Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

729 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

729 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Junior


Candidatul ideal Contabil juniorstudii superioare de profil economiccunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul contabilitatii si fiscalitatiiexperienta de minim 3 ani in domeniul financiar contabilcunostinte de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului Contabil juniorinregistreaza, tine evidenta si raspunde de registru de casa, avansuri de trezorerie, facturi de materiale/prestari serviciiemite facturi catre beneficiarii firmeimentine o comunicare eficienta si profesionala cu partenerii firmeiparticipa activ la inventarierea periodica a bunurilor societatiiasigura arhivarea documentelor in mod organizat si accesibil
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3375 RON/Luna

Manager Calitate Produs


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare și postuniversitare (Diplomă de licență și Master) cu specializare în inginerie sau inginerie alimentară2.Competențe/abilități: Capacitate organizatorică desavarșită, disciplină și eficiență în lucru; Bun planificator pe termen mediu și lung, cu o capacitate de analiză complexă a situațiilor; setare de priorități dar și cu o bună privire de ansamblu a obiectivului setat; Persoană setată pe rezolvarea de probleme, obținerea de soluții, gândire critică; Personalitate obiectivă , integră, pragmatică și imparțială; Spirit de observație, dinamism, perseverentă; Abilități excelente de comunicare și relații interpersonale, persuasivitate Responsabilitate, etică, onestitate, intransigență, conduită etică și confidențialitate Competențe tehnice în utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel, Ms Word, PowerPoint ) Respect față de lege și loialitate față de interesele companiei Competențe lingvistice avansate în limba romînă, oral și în scris Com
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Manager Magazin Sovata (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Cunoștințe de limba engleză și maghiară Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disp
KAUFLAND ROMANIA SCS

Auditor Intern


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare si postuniversitare (Diploma de licenta si Master) cu specializare in studii economice, diploma certificare ca si Auditor Intern/Control Intern/Managementul Riscului. Reprezinta avantaj certificare ca si Expert Contabil sau Consultant Fiscal.2.Competente/abilitati: Capacitate organizatorica, analiza si prezentare rapoarte financiare Personalitate obiectiva ,integra,pragmatica ,analitica si impartiala Abilitati matematice,logica si atentie distributiva Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor specifice Spirit de observatie, dinamism, eficienta in rezolvarea atributiilor de serviciu. Abilități excelente de comunicare si negociere, relatii interpersonale; Responsabilitate,etica,onestitate, intransigenta ,conduita etica si confidentialitate Competente tehnice avansate in utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel,Ms Word,PowerPoint) si de navigare in aplicatie Power BI , cunostinte practice SAP Respect fata de lege si loi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Personal Serviciu Mures Str.​libertatii 4h(f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care aces
LIDL DISCOUNT SRL

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Arhivar/​ Functionar Documentare/​operator Digitizare


Candidatul ideal CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE- companie specializată in domeniul serviciilor de arhivare si depozitare documente, angajeaza pentru zona Mureș:Prioritate vor avea cei care:-detin permis de conducere auto categoria BDescrierea jobului ARHIVARCerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.FUNCTIONAR DOCUMENTARECerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.OPERATOR DIGITIZARE DOCUMENTECerinte:- studii medii sau superioare;- cunoștințe IT;- gândire analitică, logică, concentrare, implicare, seriozitate, abilități de planificare și organizare;- disponibilitate de deplasare.
CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE S.​R.​L.​

Inginer Mecanic - Responsabil Utilaje și Conducte


Descrierea jobului Absolvent al învățământului superior de specialitate tehnică - inginerie mecanică (TCM / mecanică industrială / utilaje industriale);Minim 3 ani de experiență profesională;Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;Cunostințe de operare PC - pachetul Office;Capacitate de sinteză;Meticulozitate și rigurozitate în exercitarea sarcinilor;Atenție distributivă;Abilități de comunicare;Constitue avantaj cunoșținte / abilități de utilizarea programului informatic AutoCad;Constituie avantaj deținerea de autorizări / cunoștințe privind cerințele legale referitoare la echipamentele autorizate ISCIR, ANRE, etc. Raspunde de inspectia tehnica a echipamentelor aflate sub cerințe legale și sub practica inginerească ( SEP );Elaborează planuri de inspecție și control;Elaborează rapoarte de inspecție, cu evidențierea clară și documentată a neconformităților identificate, și necesare reparațiilor mecanice;Analizează toate informațiile legate de fiabilitate, efectuează după caz calcule de i
AZOMURES SA

