Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1118 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1118 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cinema Manager Craiova


Candidatul ideal Cinema ManagerDescrierea jobului Cinema Manager
CINEPLEXX ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Internship /​ Trainee/​ Kautex Development Program


Candidatul ideal Degree in Engineering or a comparable education International experience by studying or working in foreign countries is a plus Geographic mobility Preference given to candidates who possess skill in: Mechanical engineering, Machine Learning, Composite Materials, Mechatronics, Robotics, Thermal Management, or Market Intelligence Fluent English Language required & German language is a plusDescrierea jobului Career owner Is responsible for own development Internship program is from3 up to 6 months Asking for feedback, Seeking for Learning and career opportunities Introduction in Kautex products Run simulations under the guidance of the mentor Give support to the team member Provide results and request feedback Communication of Career Aspirations - lead the repatriation process - find career opportunities and discuss with managers & HR To have a meaningful Career File. Be owner of Development Plan in Career File Create and maintain network with all Kautex Development Progr
KAUTEX CRAIOVA SRL

Consultant Expert Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal ar trebui să aiba experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan.Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia. De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal.Nu în ultimul rând, ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
KIBO GOODS SERVICES S.​R.​L.​

Cautam Colegi Noi - Carrefour Market Craiova Calea Bucuresti


Candidatul ideal Ceea ce oferim:▪Tichete de masă▪Primă de vacanță și de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate▪Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.
ARTIMA SA

Sef Tura Sectie De Productie-craiova


Candidatul ideal Cerinte:Absolvent: studii medii/ superioare, preferabil tehnice;Experienta profesionala in productie, coordonare (pozitie similara minim 1 an);Abilitati tehnice (cunoasterea si intelegerea utilajelor);Cunostinte operare PC (email, Word, Excel);Cunoasterea limbii engleze nivel mediu (scris si vorbit);Aptitudini de analiza si sinteza, organizare si control a activitatii, de luare decizii, initiativa;Bune calitati de organizare, flexibilitate, planificare, perseverenta, comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Disponibilitate de lucru in trei schimburi. Descrierea jobului Activitatea se desfasoara pe platforma de productie-Pielesti, DoljCoordoneaza activitatea personalului direct productiv, in vederea realizarii normei de productie, din sectie;Organizeaza productia in baza raportului de planificare primit de la programatorii productiei;Gestioneaza activitatea de productie din sectie;Completeaza raportul zilnic din zona de productie;Analizeaza pierderile di
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Craiova Oltet


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Craiova OltetDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajuteDescrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Responsabil Calitate Carne


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Internship Specialist Procese Ams Entry Level,​ Craiova


Candidatul ideal Studii superioare profil Energetic / Electrotehnic/ Electromecanic/ Automatica; Cunoasterea reglementarilor ANRE specifice privind planificarea lucrarilor de investitii/ mentenanta si a metologiei de elaborare a tarifelor de distributie; Cunoasterea codului tehnic al retelei de distributie si a standardului de performanta pentru distributia energiei electrice; Bune calitati de planificare si organizare; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Abilitati de analiza si sinteza in domeniul tehnic electroenergetic; Cunoasterea limbii engleze; Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate, adaptare rapids la medii noi, atitudine proactivs; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini si de a fi flexibil la schimbarile de strategie; Cunostinte despre instalatiile electrice care alcatuiesc sistemul de distributie; Permis de conducere - categoria B; Cunostinte de utilizare PC; Cunostinte utilizare excel - nivel mediu.Descrierea jobului Intocmirea planului lucrarilor
EVRYO POWER S.​A.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Calea Bucuresti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Calea Bucuresti-CraiovaDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Un Nou Magazin Profi In Craiova - Damila Preajba,​ Jud.​dj!


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Economist In Economie Generala


Candidatul ideal * Abilitati foarte bune de utilizare a pchetului Microsoft Office (Excel, Word, etc)* Abilitati de comunicare si scriere in limba engleza la un nivel mediu/ avansat* Abilitati de organizare si planificare* Experienta in analiza/verificare si control al costurilor intr-un mediu operational* Capacitatea de a lucra singur, dar si in echipa* Capacitatea de a analiza si a organiza, atentie la detalii si orientare catre rezultate* Bune abilitati de comunicare si relationareDescrierea jobului * Verificarea facturilor in concordanta cu reguli de aprobare ETI si inregistrare a acestora* Evidenta/Arhivare contracte* Inregistrarea diferitelor facturi de costuri cu respectarea normelor interne de aprobare* Analiza fise de cont clienti* Emite note de credit discounturi pentru clientii existenti in baza conditiilor contractuale* Verificarea facturilor emise de depozitul de la Bucuresti din punct de Vedere chronologic, legal si fiscal* Participarea si oferirea suportului necesar la f
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (absolvirea unei facultati cu profil tehnic constituie un avantaj); Bune abilitati de lucru cu calculatorul (in special MS Office); Abilitati de lucru in echipa; Persoana organizata, responsabila, punctuala; Bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Analiza si prelucrarea ofertelor/ conditiilor comerciale primite de la furnizori; Negocierea ofertelor primite din punct de vedere al pretului si termenului de livrare. Urmarirea obtinerii celor mai bune conditii de colaborare si lansare a comenzilor; Realizarea achizitiilor de produse, gestionand tot fluxul, de la plasarea comenzii pana la livrare; Participarea la intalniri cu furnizorii si prestatorii; Inregistrarea si verificarea documentelor de achizitie; Asigurarea de suport pentru echipa de vanzari;BENEFICII: Pachet salarial motivant; Posibilitatea specializarii si avansarii in cariera; Prime de concediu, de Craciun si de Paste; Program de lucru fix; Se asigura tr
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1559 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Transport Extern (check-in) Aeroportul Craiova


