Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1028 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1028 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Account Manager B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Account Manager B2B pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București sau Ilfov! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări B2B, de preferat în domeniul vânzărilor consultative către birouri de arhitectură sau arhitecți, companii de dezvoltare imobiliară, hoteluri și complexe de sport, sănătate și ag
HR Design Consulting

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Account Manager /​ Senior Account Manager


Candidatul ideal Ar trebui sa: fie fluent in limba engleza aiba cunostinte despre piata financiara aiba experienta intr-un rol similar aiba cunostinte de operare a calculatorului fie o persoana determinata si ambitioasaDescrierea jobului contactarea telefonica a potentialilor clienti prezentarea serviciilor firmei si atragerea interesului pentru piata de capital gestionarea portofoliului de clienti implementarea strategiei de marketing a companiei atingerea target-ului lunar mentinearea relatiei cu clientii existentiBeneficii: bonusuri saptamanale si lunare recompense in premii/cadouri pentru atingerea targetelor vouchere cadou pe baza concursurilor transport decontat la plecare evenimente/petreceri ale companiei zona de relaxare si bucatarie complet echipata (snacksuri, cafea, ceai, dulciuri)
ARTIFLECTA S.​R.​L.​

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Presales Manager


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă ai: Experienta anterioara, similara in presales de minim 3 ani; Cunostinte tehnice hardware IT&C; Absolvent studii superioare; Bune abilitati de negociere, vanzare, prezentare si analiza; Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, atitudine proactiva; Capacitatea de a se ocupa de mai multe sarcini simultan; Capacitate de rezolvare a situatiilor dificile in relatia cu clientii/furnizorii; Orientare spre atingerea obiectivelor setate; Cunostinte avansate – Limba Engleza; Cunostinte foarte bune operare PC (Excel, Outlook); Reprezinta un plus experienta in achizitii publice / folosirea platformei SEAP.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Identificarea solutiilor tehnice solicitate de echipa de Vanzari; Construirea ofertei tehnice / ofertei financiare catre echipa de Vanzari; Realizarea unor solutii personalizate pentru solicitarile venite din partea echipei de vanzari; Negocierea conditiilor comerciale / financiare / economic
EMAG

Project Manager


Candidatul ideal Experienta pe o pozitie de Manager Proiect sau Key Account Manager de minim 3 ani; Abilitati dezvoltate de comunicare si networking; Seriozitate, perseverenta, spirit de echipa; Foarte bune abilitati de planificarea si organizare a muncii; Capacitate de analiza si sinteza; Atentie dezvoltata la detalii; Orientare catre client; Studii superioare finalizate; Cunostinte bune de limba engleza; Cunostinte avansate de operare Microsoft Office.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrarea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii aflati in portofoliu; Identificarea si ofertarea de noi clienti; Actioneaza in implementarea operationala a proiectelor; Monitorizeaza indeaproape desfasurarea proiectelor conform standardelor agreate; Centralizeaza, verifica si analizeaza informatii specifice proiectelor; Raspunde cu punctualitate la solicitarile si sesizarile clientiilor sau ale echipei de implementare; Intocmeste complet, cu acuratete si in termenele stabilite, docume
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 941 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Marketing Manager


Candidatul ideal VREI SA FACI MARKETING PENTRU DISTRACTIE?Acum ai ocazia să faci parte din echipa Game World Romania Mall Vitan!Vei lucra împreună cu unii dintre cei mai buni specialiști în marketing din domeniu, pentru cea mai premiată rețea de săli de jocuri din țara noastră, cu 25 de ani de activitate și cu cea mai mare sală de jocuri din România! Ne dorim să ai:- Studii superioare în marketing, publicitate, PR (cu experiență în promovare);- Experiență de minim 3 ani pe o poziție similară;- Experiență în organizare de evenimente;- Creativitate și viziune de ansambul în crearea brand-ului;- Cunoștințe solide în: analiză de piața, promovare imagine și produs, branding;- Abilități de conducere a proiectelor și de a coordona o echipă;- Atenție la detalii;- Abilităţi de comunicare şi negociere;- Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Ce urmează să facă un Marketing Manager: - Alcătuiește, propune, monitorizează planul de marketing împreună cu managementuloperațional;- Planifică a
GAME WORLD ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 71 de salarii introduse în Salario: 4750 RON/Luna

