Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Teodor Juncu", Bacesti, judetul Vaslui Expira in 2025-12-11
Locatie
Vaslui
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
A.) Scoala Gimnaziala ,,Teodor Juncu" Bacesti cu sediul in Bacesti, str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: Administrator financiar, post vacant, pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 0785257394 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 11.12.2025, ora 15:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: studii superioare cu indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de administrator financiar, contabil;
2. Vechime in munca: vechime in specialitatea postului/ coform fisei postului de administrator financiar, contabil- constiuie avantaj- minim 3 ani;
3. Alte conditii:
cunostinte privind achizitiile publice SEAP;
cunostinte referitoare la inventarierea, casarea si declasarea bunurilor in administratia publica locala;
cunostinte privind gestionarea bunurilor din administratia publica locala;
disponibilitate pentru munca in echipa;
disponibilitate pentru program prelungit;
cunostinte de operare PC/programe pe calculator: Microsoft Word, Excel, operare pe calculator, programe informatice de contabilitate.
D.) Bibliografie si tematica:
1. Legea nr.198/2023, Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53 /2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Noul regulament -cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar(ROFUIP) nr. 544/31.08.2023 care reglementeaza organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar in cadrul sistemului de invatamant din Romania, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si se aplica in toate unitatile de invatamant;
4. Ordinul nr. 1801/2020 pentru aprobarea componentei, a modelelor si a normelor metodologice de elaborare a rapoartelor privind situatiile financiare, a rapoartelor privind notele la situatiile financiare si alte rapoarte/anexe trimestriale si anuale generate din sistemul national de raportare- Forexebug;
5. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 213/1998, actualizata, privind bunurile proprietate publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare; 9. O.M.F.P. nr. 2861/2009 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. O.M.F.P. nr. 3471/2008 pentru aprobarea normelor metodologice privind reevaluarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;
14. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
15. O.M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu , modificat si completat prin Ordinul nr. 2332/2017 si Ordinul nr. 17/2022 privind modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
16. Ordinul nr. 2616/2018 privind modificarea O.M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
17. O.M.F.P. nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora;
18. Legea nr. 69/2010 - Legea responsabilitatii fiscal- bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare; 19. O.G. nr. 119/1999 privind auditul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
20. Ordin nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea O.M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
21. H.G. nr. 714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii tn interesul serviciului;
22. Ordinul nr. 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
23. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
24. Decretul nr. 209/1979 privind operatiunile de casa, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica
1. Executia bugetara- principii si clasificare bugetara;
2. Prevederi referitoare la proiectarea bugetului;
3. Sursele de finantare in invatamant;
4. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
5. Contabilitatea activelor fixe;
6. Inregistrarea amortizarii;
7. Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
8. Contabilitatea decontarilor cu personalul;
9. Contabilitatea materialelor si a obiectelor de inventar;
10. Operatiuni privind decontarile cu furnizorii;
11. Conturi la trezoreria statului si banci;
12. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
13. Angajarea, lichidare, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor legale si bugetare;
14. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice si a planului de conturi pentru acestea; incheierea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
15. Aspecte referitoare la achizitii si atribuirea contractelor privind achizitiile de bunuri si servicii, executarea de lucrari; Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa;
16. Elementele sistemului de salarizare, conform legii privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
17. Exercitarea controlului financiar preventiv.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora Observatii
Data postarii/publicarii anuntului 26 Noiembrie 2025 Site Scoala/I.S.J./posture.gov.ro/ ziar national
Data limita de depunere a dosarelor 11 Decembrie 2025 14:00 La secretariatul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui (corp B), in intervalul orar 9:00-14:00
Verificarea,validarea dosarelor 12 Decembrie 2025 12:00
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 12 Decembrie 2025 13:00 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 15 Decembrie 2025 13:00 La secretariatul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui (corp B)
Afisarea rezultatelor la contestatii 16 Decembrie 2025 13:00 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Proba scrisa 19 Decembrie 2025 09:00 La sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 19 Decembrie 2025 13:00 La sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Termen limita contestatii la proba scrisa 22 Decembrie 2025 13:00 Depunere la secretariatul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui (corp B)
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 22 Decembrie 2025 15:00 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Interviul 23 Decembrie 2025 09:00 La sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 23 Decembrie 2025 11:00 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Termen limita contestatii la proba de interviu 23 Decembrie 2025 13:00 Depunere la secretariatul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui (corp B)
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 23 Decembrie 2025 15:00 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Afisare rezultat final 23 Decembrie 2025 15:30 Afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE ,,TEODOR JUNCU" BACESTI, str. Principala, nr.1, com. Bacesti, jud. Vaslui
Nota:
1. Rezultatul final se calculeaza ca medie aritmetica intre notele obtinute la cele 2 (doua) probe de concurs, iar aceasta trebuie sa fie minim 7 (sapte).
2. Relatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0753665913, prof. Zota Elena, intre orele 9:00-14:00 sau prin e-mail: [email protected].
3. Rezultatul obtinut la proba de interviu nu se contesta!
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.