Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

717 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

717 Locuri de Munca It specialist in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

HR Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to work with administrative processes in human resource department within an international environment, at high standards? We are “GDELS”, a Europe based business unit of General Dynamics Corporation, with products range from wheeled armored and tracked combat vehicles to amphibious bridges and ferry systems, with people all around the world relying on these systems and services, and we welcome you as HR Specialist, located in Bucharest! To perform daily tasks, it is important that:* you are able to finalize your tasks, work with details and follow the standards and legislation* you take feedback into account and work independently or with other people in order to get the results* you own a Bachelor Degree in HR, Law, Business administration/economics, or equivalent* you know English Level B2 to C1; German language skills would be an advantage* you work with SAP (HR module, SuccessFactors) and MS Office (Level 3 Advanced Computing and Applications) There is a great advantag
HR Design Consulting

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Medic specialist diabet zaharat,​ nutritie si boli metabolice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 3500 EURO pe lună
Candidatul Ideal-         Absolvent al facultății de medicină;-         Certificat de Membru Colegiul Medicilor, aviz anual libera practica si asigurare malpraxis-         Abilităţi foarte bune de comunicare si relaţionare;-         Abilităţi de organizare si atenţie la detalii;-         Integritate si profesionalism; Descrierea jobuluiMedic in specialitatea - Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice (ambulatoriu de specialitate - in program full time, in contract cu CASMB si cu PLATA) Responsabilități:-         Stabilește planul de tratament în baza propriei consultații;-         Consultatii,Testare glicemie, glicemie glicozilata, IGB, plan nutritie, analize
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Specialist Achizitii Internationale (China)


Companie verificată
Aplica rapid
Firma noastra cauta un Specialist in Achizitii-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator. Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor,
Ginza Invest SRL

Payroll Specialist (specialist Salarizare)


Candidatul ideal Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare. Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii, Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane, Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii, Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit) Sa ai cunostinte avansate de Excel. Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane. Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary. Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end; Inregistrare
ACCACE SRL

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Application Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui application specialist care sa se alature echipei ARES .Ne bucuram ca, viitorul colegul/colega sa indeplineasca indeplineste urmatoarele cerinte:• +2 ani de experiență într-un rol similar.• Licență în Inginerie / Informatică sau pregătire echivalentă și experiență în industria IT (in managementul aplicatiilor informatice)• cunoștințe tehnice și de înțelegere a platformelor informatice• cunoașterea tehnologiilor de automatizare și codare precum SQL, API-uri, HTML.• Optional cunoștințe la un nivel basic de troubleshooting IT, O365, Vmware, Active DirectoryDescrierea jobului - Configurarea/instalarea, personalizarea aplicațiilor existente si a celor viitoare- Aplicatii informatice: Solutii software dedicate activitatilor din domeniul sanatatii: spitale private, farmacii de circuit inchis, clinici, laboratoare Sistem Informatic ERP CRM optional cunoasterea minimala a unor solutii PACS- Implementare sisteme informatice in centrele existente- Asistent
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Tax Specialist


Candidatul ideal In the role of Tax Specialist, you will use your skills and learn with us to:Prepare responses to authorities, under the supervision of a manager/senior tax consultant (such as: letters for clarification, responses to controls, etc);Be involved in the preparation of periodic legislative updates;Provide support during tax audits;Implement projects according to law: efactura, etransport, saft, DAC6, etc;Be involved in constant analysis of documents for tax treatment of transactions;Be responsible with contract analysis;Review contracts that are involved in the company’s tax calculations.Descrierea jobului You can be our Tax Specialist if you have:1-3 years of relevant experience in similar roles related to the Tax Department or Data Analysis;Strong interest in working with different tax related projects;Excellent verbal and written communication skills;Proficiency in English;Advanced knowledge of MS Office (Word, Excel & Powerpoint);Good SAP knowledge;Previous knowledge
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Marketing Specialist


Candidatul ideal 🎓Education: University degree in Marketing or Public Relations🚩Work experience: +2 years previous experience in marketing /communication (financial services area will be an advantage)🕵️‍♂️ Profile: Previous digital marketing experience with strong digital, analytical, and reporting skills. Proficient in writing engaging content. Good English skills, both written and spoken. Strong graphic design skills and experience using design tools (eg Adobe Creative Suite). Possess commercial awareness. Knowledge of B2B and B2C marketing best practices is a plus. Excellent communication skills and the ability to collaborate effectively in a team. Detail-oriented, results-driven, and highly organized. Strong organizational and planning abilities, with the capacity to work independently. Ability to work in a fast-paced and dynamic environment.Descrierea jobului 💡 Responsibilities: Contribute to the implementation of the marketing plan. Work closely with the sales team to develop
SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1106 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1151 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal IT SUPPORT SPECIALISTA s an IT Support Specialist you will be responsible for:• Fulfils the role of first line support, assisting Store and Head Office personnelover the phone and ticketing system in solving content-related and ITproblems emerging in their daily work activities• Providing content-related information on the operation of computer hardwareand software in stores and headquarter• Solving technical problems reported by store and headquarter colleagues• In unusual situations or situations unrelated to first-line support competences,identifies persons responsible for solving a given problem• Provides progress updates, via the web portal, on the telephone, by email orpersonally, to persons who have reported a problem• Reports unusual or serious problems or procedural errors to the Second LineSpecialists• Building and updating the Knowledge Base to ensure the efficient operation ofthe department• Performing other tasks that result from the needs of the departmen
PEPCO RETAIL SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Tender Specialist