Facility Manager


Candidatul ideal Pregătirea necesară postului de muncă: studii superioare tehnice - Experienta: >5 ani cunostinte specifice de Management / Tehnic cunostinte de operare PC, internet, office software limbi straine: - Engleza nivel avansat Organizare si coordonare echipa Carnet de conducere CAT. BBeneficii: Salariul: 8000 lei net Tichete de masa Asigurare medicala privata Masina de serviciuDescrierea jobului Companie activa in domeniul serviciilor de Facilities Management dorim sa angajam Inginer pentru postul de Facility ManagerSarcini şi activităţi specifice postului de muncă Coordoneaza in mod eficient facilitatile administrative si operationale. Asista ,supravegheaza si gestioneaza exploatarea de servicii de facility management pentru a atinge un nivel satisfacator inalt ,constant de furnizare de servicii. Gestioneaza comunicarea cu furnizorii de servicii, coreleaza performantele serviciilor cu nivelul stabilit prin acordurile de performanta. Monitorizeaza cererile de servicii furniz
APLEONA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 39 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal -Experiență anterioară în managementul restaurantelor sau într-o poziție similară în industria ospitalității.-Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a timpului.-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii în timp real pentru a rezolva problemele care apar.-Cunoștințe solide despre standardele de igienă alimentară și legislația relevantă.Descrierea jobului Responsabilități-Coordonarea procesului de transmitere si preluare a comenzilor catre si de la furnizori-Monitorizarea constantă a pieței pentru identificarea celor mai competitive oferte și prețuri pentru materiile prime-Planificarea și organizarea programelor de lucru și a zilelor libere ale personalului-Asistarea în procesul de selecție și recrutare a noilor angajați prin participarea la interviuri-Asigurarea conformității cu regulile și procedurile financiare-Organizarea și supravegherea respectării regulilor stricte de igienă și curățenie în toate zonele restaurantului, c
BAYKAL EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Requirements: Fluency in English. Great communication and interpersonal skills. Organizational skills and attention to details.PC literate.Problem solving skills. Flexibility and Adaptability skills.Descrierea jobului RESPONSABILITIES: Schedule meetings and appointments.Organize the office layout and order stationery and equipment.Maintain the office condition and arrange necessary repairs.Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease.Administrate any incoming invoices and mailing.Greet visitors and administrate protocol. Address employee’s queries regarding office management issues. Participate actively in the planning and execution of company events. Keep the stock up to date and update the inventory of equipment and furniture items.Takes food orders for employees, centralizes them, and forwards them to restaurants, while also managing invoices.Ensure security, integrity, and confidentiality of data.
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 231 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Top Line Group extends its business and looks for an experienced BRAND MANAGER capable to discover consumer desires and providing innovative marketing campaigns. You will join a very dynamic work environment and generate strategies to increase thе company's market share and brand / brand reputation.For you to be part of our team, it is essential: Have university degree, preferably in marketing or economics; Having worked in a similar position or cosmetic, medical or online experience is an advantage; Have excellent working knowledge with MS Office, especially Excel and PowerPoint; Experience in using SAP is an asset; Know English at advanced level; Have excellent communication and interpersonal skills; Be very creative, open to new and adapt to market conditions.It is also important for us: Know thе whole mix of marketing in detail, keep track of thе goals you have set, act intelligently to achieve them; Being oriented towards thе result, having leadership skills;
TOP LINE EUROPA SRL

Media netă estimată pe baza celor 310 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Project Manager


Candidatul ideal Project ManagerOUR EXPECTATIONS:Fluency (written & spoken) in Romanian and English languages,BA/MA degree in Engineering or Architecture (preferably Civil Engineering or similar), or technical knowledge and experience in construction projects,Min. 4 years’ experience in project management, construction management and supervisionVery good knowledge of MS Office (Excel, Word), knowledge of MS Project will be an advantage,Fluency in reading technical drawings,Driving license,Travel flexibility,Experience in cooperation with Shopping Centers, or retail chains will be a great advantage.Great communication skills, self-discipline and positive attitude to teamwork,Negotiation skillsDescrierea jobului Project ManagerMAIN RESPONSIBILITIES:Coordinating and supervising of negotiation, design and construction process of new storesOpening new stores in line with planned time schedule and budgetNegotiating technical specifications with Landlords representativesVerifying technical co
LPP ROMANIA FASHION SRL

Media netă estimată pe baza celor 941 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.