Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1119 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1119 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Mamaquilla Craiova


Candidatul ideal Consilier Vanzari - MAMAQUILLA Craiova Experienta anterioara intr-un rol similar - reprezinta un avantaj Nivel conversational de Limba Engleza; Abilitati de comunicare si relationare; Originalitate; Capacitate de analiza; Atras de zona produselor de lux.Descrierea jobului Reprezinti si promovezi brandurile italiene precum Coccinelle, Furla in locatia noastra din Promenada Mall Craiova; Consiliezi clientii cu privire la produsele disponibile in magazin; Discuti cu clientii si faci recomandari personalizate in conformitate cu nevoile acestora; Te preocupi de crearea unor relatii de colaborare pe termen lung, esti atent la fidelizarea clientilor; Esti responsabil de atingerea si depasirea planului de vanzari; Lucrezi indeaproape cu Directorul de Magazin pentru crearea identitatii vizuale a magazinului.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Quality Control Support


Candidatul ideal - Good level of English, both written and speaking- University degree related to work field- attention to detail- communication skills - verbal and written- data collection, management and analysis- problem analysis and problem solving- planning and organizing- judgment- decision-making- customer service orientation- teamworkDescrierea jobului Main tasks for the position are:– Management of the stock under Quality Control- Quality inspections companies and inspections FUP- KPI’s- Ford IQ communication- 5S Audit and support- Reception Discrepancies, repack discrepancies FUP- Obsolete parts and running change coordination- Follow-up of parts delivered outside normal process- Training operators: identify training needs and organize training interventions to meet quality standards- Investigation & response to any quality issues: investigate customer complaints and non-conformance issues collect and compile statistical quality data- Creation of any reports requested by the
ESPACK EUROLOGISTICA SRL

Consilier Vanzari Gryxx Craiova Promenada - Part-time 4h


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte de utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceea ce cautam noi:- coleg entuziast si pasionat de moda pentru a promova/vinde brandurile noastre;- coleg cu abilitati de comunicare, sociabil, politicos pentru a consilia clientii nostri si a gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Customer Relationship Officer @ Ing Office Craiova Oltet


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Olteț - CraiovaDacă ştii despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic; Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook; Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale); Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitative; Vei oferi consultanţă clienţilor şi îi vei sprijini în realizarea operaţiunilor; Vei înregistra/actualiza informaţiile primite de la clienţii noştri în programele ING; Vei identifica soluţii pentru clienţi şi vei dezvolta relaţ
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Customs Analyst - Ford Otosan Craiova


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Customs analyst for its client, the largest and most prestigious multinational automotive company in Romania, Ford Otosan Romania.You will have the opportunity to work in an environment that will contribute to your professional development, alongside positive people who love their work and who are ready to share their experiences.Requirements: Minimum 3 years of experience in Automotive Industry. Minimum 3 years funtional experience in all Foreign Trade process (import-export,spare parts, racks). In depth knowledge of EU and Customs Union legislation. High Level of PC related skills, especilally experience in using SAP Experience in technical flow&database information of foreign trade&logistics systems. Experience in designing foreign trade processes workflow. Experience in International Trade process and developments. English knowledge at intermediate levelDescrierea jobului Roles& responsibilities:This role is related to the Craiova plant'
MANPOWER ROMANIA SRL

Development Engineer


Candidatul ideal • Responsible for new product development activities with the focus on component development for sensor cleaning systems• This includes also customer project activities with the focus on component integration and system design• Technical concept development in order to provide differentiation and IP protected solutions to our customers • Product responsibility for all design, functionality and quality related topics including prototypes• Ensure establishment of specifications for functional and technical requirements on the basis of customer needs and market observation• Execute prototype related testing and lead interaction with central lab validation team for Design Verification Plan (DVP) • Identify and work with external partners, suppliers and Institutes• Evaluation of new technologies and suppliers• Support EHS activities within the department to ensure both a safe work place and adoption of safe working practices• Within the Innovation Department the position ho
KAUTEX CRAIOVA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8200 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal - să manifeste interes și capacitate de a acumula cunoștințe noi, inclusiv în domenii în care nu deține experiență;- să aibă mobilitate în situații care impun deplasarea la diverse instituții;- să manifeste disponibilitate pentru dezvoltare profesională și formare continuă, inclusiv prin deplasarea la cursuri în alte orașe;- să dețină abilități redacționale și să se exprime corect în limba română;- să fie loial, serios, responsabil și să aibă o bună capacitate de relaționare cu oamenii;- constituie avantaje: experiența profesională similară în domeniul industriei construcțiilor sau de secretariat (fără a fi obligatorie dacă viitorul angajat dovedește potențial), cunoștințe de contabilitate primară sau în domeniul juridic.Descrierea jobului Responsabilități:- activități specifice de secretariat și birotică;- operare PC la nivel mediu (internet, gmail, microsoft word, excel);- gestiune și contabilitate primară;-reprezinta organizatia in relatia cu terte persoane fizice s
KESO SYSTEM GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 996 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Senior Specialist Engineering Devops (m/​f/​x)


Candidatul ideal • 5+ years work experience within a DevOps/Software Development environment• Excellent coding and scripting capabilities (Java Script, Bash Script, Perl Script, Python, MySQL, etc.)• Deep understanding of Automotive (software) development processes• Oversight on end-to-end software, application and product lifecycle activities• Understanding on technologies like Splunk, Service now for monitoring the logs or data during maintenance• Hands on experience in building and operating cloud native applications on AWS, GCP or Azure• Experience working with CI/CD pipelines like Jenkins, GitHub actions etc.• Work experience in multinational and cross-functional teams;• Structured, team and solution oriented working method;• Proficient written and verbal communication skills in English;• Technical University degree (Computer Science, Software Engineering, Information Technology, Mechatronics, or similar).Descrierea jobului • Develop, maintain and optimize a Continuous Integration
KAUTEX CRAIOVA SRL

Inginer/​ Tehnician Sisteme De Securitate - Craiova


Candidatul ideal Cerinte:- Absolvent studii superioare cu profil tehnic: Inginerie electrica, electronica, eletrotehnica; electroenergetica, telecomunicatii;- Experinta de minimum 3 ani in instalarea si intretinerea sistemelor dе detectie si stingere incendiu, efractie, CCTV, control acces, interfonie si videointerfonie;- Atestat ARTS: Inginer executie sisteme dе securitate;- Cunostiinte si experienta in lucrul cu sistemele dе securitate consacrate pentru aplicatii cu scalabilitate si complexitate medie/ ridicata ( DSC, Paradox, Aritech, Galaxy, Protégé. Bentel, Esser, Schrack, Securiton)- Experinta in cablajul sistemelor, pat dе cablu, tub PVC, etc.;- Abilitati de a conduce echipe tehnice proprii si de a gestiona relatia cu echipe tehnice subcontractate- Abilitati de gestionare relatii cu clientii- Fire dinamica si responsabila;- Cunoasterea pietei dе sisteme dе securitate din Romania;- Abilitati dе analiza si planificare- Disponibilitate deplasari;Descrierea jobului Responsаbilitati
GLOBAL TECHNICAL SERVICES S.​A.​

Agent Servicii Client (distributie)


Candidatul ideal Cerințe:Se activeaza de la sediul firmei din Craiova/cat si remote.Candidatul:Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit); Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile; Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune; Cunostinte de operare calculator; Atenţie distributivă şi concentrată.Descrierea jobului Responsabilități:Departamentul de Inbound (front office): preia si gestioneaza apelurile clientilor nostrii, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.De asemenea, se vor promova serviciile si produsele catre clienti.Condiții: Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului; Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; Salariu de baza // Bonusuri de performanta; Spor pentru
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Specialist Organizare Evenimente


Candidatul ideal Ce căutam la tine?Minim 1 an de experiență în activitatea de organizare evenimente (experiență în evenimente corporate reprezintă un avantaj);Cunoștințe de Marketing și Management de Proiect;Diplomă de studii superioare (studiile în domeniul turismului/ marketing/ relații publice/ jurnalism reprezintă un avantaj);Limba engleză, nivel avansat (scris și vorbit);Cunoștințe solide despre planificarea și operațiunile evenimentelor;Cunoștințe de operare calculator: Word, Excel, Power Point, Canva;Permis auto: Cat. B (obligatoriu cu experiență);Disponibilitate de a călători în țară/străinătate.Soft skills:Puternică orientare către client;Proactivitate;Abilități foarte bune de comunicare, planificare, organizare și negociere;Flexibilitate și creativitate.Descrierea jobului Ce vei face?În calitate de Specialist Organizare Evenimente, ai următoarele responsabilități:- Gestionarea, planificarea și coordonarea evenimentelor corporate ale clienților companiei;- Pregătirea documenta
NOSCE GROUP SRL

Relationship Manager Commercial Partners Craiova


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi:Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Sef Santier Drum Expres


Candidatul ideal Diplomă de licență în Construcții de Drumuri, Poduri și Căi Ferate Experiența de minim 5 ani în coordonare santier/managementul proiectelor de construcție drumuri Cunoștinte bune operare PC: Microsoft Office și software de calculator general Abilități puternice de conducere și management, spirit antreprenorial Abilități pentru lucrul în echipă Coordoneaza subantreprenori in santier Putere de decizie și asumarea responsabilitățiiDescrierea jobului Definește resursele necesare pentru finalizarea proiectului; Oferă direcție și coordonează atât personalul propriu, cât și subcontractorii; Gestionează programul de execuție și activitățile în funcție de cerințele contractuale între Antreprenor/Beneficiar și Antreprenor/Subantreprenori; Coordonează din punct de vedere tehnico-economic întocmirea proiectului tehnic de execuție , unde este cazul, împreună cu Proiectantul desemnat; Se asigură că lucrările sunt efectuate în conformitate cu cerințele caietului de sarcini și ale pro
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Analist Solutii Digitale De Business Craiova


