Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Advisor With Romanian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Romanian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via em
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Casier Cluj Baciu


Candidatul ideal Casier Cluj BaciuDescrierea jobului Casier Cluj Baciu
PEPCO RETAIL SRL

Consultant Medical - Spital Ares


Candidatul ideal ARES GROUP caută un Consultant Medical care să se alăture echipei din Cluj Napoca.Cerinte :*Studii universitare absolvite (reprezintă un avantaj - diploma de absolvire a unei facultăți cu profil medical);*Comunicare: capacitatea de a comunica clar si concis, atat in scris cat si verbal, pentru o buna comunicare trebuie sa stiti sa ascultati si sa extrageti informatia necesara;*Abilități dezvoltate de comunicare, persuasiune, negociere și time management; experienta pe vanzari in domeniul medical reprezinta un avantaj*Buna capacitate de lucru sub presiune, avand de a face zilnic cu un numar ridicat de cazuri diverse si de persoane care provin din zone variate ale societatii;*Experiență anterioară în domeniu , preferabil în domeniul serviciilor medicale;*Orientare către rezultate și lucru în echipă;*Susține și se implică în atingerea obiectivelor de echipă;*Proactivitate, inițiativă și foarte bune abilități de identificare și soluționare a problemelor;*Cunoștințe de oper
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Casier Cluj Platinia


Candidatul ideal Casier Cluj PlatiniaDescrierea jobului Casier Cluj Platinia
PEPCO RETAIL SRL

Specialist Credite Verzi Si Sustenabile,​ Ho (cluj)


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Postul de față s-ar împleti minunat cu o persoană care: Creează și menține relații profesionale optime, transmite încredere și interacționează autentic și transparent; Este flexibilă și deschisă să se implice pe proiecte diferite și monitorizează feedback-ul primit de la liniile de business impactate cu privire la soluțiile și parteneriatele din portofoliu, în scopul îmbunătățirii continue a acestora; Prezintă un profil commercial cu mintea deschisă spre procesele de vânzare; Este adaptabilă la schimbare, în ceea ce privește legistlația, oportunitățile și tipologia utilizată; Demonstrează cunoașterea normelor, procedurilor și fluxurilor specifice activității; Își updatează informațiile ori de câte ori apar modificări; Identi
BANCA TRANSILVANIA SA

Tech Lead


Candidatul ideal We are currently looking for a Tech Lead for our in-house product development team (core platform, B2C mobile applications, B2B mobile application), someone who can build a team and inspire growth and innovation. In this role, you'll build and lead a cross-functional agile team, guiding technical direction, and championing best practices. We value problem-solving skills, focus on quality, and a commitment to mentoring colleagues.The ideal candidate is a skilled communicator, a proficient problem solver, with a strong background in software development, as well as team coordination.Requirements Architecture and development experience in backend engineering, with focus on RESTful services A good understanding of distributed systems A strong Java core knowledge with exposure to Java 8 / 11 / 17 Strong knowledge of the Spring ecosystem: Spring Boot, Spring Cloud Proficiency in database technologies (MySQL) Experience with CI / CD for application deployment to the Cloud
SC MOBILE DISTRIBUTION SRL

Tehnician Montat Cabluri Infrastructura - Curenti Slabi


Candidatul ideal - Tehnician autorizat pentru a lucra cu curenti slabi- Cablari structurate, mufari, sudura fibra optica - sunt cunostinte necesare- Disponibilitate pentru munca pe santier- Absolvent de liceu cu specializare tehnica constituie un avantaj- Certificari pe sisteme de securitate constituie un avantaj sau le puteti obtine pe parcurs ca angajat al companiei- Activitatea impune punctualitate, respectarea programului de lucruDescrierea jobului - Activitatea se desfasoara la sediul clientului- in regim de santier- locul de munca este la filiala ETA2U din Cluj-Napoca- deplasari la companiile din proximitatea Clujului- salar motivant cu disponibilitate de dezvoltare in timp/experienta- training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua si obtinerea de certificari tehnice- oportunitatea de a lucra intr-o echipa de profesionisti si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat- pachet salarial atractiv insotit de premii si beneficii
ETA2U SRL

Teamlead Supply Chain Resilience Management (w/​m/​d)


Candidatul ideal Pensum: 100%Bist du bereit, in einer Schlüsselrolle die Zukunft von Axpo mitzugestalten? Als Teamleiter im Bereich Supply Chain Resilience Management baust du ein neues Team auf und entwickelst ein ganzheitliches, gruppenweites Supply-Chain-Resilience-Management-System.Descrierea jobului Aufgaben & Verantwortlichkeiten: Erstbewertung der gruppenweiten SCM-Resilienzlage und Entwicklung eines umfassenden Konzepts. Abstimmung der SCM-Anforderungen mit dem Bereich Group Risk. Koordination mit dem ESG-Team und Group Risk sowie den Category Managern und dem Einkauf der Divisionen. Implementierung und Betrieb eines KPI-Dashboards zur Risikokontrolle. Weiterentwicklung des SAP Ariba Risk Management, Exiger und EcoVadis. Zentrale Ansprechperson für Themen rund um SCM-Resilienz.Profil & Anforderungen: Offene Denkweise und starke kommunikative Fähigkeiten. Strukturierte Arbeitsweise und ausgeprägte Analysefähigkeit. Nachgewiesene Erfahrungen in der Entwicklung von Risikokonzepten
AXPO

