Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

965 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

965 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Cunostinte operare PCPersoana comunicativa, amabilaExperienta pediatricaDescrierea jobului • Veccinare pacienti inclusiv nou nascuti;• Oferirea de informatii corecte pacientilor despre modalitatea de recoltare, eliberarea rezultatelor, pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii;• insotirea medicului pe teren;• Eliberarea rezultatelor;
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL MEDICINĂ GENERALĂ DR.​PAUL PETRU-OVIDIU

Media netă estimată pe baza celor 2631 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Farm Manager - Arad


Candidatul ideal What is your passion?Are you enthusiastic about agriculture?Do you enjoy working with modern technology and latest industry innovations?Are you a team player, able to work under pressure and have an analytical mindset?Do you want to take over responsibility in a motivated and international team?Are you looking for an exciting experience in a dynamic environment?Who we are looking for?We are looking for a Farm Manger to coordinate our operations. Together with a small team you willdevelop agronomic strategies, organize operational processes and the according digital documentation.You should have prior experiences and a deep knowledge in agriculture as well as in handling modernlarge-scale technology.Who we are?We are an innovative farm, focused on crop-production in the heart of Western Romania (Arad county).You can expect an exciting family business with state-of-the-art technology and a great and highlymotivated team.Descrierea jobului What is your passion?Are you ent
TAR FARMING SERVICE S.​R.​L.​

Vânzător Arad 2 Aurel Vlaicu Fortuna (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie e
LIDL DISCOUNT SRL

Client Advisor with English - Arad (remote)


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte We are in the business of helping people: we provide client support and technical issue solutions for the clients who need it. Therefore we are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.- Do you speak English ?- Available to work in the afternoon and night shift?- Then join our team, we are glad to welcome you! Responsabilitati Job description:- Help the customers: provide client support via phone and e-mail.- Provide
Computer Generated Solutions Romania

Optometrist - Arad


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:-Experiența în efectuarea consultațiilor optometrice (determinare dioptrii, prescripție pentru lentile de contact);-Diplomă de abs
LENSA

Ajutor Sef Magazin- Pincota Si Dragomiresti


Candidatul ideal AJUTOR SEF MAGAZIN IN PINCOTA SI DRAGOMIRESTIAbilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase.
UNICARM SRL

Administrative Operator


Candidatul ideal Accounting relations France - Romania Collect supplier invoices in Romania Reconciliation of supplier invoices with purchase orders Follow-up of supplier litigation if there are discrepancies between orders and invoices Reconciliation of AMMA accounting accounts with receipts of goods Prepare all the documents for the extern accounting Managing all the administrative documents inside company and with different servicessuppliers Complete all the files(Consumption and Raport pivot of daily production/month)Descrierea jobului Logistic/Aquisition Monitoring of primary and secondary raw material stocks Register all the orders entrances received from our customer into ERP system Create and maintain an accurate database inside company ERP system regardinglaunching purchase orders, follow up and monitor the deadlines Preparing the import/export documents, creating invoice/DN(back up when its request) Optimize the deliveries by finding ways of operating/optimizing i
SAFISOL INDUSTRY SRL

Electrician Inalta Tensiune


Descrierea jobului Incepand cu 25 Octombrie 2023, Companiile Enel din Romania au devenit parte a PPC, lider in domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale. Electrician IT 🏫: Retele Electrice Banat 👥: Regiunea Operationala Banat📍: Arad/ Timisoara/ Deva📝: perioada determinata (1 an), prin partenerul nostru de leasing de personal #CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊 Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse. Scopul rolului consta in exploatare si mentenanta preventiva sau accidentala in statiile electrice, asigurand functionarea sigura si eficenta a retelelor electrice. Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de:Efectuarea activitatii de exploatare si mentenanta preventiva sau accidentala in statiile electrice de transformare 110 kV/MT;Executarea activitatii pe lini
PPC SERVICII COMUNE S.​A.​

Reprezentanti Vanzari Pentru Zonele Oradea Si Arad


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca o cariera intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera. Descrierea jobului Descrierea jobuluiVei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri;Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat;Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit:Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;Salariu dinamic, motivant;Bonusuri stimulative, in functie de realizari;Tichete de masa;Program L-V: 8:30-17:30;Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;Masina de serviciu;Telefon de serviciu;Tableta.
GLOBAL PLAST BUSINESS S.​R.​L.​

