Administrator financiar I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Frecatei, judetul Tulcea Expira in 2025-12-31
Locatie
Tulcea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt
A N U N T !
ORGANIZARE concurs pentru ocuparea pe PERIOADA NEDETERMINATA a POSTURILOR VACANTE
Scoala Gimnaziala Frecatei, judetul Tulcea, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de 0,50 norma ADMINISTRATOR FINANCIAR I S, pe perioada nedeterminata, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Poate participa la concursul pentru ocuparea postului vacant de 0,50 norma ADMINISTRATOR FINANCIAR I S pe perioada nedeterminata, persoana care indeplineste conform art.15 al Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, urmatoarele conditii:
Numar posturi scoase la concurs: 0,50 norma post
Denumirea postului: ADMINISTRATOR FINACIAR I S ;
Nivelul postului: studii superioare;
Unitatea in care se afla postul: Scoala Gimnaziala Frecatei, judetul Tulcea
Durata timpului de lucru: 4 ore/zi, 20 ore/saptamana
Durata contractului: pe perioada nedeterminata
Pentru a ocupa un post contractual, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, astfel:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului contractual vacant de 0,50 norma ADMINISTRATOR FINANCIAR I S - contabil , cu contract de munca pe perioada nedeterminata, sunt:
a) studii superioare economice specifice, potrivit cerintelor postului scos la concurs, contabilitate si informatica de gestiune sau similar;
b) vechime : minim 7 ani in contabilitate;
c) cunostinte si competente foarte bune de operare pe calculator in limbaje specifice, Windows, MS Office;
d) certificat SEC;
e) cunostinte privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;
f) cunostinte referitoare la finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar;
g) cunostinte privind planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
h) cunostinte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale ale institutiilor publice;
i) cunostinte privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor;
j) cunostinte de utilizare a tehnologiei informatiei (operare PC, cunoastere program SOBIS, EDUSAL, FOREXEBUG);
k) abilitati de relationare - comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant;
l) disponibilitate pentru munca in echipa.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs de la secretariatul scolii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, copie hotarare divort, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copii diploma bacalaureat, copii diploma/ diplome licente / master/ reconversie profesionala, foi matricole, perfectionari, certificat SEC dupa caz, etc;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei/ adeverintelor eliberate de angajator/ angajatori pentru perioada lucrata, a raportului/ rapoartelor REVISAL care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) acord privind inregistrarea Probei "Interviu" audio/video cu respectarea datelor cu caracter personal si care se pastreaza, in conditiile legii, timp de minimum un an de la data afisarii rezultatelor finale ale concursului.
k) Opisul dosarului, in doua exemplare, in care va fi consemnat numarul total de pagini/ file (toate paginile vor fi numerotate).
(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevazute la alin.(1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin.(3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin.(1) lit.f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Dosarele de inscriere la concurs se depun :
* La secretariatul Scolii Gimnaziale Frecatei, judetul Tulcea, str. Principala nr. 67, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv 31.12.2025, ora 1000
* Prin Posta Romana la adresa Scolii Gimnaziale Frecatei, judetul Tulcea, strada Principala, nr. 67, cod postal 827075;
* Prin posta electronica, pe adresa de email a a unitatii de invatamant : [email protected].
Comisia de concurs va evalua dosarele depuse pe baza indeplinirii conditiilor de participare. Doar candidatii declarati admisi in urma acestei selectii pot participa la proba scrisa.
CALENDARUL CONCURSULUI:
Etapa de concurs Data/perioada/ora
Publicarea anuntului 16.12.2025
Depunerea dosarelor de inscriere 16.12.2025 - 31.12.2025
Evaluarea dosarelor 08.01.2026
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor de inscriere 08.01.2026 ora 12:00
Depunerea eventualelor contestatii la selectia dosarelor 08.01.2026 ora 12:00-15:00
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor 09.01.2026 ora 10:00
Proba scrisa 12.01.2026 ora 12:00
Afisarea rezultatelor probei scrise 13.01.2026 ora 12:00
Depunerea eventualelor contestatii la proba scrisa 13.01.2026 ora 12:00-15:00
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor 14.01.2026 ora 12:00
Proba practica 15.01.2026 ora 11:00
Afisarea rezultatelor probei practice 15.01.2026 ora 13:00
Depunerea evetualelor contestatii la proba practica 15.01.2026 ora 13:00-15:00
Afisarea rezultatelor la proba practica in urma solutionarii contestatiilor 16.01.2026 ora 11:00
Interviu 16.01.2026 ora 12:00
Afisarea rezultatelor finale 16.01.2026 ora 14:00
Nota:
* Candidatul care este declarat admis la concursul de ocupare a unui post vacant, este obligat sa se prezinte la post in termen de maximum 15 zile calendaristice de la afisarea rezultatului, cf. art.67 (1) din H.G. nr. 1336/2022.
