Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Angajăm Curieri Livratori Pentru Bolt Food


Candidatul ideal Ești o persoană dinamică, responsabilă și îți place să fii mereu în mișcare? Ai permis de conducere și deții propria mașină, scuter sau bicicletă? Atunci te vrem în echipa noastră! Căutăm persoane proactive, cu abilități bune de orientare în oraș, care doresc să ofere o experiență pozitivă clienților.Descrierea jobului Responsabilități:- Livrarea comenzilor de mâncare la adresa clientului într-un timp cât mai scurt.- Asigurarea integrității comenzilor pe parcursul transportului.- Oferirea unui serviciu de calitate și menținerea unei atitudini prietenoase și profesionale.- Gestionarea eficientă a traseelor pentru a minimiza timpul de livrare.Beneficii:- Program de lucru flexibil.- Venituri atractive, în funcție de numărul de livrări efectuate.- Bonusuri de performanță și recompense pentru curierii de top.- Suport continuu din partea echipei Bolt Food.- Oportunitatea de a face parte dintr-o companie de succes și în continuă creștere.
TIPOREVERA PRINT S.​R.​L.​

Quality Technician


Candidatul ideal As a Quality Technician, you will conduct testing procedures during manufacturing processes to ensure that products such as coils and linear drives comply with quality standards.What your background should look like: At least a high school diploma (Electrical/Electronics/Mechanics); Electronic knowledge; Mechanical knowledge is a plus; Ability to follow written work instructions and technical indications from the supervisor; Ability to prepare accurate tests and activity reports; Know how to use measuring and control equipment; Strong attention to detail; Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) knowledge; English skills at a medium level with basic email communication skills.Descrierea jobului In your role you will be: Performing the activities related to IPQC and OQC; Performing tasks related to quality; Managing non-compliant material and quarantine area; Performing basic failure analysis of defective products; Preparing quality specific reports; Performing basic mai
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Team Leader With Slovak In Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience; Slovak language proficiency - native/ advanced level; English language proficiency - advanced level; At least 6 months experience in the call center industry; Computer literate related to software and hardware; Impeccable disciplinary behavior; High level of self-motivation; Analytical thinking, flexibility, ability to work under pressure; Strong communication skills, employee motivation; Strong customer and service orientation; People oriented; Above average target achievement in the most important project KPIs Structured way of working; Familiarity with ticketing systems Early adopter of technology; Ability to put callers at ease; Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision; Ability to interact positively with peers and supervisors.Descrierea jobului Apply a process of continuous review and proactive management of absenteeism and attrition for all direct reports in the team, ensuring r
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Advisor With Croatian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Croatian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via em
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Gryxx Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - Gryxx Cluj VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Mega Mall!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Gryxx Cluj VIVOIn relatia cu colegii:
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Technical Project Buyer


Candidatul ideal Group: SFC Energy AGEntity: SFC Energy Power SRLDivision: Power Supply SolutionsAs a Technical Project Buyer, you are the link between the R&D team and the strategic purchasers. You develop products, from projects to serial products, and support the project teams in selecting the best suitable components. You are the source for optimal supplier and partner control and fulfill our product needs.What should your background look like? At least 5 years of experience in purchasing in high tech; Bachelor’s or Master’s degree in technical, business administration, or a similar field; Negotiation skills, understanding of the electronic manufacturing service (EMS), and knowledge of how mechanical and electro-mechanical components are manufactured; You are analytical/numbers driven, cost-sensitive, can organize yourself, and are good at making decisions, you can keep an overview and can report accurately; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); You are fluent
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Referent Import Cu Experienta


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Referent ImportNe dorim sa : Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea vamuirii
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Product Manager