Consultant Junior Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Cluj


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Receptioner-operator Facturare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane orientate către clienți și dornice să ofere o experiență excelentă clienților noștri în calitate de Recepționer - operator facturare.Ai abilități excelente de comunicare, esti empatic și ți se pare interesant domeniul auto? Aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Descrierea jobului – Recepționer - Operator facturareEsti cea sau cel care primește clienții și-i orientează către colegii consilieri. Răspunzi la telefon, mailuri si organizezi activitatea in recepție. Facturezi, incasezi, inregistrezi, faci bonuri de consum, etc..Cerințe:- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- Orientare către clienți, capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a atinge obiectivele echipei- Cunoștințe minime de Contabilitate primară- Experiență anterioară într-un rol similar de relații cu clienții sau facturare este apreciată, însă nu neapărat necesară Îți oferim:- Mediu de lucru modern
SALSTAR SRL

Frontend Developer (angular)


Candidatul ideal We are looking for a talented Frontend Developer with comprehensive knowledge in Angular to join our team and contribute to the development of cutting-edge web applications. Qualifications Minimum of 2 years of relevant work experience in frontend development using Angular. Strong proficiency in Angular and TypeScript, as well as experience with Angular development tools and libraries. Understanding of frontend development concepts such as component architecture, data binding, and routing. Experience in integrating RESTful APIs and handling JSON data formats. Knowledge of HTML, CSS, and JavaScript, as well as experience with CSS preprocessors like SASS or LESS. Experience working with version control systems like Git. Good understanding of UX/UI design principles and the ability to translate designs into user-friendly interfaces. Strong problem-solving skills and the ability to work in an agile development environment.Descrierea jobului Responsibilities Development of
GUHRING SRL

Tehnician /​ Inginer Service Cantare Electronice


Candidatul ideal - studii si/sau experienta in domeniul tehnic- cunostinte in electronica si mecanica- cunostinte de operare pe calculator- dispus la deplasari in toata tara pentru instalari/instruiri la sediul clientilor (25% din timp)- creativitate, initiativa, implicare- abilitati de comunicare- capacitate de asimilare rapida a informatiilor- spirit organizatoric- posesor carnet de conducere (cat. B)Descrierea jobului - asigura configurarea/ instalarea/ diagnosticarea/ reparatia sistemelor de cantarire si a caselor de marcat la sediul companiei sau la sediul beneficiarilor- asigura instruirea reprezentatilor beneficiarilor cu privire la modul de functionarea al echipamentelor livrate precum si al aplicatiilor software furnizate (se ofera instruire in cadrul firmei)- colaboreaza cu ceilalti membrii ai echipei tehnice in vederea organizarii activitatilor zilnice si a programarii interventiilor la beneficiari- relationeaza cu echipa de vanzari in vederea asigurarii informatiilor tehnic
DATA SPEED S.​R.​L.​

Inginer Instalatii


Candidatul ideal Inginer instalatii pentru constructiiCandidatul ideal trebuie sa aiba:• Studii superioare In domeniu (inginer instalatii in construcţii)• Cunostiinte de baza a programelor de proiectare 3D (Revit)• Cunoasterea programelor MS OFFICE• Utilizarea limbii engleze la nivel mediu• Cunoasterea limbii germane consituie un avantaj.Descrierea jobului Viitorul coleg va trebui sa ne ajute la :• Proiectarea instalatiilor termice/ventilari /sanitare/electrice conform standardelor europene• Elaborare de solutii tehnice• Implementarea in proiect a eventualelor modificari cerute de catre beneficiarsi va avea parte de urmatoarele beneficii:• Conditii de lucru intr-un mediu dinamic si echipa tanara• Pachet salarial atractiv• Posibilitati de dezvoltare continua din punct de vedere profesional prin proiecte de anvergura si specializari in diferite softuri de proiectare.
SUESS CONSULTING ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 687 de salarii introduse în Salario: 5501 RON/Luna

Consilier Vanzari Chic Ville


Candidatul ideal Vino în echipa Chic Ville!Căutăm un coleg/ă pasionată de domeniul decorurilor de interior si de vânzării. Descrierea jobului Îți oferim: Mentori care să te ghideze din prima zi în începutul tău de drum; Un program de inițiere foarte bine structurat; Oportunități reale de dezvoltare rapidă; Un mediu de lucru spectaculos!Iar pe deasupra, Bonus-uri din vânzările personale și tichete de masă; Flexibilitate în stabilirea programului de lucru. Discount-uri speciale pentru produsele din portofoliul companiei;Constituie un avantaj dacă ai experiența in domeniul decorului de interior, sau dacă ești absolvent al Universității de Arte și Design.
HOME DECOSTYLE SRL

