Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Carol I", Curtea de Arges, judetul Arges Expira in 2025-12-19
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scoala Gimnaziala Carol I, cu sediul in Municipiul Curtea de Arges, Strada Armand Calinescu, nr. 6, judetul Arges, cod 115300, Telefon/fax: 0248/722571; email:[email protected], CUI 28623939, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, in conformitate cu H.G. nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
Nivelul Postului: Executie
Denumirea Postului: Administrator financiar I S
Compartiment: financiar
Perioada: nedeterminata
Gradul profesional/Treapta profesionala: I S
Vechimea in specialitatea studiilor: minim 7 ani
Nivelul studiilor: Studii superioare in domeniul economic cu Diploma de Licenta sau echivalenta
Dosarele pentru acest concurs se depun la compartimentul secretariat al Scolii Gimnaziale Carol I
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 05.12.2025
Dosarul pentru inscrierea la concurs va cuprinde urmatoarele documente:
a) OPIS cu denumirea documentelor din dosar in 2 exemplare
b) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2
c) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
d) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
e) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
f) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
g) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului
i) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane
j) curriculum vitae, model comun european.
Conditiile generale prevazute de Articolul 15 din HG 1336/2022 sunt:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice pentru postul de administrator financiar I S:
-Vechimea in specialitatea studiilor: minim 7 ani
-Nivelul studiilor: Studii superioare economice cu Diploma de Licenta sau echivalenta
-Cunostinte avansate de utilizare a tehnologiei informatiei (operare PC- Microsoft Word si Excel), utilizare internet;
-Cunostinte EDUSAL, Registrul General de Evidenta a Salariatilor, FOREXEBUG, SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice)
-Cunostinte referitoare la inventarierea, casarea si declasarea bunurilor din administratia publica locala
-Cunostinte privind gestionarea bunurilor din administratia publica locala
-Abilitati de relationare, comunicarea cu intreg personalul unitatii de invatamant
-Disponibilitate pentru munca in echipa
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Publicarea concursului 05.12.2025
Depunerea dosarelor 08.12.2025 in interval 9:00- 13:00, pana pe 19.12.2025 ora 12:00 la sediul institutiei.
Selectia dosarelor 22.12.2025 orele 8:00 - 10:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 22.12.2025 ora 10:30, la sediul institutiei.
Depunerea contestatiilor in urma selectiei dosarelor 22.12.2025 ora 10:30-11:30, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor selectiei dosarelor 22.12.2025 ora 14:00, la sediul institutiei.
Proba scrisa 8.01.2026 ora 10:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor in urma probei scrise 8.01.2026 ora 14:00, la sediul institutiei.
Depunerea contestatiilor in urma rezultatelor de la proba scrisa 8.01.2026 interval 14:00-15:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor de la proba scrisa 9.01.2026 ora 10:30, la sediul institutiei.
Proba de interviu 9.01.2026 incepand cu ora 11:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor la interviu 9.01.2026 ora 14:00, la sediul institutiei.
Depunerea contestatiilor in urma rezultatelor de la proba de interviu 9.01.2026 interval 14:00-15:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor de la proba de interviu 12.01.2026 ora 12:00, la sediul institutiei.
Afisarea rezultatelor finale 12.01.2026 ora 12:00, la sediul institutiei.
Toate probele se vor sustine la sediul institutiei. Candidatii se vor prezenta avand asupra lor actul de identitate. (C.I./B.I.)
Bibliografia si Tematica concursului de administrator financiar I S se regasesc in anuntul atasat.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.