Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

115 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

115 Locuri de Munca Consilier Vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier Vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ti se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Descrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele Bigotti;Sansa de a lucra alaturi d
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 600 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 532 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consilier Vanzari Showroom


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: dinamica, pasionata de domeniul designului interior (cu specific in zona produselor ceramice sanitare, produse pentru baie, etc) cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii care isi doreste sa invete cat mai multe lucruri in domeniul vanzarii de ceramice organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integra;Descrierea jobului Rolul Jobului: Vanzarea produselor si echipamentelor din oferta companiei precum și consilierea clientilor in vederea alegerii solutiei optimeVei consilia clientii pentru a oferi solutii de amenajare si estetica a spatiilor (din zona de gresie, faianta, mobilier, sanitare si accesorii pentru baie sau pentru alte
ROMSTAL IMEX SRL

Consilier Vanzari


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ● Experienţă de muncă în domeniul vânzărilor (1-2 ani);● Cunoaşterea diferitelor tehnici de vânzări;● Competențe de comunicare eficientă, capacitate de învăţare, abilităţi deorganizare şi negociere, este orientat spre rezultat;● Capabil de a lucra în echipă. Responsabilitati ● Comunică profesionist și exemplar cu clienții, identifică necesitățile acestora șipropune soluții optime;● Transmite comanda clientului către furnizor, urmărește executarea acesteia înbune condiţii conform contractului încheiat. Alte inform
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 513 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING SRL

Consilier Vanzari Mobila


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Ce ne dorim de la tine?- Minim un an de experienta in vanzari de magazin (experienta intr-un domeniu similar nu este obligatorie);- Orientare catre nevoile clientilor;- Atitudine pozitiva, implicare si proactivitate;- Dorinta de a lucra in echipa. Responsabilitati Ce vei face?- Consilierea clientilor la nivel de showroom privind varianta optima de mobilier si furnizarea de informatiicomplete asupra produselor si serviciilor;- Oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea configurarii mobilierului
Randstad Romania

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Consilier Vanzari Leonidas Chocolates Café- Oradea,​ Era


Candidatul ideal - atentă, organizată, curată și îngrijită;- ambițioasă, perseverentă, serioasă, implicată și punctuală;- să ai amabilitate și o bună comunicare cu clienții;- atitudine pozitivă și optimistă;- să-ți dorești un job pe termen lung.CERINȚE:- Experiență minimă de lucru cu clienții;- Să știi să lucrezi cu casa de marcat și să emiți facturi și chitanțe;- Exprimare corectă din punct de vedere gramatical;- Absolvit minim nivel liceal, indiferent de profil;- Limba engleză nivel mediu.Descrierea jobului - Consilierea clienților, prezentarea produselor, promovarea produselor;- Preparare cafea, ciocolată caldă, ceai;- Servirea clienților;- Aranjarea produselor, respectând standardele stabilite;- Aprovizionarea rafturilor;- Inițierea comenzilor și recepția articolelor primite de la furnizori;- Menținerea ordinii și curățeniei în magazin.PROGRAM DE LUCRU:- programul de lucru va fi repartizat în ture, specific activităților desfășurate în spațiile comerciale tip mall. Programul de luc
LEONIDAS CORSO S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Lotus Mall Oradea


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata catre client si rezultate pozitive;- Initiativa, ambitie, capacitatea de analiza si sinteza;- Experienta anterioara pe un post similar prezinta un avantaj;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasari in regiunea alocata;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea retelei de distributie si a partenerilor din constructii;- Prospectarea permanenta a pietei si identificarea potentialilor clienti – cresterea portofoliului de clienti;- Promovarea portofoliul de produse;- Organizarea activitatatii zilnice in vederea realizarii planului de vanzari si incasari;- Colaborarea foarte buna cu alte departamente ale firmei (logistica, achizitii) si schimbul permanent de informatii.Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix Comision din vanzari Tichete de masa Instrumente de lucru: Ma
SC PANTANO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2815 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Reprezentant Comercial Vânzări Produse It


Candidatul ideal Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie; cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Permis de Conducere: Categoria B.Competențe Organizaționale: Excelente abilități de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra sub presiune.Atribute Personale: O atitudine pozitivă, entuziasm, motivație puternică pentru atingerea obiectivelor, împreună cu perseverența necesară pentru a naviga provocările de zi cu zi.Descrierea jobului Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oport
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Sales Assistant Oradea


Candidatul ideal Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Trimite CV-ul online la următoarea adresă:[email protected];Descrierea jobului Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și con
CA MODA RETAIL SRL

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese auto – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese auto – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitaților lor;Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cres
AD AUTO TOTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2569 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Director Vanzari


Candidatul ideal - Studii superioare, preferabil in domeniul management, economic, marketing- Experienta in managementul vanzarilor, minim 5 ani- Manager strategic - stabileste foarte clar directiile pentru echipa de vanzari, gandire strategica- Excelente abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si control- Abilitati excelente de leadership, capabil de a atrage echipa spre indeplinirea obiectivelor companiei si de a motiva echipa de vanzari-Responsabil personal- Foarte bune abilitati de vanzare si negociere- Capacitatea de a identifica situatiile urgente si propunerea de solutii de rezolvare- Cunostinte limba engleza (scris, citit, vorbit)-nivel avansatDescrierea jobului Pozitia de Director de vanzari implica responsabilitati legate de politica de expansiune a companiei,cunoasterea profilului firmei,a tarifelor practicate,cunoasterea pana in cele mai mici amanunte a activitatii de expeditieBeneficii: salariu motivant,bonuri de masa,telefon,masina,laptop .Va rugam sa
ECO WOOD SRL

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 115 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.