Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

236 Locuri de Munca Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

236 Locuri de Munca Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic. Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara. Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare. Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate. Experienta de lucru cu termene limita. Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat). Permis de conducere categoria B.Avantaje: Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic. Cunostinte SAP. Specializari in domeniul achizitiilor.Descrierea jobului Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare. Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect. Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii. Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditi
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1552 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (studiile juridice constituie un avantaj) ; Foarte bune cunostinte de operare MS Office (Word - redactare, Excel – situatii, tabele); Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; Abilitati bune de comunicare si atitudine proactiva, spirit de echipă; Cunoastere limba engleza - nivel avansat; Persoana organizata, meticuloasa, cu simt ridicat de responsabilitate; Experienta in domeniul achizitiilor publice – constituie un avantaj;Descrierea jobului Detine cunostinte temeinice de utilizare a sistemului electronic de achizitii publice SEAP/SICAP; curs SEAP Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice; Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice; Monitorizeaza statusul licitatiilor in lucru (clarificari, contestatii, amanari, etc.); Studiaza documentatii de atribuire si cont
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Achizitor /​ Buyer


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează Achizitor în cadrul departamentului de Achizitii.Dacă ai mai lucrat în domeniul achizițiilor sau aprovizionării și ai cunoștințe tehnice, vino să faci parte din echipa noastră.Descrierea jobului Cerințe:-Studii universitare, profil tehnic sau economic;-Persoană tehnică (cu sau fără studii de specialitate);-Cunoştinţe de operare PC și de utilizare ale pachetului Microsoft Office;-Orientare către rezultat și capacitate de rezolvare a problemelor apărute;-Abilități bune de organizare;-Adaptabilitate la diversele situații apărute în procesul de aprovizionare;-Capacitate bună de comunicare și spirit de echipă.-Cunoștințe de limba engleză, spaniolă (constituie avantaj);-Cunoștințe de citire a desenelor tehnice, reprezintă un plus;Responsabilități:-Monitorizarea furnizorilor: comenzi de achiziție, livrări, comenzi urgente, acorduri de aprovizionare și colaborare inclusiv procesarea returului la furnizor;-Determinarea corectă a specificațiil
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Operator Date - Receptii Achizitii


Candidatul ideal Echipa Jolly angajeaza Operator date - receptii achizitii.Competente necesare: Experienta minim 1 an in operare in sistem ERP. Cunoasterea fundamentala a pachetului MS Office - Excel avansat. Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, un simt dezvoltat al organizarii. Studii medii sau superioare. Abilitati de organizare, sistematizare si prioritizare a activitatilor. Abilitati de relationare si lucru in echipa.Descrierea jobului Sarcini: Opereaza toate intrarile (receptiile) de marfa in programul de gestiune. Inregistreaza facturi de la toti furnizorii (interni, intracomunitari si extracomunitari). Realizeaza bonuri de transfer, avize de marfa, bonuri de consum, bonuri de intrare. Colaboreaza cu gestionarii in vederea receptionarii corecte a marfii si a solutionarii eventualelor neconcordante. Pregateste documentele pentru a putea fi semnate de gestionari. Intocmeste rapoarte la cerere. Colaboreaza cu toate departamentele din cadrul companiei.Oferta noastra:Jolly es
JOLLYCONTOR IMPEX SRL

Magazioner (responsabil Achizitii) - Cluj Napoca


Candidatul ideal • Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office;• Bune abilitati de comunicare si relationare;• Abilitati de organizare si coordonare;• Atentie la detalii;• Deținerea unui permis de conducere, cat. B este o necesitate.Descrierea jobului • Recepționarea mărfii, verificarea cantităților indicate pe documente și depozitarea în locațiile corespunzătoare• Verificarea/ actualizarea stocurilor din magazie și efectuarea inventarului;• Oferirea de informații cu privire la stocuri;• Verificarea corectitudinii elementelor înscrise pe documentele primite;• Plasarea de comenzi de la diversi furnizori in scopul aprovizionarii.
IZO4INSTAL SRL

Analist Achiziții - Sector Electric și Materiale De Sudură


Candidatul ideal Ești pasionat de achiziții și dorești să contribui la dezvoltarea unei companii lider în industria feroviară? REMARUL 16 Februarie SA te invită să te alături echipei noastre dinamice și inovative ca Analist Achiziții. Aici vei găsi oportunități de creștere profesională și vei participa la proiecte de înaltă tehnologieCăutăm un Analist achiziții pentru sectorul piese de schimb electrice și materiale de sudură.Responsabilități: Gestionarea aprovizionării cu materiale și componente electrice. Negocierea termenilor de achiziție și monitorizarea livrărilor. Recepția mărfii și colaborarea strânsă cu gestionarul sectorului electric. Identificarea și evaluarea periodică a furnizorilor​Cerințe: Abilități excelente de organizare, negociere și lucru în echipă. Competențe analitice și o abordare creativă în soluționarea problemelor. Comunicare eficientă și adaptabilitate la schimbări. Permis de conducere categoria B. Cunoștințe în domeniul electric (constituie un avantaj). Abilită
TRANSFEROVIAR GRUP SA

Colaborator Liber Profesionist Achizitii Cereale


Candidatul ideal -usor adaptabil si colaborativ cu membrii echipei.-disponibilitate de a relationa profesional cu fermierii/ producatorii agricoli certificati ecologic.-onestitate, rigoare, responsabilitate, deschidere la nou, orientat spre rezultat.-preferabil cunoastere la nivel mediu/avansat limba italiana/engleza scris si vorbit.-operare calculator; Colaborator liber profesionist face referire la o persoana juridica, care are un PFA, II, SRLLocul desfasurarii activitatii: Romania, pe raza judetelor: Satu Mare, Maramures, Bihor, Salaj, Bistrita Nasaud si Cluj.Descrierea jobului • identificarea fermierilor certificati ecologic din zona de competenta si mentinerea unei relatii corecte cu acestia.. negocierea cu fermierii certificati ecologic pentru productia cerealelor oleaginoase (rapita, floarea soarelui, soia).• indeplinirea obiectivelor de performanta stabilite de catre AGRIBIO pentru fiecare categorie de cereale in parte.• colaborare îndeaproape cu echipa din Italia si Romania. e
AGRIBIO SRL VILLAFRANCA DI VERONA SUCURSALA CONSTANTA

Manager /​ Coordonator Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de coordonator al departamentului de achiziții este un coordonator eficient și un negociator priceput, responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea aprovizionării cu materiale necesare producției de mobilier, menținerea relațiilor cu furnizorii strategici, și asigurarea unei colaborări strânse între departamentele de vânzări și producție, în concordanță cu obiectivele strategice ale companiei.Descrierea jobului Despre angajatorUn furnizor de top în domeniul comercializarii si producției de mobilă, accesorii și feronerie, oferind soluții complete pentru producătorii de mobilă, proiectanți și arhitecți. Avand o gama diversificată de PAL, MDF, Lemn, blaturi, fronturi și accesorii de înaltă calitate, alături de servicii specializate precum debitare și căntuire. Adresat atât persoanelor fizice, cât și firmelor, ofera produse și servicii de cea mai înaltă calitate.Responsabilitati: Capacitatea de a atribui sarcini în mod eficient, asigurand mon
GETFRANKLY S.​R.​L.​

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare;Aptitudini de rezolvare a problemelor complexe;Abilitati de gandire analitica;Abilitate in redactarea rapoartelor si prezentarea informatiilor in mod eficient;Capacitate de luare a deciziilor in tip real.Descrierea jobului Implementeaza strategii pentru a cumpara produse de baza de la furnizori;Analizeaza cererile pentru marfuri atribuite conform sugestiilor de achizitie “MRP”;Mentine stocul de marfuri la un nivel optim in functie de pachet/program;Colaboreaza cu Managerii de Program si cu personalul din departamente relevante pentru a păstra calitatea marfurilor;Constituie interfata intre furnizori si echipele operationale in procesul de cumpărare.
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent de vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată?1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes.2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma!3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează.4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei5. Să fie organizată și atentă la detalii.6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată.7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența!9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți.10.Să dea 100 la suta în tot ceea ce face! Descrierea jobuluiAtribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa căt
Prosolar SRL