Candidatul ideal Experiență în vânzarea materialelor de construcții minim 3 ani;Gândire analitică și critică;Spirit proactiv;Bună organizare individuală (autodidact);Experiență în vânzarea pavajelor constituie un mare avantaj;Studii superioare tehnice, dе preferat în domeniul construcțiilor;Cunoașterea limbilor Engleză și Germană constituie un mare avantaj;Bune cunoștințe dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);Cunoștințe AutoCad;Bune abilități dе comunicare orală și scrisă;Rigurozitate și atenție la detalii;Descrierea jobului Manager de produs pentru elemente vibropresate precum: pavaj, bolțari, borduri,etc.- în zona CJ,BN, MM,SJ,SM,BH, AR,TM;Imprеună cu Manаgеrul dе Vânzări și Departаmеntul dе Mаrkеting participă la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre și vănzаre;Identifică în permanență noi piețe conexe produselor promovate;Participă în mod activ în cadrul evenimentelor din zona alocată (conferințe, întâlniri, evenimente industriale, mediu academic);Monitorizea
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 188 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Operational Buyer


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business Administration/Management or a relevant field; A minimum of 3 years of work experience in a similar position; used to working in an international (matrix) organization; Advanced skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint) and in-depth knowledge of ERP systems (SAP or Proalpha is a plus); Good English communication skills (both oral and written), German helpful, not a must; Ability to communicate concisely and act in a multicultural and cross-functional environment at all levels inside and outside the company; Analytical mindset, proactive and team player attitude; Result-oriented, and high flexibility; Ability to work independently with minimal supervision; Willingness to travel, occasionally, to our location in Brunnthal (Germany) and/or to external stakeholders.Descrierea jobului Location: Cluj-Napoca, RomaniaWe are currently recruiting an Operational Buyer in Cluj to support the Operations
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Sales Engineer


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice finalizate, în domeniul construcțiilor;- Cunoștințe solide despre materiale de construcții grosiere- Gândire analitică și critică;- Spirit proactiv;- Bune cunoștințe dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);- Cunoștințe AutoCad;- Bune abilități dе comunicare orală și scrisă;- Rigurozitate și atenție la detalii;Descrierea jobului - Acordă suport tehnic pentru toate produsele din portofoliu atât echipei de vânzări, cât și arhitecților, constructorilor, proiectanților, atât în faza de proiectare, cât și în șantiere, online, etc.;- Susține echipa de vânzări din punct de vedere tehnic în cadrul întâlnirilor cu dezvoltatorii imobiliari, arhitecți, proiectanți, etc.;- Participă activ la pregătirea expozițiilor și la organizarea standurilor din cadrul evenimentelor;- Pregătește și sistematizează datele în formatele solicitate;- Menține o strânsa legatură cu toate compartimentele din cadrul companiei, în vederea soluționării problemelor
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 191 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunoasterea WinMentor constituie un avantaj;Descrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Oportunitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu; Locul de munca: Cluj-Napoca.
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 511 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Qualifications 2-3 years of work experience in an administrative/office management role; Bachelor's Degree in financial or similar field; Economic and legal knowledge Strong attention to details Time management skills and ability to prioritize different tasks; Excellent communication and interpersonal skills. Great listening skills and able to take direction from individuals in higher-level positions; Excellent MS Office knowledge; Familiarity with accounting software (ERP/ CRM system); Accounting experience would be an advantage Proficiency in English;Descrierea jobului Your roleOur Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for an Office Manager that will work directly under the director of the Romanian branch. You will be responsible for the smooth running of the administrative operations, management support and business-related tasks. Key tasks Primary accounting - management and preparation of documents for the external accountants, Ca
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Agent Imobiliar


Candidatul ideal Consilier Imobiliar🕵‍♂ Pe cine ne dorim în echipă ?• O persoană: - De gașcă, amuzantă și optimistă- Deschisă la noi provocări- Dispusă sa învețe alături și împreună cu noi- Pregătită să învețe din greșeli- Carismatică, pozitivă și motivată- Bine organizată, perseverentă și punctuală- Care să iși dorească mai mult de la viață- Care poate comunica cu oricine, oricând și cu zâmbetul pe buze‼ Obligatorii sunt doar permisul de conducere și cei 7 ani de acasă!👨‍💼 Ești persoana potrivită dacă ...• Te pasionează domeniul vânzărilor și vrei să excelezi• Vrei să devii cea mai bună versiune a ta, atât profesional cât și personal• Ești un om fain cu simțul umorului• Ești pregătit să înveți și să te dedici carierei• Dorești să iți schimbi veniturile și să te dezvolți profesional (implicit personal)• Știi să faci față provocărilor cu integritate și optimism• Nu te mulțumește un salariu de bază și vrei mai mult de la viață• Reușești să te integrezi ușor într-o echipă ( la noi și d
WIN TRANZACTII IMOBILIARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Curier