Concursul consta in 4 etape succesive:
1. Selectia dosarelor de inscriere -se va nota ADMIS/RESPINS
2. Sustinerea probei scrise -minim 50 puncte din 100 puncte.
3. Sustinerea probei practice -minim 50 puncte din 100 puncte
4. Sustinerea interviului -minim 50 puncte din 100 puncte.
Nota: punctajul minim pentru promovarea fiecarei probe este de 50 puncte. Candidatii care nu au obtinut minim 50 puncte la o proba de concurs nu pot participa la urmatoarea proba.
Bibliografie:
1. Legii invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea contabilitatii nr.82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F. nr.2861/9.10.2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului cu modificarile si completarile ulterioare;
3. H.G. nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. O.G. nr.119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv;
5. H.G. nr.1395/2010, privind finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, finantate din bugetele locale, pe baza costului standard/copil/elev, pentru anul 2011, cu actualizarile ulterioare;
6. Ordinul M.F. nr.2634/2015, privind documentele financiar contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul M.F. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul M.F. nr.923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale, referitoare la exercitarea C.F.P. cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr.500/2002 privind finantele publice; Ordinul nr. 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice,
10. Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr.1.917/2005;
11. O.M.F. nr.1917/12.12.2005, privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice,
12. Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Legea nr.153/2017, privind utilizarea veniturilor proprii in institutiile de invatamant;
14. O.G. nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile ti completarile ulterioare
15. Ordinul M.E.N nr.5.559/2013 privind regimul manualelor scolare in invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publica cu toate completarile si modificarile ulterioare;
18. Legea nr.22/1969 actualizata in 2016, privind gestionarea bunurilor materiale;
H.G. nr.423/2016, privind copiii cu cerinte educationale speciale, integrati in invatamantul de masa;
19. OUG nr.20/2016, Legea 153/2017 privind salarizarea personalului din invatamantul preuniversitar;
20.Legea nr.98/2016, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
21.Proceduri privind achizitiile prin SEAP; O.M.F.P. nr.517/2016 - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
22. OUG nr.158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare
TEMATICA CONCURSULUI
1. Planul de conturi pentru institutiile publice si normele de aplicare a acestuia;
2. Structura bugetului in institutia publica;
3. Executia bugetara - principii;
4. Contabilitatea trezoreriei institutiilor publice;
5. Registre de contabilitate;
6. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiior publice si a planului de conturi pentru acestea;
7. Documente supuse controlului preventiv privind bunurile din patrimoniul institutiilor publice;
8. Elementele sistemului de salarizare, conform Legii privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
9. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la: - Contabilitatea activelor fixe; - Inregistrarea amortizarii; - Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial; - Contabilitatea decontarilor; - Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar; - Operatiunile privind decontarile cu furnizorii; - Operatiunile privind decontarile cu clientii; - Conturi la Trezoreria Statului si banci;
10. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
11. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
12. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
13. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
14. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa - SEAP;
15. Finantarea unitatilor de invatamant pe baza costului standad/elev;
16. Intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale ale institutiilor publice;
17. Contabilitatea proiectelor cu finantare europeana (Erasmus+ );
18. Baze de date si calcul tabelar in Excel: filtrare, ordonare, reprezentari grafice;
19. Elaborarea documentelor intr-un program editare text - Microsoft Windows
Dispozitii finale:
Dosarele de inscriere se depun la secretariatul Scolii Gimnaziale Frecatei, judetul Tulcea, conform graficului de desfasurare a concursului.
Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale Frecatei, judetul Tulcea. Candidatii pot contesta numai punctajul obtinut la lucrarea proprie.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Scolii Gimnaziale Frecatei, judetul Tulcea Strada Principala nr.67, Tulcea, cod postal 827075, Telefon mobil 0740.181.638, Telefon fix 0240/548310, E-mail [email protected].
Director,
Prof. Mititelu Adriana
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.