ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Tehnologic ,,Matei Corvin", Hunedoara Expira in 2025-12-05
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
A.) Liceul Tehnologic Matei Corvin cu sediul in Hunedoara, str. Victoriei nr. 17, judetul Hunedoara, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU, post vacant, pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 0254711687 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 05.12.2025, ora 15:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor economice sau ingineresti;
2. Vechime in munca: 6 ani si 6 luni
3. Alte conditii: - cunostinte de operare Microsoft Office (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte), baze de date, programe de gestiune/contabilitate, cunostinte de utilizare e-mail, notiuni privind achizitiile publice;
Concursul consta in 3 etape succesive:
1. Selectia dosarelor de inscriere;
2. Proba scrisa (punctaj minim 50 puncte-maxim 100 puncte); Proba scrisa consta in rezolvarea unor teste-grila -timp de lucru 1 ora.
3. Proba practica consta in testarea abilitatilor si aptitudinilor practice ale candidatului conform temeticii si bibliografiei enuntate-timp de lucru 1 ora.
4. Interviu (punctaj minim 50 puncte - maxim 100 puncte).- Interviul se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
5. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
a) abilitati si cunostinte impuse de functie;
b) capacitatea de analiza si sinteza;
c) motivatia candidatului;
d) comportamentul in situatiile de criza;
e) abilitati de comunicare;
f) initiativa si creativitate
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
D.) Bibliografie si tematica:
1. LEGEA nr. 198/2023 Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Hotararea 2230/1969 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile financiare
3. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
4.LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice;
8. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
9. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare; 10. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
11. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
12. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
13. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor
14. Ordinul ME 5726/2024, pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
15. ORDIN nr. 1.456 din 25 august 2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor.
Tematica
1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
5. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
6. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
7. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
8. Evenimente (comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);
9. Comitetul de securitate si sanatate in munca (conf. Codului Muncii);
10. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;
11. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
12. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
13. Colectarea selectiva a deseurilor
14. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii
15. Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)
16. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.
17. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
18. Prevederi legale privind controlul managerial intern;
19. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor ;
20. Prevederi legale privind igiena in unitatile de invatamant;
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei.
Formular inscriere
Domnule Director,
Subsemnata/subsemnatul ______________________________ cu domiciliul in _________, str. _________________, nr. ___, bl._____, sc. __, etj. __, ap. ___, Sector ______, CNP __________________________ posesor/posesoare a/al actului de identitate BI/CI seria _____ nr. ________, eliberata de _________ Sector/judet ___________, la data de __________, e-mail: ___________, telefon ________ va rog sa aprobati inscrierea la concursul pentru ocuparea postului vacant de administrator de patrimoniu I S.
Persoane de contact pentru recomandari:
Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate, insotit de Opis pentru documentele depuse la dosar.
Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara . . . . . . . . . . .
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate
Data Semnatura,
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 19 Noiembrie 2025
Data limita de depunere a dosarelor 5 Decembrie 2025 15:00
Selectia dosarelor 8Decembrie 2025 12:00
Afisarea selectiei dosarelor 8 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 9 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 10 Decembrie 2025 13:00
Proba scrisa 15 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 15 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 16 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 16 Decembrie 2025 15:00
Proba practica 17 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor proba practica 17 Decembrie 2025 11:00
Termen limita contestatii la proba practica 17 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba practica 17 Decembrie 2025 15:00
Interviul 18 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 18 Decembrie 2025 11:00
Termen limita contestatii la proba de interviu 18 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 18 Decembrie 2025 15:00
Afisare rezultat final 19 Decembrie 2025 11:00
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.