Candidatul ideal FAN COURIER Cluj Napoca, cauta pentru postul de CURIER caractere puternice si oameni ambitiosi care sa se implice intr-un nou proiect pe termen lung: UNITATEA DE ELITA FAN COURIER CLUJ-NAPOCA.Descrierea jobului – preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;– livreaza expeditiile in zona arondata;– respecta stadardele de calitate si procedurile de curierat;– experienta de sofer intr-o firma de distributie constituie un avantaj.Beneficii:Salariu fix si bonusuri lunare de performanta.Piata dinamica, in crestere spectaculoasa in fiecare an, ofera sanse reale curierilor FAN de a-si depasi limitele profesionale.Castigurile sunt peste medie!
ALYALIM AVA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Bucatar


Candidatul ideal Fie ca ești bucatar profesionist sau la început de drum, cautam colegi noi pasionati de bucatarie, gusturi si arome.Iti vei evidentia talentul intr-o bucatarie de top ca dotari si ca asteptari culinare, alaturi de oameni care sa te inspire.Candidatul ideal:* Foarte bune abilitati de organizare si viteza in realizarea preparatelor;* Angajament ferm fata de calitatea preparatelor livrate;* Atentie la detalii, creativitate si precizie;* Modul de lucru curat si ordonat;* Respect fata de munca prestata;* Experienta in bucataria internationala si romaneasca.Descrierea jobului Responsabilitati:* Coordonarea tuturor activitatiilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte in conformitate cu politicile restaurantului;* Intocmirea listelor cu ingriedente si materie prima pentru aprovizionare;* Ține cont de perisabilitatea și termenul de valabilitate ale produselor alimentare;* Asigurarea respectarii standardelor restaura
PUFFY PUMPKIN SRL

Media netă estimată pe baza celor 372 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Business Developer


Candidatul ideal Business Developer• Experiență profesională (minim 2 an) în domeniul vanzarii B2B• Sa ai bune abilitati de comunicare si negociere• Sa fi un bun starteg• Sa fi capabil sa identifici oportunitatile de bussines in zona alocata• Sa ai cunostinte despre practicile sustenabile de reciclare a hartieiDescrierea jobului Business Developer• Analiza pieței: Monitorizarea tendințelor și a schimbărilor din industria reciclării hârtiei, identificarea oportunităților noi de afaceri și evaluarea cererii pieței.• Identificarea partenerilor potențiali: Căutarea și inițierea contactelor cu producătorii de hârtie, firmele de colectare a deșeurilor, autoritățile locale și alte organizații implicate în lanțul de reciclare.• Dezvoltarea relațiilor comerciale: Negocierea și încheierea de acorduri comerciale avantajoase pentru toate părțile implicate, inclusiv contracte de furnizare a deșeurilor de hârtie, colaborări pentru reciclare și distribuție a produselor reciclate.• Promovarea conștien
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 534 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Customer Advisor With Hungarian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Hungarian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via e
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Backend Developer (spring Boot)


Candidatul ideal We are looking for an experienced Backend Developer with comprehensive knowledge in Spring Boot to join our development team and contribute to the realization of sophisticated backend solutions. Qualifications Minimum of 2 years of relevant work experience in backend development using Spring Boot. Strong proficiency in Java development and extensive experience with the Spring framework, particularly Spring Boot. Understanding of software design principles and patterns, as well as experience with developing modular and well-structured codebases. Experience working with relational databases and ORM frameworks like Hibernate. Knowledge of integrating external services and APIs, as well as understanding of Microservices architectures. Experience working with version control systems like Git. Strong problem-solving skills and the ability to work in an agile development environment. Willingness to continuously learn and adapt to new technologies and best practices.Descrierea
GUHRING SRL

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Consilier VanzariDescrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor • Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A • Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini • Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare • Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostri Dacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!Descrierea jobului Consilier Vanzari​Descrierea postului • Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele po
CA MODA RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3060 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.