P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Functionari Publici
Locatie :
Vrancea
Tip job :
Contractor
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Boghesti Expira in 2025-12-08
Locatie
Vrancea
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt

Scoala Gimnaziala Boghesti cu sediul in sat Boghesti, com. Boghesti, judetul Vrancea, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.


1. Nivelul postului: executie;
2. Denumirea postului:administrator financiar, post temporar vacant, perioada determinata;
3. Compartiment: contabilitate;
4. Numarul de posturi: 0,5 ;
5. Durata timpului de lucru: 4 ore.


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de concurs se depun la sediul Scolii Gimnaziale Boghesti din sat Boghesti, com. Boghesti, jud.Vrancea compartimentul secretariat, tel. 0237273180 persoana de contact Pascaru Adina, email: [email protected]


Termenul de depunere a dosarelor pana pe data de 8.12.2025, intre orele 8-16.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: superioare (in domeniul stiintelor economice)/studii postuniversitare
2. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel); sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
4. Vechime: minim 7 ani in specialitate


D.) Tematica si bibliografia concursului de ocupare a postului de administrator financiar:
1. Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023
2. OUG nr. 156 din 30 decembrie 2024 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene;
3. Legea contabilitatii nr. 82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordinul Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu cu modificarile si completarile ulterioare;
7. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
8. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. HG nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
10. Hotarare nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe;
11. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Ordonanta nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice;
13. Ordin nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
15. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Legea cadru nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;
17. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, , cu modificarile si completarile ulterioare;
18. OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
19. O.S.G.G nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
20. Instructiunea nr. 1/2018 din 16 mai 2018 privind aplicarea unitara la nivelul unitatilor de invatamant preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevazut in Codul controlului intern managerial al entitatilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018
21. OMFP nr. 517/2016 - pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificari si completari ulterioare;
22. OMFP nr. 1801/2020 pentru aprobarea componentei, a modelelor si a normelor metodologice de elaborare a rapoartelor privind situatiile financiare, a rapoartelor privind notele la situatiile financiare si alte rapoarte/anexe trimestriale si anuale generate din sistemul national de raportare - Forexebug, cu modificari si completari ulterioare.


TEMATICA


Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la operatiunile specifice institutiei de invatamant:
Contabilitatea activelor fixe;
Inregistrarea amortizarii;
Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
Contabilitatea decontarilor cu personalul;
Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
Conturi la Trezoreria Statului si banci.
Inventarierea patrimoniului institutiilor publice
Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor
Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale
Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar
Exercitarea controlului financiar preventiv
Achizitii publice
Proceduri operationale specifice activitatii financiar - contabile
Forexebug


E.) Calendarul de desfasurare a concursului


Activitate Data Ora Loc de desfasurare
Data limita de depunere a dosarelor 8.12.2025 Ora 16.00
Selectia dosarelor 9.12.2025 Ora 12.00
Afisarea selectiei dosarelor 9.12.2025 Ora 14.00
Termen limita de depunere a contestatiilor referitoare la selectia dosarelor 10.12.2025 Ora 14.00
Afisarea rezultatelor la contestatii 11.12.2026 Ora 12.00
Proba scrisa 16.12.2025 Ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 16.12.2025 Ora 14.00
Termen limita de depunere contestatii la proba scrisa 17.12.2025 Ora 14.00
Afisarea rezultatelor la contestatiile referitoare la proba scrisa 18.12.2025 Ora 12.00
Sustinerea interviului 22.12.2025 Ora 10.00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 22.12.2025 Ora 12.00
Termen limita de contestatii la proba de interviu 22.12.2025 Ora 14.00
Afisarea rezultatelor contestatiilor la proba de interviu 22.12.2025 Ora 15.00
Afisarea rezultatelor finale 22.12.2025 Ora 15.30


Relatii suplimentare privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei si/sau la sediul institutiei angajatoare
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei Scoala Gimnaziala Boghesti sau pe website: https://scoalaboghesti.surfverse.com/, persoana de contact Pascaru Adina, tel.0237273180


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts