Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2192 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2192 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori sortare - in Cluj


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 2700 LEI pe lună
SGP GROUP angajeaza operatori sortare in ClujSalariu: 2600 ron NETTichete de masa: 735 de leiTransport decontatInstruire la locul de muncaInformatii suplimentare la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Angajam Manipulanti Marfa - Salariu 4900 lei Brut


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4699 până la 4700 LEI pe lună
Angajam Manipulanti Marfa in Bontida Ce Oferim? Salariu de incadrare + prima prezenta; Tichete de masa - 40lei/zi; Program in schimburi; Transport asigurat sau decontat. Responsabilitati: Manipularea si colectarea corecta a sacilor cu material; Gestionarea si verificarea benzii de lucru; Sortarea corecta a produselor. Cerinte: Atentie la detalii; Dexteritate. Daca esti interesat/a, ne poti contacta la numarul 0755 039462 sau scrie-ne un mesaj in privat.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Angajam Pentru Magazinul Profi Din Chinteni,​ Jud.​ Cj!


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent De Turism


Candidatul ideal Agent de TurismCandidatul IdealExperienta in turism constituie avantaj la fel cunoasterea platformelor de rezervari si a sistemelorCunoasterea limbii englezeCunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)Buna comunicare, corectitudine, spirit de echipa si munca in echipaAbilitati de organizare si de priotizare a activitatilor, multitaskingProactivitate, capacitatea de a gasi solutiiPersoana receptiva si responsabilaAbilitati de comunicare si negociere; abilitati empatice in relatia cu clientulDescrierea jobului Agent de TurismDescrierea jobuluiLucreaza in sistemul de operare al agentieiOfera informatii turistice despre ofertele si pachetele agentieiPromoveaza ofertele agentiei si este tot timpul in cautare de noi clientiPrezinta ofertele turistice, in functie de destinatia solicitata si de particularitatile/ preferintele clientilor (tarife, orar de zbor, propuneri oferte alternative etc.);Concepe pachete de cazare, efectueaza rezer
USTRAVEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Working Student In Marketing And Communication,​ Cljp


Candidatul ideal Education: Current undergraduate or graduate student pursuing Bachelor’s degree or Master’s Degree in marketing, communications or a similar; Excellent computer operating skills MS Office; Strong grammatical, proofreading and communication skills in both Romanian and English;Personality: Strong organizational, scheduling, and project management skills; ability to handle multiple deadlines simultaneously; Strong written and verbal communication skills, positive attitude, willing and interested in problem solving and continuous improvement; Passion for developing new ideas and perspectives; Strongly attentive to details; Able to work in a group setting with people of diverse backgrounds; Event Management expertise is a plus.Descrierea jobului Support internal and external communication activities; Organize marketing and event logistics; Operational marketing communication tasks, including elaboration of concepts with regard to event management, internal and external camp
ROBERT BOSCH SRL

Economist


Candidatul ideal Candidatul Ideal1. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara;2. Studii economice superioare;4. Cunostinte de contabilitate;3. Cunostinte operare PC;5. Cunostinte programe informatice;4. Limba engleza - nivel mediu;5. Abilitati proactive si receptive;6. Seriozitate si corectitudine;Descrierea jobului Descrierea jobuluiAtributii principale:1.Verifica concordanta dintre receptiile de la furnizorii de deseuri feroase, neferoase si nemetalice si facturile aferente. Inregistreaza preluarea facturilor de receptii aferente punctelor de lucru alocate;2. Verifica si prelucreaza consumurile de materii prime, materiale, marfuri si inregistreaza manoperarile de produse finite pentru punctele de lucru alocate;3. Inregistreaza facturile de diverse, verifica rapoartele de colecare;4. Inregistreaza deconturile de deplasare aferente punctelor de lucru alocate;5. Inregistreaza extrasele de cont ale punctelor respective de lucru;6. Ajuta la verificarea jurnalelor de TVA;7. Confrunta
REMATINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 6490 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Departament Comercial Cluj Turzii


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Inginer Proiectant Instalatii Electro-energetice/​interioare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice - absolvent Facultatea de Inginerie Electrică / Electrotehnică / Energetică / Instalații- Avantaj experiență în proiectare- Cunoștiințe avansate de operare PC obligatorii - pachetul Office (Word, Excel, Outlook); AutoCAD- Permis auto cat. B- Disponibilitate la deplasări în afara localității atunci când situația o impune in vederea culegerii de date din teren, participări la faze determinante, predări de amplasament, ședințe de avizare etc.- Să fie o persoană meticuloasă, dinamică, deschisă, capabilă să lucreze în echipa și să se adapteze într-un colectiv, cu abilități ridicate de comunicare, corectă, punctuală.Descrierea jobului Descrierea postului și responsabilități: Preluare tema de proiectare și analiza datelor de intrare furnizate de client, relevee situații existente din teren Elaborarea documentațiilor pentru diferite faze de proiectare în domeniile: energie regenerabilă (parcuri fotovoltaice, centrale eoliene, biogaz etc.), energetic
POWER DESIGN S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With Croatian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Croatian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Casier Cluj Manastur


Candidatul ideal Casier Cluj ManasturDescrierea jobului Casier Cluj Manastur
PEPCO RETAIL SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant offers administrative support to all functions of company personnel, under the guidance of the Local Director.In this role, you will focus your interpersonal skills to communicate with employees, visitors, suppliers, and clients to find advantageous solutions for their administrative dilemmas. Another pivotal goal for you will be to align all teams on procedures to the benefit of operational efficiency. Group: SFC Energy AGLocation: Cluj-Napoca, RomaniaEntity: SFC Clean Energy SRLWhat your background should look like? Finished Bachelor/Master’s degree; (+) 2 years prior experience in back-office/ secretary/ front desk/ assistant manager roles; Excellent communication skills coupled with excellent self-organization; A problem-solving attitude, with the capacity to manage time efficiently, and prioritize tasks to achieve goals; A strong attention to detail and accuracy in everyday work; Good skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint,
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta Si Intretinere


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrică, Electronică, Electromecanică); Autorizare ANRE (reprezintă un avantaj); Experiență de minimum 1 an în activități de mentenanță, electrică și mecanică, în producție; Cunoștințe echipamente, acționări electrice (citire, interpretare și execuție scheme electrice) și automatizări; Capacitatea de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte, asumându-ți responsabilitatea; Capacitatea de organizare și planificare individuală a activității; Flexibilitate, abilități bune de comunicare și spirit de echipă; Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Locație: Cluj-NapocaCăutăm o persoană cu inițiativă și bune competențe tehnice, care să se alăture echipei SFC Cluj pe poziția de Tehnician Mentenanță și Întreținere. Rolul tău va fi acela de a sprijini activitatea din cadrul sediului, prin participarea activă la operațiunile de mentenanță și întreține
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Marketing Analyst: Data-driven Insight Expert


Candidatul ideal If you are a data-driven individual with a passion for uncovering the reasons behind trends and eager to learn more about search engine optimization, consider joining us. You’ll be working on identifying marketing opportunities and come up with strategies to increase website traffic. You’ll work closely with SEO Engineers to gather, analyze, and interpret data related to a website’s search engine performance. You will be using the usual analytics tools and be trained in SEO tools like: Google Analytics, Search Console, ScreamingFrog and more. This position represents a great opportunity to get introduced to the highly competitive North American online marketing industry, or to enhance your knowledge of it, and dive into how Google works.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Requirements:​ University degree in Business Economics, Computer Science, Mathematics, Statistics or related field; 3+ years of expe
PROPERTY SHARK SRL

Medical Representative


Candidatul ideal Absolvent studii universitare (Facultatea de Medicina, Stomatologie sau facultati similare constituie un avantaj); Experienta in promovare medicala - minim 1 an; Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promovarea produselor din portofoliu catre medici si farmacisti, conform planului de marketing; Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu factorii de decizie din zona de activitate (medici, farmacisti, autoritati in domeniul medical); Contribuie la dezvoltarea si gestionarea bazei de date cu toti clientii din zona arondata; Monitorizarea activitatii competitorilor si propunerea de solutii catre manager-ul direct, pentru adaptarea strategiei zonale la conditiile pietei; Sustine prezentari de produs in fata medicilor si farmacistilor; Participa la conferinte, cong
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Ospatar/​ Ajutor Ospatar


Candidatul ideal Căutăm ospătar/ ajutor ospătar, persoană harnică, energică, sociabilă, cu excelente abilități de comunicare, cu poftă de viață și de muncă, care să ne ajute în activitatea de servire a oaspeților, în restaurantele și în celelalte spații ale hotelului nostru.Educație și experiență: Studii medii Curs de ospătar – constituie avantaj Ai cunoștințe foarte bune de limba engleză (pentru ospătari) și cunoștințe medii de limba engleză (pentru ajutor ospătar) Experiență relevantă de minim 1 an pentru ospătar Alte cursuri de specialitate F&B – constituie avantaj Experiență de lucru într-un hotel - constituie avantajTe rugăm să aplici dacă: Ești pasionat de industria ospitalității și îți dorești să lucrezi într-un hotel de lanț internațional Prietenii tăi spun despre tine că te pricepi să vorbești cu oamenii și ești mereu ,,pe fază’’, intuiești ce au nevoie Îți dorești să devii un specialist în arta servirii, ai început deja să faci pași în direcția aceasta și vrei să continui să
WINNERS FIRST S.​R.​L.​

Consumer Relations Representative


Candidatul ideal Enthusiastic, problem-solver, friendly and professional? We’re looking for dedicated Consumer Relations Representatives to be part of our Resident Screening team.Since 2010, our department has been focused on providing our clients with complex background check data regarding potential residents, thus ensuring our clients get the right people in the right properties.Let’s talk income. The average net income (base salary plus incentive) for this role starts at 3.000 RON and can go up to 4.300 RON, based on your level of experience and the complexity of the calls that you will handle.Our business operations currently offer the following shifts:03:30 pm – 00:00 am / 05:30 pm – 02:00 am, Monday – Friday This role implies both on-site and remote work, so please consider that you may occasionally be called to work from the Cluj office.What we're looking for: Excellent written and verbal communication skills; Professional phone skills; High attention to detail and strong o
PROPERTY SHARK SRL

Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/​f/​d)


Candidatul ideal Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/f/d)•An engineering degree in mechanical -automotive engineering or equivalent is required•Ability to work with CAD software tools. (Knowledge in Catia V5 or other CAD Software is an advantage).•Proficient in English•German knowledge is an advantage•Good organizational ability and communication skills.•MS Office tools knowledge.•Effective team player, as well as ability to work independently.•Highly creative and self-motivated individual.•Young talented engineers are welcome.Descrierea jobului Junior Design Engineer Thermomanagement Automotive (m/f/d)•3D modeling and drafting using CATIA V5.•Development of parts and assemblies for engine cooling, air conditioning systems, battery conditioning systems, engine peripherals or thermal management in general.•Product development regarding their manufacturing process, e.g. injection molding, die casting, vulcanize and extruding etc. in consideration of the functionality, q
ARRK RESEARCH DEVELOPMENT SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 192 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.