Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

146 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

146 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Account Manager


Candidatul ideal 📢 Ne mărim echipa de vânzări!🔎 Căutăm colegi pentru a completa echipa noastră de vânzări din #Cluj. Dacă îți place să comunici cu oamenii, ești o fire proactivă și mereu în căutare de soluții la probleme, atunci vrem să te cunoaștem.📧 Aplică aici sau trimite-ne la [email protected] un e-mail în care să ne povestești de ce ești candidatul ideal și să ne surprinzi cu CV-ulDescrierea jobului 💻 Cum arată o zi din viața unui Account Manager One Source?• Comunică cu cliеnții din portofoliul One Source prin intermediul tеlefonului si e-mailului.• Ajută clienții să găsească soluțiile și echipamentele necesare pentru nevoia acestora.• Ascultă atent nevoile clientului, înțelege și empatizează cu acestea.• Comunică informațiile corecte către clienți despre echipamentele și soluțiile din portofoliul One Source Solution.• Urmărește livrarea comenzilor și încasarea facturilor la termen.✍️ Abilitati Account Manager One Source• Să fie o persoană dinamică, cu abilități dе comunicare,
ONE SOURCE SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sap Application Management Consultant


Candidatul ideal Completed technical studies or adequate vocational training Experience in project or sub-project management of small to medium-sized projects in the SAP environment SAP Landscape (Charm, Basis , Solution Manager, etc) and related tools for AO Customer-oriented appearance and good argumentation and presentation skills Solid knowledge around hardware and network architecture Good German and English language skillsDescrierea jobului SAP Basis is a critical part of the SAP landscape, which manages essential functions, and it just so happens that we are now in search of an enthusiastic Administrator with the skill set detailed below: Act as a link between the client and the SAP Basis-/ Network-/ Monitoring teams Plan team's activities (e.g.: releases, etc) in collaboration with the client Offer support for Release phases of the project (frequently outside of working hours too) Ensuring stable system landscapes and guaranteeing smooth SAP operation Consulting with custom
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Commodity Manager


Descrierea jobului As our Commodity Manager, you will be responsible for the strategic sourcing activities and based on your experience, you will define and implement the supply chain strategy for the Manchester plant and other PRM European locations for commodity strategy, in line with Emerson global best practices in strategic sourcing and requirements of the Manchester business. We look forward to seeing your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure, and performance against targets;* Implement category strategies to reach annual targets for timely delivery performance, lead-time, payment terms, cost savings, and supplier consolidation;* Run sourcing projects by negotiating commercial terms and conditions with the suppliers: price lists, discounts, rebates, payment terms, contracts, and mitigate price increase requests within the delegation of authority.* Ensure reliability of supply by resolving supply issues and
EMERSON SRL

Manager Aprovizionare Si Logistica


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date
MEDLINE COM SRL

Internal Account Manager


Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice- cunoştinţe temeinice in domeniul IT- talent de intreprinzator cu experienta in vanzari- abilitatea de a impresiona potentialii clienti- spirit de automotivare continua- initiativa- bune abilitati de comunicare si relationare- inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei- foarte bune calitati de organizare a timpului- fluent in lb.engleza- carnet de conducereDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent-vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente)-calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale-dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare-deplasari la clienti-key account management si dobandirea de clienti noi
ETA2U SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Departament Comercial Cluj Turzii


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Manager Florarie


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui manager care să preia conducerea florăriei noastre din Cluj-Napoca.Candidatul ideal este, în primul rând, un bun lider, care știe să lucreze cu oamenii și să-i motiveze, astfel încât echipa să performeze. Acesta nu trebuie să se dea înapoi de la lucrul în echipă și sarcinile ce trebuie depuse în florărie.Printre calitățile persoanei care va ocupa acest post ne-ar plăcea să regăsim hărnicia, perseverența, foarte bune abilități de comunicare, deschiderea și corectitudinea.Apreciem şi mai mult candidații cu experiență în management și vânzări.Acest post este potrivit pentru o persoană activă, pozitivă și rezistentă la stres, care poate să obțină rezultate și în momentele solicitante.Descrierea jobului Este important ca viitorul manager de magazin să învețe cum să fie și un foarte bun florar decorator, pentru ca ulterior să poată prelua o parte din training-ul echipei sale.Ca Manager de Florăria Magnolia responsabilitatea se va împărți între gestion
COMGABY MOLN SRL

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL

Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre și, ca să avem un bun punct de plecare, e important să ai:• experiență în Product Management;• cunoașterea domeniului auto (piața de profil, trenduri, piese și identificare de piese);▪ cunoștințe Microsoft Office (în special Excel);▪ cunoștințe de limba engleză;▪ proactivitate și orientare către rezultat;▪ ”indemânare” în a lucra cu cifrele și atenție la detalii;▪ abilitatea de a performa într-o diversitate de sarcini, într-un ritm alert.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:Obiectivul activității Product Managerului îl reprezintă creșterea cifrei de afaceri pe grupele de produse alocate și dezvoltarea relației cu furnizorii pe aceste segmente prin activități/responsabilități ce țin de:▪ implementarea de prețuri pentru grupele de produse alocate, în funcție de piață, prin calculații de preț și urmărirea evoluției cifrei de afaceri pe aceste grupe;▪ relaționarea activă cu filialele, oferirea de suport la solicită
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati:• Experienta intr-un rol similar de coordonare minim 3 ani.• Excelente abilitati de leadership și de comunicare.• Experienta in marketing digital, in SEO si campanii de marketing eficiente.• Competente în Photoshop, CorelDRAW, Adobe Illustrator, precum si abilitati de prelucrare foto/video.• Cunostinte de Social Media Marketing si abilitati excelente de prezentare.• Capacitatea de a gestiona bugete mari de marketing si de a lua decizii strategice pentru alocarea resurselor.• Flexibilitate, spirit de echipa si abilitati de comunicare, cu nivel mediu/avansat de limba engleza.• Experienta in Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:• Coordoneaza activitatea departamentului, aloca sarcini si responsabilitati.• Elaboreaza ssi implementeaza planul de marketing anual, aliniat cu obiectivele companiei si respectand bugetul alocat.• Supervizeaza ssi optimizeaza campaniile SEO si de publicitate dig
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 412 de salarii introduse în Salario: 6775 RON/Luna

Junior Product Manager


Candidatul ideal PROFILUL IDEAL:Am fi bucuroși să te alături echipei noastre,DACĂ: ești pasionat/-ă de domeniul auto; crezi că o combinație între tehnic și comercial, cunoaștere de produse și analize de vânzări, lucrul cu date, dar și lucrul cu oameni ar reprezenta rețeta de activitate care ți se potrivește; te simți confortabil într-un mediu în care lucrurile se mișcă rapid, pentru că ești o persoană dinamică și ai o bună capacitate de a te adapta schimbărilor; dacă știi ce este și la ce folosește Pivot Table, e perfect; dacă nu, nu-i nimic: tu vii cu deschiderea și noi te sprijinim să înveți; iți dorești să ai șansa să acumulezi multă informație intr-un timp scurt și să te dezvolți ca și profesionist,MERITĂ SĂ AVEM O DISCUȚIE DE CUNOAȘTERE!Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:CE PRESUPUNE POSTUL NOSTRU - oferire de suport colegilor Product Manageri, prin acțiuni de: import și export de date în/din ERP și alte baze de date; verificare corectitudine date; oferire suport filialelor; cole
INTER CARS ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.