Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

525 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

525 Locuri de Munca in Satu Mare - Joburi in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent vanzari Satu-Mare


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Key Account Representative Satu Mare,​ Baia Mare


Candidatul ideal Absolvent studii medii sau superioare; Experiența în vânzări reprezintă avantaj; Foarte bune abilități de relaționare și negociere; Capacitate de organizare și orientare către rezultate; Entuziasm și spirit de inițiativă; Cunoștințe de operare pachet Microsoft Office; Cunoștințe medii de limba engleză; Permis de conducere categoria B; Domiciliul în Satu Mare sau Baia Mare.Descrierea jobului Desfășoară activități specifice în magazinele din canalul modern, în zona alocată, fiind responsabil de realizarea obiectivelor de vânzări pentru această zonă; Se asigură de existența tuturor plasărilor secundare permanente agreate prin contract și face propuneri de plasări suplimentare; Se asigură de implementarea în magazinele alocate a tuturor promoțiilor agreate la nivel de centrală; Se asigură că în magazinele alocate există permanent un nivel optim de stoc al produselor Kandia; Monitorizează indicatorii de performanță în magazinele alocate; Se asigură că reprezentanții furnizo
KANDIA DULCE SA

Lucrator Depozit Produse Cosmetice


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lucrător în depozit dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Baia Mare. Ca lucrător în depozit, veți juca un rol esențial în gestionarea, organizarea și manipularea eficientă a produselor noastre. Dacă sunteți o persoană motivată, cu abilități excelente de organizare și atenție la detalii, vă invităm să aplicați pentru această oportunitate.Cerințe:Experiență anterioară într-un mediu de depozit este un avantaj.Abilități bune de comunicare și spirit de echipă.Atenție la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilități:Recepționarea și verificarea produselor cosmetice.Etichetarea și aranjarea produselor în depozit în mod ordonat.Pregătirea comenzilor pentru expediere conform procedurilor companiei.Menținerea curățeniei și ordinii în depozit.Colaborarea cu echipa pentru optimizarea proceselor logistice.Beneficii:Salariu competitiv.Mediu de lucru prietenos și colaborativ.Oportunități de
BRB RETAIL S.​R.​L.​

Angajat Depozit Produse Cosmetice


Candidatul ideal Candidatul IdealSuntem în căutarea unui lucrător în depozit dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Baia Mare. Ca lucrător în depozit, veți juca un rol esențial în gestionarea, organizarea și manipularea eficientă a produselor noastre. Dacă sunteți o persoană motivată, cu abilități excelente de organizare și atenție la detalii, vă invităm să aplicați pentru această oportunitate.Cerințe:Experiență anterioară într-un mediu de depozit este un avantaj.Abilități bune de comunicare și spirit de echipă.Atenție la detalii și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic.Descrierea jobului Responsabilități:Recepționarea și verificarea produselor cosmetice.Etichetarea și aranjarea produselor în depozit în mod ordonat.Pregătirea comenzilor pentru expediere conform procedurilor companiei.Menținerea curățeniei și ordinii în depozit.Colaborarea cu echipa pentru optimizarea proceselor logistice.Beneficii:Salariu competitiv.Mediu de lucru prietenos și colaborativ
BRB RETAIL S.​R.​L.​

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager – Inginer De Executie Proiecte Electrice


Candidatul ideal - Studii: superioare tehnice, in domeniile: Energetica/ Inginerie Electrica;- Experiența: minim 3 ani in executia lucrarilor electrice industriale, de preferat minim 1 an pe sisteme fotovoltaice; - Constituie avantaj experienta in domeniul electric/ energetic, in proiectare sisteme fotovoltaice la sol, racordarea la rețea, posturi transformare, autorizatie ANRE IIIB, avantaj IVB;- Constituie avantaj experienta in sisteme SCADA si terminale numerice;- Cunoștințe mediu-avansat MS Office, Autocad, PV-Sol/ Helioscope/ PV Case/ PVSyst;- Buna intelegere a schemelor electrice monofilare si desfasurate;- Disponibilitate de a invata softuri noi;- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului, nivel ridicat de etică de lucru și integritate morala;- Cunoștințe medii de Limba Engleză;- Permis de conducere cat. B;- Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre calitate si rezultate;- Lucreaza foarte bine in cadrul unei echipe, dar si in mod independent.Descrierea j
SIMTEL TEAM S.​A.​

