P

ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU (0,5 NORMĂ) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Vaslui
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Clubul Copiilor ,,Spiru Haret" Barlad, judetul Vaslui Expira in 2025-12-24
Locatie
Vaslui
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt

ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU (0,5 norma)


A.) Clubul Copiilor ,,SPIRU HARET" cu sediul in Barlad str. 1 mai nr. 4, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual CONFORM HG. nr. 1336 / 28.10.2022.
Denumirea postului - administrator de patrimoniu - 0.5 norma, post contractual, de executie, din compartimentul didactic auxiliar - perioada nedeterminata, durata normala a timpului de lucru este de 4 ore / zi, 20 de ore/saptamana.
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
1. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 2 la HG 1336/2022
2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflat in termen de valabilitate;
3. Copia certificatului de nastere;
4. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea numelui, daca este cazul:
5. Copii ale documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
6. Copia carnetului de munca de munca si / sau extras din revisal care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor;
7. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extras de pe cazierul judiciar (in termen de valabilitate);
8. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului.
9. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1, alin. 2 din Legea nr. 118/ 2019 privind registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2018 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice alta entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copiii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane(in termen de valabilitate);
10. CV format Europass datat si semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie sa contina obligatoriu adresa de e-mail si numarul de telefon);
11. Opisul dosarului.
NOTA: Candidatul numeroteaza fiecare pagina din dosar si completeaza intr-un opis, pentru fiecare document, numarul paginii/paginilor corespunzatoare.
Dosarul candidatului va fi insotit de opisul intocmit in doua exemplare identice, care se inregistreaza la sediul institutiei, din care un exemplar ramane in posesia candidatului, iar al doilea ramane in dosarul candidatului.
Avand in vedere prevederile art. 35 alin 7) din HG 1336/2022, dosarele de inscriere se depun in format fizic la compartimentul Secretariat al institutiei.
Informatii suplimentare: POPESCU MARIANA, tel. 0770536240.
Dosarele se vor depune la sediul unitatii din Str. 1 MAI, nr. 4 Barlad, la compartimentul secretariat pana pe data de 24.12.2025, in intervalul orar 09.30 - 14.00
C. ) Conditii generale:
Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022 Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
- studii superioare (pentru functia de administrator de patrimoniu indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist);
- vechime in munca in domeniu - 3 ani.
Bibliografie - modificata si actualizata la zi:
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii titlul III, V, IX si XI; Legea nr. 98/2016-Lege privind achizitiile publice; ROFUIP nr. 5726/2024-Titlul IV, Titlul VI, cap. III;
- Legea nr. 198/2023-Legea invatamantului preuniversitar- Cap. X si XI; Ordin nr. 3497/2022-pentru aprobarea standardelor de echipare a unitatilor de invatamant preuniversitar cu echipamente tehnologice
- Ordin nr. 2508/4493/2023 - pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor, elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos
- Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor; Legea nr. 319/2006-Legea sanatatii si securitatii in munca;
- Legea nr. 333/2003-Lege privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor:
- Legea 307/2006 -Lege privind apararea impotriva incendiilor;
- Legea 22/1969 - Lege privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice;
- Legea nr. 132/2010-Lege privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice.


Tematica:
Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile:
Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar contabile;
Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca:
Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);
Comitetul de securitate si sanatate in munca(conf. Codului Muncii);
Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii; Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Colectarea selectiva a deseurilor
Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii
Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)
Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.
Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
Prevederi legale privind controlul managerial intern
Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word, cunostinte de utilizare e-mail.
Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI, respectiv data limita si ora la care se pot depune dosarele de concurs
Activitate Data / perioada ORA
Data postarii/publicarii anuntului 10.12.2025
Data limita de depunere a dosarelor 24.12.2025, ora: 14.00
Selectia dosarelor 28.12.2025, ora: 09.00
Afisarea selectiei dosarelor 28.12.2025, ora: 15.00
Depunerea contestatiilor la rezultatele selectiei dosarelor 29.12.2025, intervalul orar: 09.00 - 12.00
Afisarea rezultatelor contestatiilor la selectia dosarelor 29.12.2025, ora: 15.00
Proba scrisa 06.01.2026, ora: 09.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 06.01.2026, ora: 16.00
Termen limita contestatii la proba scrisa 07.01.2026, intervalul orar: 09.00 - 12.00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 07.01.2026, ora: 17.00
Interviul 08.01.2026, ora: 09.00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 08.01.2026, ora: 14.00
Termen limita contestatii la proba de interviu 08.01.2026, intervalul orar:16.00 - 18.00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 09.01.2026, orar: 11.00
Afisare rezultat final 09.01.2026, ora: 15.30


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU (0,5 NORMĂ) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts