P

ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Ploiesti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


SCOALA GIMNAZIALA "ANDREI MURESANU" Expira in 2025-12-12
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala "Andrei Muresanu", Ploiesti
Prahova, str Trotus, nr 4, Ploiesti
CIF 29169556


Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022


A.) Scoala Gimnaziala "Andrei Muresanu" cu sediul in Ploiesti, str. Trotus nr. 4, judetul Prahova, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 post - 0,5 norma


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de inscriere se depun la sediu institutiei. Informatii la tel: 0244-532460 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 12.12.2025, ora 15:00, la sediul institutiei-departamentul secretariat.
Persoana de contact: Hornaru Mihaela, e-mail: [email protected]
Concursul se va desfasura la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: studii universitare absolvite in domeniul stiintelor economice, superioare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta, studii ciclul I, domeniul - contabilitate, specializarea - contabilitate si informatica de gestiune;
2. Vechime in munca: Minim 5 ani in domeniu


D.) Bibliografie si tematica:
1. Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Regulamentul de Organizare si functionare a unitatilor de Invatamant Preuniversitar, aprobat prin OME nr. 4183 / 2022;
3. Legea contabilitatii nr. 82 / 1991;
4. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordinul ministrului finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;
8. OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; 9. Legea - cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, actualizata;
10. Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare;
11. Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 - norme metodologice ordonantarea si plata cheltuielilor;
13. Ordinul MFP NR. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG;
14. Casare si inventariere - Achizitii - Ordin nr. 2861 / 2009.
15. Legea nr. 98 / 2016 privind achizitiile publice;
Tematica:
* organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant;
* contabilitatea activelor fixe;
* inregistrarea amortizarii;
* inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
* contabilitatea decontarilor cu personalul;
* contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
* operatiunile privind decontarile cufumizorii;
* operatiunileprivind decontarile cuclientii;
* conturi la Trezoreria Statului si banci;
* inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
* documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
* angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
* finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
* achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa;
* operarea datelor in SIIIR, EDUSAL;
* raportarea in sistemul FOREXEBUG,
* exercitarea controlului financiar preventiv ;


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:


Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 28 Noiembrie 2025
Data limita de depunere a dosarelor 12 Decembrie 2025 12:00
Selectia dosarelor 15 Decembrie 2025 12:00
Afisarea selectiei dosarelor 15 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 16 Decembrie 2025 10:00-14:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 16 Decembrie 2025 16:00
Proba scrisa 17 Decembrie 2025 09:00-12;00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 17 Decembrie 2025 14:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 17 Decembrie 2025 15:00-16:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 18 Decembrie 2025 12:00
Interviul 19 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 19 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii la proba de interviu 19 Decembrie 2025 14:00-15:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 19 Decembrie 2025 16:00
Afisare rezultat final 19 Decembrie 2025 16:30


Director,
Prof.drd.Stefanescu Anca Andreea


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: ADMINISTRATOR FINANCIAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts