Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Secretara in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Secretara in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Procuratura - Constanta


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Asistent medical


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiConform curiculei de pregatire Cerințele postuluiConform curiculei de pregatire Responsabilitățile postuluiConform cuticulei de pregatire
MED MUNCII SRL

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Constanta


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Infodesk - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Experienta in pozitii similare cel putin un an; Bune abilitati de utilizare Ms Office (in special Excel), Internet, e-mail; Cunostinte de limba engleza; Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare; Orientare catre client; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi. Descrierea jobului Rolul job-ului: mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii ajunsi in sucursala Intâmpină clienții atunci când aceștia intră în showroom-ul sucursalei Autoklass și se asigură că aceștia beneficiază de asistența optima pe tot parcursul vizitei, adaptata in functie cerintele si nevoile lor; Ofera suport clientului in orice situatie :întâmpinare, rămas bun, însoțirea către/de la autovehicul. Ghideaza efectiv clientii către persoana de contact potrivita, ofera asistenta in ve
AUTOKLASS CENTER SRL

Asistent Logistica - Punct De Lucru Constanta


Candidatul ideal Locatia postului vacant este sediul Avia Motors - Punct de lucru ConstantaProfilul tau:Abilitati de consiliereNotiuni de limba englezaCunostinte temeinice de operare pe computer (minim Windows si Office)Permis categoria BStudii medii tehnice Experienta de minim 2 ani in domeniul auto Descrierea jobului Rolul tau in cadrul echipei Avia Motors:Receptia autoturismelor in parcul auto al companieiAsiguri legatura si oferi consiliere intre Departamentul Logistica, Vanzari si clientiEsti responsabil de punerea in practica a politicii comerciale a firmei prin promovarea produselor si serviciilor oferite in cadrul companiei
AVIA MOTORS SRL

Asistent Manager De Department -peek&cloppenburg(constanta)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Vanzari Constanta City Mall


Candidatul ideal Suntem ın cautarea uneı persoane deschıse, orıentata catre clıent, de perferat cu experıenta ın vanzarı.Descrierea jobului - Atıngerea obıectıvelor lunare sı perıodıce,- Asıgurarea expunerıı corecte a produsuluı ın conformıtate cu standardele companıeı- Customer servıce satısfacator
SUWEN LINGERIE S.​R.​L.​

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Daca nu ai experienta, dar iti doresti sa faci lucrurile altfel, inca de la debutul carierei, te asteptam sa te alaturi echipei medicale DENTA 33.Aviz de libera practica si asigurare de malpraxisIntegritate,seriozitate,amabilitate si flexibitateIntegritate in echipa-bune abilitati de comunicare si relationare,capacitatea de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintateDisponibilitatea pentru program de lucru in ture de ziDescrierea jobului Comunicarea cu pacientiiRealizarea dezinfectiei si a sterilizarii corecte a instrumentarului medicalPastrarea caracterului confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei
DENTA 33 SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial (m/​f) - Constanta


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Constanta


Candidatul ideal Autoklass Constanta – dealer autorizat Mercedes-Benz angajeaza Gestionar magazin piese auto .Dorim colaborare pe termen lung cu dezvoltarea competentelor profesionale asigurata de companie !Ce ne dorim de la tine: Cunostințe de bază pentru utilizare PC; Cunostințe de bază pentru utilizare pachet Microsoft Office sau Google Docs; Atenție la detalii; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Permis de conducere : min. categoria B Limba straina : engleza sau germane minim de nivel mediuDescrierea jobului Principalele responsabilități : Receptia si livrarea pieselor; Identificarea pieselor conform codului de origine; Organizarea depozitarii pieselor în gestiune; Mentinerea in conditii optime a stocului fizic de marfa;Beneficii: Pachet salarial motivant; Se acorda bonusuri lunare in functie de performanta; Tichete de masa;Salarizarea este direct proportionala cu implicarea ta.Activitatea se desfasoara in cadrul serviceului Autoklass Constant
AUTOKLASS CENTER SRL

