Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

244 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

244 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic. Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara. Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare. Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate. Experienta de lucru cu termene limita. Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat). Permis de conducere categoria B.Avantaje: Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic. Cunostinte SAP. Specializari in domeniul achizitiilor.Descrierea jobului Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare. Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect. Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii. Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditi
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1552 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (studiile juridice constituie un avantaj) ; Foarte bune cunostinte de operare MS Office (Word - redactare, Excel – situatii, tabele); Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii; Abilitati bune de comunicare si atitudine proactiva, spirit de echipă; Cunoastere limba engleza - nivel avansat; Persoana organizata, meticuloasa, cu simt ridicat de responsabilitate; Experienta in domeniul achizitiilor publice – constituie un avantaj;Descrierea jobului Detine cunostinte temeinice de utilizare a sistemului electronic de achizitii publice SEAP/SICAP; curs SEAP Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice; Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice; Monitorizeaza statusul licitatiilor in lucru (clarificari, contestatii, amanari, etc.); Studiaza documentatii de atribuire si cont
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1543 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent de vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată?1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes.2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma!3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează.4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei5. Să fie organizată și atentă la detalii.6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată.7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența!9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți.10.Să dea 100 la suta în tot ceea ce face! Descrierea jobuluiAtribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa căt
Prosolar SRL

Agent vanzari teren Cluj Napoca


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Cluj Napoca Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Consilier Vanzari - Aldo Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOIn relatia cu colegii: s
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Consultant Vanzari – Auto Rulate - Das Weltauto


Candidatul ideal Cerinte:• Studii superioare• Abilitati de comunicare si relationare• Experienta in vanzari (vanzari auto constituie un avantaj)• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu• Aptitudini de lucru in echipa• Atitudine proactiva, perseverenta si dedicare in munca• Capacitate de concentrare in situatii limita• Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati:• Promovarea si reprezentarea autovehiculelor in conformitate cu standardele companiei• Consilierea clientilor in vederea vanzarii de autoturisme si servicii/accesorii• Intocmirea rapoartelor de activitate• Monitorizarea legislatiei in vigoare• Consilierea clienţilor cu privire la modalitatile de finantare şi intocmirea documentelor necesare• Mentine legatura si urmareste in permanenta dezvoltarea portofoliului de clienti• Prospectarea pietei de profilBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medic
COMPEXIT TRADING SRL

Consilier Vanzari Tezyo Cluj Vivo Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoIn relatia cu colegii: sun
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Consilier Vanzari Chic Ville


Candidatul ideal Vino în echipa Chic Ville!Căutăm un coleg/ă pasionată de domeniul decorurilor de interior si de vânzării. Descrierea jobului Îți oferim: Mentori care să te ghideze din prima zi în începutul tău de drum; Un program de inițiere foarte bine structurat; Oportunități reale de dezvoltare rapidă; Un mediu de lucru spectaculos!Iar pe deasupra, Bonus-uri din vânzările personale și tichete de masă; Flexibilitate în stabilirea programului de lucru. Discount-uri speciale pentru produsele din portofoliul companiei;Constituie un avantaj dacă ai experiența in domeniul decorului de interior, sau dacă ești absolvent al Universității de Arte și Design.
HOME DECOSTYLE SRL

Reprezentant Vanzari - Menatwork Solutions Srl - Cluj Napoca


Descrierea jobului Oportunitate de cariera - cautam Vanzatorul de Experiente Extraordinare!Hai sa facem vanzari cool!Esti gata sa faci parte dintr-o echipa care redefineste modul in care se fac vanzarile?Cautam un Reprezentant de vanzari cu talentul de a transforma intalnirile cu clientii in experiente deosebite.Suntem o echipa in cautarea unor profesionisti care stiu, pot si vor sa faca vanzari in mod inovator si captivant. Ne place sa cooptam oameni implicati, dornici de performanta, pentru care “Sky is the limit”.Ce iti oferim:Un salariu fix decent si o schema de bonusare “No limit” care iti va aduce venitul pe care ti-l dorestiUn mediu de lucru in care poti avansa profesional in functie de performantele taleTraininguri si cursuri de dezvoltare profesionala si personalaAutoturism, laptop, telefon, tichete de masaAsigurare medicala, abonament BooksterCe cautam:Daca esti adeptul actiunilor, maestrul conversatiei care poate transforma un simplu schimb de idei intr-o oportunitate de bus
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Horeca - Filiala Cluj


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Studii medii absolvite; Experienta intr-o pozitie similara in vanzari sau distributia de cafea, segmentul HoReCa si FMCG, reprezinta un avantaj; Experienta ca barman costituie avantaj; Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări în zona alocată.Descrierea jobului Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa; Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia; Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor, incheierea contractelor si livrarea produselor (cafea) catre clienti; Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente; Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei; Indepli
LA FANTANA SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Consilier VanzariDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele po
CA MODA RETAIL SRL