Candidatul ideal - Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.- Cunostinte bune de limba engleza. Alte limbi straine cunoscute prezinta un avantaj.- Cunostinte bune de operare PC si a altor mijloace de comunicare moderne.- Sa fie capabil sa lucreze in regim de program inegal de lucru, ture diferite.- Abilitati de comunicare foarte bune.- Aptitudini foarte bune de lucru in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- Inregistreaza pasagerii si bagajele acestora, verifica rezervarile pasagerilor si documentele de calatorie, aloca locuri pasagerilor in avion, accepta bagajele pasagerilor in conformitate cu regulile companiilor deservite si introduce datele in sistemul computerizat.- Se asigura ca greutatea si dimensiunile bagajelor sunt in limitele cerute de catre compania deservita si ca bagajele de cala sunt etichetate corect.- Indruma pasagerii catre poarta de imbarcare alocata zborului respectiv.- Imbarca pasagerii, verifica cartile de imbarcare si documentele necesare pentru zbor.B
ROMANIAN AIRPORT SERVICES

Regional Team Leader Service Craiova


Candidatul ideal NHR Agropartners este o companie de renume în domeniul echipamentelor agricole, specializată în furnizarea și întreținerea unei game premium de utilaje agricole moderne și performante - DEUTZ-FAHR, JCB AGRI, Poettinger, Hardi, Bogballe.Ne mândrim cu angajamentul nostru față de calitate, fiabilitate și servicii excelente pentru clienții noștri.Căutăm un profesionist dedicat și pasionat pentru a prelua rolul de Regional Team Leader Service în echipa noastră.Ne așteptăm de la tine să ai: Experiență relevantă în domeniul reparațiilor și întreținerii utilajelor agricole, cu cel puțin 2 ani de experiență într-o poziție similară; Abilități tehnice și cunoștințe solide în domeniul mecanicii; Abilități de conducere și management, cu capacitatea de a motiva și de a ghida o echipă; Orientare către detalii și atenție la calitate, cu abilitatea de a rezolva probleme complexe în mod eficient; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Flexibilitate și disponibi
NHR AGROPARTNERS SRL

Maseur Si Cosmetician Cu Experienta - Wow Estetic


Candidatul ideal Te vrem alături de noi daca:• ​Ești pasionat/ă de frumos;• Ai abilitați de comunicare și vânzări;• Te pricepi la postări pe diverse canale de social media;• Ești vesel/ă, optimist/ă și dornic/ă să faci performanță;• Ai un aspect fizic placut.Pentru postul de masaj, remodelare corporală și epilare definitivă, este necesară fie experiența minimă de un an în domeniul masajului, fie absolvirea facultății de Kinetoterapie.În ceea ce privește epilarea definitivă și remodelarea corporală, nu este necesară experiența. Asigurăm training-uri de specialitate.Pasiunea pentru poze, video si social media (Facebook, Instagram, Tik-Tok, etc.) va constitui un plus!Descrierea jobului • Angajam maseur cu experiență sau absolvent/ă a facultății de Kinetoterapie care să efectueze masaj, tratamente de remodelare corporală și tratamente de epilare definitivă in cadrul Wow Estetic by Fit4You!• Angajăm cosmetician cu experiență care să efectueze tratamente faciale.Ambianță placuta, loc de munc
BROMADFIT S.​R.​L.​

Sales Representative In Craiova


Candidatul ideal Notino is the biggest online seller of perfumes and cosmetics in Europe.Thanks to our drive and innovation with customers in the first place, we continuously grow each year. We are now pushing the e-com boundaries even further and entering a new city!We are currently looking for a Sales Representative with a proactive approach to work, an innovative mindset, and the drive to achieve the best results with our new partners in Craiova. We build our business partnerships on trust and honesty where we strive to achieve win-win solutions.You have a great opportunity to explore this new city with us and help us to expand even more! You will also gain a lot of valuable experience at this unique project.Sales Representative Requirements: Experience in sales. Understanding of the sales process and dynamics. A commitment to excellent customer service. Excellent written and verbal communication skills. Outstanding interpersonal skills, including the ability to quickly build rappor
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Manager Clinica De Psihologie


Candidatul ideal Manager clinica de psihologie- foarte bun comunicator (pentru a exprima clar, concis si ferm mesajul transmis, fie in interiorul companiei, fie in exterior);- calitati organizatorice (responsabilitatile individuale apartin angajatilor, insa cele de grup cad in sarcina managerului, spre exemplu stabilirea deadline-urilor, verificarea calitatii muncii etc.);- adaptabilitate crescuta (o reactie rapida si pozitiva in cazul unor schimbari, al unor conditii de stres, criza etc., atitudinea facand diferenta in astfel de situatii);- empatie si capacitate de intelegere (un manager trebuie sa fie capabil sa se puna in pielea angajatilor sai, sa ii inteleaga pe acestia si sa se plieze pe specificul/personalitatea/modul lor de lucru, astfel incat sa obtina maximum de la fiecare, in beneficiul organizatiei);- profesionalism si simt al responsabilitatii.Descrierea jobului - coordoneaza activitatea companiei sau firmei, asigurandu-se de buna functionare a acesteia, din toate punctele
FABRICA DE EMOII S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Craiova?

Salariul mediu net in Craiova este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Craiova?

In prezent avem disponibille 1 118 locuri de munca in Craiova.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.