Candidatul ideal Must Haves•University Degree•Minimum 1 year experience in tender documents preparation and SEAP using•A good command of the Romanian and English language, both spoken and written is essential•Good knowledge of Microsoft Word, ExcelNice to Haves•Knowledge of public procurement law and administrative law will be advantage•Experience in the local healthcare industry working with tender, contracts, procurement or similarDescrierea jobului A Day in the Life •Prepares and submission of required documentation connected to public tenders and bid•Supports tender team in pricing aspects of tender process and online catalogue selling•Administers customer contract pricing and ensure pricing governance according to company policy•Manages pricing disputes & overrides.•Maintains contacts with the customers in relation to tender contracts and other business offers•Manages tender contracts and contract data base according to company policy and keeps all parties involved about pending s
MEDTRONIC

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Dacă îți place să gestionezi procesul de achiziție end-to-end, de la identificarea cerințelor până la emiterea comenzilor de achiziție, urmărirea livrărilor și rezolvarea problemelor lanțului de aprovizionare, să relationezi si știi să negociezi și să identifici cele mai bune produse, daca ești o persoană proactivă, atentă la detalii, cu un puternic spirit de echipă, deschisă la inovație, atunci ești candidatul ideal pentru noi.Te invitam sa aplici doar dacă ai: Studii superioare. Experiență relevantă în achiziții. Abilități excelente de negociere și comunicare. Cunoștințe solide de gestionare a documentației pentru importuri și contractare achiziții. Capacitate de analiză și evaluare a performanței furnizorilor. Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office. Limba engleză la nivel avansat; cunoașterea unei a doua limbi străine constituie un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilități pe care le vei avea în acest rol: Identificarea și evaluarea f
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Pricing Specialist


Candidatul ideal How we’d like you to be: Very good knowledge of MS Office package, mainly Excel spreadsheets; Good command of English; Data driven person; Problem-solver, applying analytical skills to business.Descrierea jobului What you’ll have to do: Timely upload of information related to prices in the dedicated software interfaces; Aggregating and compiling data sets from commercial team (purchasing & category management teams); Preparing reports for commercial team; Respecting the predefined deadlines; Crosschecking information received; Support commercial team in everyday tasks; Prepare and maintain accurate data in back-office systems; Check data and follow up with the commercial team in order to have accurate information in the system.What we’ve prepared for you: Medical subscription: Medicover, MedLife or Regina Maria. A flexible budget that you can invest in yourself as you wish: meal tickets, holiday tickets, cultural vouchers, private pension, foreign language classes, eMA
EMAG

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal VREI SA FACI MARKETING PENTRU DISTRACTIE?Acum ai ocazia sa faci parte din echipa de marketing Game World Romania!Vei lucra impreuna cu unii dintre cei mai buni specialisti in marketing din domeniu, pentru cea mai premiata retea de sali de jocuri din tara noastra, cu 25 de ani de activitate si cu cea mai mare sala de jocuri din Romania!Ne dorim sa ai:- Experiență de cel puțin un an in digital marketing si administrare conturi social media;- Experienta de cel puțin un an in organizarea de evenimente si campanii promotionale;- Abilități de comunicare;- Atitudine proactiva;- Abilitati de lucru in echipa si de colaborare cu celelalte departamente;- Creativitate si atentie la detalii;- Interes pentru a fi informat despre noutatile si trendurile din domeniu.Descrierea jobului Ce trebuie sa faca un Specialist Marketing:- Propune, planifica si contribuie la organizarea campaniilor promotionale in salile de jocuri Game World;- Propune, planifica si contribuie la organizarea even
GAME WORLD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1070 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/directiile implicate din Centrala; Intocme
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Operations Specialist


Candidatul ideal Background in operational and compliance support;Excellent attention to detail;1-3 years (minimum) administrative support;Fluency in English with strong written and verbal communication skills;Previous experience in the Igaming industry would be a plus.Descrierea jobului Position scope:The Operations Specialist is responsible for ensuring that appropriate processes, systems and structures are in place to manage compliance with the Company’s legal and regulatory obligations, in particular regarding in the IGaming sector.In this role, you will have responsibility for the management of all Gambling Regulation compliance with the relative legislative requirements, ensuring full compliance with all applicable regulations, legislation, company policies and best practice. You will also drive compliance awareness and encourage a compliance culture across the business. You should have proven experience in a gambling or highly regulated environment. A high-level of attention to
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 176 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 717 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.