Consilier Vanzari - Gryxx Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - Gryxx Cluj VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Mega Mall!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Gryxx Cluj VIVOIn relatia cu colegii:
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre, pe postul de Reprezentant Vanzari! Cautam o persoana pasionata de autovehicule, care doreste sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile in acest domeniu, alaturi de echipa noastra de profesionisti. Angajatul ideal va comunica eficient cu clientii, prezentandu-le produsele din portofoliu si oferind consiliere tehnica de specialitate.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati· Comunicarea cu clientii si furnizorii· Preluarea de comenzi telefonice, pe cai de comunicare digitala, si pe webshop· Facturarea comenzilor catre clienti· Vanzarea directa in showroom a produselor· Receptionarea marfii· Consilierea tehnica si crearea de oferte catre potentialii clienti· Identificarea pieselor auto in programe de specialitate· Monitorizarea situatiei incasarilor de la clienti· Plasarea de comenzi catre furnizori· Supravegherea activitatii din depozit· Mentinerea unui loc de munca curat si ordonatAbilitatile si ca
METZKOV ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Technical Project Buyer


Candidatul ideal Group: SFC Energy AGEntity: SFC Energy Power SRLDivision: Power Supply SolutionsAs a Technical Project Buyer, you are the link between the R&D team and the strategic purchasers. You develop products, from projects to serial products, and support the project teams in selecting the best suitable components. You are the source for optimal supplier and partner control and fulfill our product needs.What should your background look like? At least 5 years of experience in purchasing in high tech; Bachelor’s or Master’s degree in technical, business administration, or a similar field; Negotiation skills, understanding of the electronic manufacturing service (EMS), and knowledge of how mechanical and electro-mechanical components are manufactured; You are analytical/numbers driven, cost-sensitive, can organize yourself, and are good at making decisions, you can keep an overview and can report accurately; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); You are fluent
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Operational Buyer


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business Administration/Management or a relevant field; A minimum of 3 years of work experience in a similar position; used to working in an international (matrix) organization; Advanced skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint) and in-depth knowledge of ERP systems (SAP or Proalpha is a plus); Good English communication skills (both oral and written), German helpful, not a must; Ability to communicate concisely and act in a multicultural and cross-functional environment at all levels inside and outside the company; Analytical mindset, proactive and team player attitude; Result-oriented, and high flexibility; Ability to work independently with minimal supervision; Willingness to travel, occasionally, to our location in Brunnthal (Germany) and/or to external stakeholders.Descrierea jobului Location: Cluj-Napoca, RomaniaWe are currently recruiting an Operational Buyer in Cluj to support the Operations
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Reprezentant Vânzări /​ Reprezentant Medical


Candidatul ideal Persoană dinamică, disciplinată, cu spirit de echipă, cu abilităţi excelente de comunicare, cu spirit de iniţiativă, capacitate şi dorinţă de învăţare, meticuloasă în întocmirea de documente şi în organizarea spaţiului de lucru, cu disponibilitate la program prelungit şi la delegaţii în ţară şi străinătate, cu rezistenţă la stress şi cunoştinţe de MS Office.Experienţa în vânzări într-o firma de distribuţie de dispozitive medicale şi cunoaşterea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SICAP) reprezintă un avantaj.Studii superioare finalizate.Descrierea jobului Reprezintă imaginea companiei şi implementează strategia de vânzări a acesteiaResponsabil cu vânzările din portofoliul companiei sub îndrumarea directorului de vânzăriÎntocmeşte oferte tehnice şi comerciale în conformitate cu procedurile interneMenţine şi dezvoltă portofoliul de clienţi ai firmei din zona sa de activitatePregateşte şi participă la licitaţii organizate de clienţii din portofoliu sau de către pr
MEDIMPACT SRL

Consilier Vanzari Motociclete


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa detina o pregatire buna in domeniul vanzarilor precum si in domeniul tehnic. Pozitiv, sociabil si pasionat in domeniul moto, detinerea carnetului de conducere categoria A este o conditie obligatorie.- Abilitati de vanzare (Identificarea potentialilor clienti, fidelizarea celor existenti si permanenta preocupare pentru dezvoltarea portofoliului de clienti si a cresterii cotei de piata;);- Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si negociere- Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;- Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;- Respectarea termenelor limita;- Spirit de echipa, flexibilitate;- Atitudine pozitiva si proactiva;- Cunostinte operare PC (Microsoft Office).Descrierea jobului Responsabilitatile specifice postului vizeaza relatia cu clientii, ofertarea si negocierea vazarilor de motociclete Honda. Asiguram un mediu de lucru pozitiv si cu orientare spre angajati. Beneficiile salariale su
AUTOSINCRON SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 244 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.