Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Vanzari in Tulcea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Vanzari in Tulcea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Tulcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Tulcea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Tulcea


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 2940 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Responsabil Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal: capacitate de negociere, orientare spre client, efectuare de vânzări, atitudine proactivă, inițiativă, flexibilitate, abilitaţi excelente de comunicare, relaţionare, negociere, pasionat de meserie, eficient.Locaţie sediul central Odorheiu Secuiesc, iar activități in zona est (BR, GL, TL, CT)- Studii - superioare- Experienta in vanzari anvelope industriale si agroindustriale- Experienta in domeniul agro – de preferat- Experienta in utilaje – de preferat- Experienta in vanzari piese de schimb, utilaje agricole sau domeniul auto-Experienta in vanzari de inputuri agricole constituie un avantaj- Cunostinte de baza in domeniul IT (Microsoft Office)- Abilitati de comunicare si negociere- Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor- Atitudine deschisa, optimism, orientare spre client- Energie si pasiune pentru vanzari, placerea de a interactiona cu clientii- Disponibilitate de deplasare in zona de vanzare alocata- Capacitate de lucru in echipa- Permis d
IMPAR SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent/​a Vanzari (part - Time)


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Balș, Mangalia, Slobozia și TulceaDacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari minim 3 ani, de preferat in domeniul tehnic (instalatii - avantaj); Studii superioare tehnice sau economice; Disponibilitate de a se deplasa 80% din timpul de lucru; Promptitudine in luarea decizilor; Cunoasterea generala a pietei locale; Domiciliul stabil in raza localitatii vizate; Disponibilitate de a-si desfasura activitatea in zonele alocate; Abilitati sporite de persuasiune, comunicare si negociere, orientare catre client, persoana optimista; Abilitatea de a acumula detalii tehnice si de a le transmite; Ambitios si dinamic, organizat, responsabil; Fidelitate si stabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Prezinta si promoveaza produsele comercializate in conformitate cu standardele si politica comerciala a companiei; Mentine si dezvolta relatia cu clientii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora ; Identifica si contacteaza potentiali clienti noi in vederea largirii portofoliului de clienti; Prospecteaza piata comerc
SECPRAL PRO INSTALATII S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2568 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Atitudine proactivă și inițiativă în abordarea clienților. Capacitatea de a lucra în mod independent și de a lua decizii în situații complexe. Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu. Disponibilitate pentru deplasări frecvente în vederea întâlnirilor cu clienții. Experiență anterioară în vânzări de utilaje este un avantaj.Descrierea jobului Identifică și prospectează clienții din domeniul echipamentelor de construcții; Dezvoltă relații durabile cu clienții existenți și se adaptează la nevoile lor; Prezentă produsele și soluțiile, consiliază clienții în alegerea echipamentelor potrivite; Întocmește ofertele, negociază și încheie contracte de vânzare; Dezvoltă strategiil de vânzare eficiente prin monitorizarea pieței și competiției; Efectuează un anumit număr de vizite săptămânal; Documentează vizitele in CRM-ul companiei; Atinge obiectivele de vânzări lunare și anuale
ASCENDUM MACHINERY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2934 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + bonuri de masa + comision lunar in functie de vanzari + bonus trimestrial de performanta in vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Personal Vanzari,​ Productie,​ Contabilitate,​ It,​ "chef"


Candidatul ideal Cauţi un loc de muncă stabil care să îți ofere posibilitatea de a te dezvolta? Vino în echipa noastră şi beneficiezi de pregătirea şi suportul necesar pentru a ajunge unde îţi doreşti.Suntem o companie cu tradiţie în fabricarea produselor de panificaţie și ne desfășurăm activitatea în fabrica din Mineri, cât și în fabrica nouă, complet automatizata, din Cataloi, județ Tulcea.În cei 30 de ani de existenţă am crescut împreună, dintr-o moară, în una dintre cele mai importante fabrici din Tulcea, având în prezent peste 500 de angajaţi.Descrierea jobului Continuăm să creștem echipa pentru fabrica din Mineri și pentru noua fabrică din Cataloi în următoarele posturi: Responsabil Vânzari (Clienți naționali și internaționali) Manager Mentenanță Manager Facility Manager Vânzări ( Clienți naționali si internaționali) Specialist dezvoltare rețete noi și prezentare experiențe gastronomice ("Chef" pentru prezentare show-uri gastronomice) Responsabil Achiziții Responsabil IT Contabil
LIDAS SRL