Specialist In Domeniul Calitatii 5700-6300 Lei Net


Candidatul ideal Studii superioare Minim 5 ani vechime Cunostinte temeinice si experienta in domeniul managementului calitatii, al asigurarii calitatii si al sistemului calitatii in constructii Capacitate de a utiliza eficient tehnica de calcul, in special Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer; softuri speciale ale societatii Utilizarea calculatorului si a mijloacelor de comunicare fax, telefon, e-mail; Capacitate de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros; atent la detalii si calitate; Persoana activa, deschisa la provocari, energica si puternica, orientata spre munca si activism, cu buna capacitate de a lucra atat in echipa, cat si individual, cu dorinta de implicare si aprofundare a cunostintelor in domeniul calitatii in constructii. Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale, astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres.Descrierea jobului Asigurarea conducerii operative, planificarea si execu
BAWI CONSTRUCTION S.​R.​L.​

Reprezentant Vânzări Retail și Spitale


Candidatul ideal Reprezentant vânzări Retail si SpitaleCerinte:* Studii: medii sau superioare* Cunoştinţe: operare cu MS Office, permis conducere categoria B* Experienţă: minim 1 (un) an în domeniul vânzări farma* Abilitati de comunicare, prezentare, negociere; bun organizator; capacitate de a selecta prioritățile, de a lucra sub presiune cu sarcini și termene limită strânse;* Disponibilitate la deplasări şi la program flexibil de lucru;* Cunoştinţe de nivel mediu limba Engleză.Descrierea jobului Responsabilităti:* Să vină în întâmpinarea cerințelor de informare ale farmaciștilor;* Să îndeplinească la timp toate responsabilitățile administrative în conformitate cu cerințele companiei și ale regiunii pe care o deservește* Să cunoască foarte amănunțit produsele companiei* Să cunoască produsele competitorilor* Să cunoască și să analizeze detaliat dinamica zonei de lucru care îi este arondată (detalii specifice fiecărui client, potențialul acestuia)* Să urmărească comenzile luate, livrăril
ROMASTRU TRADING SRL

Economist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane cu:Studii superioare economice ;Experienta anterioara: 2-3 ani pe o pozitie similara;Cunostinte tehnice: legislatie contabila, fiscala;Cunostinte MS Office -Excel, Word- nivel mediu;Cunostinte CIEL, SAP - constituie un avantaj;Nivel bun de cunoastere a limbii engleze-constituie avantaj;Orientare catre client si catre rezultate;Capacitate de asimilare rapida a informatiilor;Abilitati de comunicare si relationare in cadrul echipei;Flexibilitate, atentie la detalii si abilitati de planificare si organizare a activitatii;Capacitate de a lucra atat independent cat si in echipaCu capacitate de a finaliza obiectivele in termenul agreatExperienta in gestionare bugete- constituie avantajBuna capacitate de analiza, sinteza, interpretare, gandire analitica si sintetizare a informatiilor;Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace si motivata de rezultat,Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor financiar - contabile,Preoc
IMOTRUST SA

Media netă estimată pe baza celor 6225 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Medical


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (avantaj studii de specialitate - farmacie, medicina, etc);- Cunostinte de limba engleza;- Cunostinte de utilizare Microsoft Office;- Permis de conducere categoria B (cu experienta);- Experienta într-o pozitie similara constituie avantaj.Descrierea jobului - Promoveaza produsele din portofoliu catre medici si farmacişti conform planului vanzari si marketing;- Dezvolta si intretine relatiile cu factorii de decizie din teritoriul asignat (Medici, Farmacisti, alte autoritati);- Identifică necesităţile fundamentale ale clienţilor legate medicamente, oferind totodata informaţii documentate, de câte ori este cazul, cu studiile clinice efectuate pentru produsele respective;- Se asigura de dimensionarea corecta a stocurilor, previne aparitia situatiilor de out of stock la clientii alocati;- Culege informaţii din teritoriu despre competitori;- Contribuie la crearea unei baze de date corecte, prin identificare de medici şi farmacişti noi, sau neviz
TERAPIA SA

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Tehnician Service Imprimante