Agent vanzari teren Cluj Napoca


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Cluj Napoca Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre, pe postul de Reprezentant Vanzari! Cautam o persoana pasionata de autovehicule, care doreste sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile in acest domeniu, alaturi de echipa noastra de profesionisti. Angajatul ideal va comunica eficient cu clientii, prezentandu-le produsele din portofoliu si oferind consiliere tehnica de specialitate.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati· Comunicarea cu clientii si furnizorii· Preluarea de comenzi telefonice, pe cai de comunicare digitala, si pe webshop· Facturarea comenzilor catre clienti· Vanzarea directa in showroom a produselor· Receptionarea marfii· Consilierea tehnica si crearea de oferte catre potentialii clienti· Identificarea pieselor auto in programe de specialitate· Monitorizarea situatiei incasarilor de la clienti· Plasarea de comenzi catre furnizori· Supravegherea activitatii din depozit· Mentinerea unui loc de munca curat si ordonatAbilitatile si ca
METZKOV ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consilier Vanzari - Aldo Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOIn relatia cu colegii: s
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Reprezentant Vanzari Zona Cluj


Candidatul ideal Experiență în domeniul vânzărilor și în munca pe teren de minim 3 ani. Permis de conducere categoria B și disponibilitatea de a efectua deplasări zilnice în vederea atingerii obiectivelor de vânzare. Persoană dornică de o nouă provocare profesională și de a face parte din echipa de start al unui nou proiect care adaugă inovare alături de tradiție. Abilități de comunicare persuasivă și de negociere. Abilități excelente de comunicare, relaționare și argumentare. Abilități de organizare, planificare, rezolvare a problemelor și atenție la detalii. Constituie avantaj: experiența în domeniul materialelor de construcții, cunoașterea pieței zonale a materialelor, cunoștințe de bază legate de produsele/materialele de construcții și procesele de construcție. Capacitatea de auto-motivare, independență și abilitatea de a atinge obiectivele fără supraveghere îndeaproape. Orientare către atingerea obiectivelor de vânzări și construirea de relații durabile cu clienții. Flexibilitate
DENNVER COMIMPEX SRL

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Consilier Vanzari Hornbach (cluj-napoca)


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:- O bază solidă! Fie că sunteți la început de carieră, fie că aveți deja experiență profesională în vânzare sau în consiliere, putem crea împreună o bază solidă.- Pasiunea vă motivează acțiunile! Proiectul dumneavoastră personal este consilierea clienților noștri. Convingeți prin deschidere și firea dumneavoastră comunicativă și nu faceți diferențe între client profi sau meșter pasionat. Cu o porție sănătoasă de pasiune și implicare știți să comunicați în mod corespunzător cu toți clienții.- Sfaturi & indicii din partea profesionistului ce fac diferența! Cunoștințele dumneavoastră de specialitate fac din proiectele clienților opere de artă. Utilizați instrumentele de vânzare puse la dispoziție în mod profesional și individual, în funcție de situația clientului.Descrierea jobului Sarcinile dumneavoastră:- Consiliere, entuziasmare, vânzare! Vă desfășurați activitatea sub acest motto și facilitați clienților noștri o experiență de cumpărare deos
HORNBACH CENTRALA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, convingere si negociere;Persoana responsabila, de incredereIdentifica nevoile clientilor si ofera solutii, conform politicii comerciale;Atitudine proactiva, optimism;Cunostinte avansate de operare calculator (Microsoft Office), lucrul cu baze de date ERP;Spirit de echipa;Vorbitor de limba engleza la nivel mediu/avansat;Experienta in vanzari este un plus.Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor companiei catre clienti actuali si potentiali;Ofertare, pregatire contracte si prezentari pentru potentialiI clienti:Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;Responsabilitati de administrare corespunzatoare a portofoliului de clienti si de dezvoltarea portofoliului existent;Respecta procesele si procedurile de lucru agreate;
PM FURNITURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2935 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier Vanzari Tezyo Cluj Vivo Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoIn relatia cu colegii: sun
OTTER-DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 236 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.