P

Administrator financiar I – S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Vrancea
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Campuri, judetul Vrancea Expira in 2025-12-09
Locatie
Vrancea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala Campuri, cu sediul in comuna Campuri, strada Principala nr. 457, jud. Vrancea, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 156/2024, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR FINANCIAR I - S
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant cu 0,50 norma
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: COMPARTIMENT CONTABILITATE
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata


Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant/temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:
* Studii: superioare economice
* Vechimea in munca si in domeniul studiilor: minim 8 ani
* Vechimea in invatamant constituie avantaj;


Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:


Nr. crt. Activitati Data Ora
1. Publicarea anuntului 25 noiembrie 2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Scoala Gimnaziala Campuri, comuna Campuri, strada principala nr. 457, jud. Vrancea 9 decembrie 2025 15.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 10 decembrie 2025 13.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 11 decembrie 2025 13.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 12 decembrie 2025 13.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 15 decembrie 2025 15.00
7. Sustinerea probei scrise 17 decembrie 2025 09.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 17 decembrie 2025 15.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 18 decembrie 2025 14.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 19 decembrie 2025 15.00
11. Sustinerea interviului 22 decembrie 2025 09.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 22 decembrie 2025 12.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 22 decembrie 2025 14.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 22 decembrie 2025 15.30
15. Afisarea rezultatului final al concursului 22 decembrie 2025 16.00
________________________________________


BIBLIOGRAFIE


CONCURS/EXAMEN ADMINISTRATOR FINANCIAR I-S


* Legea nr.198/2023 Invatamantului Preuniversitar cu modificarile si completarile ulterioare;
* OUG nr. 156 din 30 decembrie 2024 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene;
* Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 5.380 din 12 decembrie 2023 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
* Ordinul nr. 517 din 13 aprilie 2016, pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare:
* Ordinul nr. 1.517 din 16 mai 2023 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug
* Ordinul nr. 1801/2020 din 25 martie 2020 pentru aprobarea componentei, a modelelor si a normelor metodologice de elaborare a rapoartelor privind situatiile financiare, a rapoartelor privind notele la situatiile financiare si alte rapoarte/anexe trimestriale si anuale generate din sistemul national de raportare - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare:
* OMFP nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.500/2002 privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare
* O.M.F.P. nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare
* Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
* O.G. nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* O.M.F.P. nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice
* H.G.2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile ulterioare
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1.140 din 14 iulie 2025 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor bugetare
* Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul MEC nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului- cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* Ordinul nr.5200/2025 privind stabilirea procedurii de efectuare a platii titlurilor executorii de catre unitatile/institutiile din invatamantul preuniversitar de stat, aferenta transelor cu termenul de plata in anul 2025;
* Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* HG nr. 68 din 31 ianuarie 2024 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/ prescolar /elev, pentru finantarea de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat,
* HOTARAREA nr. 281 din 20 martie 2025 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 68/2024 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per anteprescolar/prescolar/elev, pentru finantarea de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat
* Ordinul ministrului delegat pentru buget nr.720/2014- pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora:
* Legea nr.69/2010-Legea responsabilitatii fiscal-bugetare cu modificarile si completarile ulterioare;
* O.G.nr. 119/1999 - privind auditul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului;
* HOTARAREA nr. 1.616 din 12 decembrie 2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind cheltuielile cu organizarea si desfasurarea olimpiadelor, a concursurilor scolare, extrascolare si extracurriculare, a taberelor de profil, a simpozioanelor si a altor activitati specifice, precum si cuantumul stimulentelor financiare acordate elevilor, profesorilor care i-au pregatit si unitatilor de invatamant de provenienta a premiantilor
* HOTARAREA nr.732/2025 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor si cuantumul acestora;
* Legea nr. 141 din 25 iulie 2025 privind unele masuri fiscal-bugetare;
* OUG nr. 155 din 3 septembrie 2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului national de redresare si rezilienta necesar Romaniei pentru accesarea de fonduri externe rambursabile si nerambursabile in cadrul Mecanismului de redresare si rezilienta;
* CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (**republicat**)(Legea nr. 53/2003);


Tematica:
Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile
contabile si documentele in baza carora se fac acestea, privitor la:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Contabilitatea decontarilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operatiuni privind decontarile cu furnizorii;
- Conturi la trezoreria statului si banci.
- Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
- Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate, arhivarea si
pastrarea lor;
- Intocmirea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
- Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice
precum organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
- Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
- Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.


Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: scoalacampuri.ro, e-mail: [email protected], persoana de contact: prof. dr. Cojocaru Marius, functia director, avand numarul de telefon 0768245908


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator financiar I – S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts