Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3060 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Consumer Relations Representative


Candidatul ideal Enthusiastic, problem-solver, friendly and professional? We’re looking for dedicated Consumer Relations Representatives to be part of our Resident Screening team.Since 2010, our department has been focused on providing our clients with complex background check data regarding potential residents, thus ensuring our clients get the right people in the right properties.Let’s talk income. The average net income (base salary plus incentive) for this role starts at 3.000 RON and can go up to 4.300 RON, based on your level of experience and the complexity of the calls that you will handle.Our business operations currently offer the following shifts:03:30 pm – 00:00 am / 05:30 pm – 02:00 am, Monday – Friday This role implies both on-site and remote work, so please consider that you may occasionally be called to work from the Cluj office.What we're looking for: Excellent written and verbal communication skills; Professional phone skills; High attention to detail and strong o
PROPERTY SHARK SRL

Consultant Financiar Oney: Cluj Napoca


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul Cluj NapocaVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinul Leroy MerlinSemnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.Abordezi proactiv clientii din locat
ONEY FINANCES SRL

Tehnician Mentenanta Si Intretinere


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrică, Electronică, Electromecanică); Autorizare ANRE (reprezintă un avantaj); Experiență de minimum 1 an în activități de mentenanță, electrică și mecanică, în producție; Cunoștințe echipamente, acționări electrice (citire, interpretare și execuție scheme electrice) și automatizări; Capacitatea de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte, asumându-ți responsabilitatea; Capacitatea de organizare și planificare individuală a activității; Flexibilitate, abilități bune de comunicare și spirit de echipă; Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Locație: Cluj-NapocaCăutăm o persoană cu inițiativă și bune competențe tehnice, care să se alăture echipei SFC Cluj pe poziția de Tehnician Mentenanță și Întreținere. Rolul tău va fi acela de a sprijini activitatea din cadrul sediului, prin participarea activă la operațiunile de mentenanță și întreține
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Area Field Manager - Nord-vestul României


Candidatul ideal Căutăm un/o coleg/ă ce se va ocupa de managementul operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din judetele Cluj, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Suceava), de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.CANDIDATUL IDEALAbilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:Hard skills: Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel); Limba Engleză – nivel mediu.Soft Skills Gândire analitică, atenție la detalii; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare; Abilități de training/ coaching; Spirit de echipă.Alte cerințe : Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important); Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate; Permis conducere – categoria B; Disponibilitate pentru program flexib
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Consilier Vanzari - Aldo Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOIn relatia cu colegii: s
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Casier Cluj Sigma


Candidatul ideal Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prietenoase Responsabilități: • servirea amabilă și rapidă a clienților • operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar • recepționarea livrărilor de marfă • expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: • studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) • amabilitate în relația cu clienții • punctualitate și dorința de a lucra în echipăDescrierea jobului Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prieten
PEPCO RETAIL SRL

Agent/​broker Imobiliar


Candidatul ideal Daca iti doresti sa devii independent financiar, noi avem solutia! Daca doresti sa te dezvolti personal, noi te putem ajuta!Esti candidatul ideal daca:- ai competente de comunicare, negociere si relationare;- esti o fire dinamica, motivata si sociabila;- iti doresti sa te perfectionezi si dezvolti constant in plan profesional;- esti creativ si ai abilitatea de adaptare la un mediu dinamic de munca;- ai o prezenta placuta si esti statornic;- iti place sa inveti pentru a te perfectiona;- esti puternic motivat pentru realizari financiare semnificative;- cunosti conceptul de corectitudine, respect si loialitate;- detii un permis de conducere categoria B;Experienta in vanzari este considerata un atuu in selectia candidatilor.Descrierea jobului - in primul rand, ajutam si ghidam clientii in vederea incheierii tranzactiilor imobiliare cu succes.- prospectarea pietei imobiliare;- promovarea serviciilor companiei;- crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;- con
HABITAS IMOBILIARE SRL

Data Entry Operator (italian)


Candidatul ideal Vuoi far parte del nostro gruppo? Ecco i requisiti fondamentali:• ITALIANO – livello avanzato• Massima attenzione ai dettagli• Determinazione ad imparare nuove informazioni• Capacità di eseguire compiti ripetitivi con un elevato grado di precisione• A team player che mostra la capacità di adattamento, la flessibilità e la perseveranza nella gestione di un buon rapporto di lavoro con i colleghi;• Forti capacità di comunicazione scritta;• Autonomia gestionale, versatilità e serietà• L'esperienza in data entry puo' essere un vantaggioDescrierea jobului Responsabilita':• La verifica e la validazione delle consuntivazioni degli interventi eseguiti• Esaminare i dati per individuare carenze o errori, correggere eventuali incompatibilità• Verifficare che i documenti siano completi, ricercare e ottenere ulteriori informazioni per documenti incompletiOffriamo:• Un training gratuito, specifico per il settore d'attività• Stipendio fisso in base all'esperienza e
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Ofiter Logistica- Bt Leasing Transilvania Ifn Sa


