departamentelor abilitate- Coordonezi si gestionezi procedurile PSI/SSM- Participi si interactionezi cu canditatii in procesul de recrutare si in pastrarea evidentei dosarelor fiecarui angajat- Intocmesti liste generale de necesar al companiei si gestionezi procesul de ofertare si achizitie- Participi si te implici in toate procesele de dezvoltare a departamentelor companiei conform indicatiilor primite- Participi in procesul formare al angajatilor din diferi
KOFF DISTRIBUTION SRL

Secretar Birou Notarial Cu Experienta In Domeniu


Candidatul ideal Ne marim echipa. Cautam exclusiv un secretar notarial pentru gestionarea registrelor notariale si pentru activitatea cu cartea funciara.Cerinta obligatorie: Candidatul trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in cadrul unui birou notarial privind partea de secretariat si aspectele de carte funciara , studiile juridice constituie un avantaj, sa fie o persoana comunicativa, deschisa si bine organizata ce vrea sa faca parte din echipa noastra pe termen lung.Descrierea jobului Atributii: gestionarea registrelor notariale; gestionarea activitatii cu cartea funciara; intampinarea si programarea clientilor; gestionarea activitatii de corespondenta; pregatirea actelor notariale; gestionarea activitatii de secretariat.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA PROBITAS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 783 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.