administrator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
administrator - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU Expira in 2025-12-10
Locatie
Sibiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu, anunta organizarea concursului pentru ocuparea a 3 posturi contractuale de executie, vacante, de administrator, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel:
1 post administrator, treapta I, studii medii, norma intreaga, pe perioada nedeterminata - Complexul de Servicii Prichindelul;
1 post administrator, treapta I, studii medii, norma intreaga, pe perioada nedeterminata - Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati Agarbiciu;
1 post administrator, treapta I, studii medii, pe perioada nedeterminata - 1/2 norma Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati Talmaciu, 1/2 norma Centrul de Abilitare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati ,,Sfantul Pantelimon" Talmaciu;
Dosarele de inscriere la concurs se depun in perioada 26.11.2025 - 10.12.2025 ora 16:00 (inclusiv), la Compartimentul Resurse Umane din cadrul DGASPC Sibiu, prin intermediul adresei de email [email protected] sau prin intermediul postei rapide, la sediul Institutiei Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu de pe str. Mitropoliei, nr.2.
Concursul va consta succesiv in:
* selectia dosarelor de concurs se face in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor;
* proba suplimentara de testare cunostinte pe calculator, nivel de baza, participa candidatii ale caror dosare au fost declarate "admis" la proba de selectie a dosarelor, si se va sustine in data de 19.12.2025 ora 09:00 la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu, str. Mitropoliei nr.2, jud. Sibiu;
* proba scrisa se va sustine in data de 22.12.2025 ora 12:00, la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sibiu, str. Mitropoliei nr.2, jud. Sibiu;
* interviul se va sustine in termen de maximum 4 ( patru) zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
Rezultatele selectiei dosarelor, rezultatele fiecarei probe, afisate de catre comisia de concurs, vor putea fi contestate si solutionate potrivit prevederilor legale.
1. ADMINISTRATOR treapta I - 1 post, studii M, norma intreaga, pe perioada nedeterminata - Complexul de Servicii Prichindelul.
Concursul va consta in 3 probe: proba suplimentara de testare a cunostintelor informatice, proba scrisa si proba de interviu.
Conditii generale/ Specifice:
1. Studii de specialitate: studii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat;
2. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: responsabilitate, lucru in echipa, buna comunicare, capacitate de analiza si sinteza, bun observator, operativitate;
3. Vechime necesara ocuparii postului - 3 ani pe un post pentru care au fost solicitate studii medii.
Bibliogafie:
1. Ordinul nr. 27/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica: Sectiunea 1 - Modul IV - "Mediul fizic - Amenajare si Siguranta" (Standardele 1-3); Modul V "Drepturi si etica" (Standardele 1-4);
2. Ordinul nr. 25/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de tip rezidential destinate copiilor din sistemul de protectie speciala, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica: Anexa 1, Sectiunea 1 - Modul VI - "Mediul fizic de viata" (Standardele 1-4); Modul VII "Drepturi si etica" (Standardele 1-3);
3. HG nr. 867 din 14 octombrie 2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum si a regulamentelor-cadru de organizare si functionare a serviciilor sociale (Regulament cadru de organizare si functionare a serviciului social cu cazare);
cu tematica: integral
4. Legea nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica: integral
5. O.U.G. nr. 57/2019 Codul administrativ
cu tematica: art. 430, art. 432-434, art.437-441, art.538-543, art. 549-562.
2. ADMINISTRATOR treapta I - 2 posturi, studii M, norma intreaga, pe perioada nedeterminata - Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati Agarbiciu - 1 post, 1/2 norma Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati Talmaciu, 1/2 norma Centrul de Abilitare si Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati ,,Sfantul Pantelimon" Talmaciu
Concursul va consta in 3 probe: proba suplimentara de testare a cunostintelor informatice, proba scrisa si proba de interviu.
Conditii generale/ Specifice:
1. Studii de specialitate: studii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat;
2. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: responsabilitate, lucru in echipa, buna comunicare, capacitate de analiza si sinteza, bun observator, operativitate;
3. Vechime necesara ocuparii postului - 3 ani pe un post pentru care au fost solicitate studii medii.
Bibliogafie:
1. Ordinul nr. 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica: Anexa 1 - Modul I - "Managementul Serviciului Social" (Standardele 1-4); Modul V "Protectie si drepturi" (Standardele 1-5, 7);
2. HG nr. 867 din 14 octombrie 2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum si a regulamentelor-cadru de organizare si functionare a serviciilor sociale (Regulament cadru de organizare si functionare a serviciului social cu cazare);
cu tematica: integral
3. Legea nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica: integral
4. O.U.G. nr. 57/2019 Codul administrativ
cu tematica: art. 430, art. 432-434, art.437-441, art.538-543, art. 549-562.
Pentru a ocupa un post vacant sau temporar vacant, persoana trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata,
cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit
cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra
autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra
infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post
incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care
a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa
functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru
savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei
functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national
automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane
sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si
functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru
domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
DOSARUL DE CONCURS, potrivit prevederilor art. 35 al HG nr.1336/2022, va contine urmatoarele documente:
* Cerere tip de inscriere/formularele de inscriere la concurs se gasesc la Compartimentul Resurse Umane sau pe site-ul institutiei https://www.dasib.ro/index.php/despre-institutie/organizare/anunturi-angajare/formulare;
* Copia actului de identitate;
* Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
* Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
* Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca, si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
* Certificat de cazier judiciar;
* Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
* Document de evaluare psihiatrica (doar pentru candidatii care opteaza pentru postul din cadrul Complexului de Servicii Prichindelul);
* Certificat de integritate comportamentala;
* Curriculum vitae modelul comun european ;
Copiile actelor din dosar se prezinta insotite de documentele originale la depunerea dosarului. In cazul in care dosarul se va transmite prin intermediul Postei Romane, postei electronice sau prin serviciul de curierat rapid, candidatii au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele solicitate in original pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului dar nu mai tarziu de data si ora organizarii primei probe.
Relatii suplimentare se pot solicita la tel. 0269/232066 - tasta 5, 0751/174410 - Compartiment Resurse Umane, email: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.