Gestionar Depozit Constanta


Candidatul ideal Studii medii;Disponibilitate la efort fizic (manipularea marfurilor);Atestat de motostivuitorist (reprezinta un avantaj);Lucrul cu sistem de gestiune de tip Charisma si WMS (reprezinta un avantaj);Experienta profesionala in depozit constituie un avantaj;O bună cunoaștere a pachetului Office;Atenție deosebită la detalii;Descrierea jobului Asigura in bune conditii: receptionarea, manipularea, colectarea si livrarea produselor.Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ.Receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare.Efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei.Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor.Respecta organizarea spatiilor de depozitare.Participa la activitatea de inventar derulata de companie.
FARMAVET S.​A.​

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Asistent Vanzari - Constanta Port/​tulcea- Travel Free 3 Luni


Candidatul ideal Ce abilitati ar trebui sa ai? Experienţă in vanzari sau de promovare produse de minim 6 luni; Orientare catre client; Abilităţi excelente de comunicare; Persoană dinamică si entuziasta; Spirit organizatoric; Cunoştinţe de operare calculator (Word, Excel); Limba engleză: nivel conversationalDescrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Realizarea activităţii de vânzare prin promovarea produselor oferite de companie; Identificarea corectă a nevoii clientului şi oferirea consultanţei in magazin; Pregătirea produselor pentru expunere: etichetare, preţ; Participare la recepţia de marfă;Posturile sunt deschise in magazinele noastre din Constanta si TulceaCe iti oferim? Pachet salarial competitiv Tichete de masa Asigurare medicala Decont transport Prima de Pasti si Craciun Traininguri profesionale de vanzari Oportunitatea de a iti cladi o cariera in domeniul vanzarilor Mediu placut de munca
HEINRIG IMPEX SRL FILIALA BUCURESTI

Asistent Medical - Laborator/​clinica Constanta/​braila


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Vanzari


Candidatul ideal sociabil, comunicativ/ a spirit de organizare indreptat spre clienti bune competente digitale buna gestionare a timpului abilitatea de a sintetiza informatiaDescrierea jobului punctualitate si responsabilitate se va ocupa de vanzarea produselor pastrarea legaturii cu clientii si colaboratorii solutionarea eficienta a problemelor aparute pe parcursBeneficii bonusuri din vanzari mediu de lucru placut training prime de Paste/ Craciun
ALESSIA ERGEAN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 819 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Farmacist Si Asistent De Farmacie- Constanta,​ovidiu,​navodari


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să fi avut experiență anterioară în domeniul farmaceutic, să fie sincer, carismatic, agreabil și deschis.Descrierea jobului Responsabilități:1. Oferă ajutor pacienților și clienților farmaciei în alegerea produselor potrivite prin consultarea lor pentru a afla cu ce probleme de sănătate se confruntă sau ce nevoi specifice are pentru care se prezintă la farmacie.2. Menține o gestiune corectă a farmaciei.3. Cunoaște produsele și medicamentele comercializate.4. Cunoaște pacienții fideli.
MINI-FARM S.​R.​L.​

Asistent Medical Recoltare /​ Asistent Medical Laborator


Candidatul ideal Asistent medical cu experienta de minim 1 anAbsolvent/a al unei scoli sanitare acreditate si recunoscute nationalAviz de libera practica si asigurare de malpraxisIntegritate, seriozitate, amabilitate si flexibilitateIntegrare in echipa - bune abilitati de comunicare si relationare, capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintateBuna organizare a programului de lucru si a activitatii punctului de recoltareDisponibilitate pentru program de lucru in ture de zi.Descrierea jobului Recoltarea probelor biologiceComunicarea cu pacientiiRealizarea dezinfectiei si a sterilizarii corecte a instrumentarului medicalAcordarea primului ajutor in cazuri de urgenta medicala.Pastrarea caracterului confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 90 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.