Candidatul ideal studii medii; permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor; capacitate de auto-informare prin internet despre noi tehnologii; cunostinte basic retelistica; Organizare, seriozitate, atenție la detalii; Capacitatea de a lucra cu termene strânse; Abilitati de comunicare în relația cu clienții.Descrierea jobului Specialist service!Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă; Training-uri anuale; Beneficii financiare peste medie; Posibilități de dezvoltare şi carieră; Vă motivăm prin laudă și recunoaştere profesională.
SKY GROUP SRL

Electrician /​ Instalator


Candidatul ideal Experienta min 1 an in domeniu Diploma de calificare Atestarea ANRE constiruie un avantaj Permisul de conducere cat B, constituie un avantaj Responsabilitate, seriozitate, atentie la detalii, implicare Domiciliul in Bucuresti sau AradDescrierea jobului Lucrări specifice activității de mentenanță, distribuite în funcție de specializare; Intocmeste procese verbale si rapoarte aferente activitatii de service; Realizarea corectă ale sarcinilor alocate; Disponibilitate pentru deplasari / activitate de teren; Păstrarea și depozitate materialelor și a sculelor ce sunt necesare pentru desfășurarea activității; Păstrarea relațiilor bune cu colegii de echipă și partenerii companiei; Pastrarea confidentialitatii.Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Bonusuri in functie de performantaContact: 0748296861
ELECTRIC ELCISA S.​R.​L.​

Expeditor International


Candidatul ideal Cautam / angajam expeditori internationali cu vocatie, dornici ca activitatea lor sa conteze si sa creasca impreuna cu firma. Posibilitati de dezvoltare cariera concordante cu dorintele si potentialul real al candidatului!. Bonusuri atractive pentru performanta foarte buna!Descrierea jobului Activitatile zilnice sunt:- contacteaza potentialii clienti de transport international si prezenta serviciile oferite de firma, preia comenzile cotand rapid si competitivi, negociaza tarifele de transport cu clientii;- identifica solutiile de transport (rute, mijloace de transport, planul de incarcare a marfurilor) printr-o buna relationare cu transportatorii colaboratori;- selecteaza furnizorii de transport si servicii conexe (depozitare, asigurare, formalitati vamale etc.);- colaboreaza strans cu ceilalti expeditori din filiala si organizatie in scopul cresterii volumelor derulate de firma si maximizarii randamentului operational;- urmareste modul de executare a transportului si
PROALF WORLDWIDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Reprezentant Medical - Perioada Determinata


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (avantaj studii de specialitate - farmacie, medicina, etc);- Cunostinte de limba engleza;- Cunostinte de utilizare Microsoft Office;- Permis de conducere categoria B (cu experienta);- Experienta într-o pozitie similara constituie avantaj.Descrierea jobului - Promoveaza produsele din portofoliu catre medici si farmacişti conform planului vanzari si marketing;- Dezvolta si intretine relatiile cu factorii de decizie din teritoriul asignat (Medici, Farmacisti, alte autoritati);- Identifică necesităţile fundamentale ale clienţilor legate medicamente, oferind totodata informaţii documentate, de câte ori este cazul, cu studiile clinice efectuate pentru produsele respective;- Se asigura de dimensionarea corecta a stocurilor, previne aparitia situatiilor de out of stock la clientii alocati;- Culege informaţii din teritoriu despre competitori;- Contribuie la crearea unei baze de date corecte, prin identificare de medici şi farmacişti noi, sau neviz
TERAPIA SA

Vânzător Arad 6 Zimandului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine
LIDL DISCOUNT SRL

UNIVERSAL BANKER COORDINATOR ARAD


Scurta descriere a companiei We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil Cerinte -Absolvent studii economice;-3 ani de experienta bancara, de preferat pe o pozitie similara;-Cunostinte in domeniul economic-financiar;-Abilitati de prezentare, vanzare, organizare si coordonare;-Limba engleza – nivel bun;-Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express. Responsabilitati -Indeplinirea obiectivelor individuale stabilite si comunicate conform reglementarilor in vigoare-Cunoasterea in detaliu a produselor si serviciilor Bancii-Re
FIRST BANK

Sales Representative - Traditional Trade - Arad


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţi
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 965 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.