Inspector Ssm&su - Pentru Santier


Candidatul ideal Cerinte: Studii tehnice; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor (Legea 319/2006, HG 300/2006); Curs Inspector SSM – minim 80 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Curs Evaluator de risc (180 ore) – constituie avantaj; Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santierele deschise.Descrierea jobului Responsabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza documentatiile si instructiunile specifice de Securitate si Sanatate in Munca; Verifica cunoasterea si aplicarea de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire şi protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, stabilite prin fisa postului; Completeaza fise
SIMTEL TEAM S.​A.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Echipa Rossell se extinde si este in cautarea unui coleg nou pentru pozitia de lucrator gestionar depozit care poate sa intrunesca cu precadere descrierea de mai jos: Responsabilitate, organizare si seriozitate fata de relatia cu clienti, colegi si parteneri companiei; Experienta profesionala in domeniu minim 2 ani (lucru in depozit); Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștinte de operare PC; Capabil de a-si seta corespunzator prioritatile si de a lucra in echipa;Constituie avantaj urmatoarele: Atestatul ISCIR; Limba Engleza; Cunoștințe operare program de gestiune "WINMENTOR";Descrierea jobului Receptionarea si eliberarea materialelor din gestiune; Mentinerea evidentei computerizate a materialelor din gestiune si a miscarii acestora; Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Pastrarea evidentei la zi a stocurilor de materiale existente; Gestionarea documentelor specifi
ROSSELL CO SRL

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3205 RON/Luna

Reprezentant Medical


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin:• Studii universitare absolvite• Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj• Orientare catre rezultate si lucru in echipa;• Proactivitate, initiativa si foarte bune abilitati de identificare si solutionare a problemelor;• Abilitati dezvoltate de comunicare, persuasiune, negociere si time management;• Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Ce presupune postul?• Viziteaza regulat, conform unui routing prestabilit, medicii si institutiile medicale din portofoliul alocat in vederea promovarii serviciilor Laboratoarelor MedLife;• Raspunde de indeplinirea obiectivelor financiare pentru zona alocata;• Intocmeste diferite rapoarte solicitate de catre superiorii directi, cu respectarea termenelor limita;• Este responsabil de implement
MED LIFE SA

Media netă estimată pe baza celor 316 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Edi Administrator


Candidatul ideal A colleague autonomous, dynamic, invested and proactive.You like team working and in a friendly atmosphere.You have an initial training in IT telecom and network.You have a significant experience in the field of EDI or experience in a similar position.You have In-depth knowledge of EDI standards, Electronic invoices. An experience in the field of dematerialization would be a plus. English language is mandatory for this position. You master computer tools, ideally the Google Suite as well as generic XML/XSLT EDI protocols.Descrierea jobului Attached to the EDI Team Leader, your missions will be:Ensure the monitoring, maintenance of EDI tools and the right level of reporting on a daily basis.Deal with level 2 incidents on EDI messages and data-consuming business applicationsAnalyze the adequacy between the needs of our partners and the different functionalities of our business applications.Perform translations of EDI messages to integrate them into systems.Participate in
DELFINGEN RO-SATU MARE S.​A.​

Reprezentant De Vanzari Si Medical Bihor-satu Mare-maramures


Candidatul ideal Experiență profesională în vânzări de minimum 2 ani (constituie avantaj experiența în domeniul Farma);Cunoștințe solide despre piața/ segmentul actual de vânzări;Persoană cu excelente abilități de comunicare și negociere;Atitudine orientate spre consumator;Constituie avantaj studii superioare finalizate;Cunoştinţe ale pachetului Microsoft Office;Permis de conducere categoria B;Domiciliul in Oradea sau Satu-Mare.Descrierea jobului ResponsabilitățiPromovarea produselor și a imaginii companiei Alevia;Inițierea, dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții din zona alocată;Promovarea produselor companiei către medicii din județele Bihor- Satu Mare- Maramureș;Preluarea comenzilor și încasarea contravalorii produselor vândute;Realizarea obiectivelor individuale de vânzări;Colaborarea cu depozitul de produse pentru efectuarea la termen a livrărilor.BeneficiiPachet salarial atractiv;Training specializat;Oportunități de dezvoltare profesională;Mediu de lucru motivant și din
ALEVIA SRL

Reprezentant Vanzari Teren (zona Mm,​ Sm)


Candidatul ideal Pentru intarirea echipei noastre din Punctul de lucru CLUJ cautamREPREZENTANT VANZARI TEREN (zona MM, SM)Profilul candidatului:Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;Detinerea unui permis de conducere categoria B;Cunostinte de limbi straine: engleza si/sau germana, constituie avantaj;Experienta relevanta in vanzari produse din lemn / constructii, constituie avantaj;Studiile in industria lemnului sau tehnice, constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Capacitate de organizare şi planificare;Capacitate de a lucra in echipa;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare.Domiciliul stabil in Maramures sau Satu Mare.Descrierea jobului Responsabilitati:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata (MM si SM);Prezinta, promoveaza si vinde produsele si serviciile HOLVER in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Organizeaza activitatile de vanzari pe grupele de produse alocate in sco
HOLVER SRL