Candidatul ideal Cerinte post: Studii superioare absolvite; Foarte bune cunostinte de operare MS Office; Atitudine pozitiva, proactivitate, organizare, responsabilitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Acuratete in indeplinirea task-urilor, atentie la detalii; Cunoasterea limbii engleze constituie avantajDescrierea jobului In ce consta activitatea ta? Gestionarea etapelor parcurse de dosarele de finantare pentru vehiculele ce fac obiectul contractului de leasing; Gestionarea documentelor in vederea transmiterii catre arhiva externa; Prevenirea si rezolvarea reclamatiilor din partea clientilor; Initierea apelurilor telefonice catre client/ furnizor pentru obtinerea documentatiei necesare; Operarea sumelor de facturat in aplicatiile informatice.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, bonuri de masa, bonus in functie
BANCA TRANSILVANIA SA

Economist /​ Contabil - Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniu;Experienta minima in domeniul contabil 1 anBune cunostinte a legislatiei fiscale;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Excel);Abilitati de comunicare;Atentie la detalii;Abilitatea de a lucra individual dar si in echipa.Descrierea jobului Inregistrari contabile;Intocmire balante de verificare;Intocmire situatii financiare;Intocmire declaratii lunare/trimestriale privind impozitele si taxele.Beneficii:Pachet salarial atractiv.Bonuri de masa.Asigurare medicala.
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Operator Call Center - Full Time


Candidatul ideal Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit/a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfatur
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Customer Advisor With Hungarian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Hungarian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via e
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Lucrator Comercial/​casier - Brico Depot Cluj-napoca


Candidatul ideal Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.Pentru cei 2500 de colegi din cele 32 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.Magazinul Brico Dépôt Cluj-Napoca cauta colegi noi in echipa care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegiDescrierea jobului Dacă optezi pentru postul dе LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie dе: orientare spre a intelege nevoile
BRICOSTORE ROMANIA SA

Fullstack Developer (mobile Architectures And Applications)


Candidatul ideal As a member of the Mobile Architectures and Applications team, you will be responsible for the conceptualization, implementation, and operation of mobile applications at Gühring Romania. We are looking for a Fullstack Developer who can work on both front-end and back-end development. Qualifications Minimum of 2 years of relevant work experience in backend development using Spring Boot, and frontend development using Angular. Comprehensive knowledge in various programming languages, especially Java for back-end development. Experience working with relational and non-relational databases such as MySQL, PostgreSQL, MongoDB, or Oracle. Experience in developing web applications using Angular as the front-end framework and Spring Boot as the back-end framework. Knowledge of web technologies such as HTTP, REST APIs, AJAX, and JSON. Experience in version control with Git. Experience with testing methods and tools such as unit tests, integration tests, and test automation. Expe
GUHRING SRL

Agent Comercial Cluj


Candidatul ideal Profil: Absolvent de studii liceale. Permis de conducere (experienta min. 2 ani) Abilitati de comunicare si relationare Abilitati de negociere Atitudine pozitiva, proactiva si capacitatea de atentie si analiza asupra detaliilor Limba engleza – nivel de baza de cunostinte Cunostinte de calculator – nivel de baza de cunostinte Experienta minima in merchandising si/sau VanzariDescrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de su
MONDELEZ ROMANIA S.​A.​

Carrefour Cluj Caută Colegi Noi


Candidatul ideal Posturi disponibile:•Decorator,•Receptioner marfa,•Bucatar,•Cofetar,•Lucrator comercial,•Vanzator produse proaspete.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:▪ Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪ Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:•Tichete de masă•Prime de Paști și Crăciun;•Abonament medical la o clinica privată•Sporuri pentru weekendurile lucrate•Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces)•Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;•Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;•Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Aplică și vino în echipa Carrefour!
ROMANIA HYPERMARCHE SA

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Casier Cluj Manastur


Candidatul ideal Casier Cluj ManasturDescrierea jobului Casier Cluj Manastur
PEPCO RETAIL SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca o cariera intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.► Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi?Esti o fire deschisa si activa, organizata, dar mai ales responsabila?Iti plac noile provocari?Detii abilitati de comunicare si negociere? Daca nu, te invatam noi!Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare?Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte?Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energic care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera?Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj!Atunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului ► Prezentarea si promovarea produselor companiei.► Negocierea termenilor de vanzare, livrare si plata.► Mentinerea relatiilor cu clientii.Beneficii:Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale.Parcursul tau la noi → Incepi p
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2624 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3060 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.