Lucrator Comercial /​ Beauty Advisor


Candidatul ideal Vrei sa devii parte din misiunea unei companii care isi doreste reconectarea oamenilor cu natura? Esti pregatit sa descoperi o noua oportunitate in cadrul Rocher Group?Alatura-te brand-ului Yves Rocher! “From the plant to the skin” – noi controlam intregul proces al produselor noastre. A deveni angajat Yves Rocher inseamna a face parte dintr-o retea de oameni pasionati si pozitivi, angajati sa protejeze biodiversitatea, oferind in acelasi timp cele mai bune servicii clientilor nostri.Lumea se schimba, se transforma si Yves Rocher este pe deplin aliniat cu aceasta evolutie.Impreuna cu noi, vino si scrie o noua pagina in istoria Yves Rocher!Descrierea jobului Responsabilitățile tale vor fi:• Identificarea nevoilor clienților noștri și asigurarea unor servicii de calitate;• Garantarea unei consilieri profesionale oferita clienților în alegerea produsului căutat (sfaturi, recomandări);• Aranjarea produselor din magazin conform standardelor companiei (etichetare, expunere,
COSMETIQUES DE FRANCE SRL

Responsabil Programe Integrare Profesionala (222757)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare finalizate (psihologie, sociologie, juridice, economice, tehnice) Experienţă practică necesară: Codul muncii (constituie avantaj); Legea educației naționale Cunoştinţe IT: Deprinderi de utilizare MS Office Altele: Abilități de comunicare, de analiză şi sinteză, de planificare, de lucru în echipă, de negociere, de organizare şi sistematizare a informaţiei Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Asiguri derularea programelor de reîntinerire a forței de muncă Te ocupi de realizarea parteneriatelor cu unitățile de învățământ în formele prevăzute de lege și adecvate nevoii companiei Menții legătura cu responsabilii desemnați din companie în scopul realizării practicii școlare și integrării absolvenților în activitate Planifici stagiile de practica în companie și asiguri legătura cu responsabilii desemnați în vederea realizării practicii Monitorizezi situația mentorilor desemnați și realizezi plata bonusurilor după caz Asiguri
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Specialist Laborator


Descrierea jobului Candidatul ideal:Studii de specialitate în domeniul chimiei;Reprezinta avantaj:experiență practică în laborator;cunoștințe în utilizarea echipamentelor de laborator: balanţă analitică, pH-metru, spectrofotometru, termobalanță;cunoștințe despre metode de lucru aplicate în laborator: titrare, gravimetrie, analiza potențiometrică, spectrometrie;cunoștințe de limba engleza la un nivel mediu;cunoștințe de operare PC.Aptitudini: persoană dinamică, comunicativă, inovativă cu un bun spirit de echipă, orientată către atingerea rezultatelor, abilități excelente de organizare, gândire analitică. Descrierea jobului:Efectuează analiza fizico-chimică a probelor recepționate în laborator, conform procedurilor analitice și specificațiilor de calitate;Efectuează analize de materii prime și auxiliare, uleiuri, produse finite, măsurători de ambalaje, analize la cerere;Prepară reactivii necesari efectuării analizelor și determinare factor soluții titrate;Efectuează verificări, calibrări
AZOMURES SA

Responsabil Mentenanta Electrica/​mecanica/​automatizari


Descrierea jobului ​​Candidatul ideal:​Absolvent al învățământului mediu de specialitate (electrică/electroenergetică/mecanică) / Absolvent al școlii de maiștri de specialitate (electrică/electroenergetică/mecanică)/ Absolvent al școlii postliceale de specialitate (electrică/electroenergetică/mecanică);Capacitate de comunicare;Abilități de mediere conflict;Abilități de negociere.​Descrierea jobului:​Asigurarea îndeplinirii inspecției zilnice și a planului de mentenanță conform alocării de către șeful ierarhic/notificări secție.Dezvoltă si propune proiecte de îmbunătățire(CIP) împreună cu serviciile de mentenanță internă, externă și sectorul de producție, pentru menținerea în parametrii proiectați ai instalațiilor sau pentru îmbunătățirea acestora.Evaluează împreună cu inginerul de arie și șeful de instalație, starea tehnică a instalaţiilor/utilajelor pe baza notificărilor primite.Este responsabil cu organizarea planurilor de mentenanță pentru aria alocată, conform programului de menten
AZOMURES SA

Vanzator Mures Livezeni Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe,
LIDL DISCOUNT SRL

Consilier Tehnic Vanzari


Candidatul ideal - Absolvent liceu; eventual studii tehnice; sau experienta in domeniu minim 2 ani;- Experienta in vanzari directe minim 1 an, domeniul reparatii auto sau comercializarea pieselor de schimb;- Cunostinte de operare si identificare piese in programele producatorilor de camioane, reprezinta un avantaj;- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre solutii si nevoia clientului;- Fluenta verbala;- Loialitate si confidentialitate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Identificarea pieselor in programele producatorilor de camioane;- Ofertarea si vanzarea de piese pentru autovehicule comerciale;- Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu clientii;- Realizarea targetelor si obiectivelor individuale si ale echipei;- Intocmirea rapoartelor specifice de vanzari;Beneficii:- Colectiv tanar, ambitios, focusat pe dezvoltare si incurajarea initiativei;- Pachet salariual atractiv in fun
TRUCK ELEMENTS EXPRESS SRL

