Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

120 Locuri de Munca Agent de vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

120 Locuri de Munca Agent de vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata catre client si rezultate pozitive;- Initiativa, ambitie, capacitatea de analiza si sinteza;- Experienta anterioara pe un post similar prezinta un avantaj;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasari in regiunea alocata;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea retelei de distributie si a partenerilor din constructii;- Prospectarea permanenta a pietei si identificarea potentialilor clienti – cresterea portofoliului de clienti;- Promovarea portofoliul de produse;- Organizarea activitatatii zilnice in vederea realizarii planului de vanzari si incasari;- Colaborarea foarte buna cu alte departamente ale firmei (logistica, achizitii) si schimbul permanent de informatii.Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix Comision din vanzari Tichete de masa Instrumente de lucru: Ma
SC PANTANO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2815 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Permis de conducere de categoria B;Experienta anterioara in vanzari nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Promovarea si vanzarea produselor prin demonstratii la domiciliu;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează cu program FLEXIBIL, de Luni până Vineri (cu posibilitatea de
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2808 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari Produse De Vapat


Candidatul ideal - permis de conducere categoria B- ⁠experiența nu este o condiție necesară, dar dacă ai lucrat deja în domeniu, este un plus- ⁠abilități de comunicare și negociere- ⁠orientare spre rezultate și spre o bună relaționare cu clienții- ⁠spirit de organizare și relaționare cu echipa- ⁠disponibilitate pentru un post cu activitate pe teren, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână (luni-vineri)- ⁠cunoștințe de lucru pe tabletă și PCDescrierea jobului Agentul de vânzări contribuie la dezvoltarea propice a companiei prin realizarea volumelor de vânzări și creșterea numărului de clienți în aria repartizată.Stabilește o bună relație de colaborare cu aceștia, dezvoltă zona prin aducerea de clienți noi și îmbunătățirea vânzărilor, distribuie produsele din portofoliul brandului, emite facturi și încasează contravaloarea mărfii facturate. Procesul de vânzare se realizează cu livrarea mărfii pe loc, în sistem van sale.
CRYSTAL TOP COSMETICS S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Sales Assistant Oradea


Candidatul ideal Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Trimite CV-ul online la următoarea adresă:[email protected];Descrierea jobului Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și con
CA MODA RETAIL SRL

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Abilitati de comunicare si negociere, Orientare catre rezultate, Capacitatea de a atinge si depasi obiectivele de vanzari, Abilitati organizatorice si planificare eficiente, Permis de conducere categori B si disponibilitate pentru deplasari in teritoriu.Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti, Promovarea si vanzarea serviciilor noastre, Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite produse in functie de nevoile si cerintele lor, Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor si oportunitatilor de crestere, Colaborarea stransa cu echipa pentru a dezvolta si implementa strategii de promovare.Beneficii: Sansa de a avanza pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organizarea muncii Posibilitatea de a dezvolta si de a-ti pune in valoare abilitatile de vanzari Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri in functie de performante
ANT PRO DETAIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal - Studii superioare, preferabil in domeniul management, economic, marketing- Experienta in managementul vanzarilor, minim 5 ani- Manager strategic - stabileste foarte clar directiile pentru echipa de vanzari, gandire strategica- Excelente abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control- Abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor companiei si de a motiva echipa de vanzari-Responsabil personal- Foarte bune abilitati de vanzare si negociere- Capacitatea de a identifica situatiile urgente si propunerea de solutii de rezolvare- Cunostinte limba engleza (scris, citit, vorbit)-nivel avansatDescrierea jobului Pozitia de Director de vanzari implica responsabilitati legate de politica de expansiune a companiei,cunoasterea profilului firmei,a tarifelor practicate,cunoasterea pana in cele mai mici amanunte a activitatii de expeditieBeneficii: salariu motivant,bonuri de masa,telefon,masina,laptop .Va rugam sa
ECO WOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Reprezentant Comercial Vânzări Produse It


Candidatul ideal Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie; cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Permis de Conducere: Categoria B.Competențe Organizaționale: Excelente abilități de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra sub presiune.Atribute Personale: O atitudine pozitivă, entuziasm, motivație puternică pentru atingerea obiectivelor, împreună cu perseverența necesară pentru a naviga provocările de zi cu zi.Descrierea jobului Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oport
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Agent Vanzari Oradea


Candidatul ideal Minim 1 de experiență în vânzări telefoniceCapacități excelente de scriere și comunicareAbilitatea de a-ți organiza și prioritiza muncaÎncredere și entuziasmBune cunostinte de Excel si Microsoft OfficeDescrierea jobului Sune și sa trimită oferte clienților intrați în bazele de dateCalifice clienții și să facă follow-up (telefon, mesaje, e-mailuri)Raporteze procesul si sa faca previziuni asupra obiectivelor de vanzariÎși păstreze focusul pe vânzare și să elimine factorii disturbatori în timpul lucruluiSa puna intrebarile corecte sa afle ce isi doreste clientulSa isi pastreze focusul pe vanzareInvesteasca timp pentru a invata si a-si dezvolta abilitatile de vanzari, prin trainigurl nostru saptamanal de sales, carti si cursuri individuale onlineMonitorizeze KPI-urile de vanzari impreuna cu Managerul de Vanzari
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese auto – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese auto – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitaților lor;Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cres
AD AUTO TOTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2569 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent De Vanzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VANZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: ASTER PREMIUM SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ASTER PREMIUM SRL

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal #JoinOurTeam 💙🧡 Alătură-te Alpin Expe, locul unde pasiunea pentru activitățile montane întâlnește performanța. 🏔️🔝 Dacă ești pasionat de vânzări și de natură! 💼🌲 Acesta este jobul perfect pentru tine. 😎 Căutăm o persoană entuziasmată de a crea parteneriate de lungă durată bazate pe încredere și misiunea comună de a fi prima opțiune a iubitorilor de outdoor în achiziționarea echipamentului ideal!📍 Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.Ce ne dorim de la tine? Studii superioare Cunoștințe de limba Engleza - nivel avansat Cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office - nivel mediu Responsabilitate și proactivitate Spirit analitic și orientare către soluții Abilitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient Flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi Pasiune pentru sport și naturăDescrierea jobului Ce responsabilități vei avea? Supravegherea fluxurilor de marfă, recepționarea și depozitarea mărfurilor Pregătirea
ALPIN EXPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 120 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.