Inginer Metrolog Laborator Cercetare-dezvoltare


Candidatul ideal Ești în căutarea unei poziții captivante în care să-ți pui în aplicare cunoștințele tehnice și să contribui la proiectarea soluțiilor personalizate pentru clienții noștri? Atunci postul de inginer metrolog la Gühring este locul ideal pentru tine!La Gühring, ne diferentiem prin excelenta in producerea de scule așchietoare cu un grad ridicat de precizie. Suntem in continua expansiune si cautam colegi motivati care sa ne sprijine in atingerea obiectivelor noastre.Gühring este unul dintre liderii mondiali in producţia sculelor așchietoare de precizie.Productivitatea ridicată, eficiența economică excelentă şi rezultatele optime de prelucrare sunt principiile după care produsele noastre au fost proiectate şi fabricate timp de peste 100 de ani. Descrierea jobului Descrierea jobuluiÎn calitate de inginer metrolog, veți utiliza dispozitive specializate, microscoape și echipamente de măsurare dedicate pentru a evalua calitatea sculelor de tăiere. Rolul dvs. implică interpretarea
GUHRING SRL

Agent Vanzari - Cluj


Candidatul ideal Agent Vanzari - CLUJCandidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare.Cerinte: Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Nivel studii: cel putin nivel liceal.Descrierea jobului Responsabilitati : Promovarea si vinderea produselor firmei Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente Intocmeste documente aferente vanzariiBeneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala
BILKA STEEL SRL

Dealer Clientela,​ Directia Trezorerie


Candidatul ideal Bine te-am gasit! Ne bucuram ca ai ajuns sa citesti aceste randuri. Suntem in cautarea unei persoane motivate care sa se alature echipei Banca Transilvania.Iti vom spune deschis si direct ce presupune rolul de Dealer Clientela din cadrul echipei Trezorerie.Comunicare&Negociere. Vei avea ocazia sa iti dezvolti abilitatile de negociere si comunicare.Vei negocia nivelul cursului valutar, al dobanzilor la depozite si cotatiile titlurilor de stat.Dupa indeplinirea conditiilor legislative, vei tranzactiona cu clientii produse ce intra sub incidenta Directivei Mifid II.Promovare. Te vei ocupa de promovarea Bancii Transilvania in piata (clientela, organisme si organizatii profesionale, etc).Responsabilitate. Vei gestiona si raspunde de portofoliul de clienti alocat, din perspectiva operatiunilor de trezorerie, vei avea in vedere punerea in practica a obiectivelor strategice ale BT.Relatia cu clientul. Vei face vizite periodice la clienti pentru prezentarea si promovarea produs
BANCA TRANSILVANIA SA

Sef De Sala/​ Ospatar


Candidatul ideal Echipa Epoca Bella este in cautarea unor colegi care sa ocupe postul de Sef de sala sau ospatar și alaturi de care sa construim si sa oferim experiente inedite oaspetilor care ne trec pragul.Candidatul ideal: Abilitati de comunicare si relationare; Amabilitate, atentie la detalii si atitudine pozitiva; Capacitate de a gestiona si raspunde celor mai exigente dorinte ale oaspetiilor; Experienta in domeniul ospitalitatii constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului: Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felul de mancare, tacamuri si bauturi; Asigurarea unui serviciu de inalta calitate pentru clienti; Corectitudine la intocmirea si incasarea notelor de plata.Oferim: Salariul competitiv si bonusuri din vanzari; Contract de munca pentru perioada nedeterminata; Tichete de masa.
PUFFY PUMPKIN SRL

Guest Service Executive -tura De Noapte


Candidatul ideal In cadrul hotelului Ramada dorim sa angajam un coleg pe postul de Guest Service ExecutiveEchipa este dinamica si unita, iar programul iti permite sa participi la cursuri daca esti student.Experienta nu este necesara, dar detinerea permisului de conducere categoria B este obligatorie.Descrierea jobului intampinarea in mod amabil si profesionist, conform standardelor hotelului, a oaspetii pentru cazare;- primirea si oaspetilor si oferirea de ajutor la transportarea bagajelor din/in camera;- conducerea clientilor catre camere, zona de SPA sau in salile de conferinte/ alte zone in care se desfasoara evenimente;- efectuarea set up-ului salilor in functie de cerintele clientilor sau in functie de standardele interne;- gestionarea garderobei din lobby;- parcarea masinilor clientilor- la cerere;- informarea permanenta asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa la randul lor turistii in legatura cu evenimentele care se desfasoara;- rezolvarea prompta
EUROTREND HOTELS GROUP SRL

Reprezentant Vanzari Horeca - Filiala Cluj


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Studii medii absolvite; Experienta intr-o pozitie similara in vanzari sau distributia de cafea, segmentul HoReCa si FMCG, reprezinta un avantaj; Experienta ca barman costituie avantaj; Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări în zona alocată.Descrierea jobului Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa; Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia; Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor, incheierea contractelor si livrarea produselor (cafea) catre clienti; Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente; Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei; Indepli
LA FANTANA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3060 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.