Inspector Receptie Materiale


Candidatul ideal - Absolvent al învățământului mediu de specialitate tehnică- Capacitate de sinteză- Atenție distributivă- Gândire analitică- Abilitati de desen tehnic- Experienta in efectuarea de receptii materiale metalice si subansamble, specifice industriei petrochimicDescrierea jobului - Verifica documentele de insotire a produselor(aviz,declaratii de conformitate,certificate de calitate,fise masuratori etc.)- Verifica produsele daca corespund conform documentelor mentionate , cerintelor din comanda cat si conformitatea lor raportat la standardele aplicabile .- In functie de complexitatea produselor solicita verificarea (fise de masuratori,analize de material test PMI,incercari duritati,controale nedistructive,etc.) de catre un laborator control nedistructiv ( Comoserv ) si verifica corectitudinea acestora.- Toate neconformitatile constatate le transmite in scris serviciului Achizitii , beneficiarului, sefului de serviciu- In cazul solicitarii de catre inginerii mecanici de arie /
AZOMURES SA

Inspector Calitate


Candidatul ideal Absolvent de studii medii (de specialitate constituie avantaj);Spirit de ordine si disciplină;Atenție la cifre;Atenție distributivă;Dorință de învățare;Receptivitate la solicitările profesionale;Permis de conducere auto, categoria B.Descrierea jobului Asigură realizarea inspecțiilor produsului finit, înainte de livrare, conform propriilor proceduri.Responsabil de realizarea inspecțiilor pentru materiile prime, ambalaje, materialele chimice aprovizionate.Efectuează transportul probelor de analizat de la locurile de preluare la locurile de predare (laboratoare), conform graficelor de încercări și la cerere.Responsabilitățile postului:Înmânează Rapoartele de încercare/Test Report emise de laborator clienților interni: sefii de sectie, Biroul Export, Serviciul Livrari, Expeditie, etc; Verifică mijloacele de transport înainte de încărcare cu produse finite Azomures. Inspectează, prelevează, esantionează probele de produs finit din productie, boxe din depozite, mijloace de t
AZOMURES SA

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Coordonator Bpf-gvp


Candidatul ideal Candidatul IdealSuntem Gedeon Richter România și căutăm un Coordonator BPF, cu bune abilități tehnice, atitudine proactivă și dornic de a învăța lucruri noi.Tu ești persoana pe care o căutăm, dacă:Ai studii superioare în domeniul ingineriei/farmaciei/chimiei;Deții cunoștințe tehnice solide;Cunoști limba engleză la nivel cel puțin mediu;Ai atenție distributivă, ești comunicativ și flexibil;Ești optimist, deschis la nou.Ar fi un plus pentru tine dacă:Ai experiență în domeniu;Ai cunoștințe de bază Excel, Outlook;Deții cunoștințe specifice de utilizare a programului AutoCadDescrierea jobului Provocările tale vor fi: Respectarea normelor cBPF (cGMP) specifice postului şi a procedurilor (generale, de operare standard, respectiv a instrucțiunilor de lucru) emise şi primite de la Compartimentul Asigurarea Calităţii.Sarcinile tale concrete vor fi:Coordonarea din punct de vedere al sistemului de asigurare a calităţii, a activităţilor de investiţii, întreţinere şi de metrologie;C
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Consilier Vanzare Targu Mures


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru?🗸 Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi?🗸 În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie?Dacă te regăsești, înseamnă că ai ajuns unde trebuie. Căutăm un coleg fain ca tine care să întregească super echipa noastră. Vei descoperi că, alături de noi, a deveni un excelent consilier de vânzări este un proces plăcut și plin de satisfacții.Te vei simți în mijlocul unei familii unite, în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt mereu prezente.Cum ești: Curios – mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele, cu noile tehnologii și metode de vanzare; Bun comunicator – te faci ușor înțeles de oameni întrucât știi să fii clar în exprimare, concis și amabil;
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Administrare Pagina Web /​ Procesare Comenzi


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Receptioner marfă - Administrare pagină Web la Raitman A&B este o persoană tânără, dinamică și motivată, cu o atitudine pozitivă și dorință de a se dezvolta profesional într-un mediu dinamic și competitiv.Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe de bază în gestionarea paginilor web și în utilizarea sistemelor informatice sau să fie dispus să învețe rapid aceste aspecte ( se asigura training ). Experiența anterioară în administrarea paginilor web sau în domeniul recepției mărfii este un avantaj, dar nu este obligatorie.Fiind într-o poziție care implică interacțiunea cu clienții și furnizorii, candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a comunica clar și eficient cu toți cei implicați în procesul de recepție a mărfii și în administrarea magazinului online este crucială.Capacitatea de a gestiona eficient timpul și sarcinile, prioritizând lucrurile importante, este esențială pentru a asi
RAITMAN AB S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Targu Mures?

Salariul mediu net in Targu Mures este de 3 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Targu Mures?

In prezent avem disponibille 729 locuri de munca in Targu Mures.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.