Administrator financiar – 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar – 0,50 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Gheorghe Costescu", Comuna Alunis, judetul Prahova Expira in 2025-12-11
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scoala Gimnaziala ,,Gheorghe Costescu", Comuna Alunis, cu sediul in comuna Alunis, str. Gheorghe Costescu, nr.23, judetul Prahova organizeaza, in data de 16.12.2025, ora 1230, concurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata a postului vacant de administrator financiar, 0,50 norma.
Avand in vedere:
- Art. 30 din Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 1336/2022 cu modificarile ulterioare pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Conditii generale de participare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiului Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019, privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulteioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
a. nivelul studiilor - studii superioare economice de specialitate;
b. vechime in domeniul financiar-contabil de minim 5 ani;
c. cunostinte de operare PC-MS Office, navigare internet si utilizarea programelor specifice contabilitatii bugetare (ForExeBug, Edusal etc.);
d. abilitati de lucru in echipa;
e. abilitati de comunicare si relationare;
f. capacitate de analiza si sinteza.
Documente solicitate pentru intocmirea dosarului in vederea sustinerii concursului pentru ocuparea postului de administrator financiar, 0,50 norma:
a. formular de inscriere la concurs, conform anexei 2 din HG nr. 1336/2022 cu modificarile ulterioare;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume,dupa caz;
d. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de unitatea de invatamant;
e. copia carnetului de munca, adeverinta eliberata de angajator pe perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i. curriculum vitae, model comun european;
j. alte documente relevante pentru desfasurarea concursului.
Formularul de inscriere (anexa 2) se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs.
Actele prevazute mai sus se prezinta in copii insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
BIBLIOGRAFIE:
* Legea invatamatului preuniversitar, nr.198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 5726/ 06.08.2024 - Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* Legea 53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OMF nr.2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
* Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata cu modificarile ulterioare;
* OMF 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile ulterioare;
* Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 500/2002 privind Finantele publice, cu modificarile ulterioare;
* Legea 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* HG 841/1995 privind Procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice cu modificarile ulteriore;
* OMF 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OMF 1954/2005 pentru aprobarea clasificatiei indicatorilor privind finantele publice (Titlul I., Titlul II, Titlul VIII, Titlul IX, Titlul X);
* HG 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice;
* HG 569/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniveritar de stat;
* OMF 923/2014 republicat pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
* OMF 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
* OG 119/1999 republicata privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
* OMFP 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - FOREXEBUG;
* HG 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe;
* HG 723/2025 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de acordarea a burselor si cuantumul acestora;
TEMATICA DE CONCURS:
* Potrivit Legii invatamatului preuniversitar :
- Titlul I Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Cap. I - Dispozitii generale. Principii si valori
- Titlul I Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Cap. VIII , Sectiunea a 2-a - Drepturile si obligatiile beneficiarilor sistemului de invatamant
- Titlul I Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Capitolul X, Sectiunea 1 - Finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar
- Titlul III Statutul si cariera personalului didactic, Capitolul X Personalul didactic auxiliar
* Potrivit Codului muncii:
- Titlul I, Cap. II - Principii fundamentale
- Titlul II, Cap. II - Executarea contractului individual de munca
- Titlul IV Salarizarea, Cap. I - Dispozitii generale
* Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
* Potrivit Legii contabilitatii:
- Cap. I - Dispozitii generale
- Cap. 2 - Organizarea si conducerea contabilitatii
- Cap.3 - Registrele de contabilitate
* Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale
* Potrivit Legii privind achizitiile publice si a normelor metodologice de aplicare:
- Sectiunea 1 - Obiect, scop si principia
- Paragraful 1 - Aplicarea procedurilor de atribuire
- Paragraful 10 - Procedura simplificata
- Sectiunea 7 - Criterii de atribuire
- Sectiunea 1 - Etapele procesului de achizitie publica
- Sectiunea 4 - Documentatia de atribuire
* Potrivit Legii finantelor publice:
- Cap. I - Dispozitii generale
- Sectiunea 1 - Principii si regului bugetare
- Sectiunea 2 - Competente si responsabilitati in procesul bugetar
- Sectiunea 4 - Executia bugetara
* Conditiile si procedurile de transmitere, fara plata, de la o institutie publica la alta instututie publica a unor bunuri aflate in stare de functionare.
* Normele metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia.
* Stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice.
* Norme metodologice generale referitoare la exercitarea controlului finaciar preventiv.
* Controlul intern si controlul financiar preventiv.
* Proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - FOREXEBUG, conform OMFP 517/2016.
* Privind Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar:
- TITLUL VI Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si administrative;
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul la secretariatul Scolii Gimnaziale Gheorghe Costescu", Comuna Alunis , din Alunis, str. Gheorghe Costescu, nr. 23, judetul Prahova in perioada 27.11.2025-11.12.2025, intre orele 8:00 - 16:00. Relatii la tel. 0244248461
Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei https://scoalaghecostescualunis.wordpress.com/ si la sediul institutiei.
Graficul de desfasurare a concursului si dispozitii finale:
Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale Gheorghe Costescu", Comuna Alunis , din Alunis, str. Gheorghe Costescu, nr. 23, judetul Prahova, conform graficului de mai jos:
Etapa de concurs Data / perioada
Publicarea anuntului 21.11.2025 Pe site-ul www.posturi.gov.ro Pe site-ul si la sediul Scolii Gimnaziale ,,Gheorghe Costescu", Comuna Alunis, str. Gheorghe Costescu, nr. 23, Alunis, judetul Prahova
Perioada de depunere a dosarelor 27.11.2025-11.12.2025 intre orele 8:00 -16:00
Selectia dosarelor 15.12.2025
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 15.12.2025, pana la ora 10:00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 16.12.2025, pana la ora 10:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 16.12.2025, ora 12:00
Proba scrisa 16.12.2025, ora 12:30
Afisarea rezultatelor pentru proba scrisa 16.12.2025, pana la ora 16:00
Depunerea contestatiilor la proba scrisa 17.12.2025, pana la ora 16:00
Afisarea rezultatelor dupa contestatii pentru proba scrisa 17.12.2025, ora 17:00
Interviu 18.12.2025, intre orele 8:00-10:00
Afisarea rezultatelor interviului 18.12.2025, ora 10:30
Depunerea contestatiilor la proba interviu 19.12.2025, pana la ora 10:30
Afisarea rezultatelor dupa contestatii interviu 19.12.2025, ora 12:00
Afisarea rezultatelor finale 19.12.2025, ora 13:00
DIRECTOR,
Prof. Georgeta Pavel
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.