Regional Operational Director


Descrierea jobului We, #OameniiDeLaProfi, are agile, flexible, and quickly adapt to new market trends. We take responsibility for our decisions and always find innovative solutions to achieve our goals. We embrace the benefits and opportunities brought by digitalization with curiosity and openness, constantly initiating and developing new concepts. We forge our own path and reinvent ourselves whenever the market changes because entrepreneurial spirit is one of our key competencies.Our human resources strategy is based on the concept - Be Kind.We believe that being more smiling, friendlier, and kinder to our colleagues or clients helps us manage the daily job challenges more easily. With #OameniiDeLaProfi, you'll experience great and intense experiences every day because we follow healthy principles and strong values that evolve with us: Development, Cooperation, and Transparency.Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check the main 4 requireme
PROFI ROM FOOD SRL

Inginer Silvic


Candidatul ideal Sunt câteva competențe și cerințe pe care le căutăm în mod special și anume:-absolvent de studii de lungă durată- Silvicultura ,-cunoștințe solide de operare PC,-nivel mediu/avansat de operare Microsoft Office: Word si Excel,-abilități de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor,-capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Activități specifice departamentelor de Producție, Fond forestier și Cultura pădurii.
OCOLUL SILVIC ARDUD RA

Media netă estimată pe baza celor 16 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Constanta/​ Maramures/​satu-mare/​bistrita-nasaud


Candidatul ideal Responsabilitatile tale vor include activitati din domeniul vanzarilor cum ar fi prospectarea, contactarea clientilor, vanzare si oferire suport post vanzare. Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati excelente de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect.Descrierea jobului RESPONSABILITAȚI :- prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);- dezvoltarea portofoliului actual de clienți,- identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;- evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;- furnizarea de feedback organizației din piață în mod activ,- participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;- îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.CERINȚE:- Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,- Experienta in domeniul vanzar
PAYPOINT SERVICES SRL

Consultant de Turism Baia Mare si Satu Mare


Scurta descriere a companiei DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Vor fi contactati doar candidatii selectati. Cerinte Ne place sa credem ca suntem cei mai buni in a oferi clientilor nostri vacante de neuitat. Si ne dorim in echipa noastra un astfel de om: pasionat de calatorii, dar si de oameni, impatimit al vacantelor, dar si motivat de bucuria
Dertour

Agent Vanzari Panificatie | Maramures & Satu-mare


Candidatul ideal - proactiv,- cu abilitatati de comunicare si negociere,- spirit comercial dezvoltat,- orientare catre client,- abilitati de organizare- experienta in vanzari (preferabil in FMCG) constituie avantaj.- cunoasterea limbii engleze si MS Office prezinta un avantaj.- permis conducere cat BDescrierea jobului - este responsabil de indeplinirea planului de vanzare stabilit de conducerea companiei.- construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noiprezinta oferta companiei;- identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi;- este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta;- incaseaza contravaloarea comenzilor emise (cash sau instrument de plata );- monitorizeaza activitatea concurentei din zona alocata;- intocmeste rapoartele solicitate de superiorul ierarhic;BENEFICII: salariu fix + comision; masina, telefon
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL

Medic Specialist Medicina Muncii


Descrierea jobului Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor ingrijire la cele mai inalte standarde.Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam in locatiile REGINA MARIA pentru postul de Medic Specialist Medicina MunciiSa iti descriem pe scurt rolul: Vei examina corect pacientii si vei oferi servicii medicale de calitate; Vei completa documentatia privind examinarea pacientilor; Vei ajuta la educarea medicala a pacientului pentru a preveni impreuna aparitia bolilor/accidentelor.Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg: Sa fie Medic Specialist/Primar Medicina Muncii; Sa detina Certificat de membru de la Colegiul Medicilor și Asigurare Malpraxis valabile; Sa detina excelente abilități de comunicare, empatie si orientare spre nevoile pacientului, Sa fie pozitiv, prompt în realizarea sarcinilor, colaborativ, proactive si implicat; Sa detina cunoștinte de Microsoft Office la nive
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Supraveghetor Sala De Jocuri


Candidatul ideal Noul angajat al echipei Intergame Select poti fi chiar tu daca:- Ai excelente abilitati de comunicare- Ai terminat 10 clase- Esti polivalentDescrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri.Principalele atributii ale tale vor fi: Întâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri.Iti oferim urmatoarele : Pachet salarial motivant si complex Posibilitatea de a lucra intr-o companie internationala Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte Tips-uri substantiale (pana la 100%) Nu-ti cerem experienta si la noi chiar se promoveaza din internTrimite cv-ul tau, impreuna cu o poza la adresa [email protected] sau cauta-ne pe Facebo
INTERGAME SELECT S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Satu Mare?

Salariul mediu net in Satu Mare este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Satu Mare?

In prezent avem disponibille 525 locuri de munca in Satu Mare.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.