Agent Vanzari Piese De Schimb – Tulcea


Candidatul ideal ​- Experienta anterioara in vanzari este obligatorie, preferabil in vanzari piese de schimb.- Cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole si de constructii (preferabil gama CASE).- Persoana pro-activa, orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii.- Abilitati bune de comunicare si vanzare.- Capacitatea de planificare si organizare a propriei munci.- Cunoasterea limbii engleze este obligatorie.- Abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook).- Detinator permis de condudere categoria B.- Disponibilitatea de a se deplasa in regiunea de responsabilitate: judetul Tulcea.Descrierea jobului - Promoveaza, prezinta si vinde piese de schimb si/sau consumabile pentru masinile si utilajele agricole/de constructii comercializate de companie, in aria de responsabilitate.- Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; intocmeste ofertele identificand piesele cu pretul si disponibilitatea lor.- Pastreaza un contact permane
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Director Regional De Vanzari Utilaje Agricole Ct-tl


Candidatul ideal Experienta in vanzari este imperativa cu recomandari verificabile. Persoana organizata Cunostiinte in domeniul agricol si a pietei reprezinta un avantaj Abilitate de a lucra responsabil in mod autonom Zona de acoperire este pe raza judetelor Ialomita-Calarasi-Ilfov-BuzauDescrierea jobului Extinderea bazei de date de clienti Vanzare echipamente agricole in judetele Ialomita-Calarasi-Ilfov-Buzau Realizarea targetelor stabilite Raportare catre centrala in format Excel si CRM. Perioada de proba 3 luniOferim: Masina de serviciu Laptop Telefon Traininguri in tara si strainatate
PALMEX CM SRL

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Agent Vanzari - Jud.​ Tulcea,​ Ialomița,​ Constanța


Candidatul ideal Cerințe Experiență în vânzări minim 3 ani Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, dinamică și responsabilă, capabilă să lucreze singură în teren Abilități dezvoltate de comunicare și negociere Disponibilitate pentru deplasări zilnice în interes de serviciu în zona alocată (județele Tulcea, Ialomița și Constanța) Cunoștințe operare calculator (Pachetul Microsoft Office) Studii medii/superioare Permis de conducere categoria B Fără cazier judiciarDescrierea jobului Descrierea jobului Creează un portofoliu de clienți în zona alocată prin identificarea/contactarea/atragerea potențialilor clienți – persoane juridice și retenția/fidelizarea acestora Prezintă, promovează și vinde produsele firmei în zona alocată (județele Tulcea, Ialomița și Constanța) Identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți din zona alocată Analizează informațiile din piață legate de concurență și produse concurente Cunoaște caracteristicile produselor
MTC CONSTRUCT SRL

Agent Vanzari Servicii Fixe Orange Romania


Candidatul ideal Eşti o persoană pasionată de lucrul cu oamenii? Îţi doreşti o carieră în vânzări? Eşti în căutarea unui job care are un mare impact asupra oamenilor? Atunci alătură-te echipei noastre...În prezent echipa Connect Mobile Telecom este în căutare de noi colegi! Dorim să cunoaştem persoane dinamice, ambiţioase şi care să contribuie la dezvoltarea departamentului de vânzări!Pentru a face parte din echipa noastră este necesar să fii o persoană comunicativă, serioasă şi perspicace. Un must have este permisul de conducere, abilitatea de a aborda direct clientii (personele fizice) la domiciliul acestora și dacă mai ai și experienţă în acest domeniu este perfect.Descrierea jobului ​- Promoveaza serviciile si produsele Orange Romania- Identifica potentialii clienti si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare;- Viziteaza direct clientii pe baza unui program prestabilit;- Negociaza si finalizeaza procesul de vanzare conform termenilor agreati
CONNECT MOBILE TELECOM SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.