2 (doua) posturi de medici specialisti medicina de urgenta - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
2 (doua) posturi de medici specialisti medicina de urgenta - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SALAJ Expira in 2025-12-08
Locatie
Salaj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT ORGANIZARE CONCURS
Serviciul de Ambulanta Judetean Salaj cu sediul in Zalau, str. Simion Barnutiu, nr. 67, conform Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 166/2023, coroborat cu HG 1336/2022, organizeaza concurs pentru ocuparea posturilor vacante de medic, astfel:
Potrivit art. 3 din Anexa nr. I a Ordinului 166/2023, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant dintre cele prevazute la art. 1 persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
A. Numarul, denumirea si nivelul posturilor scoase la concurs, structurile in cadrul carora se afla acestea, precum si perioada si durata timpului de lucru si daca se incheie pe durata determinata sau nedeterminata pentru fiecare post in parte.
- 2 (doua) posturi cu norma intreaga, de medic specialist medicina de urgenta, cu contract de munca pe perioada nedeterminata, in cadrul Compartimentului de asistenta medicala de urgenta si transport medical asistat - Statia Centrala Zalau
B. Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, locul de depunere a dosarului de concurs si datele de contact ale compartimentului resurse umane sau, dupa caz, ale compartimentului care asigura organizarea si desfasurarea concursului.
Potrivit Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 166/2023, Anexa nr. I, art. 8, alin. 2, in vederea inscrierii pentru concurs, a carui publicitate a fost asigurata conform legii, candidatul va depune la unitatea care a publicat postul un dosar cuprinzand urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
b) copia de pe diploma de licenta si certificatul de medic specialist/adeverinta promovare medic specialist, dupa caz, in functie de postul pentru care se candideaza;
c) copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs si copie Asigurare MALPRAXIS;
d) dovada/inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una dintre sanctiunile prevazute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ori cele de la art. 39 alin. (1) lit. c) sau d) din Legea nr. 460/2003 privind exercitarea profesiunilor de biochimist, biolog si chimist, infiintarea, organizarea si functionarea Ordinului Biochimistilor, Biologilor si Chimistilor in sistemul sanitar din Romania;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr. 3 la ordin;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele solicitate, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Candidatii au posibilitatea de a transmite dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele solicitate prin anuntul de concurs in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila, nerespectarea acestor cerinte conduce la respingerea candidatului, asa cum prevede OMS 166/2023, Anexa I, art. 29, alin. 14.
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune fizic la sediul S.A.J. Salaj, str. S. Barnutiu, nr. 67, mun. Zalau, jud. Salaj, Comp. RUNOS, pana in dataa de 08.12.2025, de luni pana vineri, in intervalul orar 10:00 - 12:00.
A. Conditiile generale prevazute la art. 3 din OMS nr. 166/2023, Anexa I, conditiile specifice prevazute in fisa de post, precum si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Conditiile generale prevazute la art. 3 din OMS nr. 166/2023, Anexa I.
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
2. Conditiile specifice prevazute in fisa de post:
2.1 Conditiile specifice pentru postul de medic specialist:
diploma de licenta in medicina;
certificat de medic specialist specialitatea medicina de urgenta/adeverinta promovare medic specialist;
aviz de libera practica pe anul in curs si asigurarea de malpraxis in termen de valabilitate.
3. Cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) persoana sa aiba cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) persoana sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;
c) persoana sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
d) persoana sa indeplineasca conditiile de studii necesare ocuparii postului;
e) persoana sa indeplineasca conditiile de vechime, respectiv de experienta necesare ocuparii postului, dupa caz;
f) persoana sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) contractul sa nu contina clauze de confidentialitate sau, dupa caz, clauze de neconcurenta.
Prin exceptie de la conditia prevazuta la lit. a) pot fi angajati si cetateni straini, cu respectarea regimului stabilit pentru acestia prin legislatia specifica si legislatia muncii.
B. Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data-limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs, data, probele de concurs, ora si locul de desfasurare a probelor de concurs, termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba, termenele in care se pot depune si in care se afiseaza rezultatele contestatiilor, precum si termenul in care se afiseaza rezultatele finale.
- Depunerea dosarelor de catre candidati - pana la data de 08.12.2025, intre orele 10:00-12:00 ;
- Selectia dosarelor de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare: 10.12.2025 - ora 10:00;
- Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare: 10.12.2025 - ora 15:00;
- Depunere contestatie solutionare evaluare dosare de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare: termen limita pana la 11.12.2025 - ora 15:00, conform OMS nr. 166/2023, Anexa I, art. 22, alin. 1;
- Solutionare contestatii evaluare dosare de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare si afisarea rezultatelor: 12.12.2025 - ora 13:00, conform OMS nr. 166/2023, Anexa I, art. 22, alin. 2;
- Proba scrisa: 15.12.2025 - ora 10:00, conform OMS nr. 166/2023, Anexa I, art. 7, alin. 3;
1. Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:
- Proba de selectie a dosarelor de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare desfasurata la sediul S.A.J. Salaj, din Zalau, str. Simion Barnutiu, nr. 67, in data de 10.12.2025, ora 10:00;
- proba scrisa, desfasurata la sediul S.A.J. Salaj, din Zalau, str. Simion Barnutiu, nr. 67, in data de 15.12.2025, ora 10:00;
- proba practica, desfasurata la sediul S.A.J. Salaj, din Zalau, str. Simion Barnutiu, nr. 67, in data de 18.12.2025, ora 10:00.
La proba scrisa/practica sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minim 50 de puncte.
In conformitate cu prevederile OMS nr. 166/2023, Anexa I, art. 24, alin. 2, pentru stabilirea clasificarii finale a candidatilor pe fiecare post publicat, in cazul candidatilor cu punctaje egale, dupa desfasurarea tuturor probelor de concurs, se declara admis candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine candidatii aflati in aceasta situatie vor fi departajati pe baza punctajului obtinut la proba suplimentara de departajare, care este evaluarea activitatii profesionale si stiintifice, anuntat odata cu selectia dosarelor de concurs.
Rezultatele probelor si ale contestatiilor vor fi afisate la sediul Serviciului de Ambulanta Judetean Salaj si pe pagina de internet a institutiei www.ambulantasj.ro la sectiunea Informatii Publice/Cariera.
Contestatiile se depun la compartimentul RUNOS al Serviciului de Ambulanta Judetean Salaj.
MANAGER GENERAL INTERIMAR,
Ec. Dragos Raul Bogdan
Director medical interimar Compartiment R.U.N.O.S.,
Dr. Balanean Remus Adrian Ref. Pop Mihaela
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.