Candidatul ideal Studii tehnice superioare in profil electric/energetic/informatic sau economice; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini, de a fi flexibil la schimbarile de strategie; Abilitati analitice, gandire orientata spre solutii; Comunicare si lucru in conditii de stres si in echipa; Limba Engleza – nivel avansat scris si vorbit.Descrierea jobului Contribuie la faza de analiza a implementarii proiectelor; Contribuie la definirea starii curente si a starii viitoare pentru noile implementari (Gap analysis); Contribuie la faza de design a implementarii proiectelor; Realizeaza matricea de trasabilitate dintre cerintele de business, cerintele functionale proiectate si cazurile de testare corespunzatoare; Actioneaza ca testing lead in timpul fazei de testare premergatoare UAT (User acceptance Testing); Actioneaza ca testing lead in timpul fazei de UAT; Avizeaza finalizarea cu succes a testelor dupa asigurarea indeplinirii criteriilor; Defineste impreuna cu reprezentantii business
EVRYO POWER S.​A.​

Economist Contabil


Candidatul ideal - Candidații vor fi licențiati în domeniul financiar- contabil;- Bună cunoaștere a regulilor contabile și a fiscalității;- Atribuții în contabilitatea financiară și de gestiune - Persoana responsabila, organizata, orientata spre rezolvarea problemelor, avand capacitate de analiza si sinteza si abilitatiDescrierea jobului Principale atributii ale postului:Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizori Operarea registrului de casa si a extraselor de bancaEvidenta operatiilor din gestiuneEfectuarea reconcilierilor cu partenerii Intocmire diverse rapoarte solicitate de managementul firmei legate de aria sa de activitateCunostiinte de MsOffice, operare excel
SOLAREX IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2255 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal Ce trebuie să ai:• studii superioare;• experiență ca și agent de turism într-o agenție de turism și experiență în utilizarea sistemelor de rezervări specifice industriei de travel;• cunoștințe solide operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);• cunoștințe bune de limba engleză;Ce fel de persoană cautăm:• cu spirit de echipă;• dornică să învețe;• orientată spre client;• cu abilităţi bune de comunicare şi vȃnzare.Descrierea jobului Ce vei face:• preluarea solicitărilor de la clienți companiei și întocmirea ofertelor pentru aceștia;• rezervarea serviciilor turistice;• păstrarea legăturii cu clienții;• întocmirea documentelor fiscale;• implicarea in constructia şi realizarea ofertelor turistice.Ce oferim:• Un loc de muncă stabil;• Program lucru 8h/zi de luni pana vineri;• Training și formare profesională inițială și continuă;• Posibilitatea de dezvoltare profesională și de construire a unei cariere în domeniul travel;• Posibilitatea de participare la acțiuni de informar
NOSCE GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 319 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Responsabil Terasament Drum Expres


Candidatul ideal - Experienta in lucrari de drumuri, terasamente, sapaturi;- Experienta in coordonarea unui esalon de stabilizare pamant si balast;- Pregatire de specialitate: atestat sau certificare relevantaDescrierea jobului Executarea de lucrari de finisare a terasamentelor, in conformitate cu specificatiile tehnice si standardele de calitate; Utilizarea echipamentelor si materialelor conform cerintelor de calitate; Monitorizarea si verificarea lucrarilor de terasamente conform specificatiilor tehnice; Asigura curatenia si ordinea in santier – aplicarea normelor de protectia mediului; Aplicarea procedurilor S.S.M. si a normelor de P.S.I; Aplicarea normelor de siguranta a circulatiei; Executa alte sarcini conexe, conform solicitarilor. ​Preluarea amplasamentului si verificarea situatiei din teren; Planificarea si organizarea activitatilor zilnice; Realizarea masuratorilor preliminare; Coordonarea unui esalon de stabilizare pamant si balast; Gestionarea resurselor necesare pentru ind
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Proiectionist Craiova


Candidatul ideal ProiectionistDescrierea jobului Proiectionist
CINEPLEXX ROMANIA S.​R.​L.​

Brand Retail Advisor Iqos - Craiova (part-time)


Candidatul ideal Brand Retail Advisor IQOS - Craiova (Part - time)Descrierea jobului Brand Retail Advisor IQOS - Craiova (Part - time)In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Promovarea produselor din portofoliul IQOS Consilierea clientilor Indeplinirea sarcinilor de lucru zilnice Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat in locatie Dezvoltarea unei relatii profesionale cu restul colectivului
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta in domeniu pe un post similar de minim 2 ani; Studii superioare economice sau tehnice; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor; atitutide proactiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Conducerea departamentului de logistica al societății; Coordonarea activităților din departament si a echipei din subordine; Monitorizarea costurilor din departamentul din subordine; Urmărirea si eficientizarea activitatii de transport;
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Craiova?

Salariul mediu net in Craiova este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Craiova?

In prezent avem disponibille 1 119 locuri de munca in Craiova.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.