ADMINISTRATOR SC COMPANIA AQUASERV SA
Adaugat: 6 zile în urmă
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA"AQUA INVEST MURES"
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ANUNŢ DE SELECȚIE PENTRU OCUPAREA A 5 (CINCI) POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII COMPANIA AQUASERV S.A.
Termenul de depunere, respectiv transmiterea dosarului de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului
Data apariției anunțului: 01.12.2025
Termen-limită pentru depunerea, respectiv transmiterea dosarului de candidatură:
05.01.2026 ora 14.00
Acest proces de selecție se derulează în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare (O.U.G. nr.109/2011) și cu cele ale Hotărârii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (H.G. nr. 639/2023).
ETAPELE PROCEDURII DE SELECȚIE Procedura de selecție a candidaților pentru posturile de membri în Consiliul de Administrație al societății Compania Aquaserv SA are următoarele etape:
Nr.
crt.
ETAPA
DURATA ESTIMATĂ
DERULARE
REZULTAT
1
Depunerea, respectiv transmiterea dosarelor de candidatură
În termen de 30 de zile de la publicarea anunțului.
Perioada: 01.12.2025-05.01.2026, ora 14.00
- Depunerea, respectiv transmiterea dosarelor de candidatură, se face cu respectarea cerințelor din anunțul de selecție;
- Candidații depun în format fizic și electronic documentele cerute în dosarele de candidatură;
- Candidaturile depuse vor primi un nr. de înregistrare de la Registratura autorității publice tutelare, ADI Aqua Invest Mureș, str. Kos Karoly nr.1, Tg Mureș, jud. Mureș, număr ce va fi utilizat în procedura de selecție pentru a fi respectate confidențialitatea și legislația privind protecția datelor personale ale candidaților
Dosare de candidatură
2
Evaluarea dosarelor de candidatură, în raport cu minimul de criterii stabilite
Perioada: 05.01.2026-14.01.2026
Candidaturile sunt evaluate de către expertul independent.
Candidaturile depuse sunt evaluate în primul rând în baza condiţiilor necesare pentru admiterea în procesul de selecţie. Aceste condiţii sunt publicate în anunţul de selecţie şi cuprinse în profilul postului și profilul candidatului;
Candidaţii nu primesc puncte pentru îndeplinirea condiţiilor necesare pentru admiterea în procesul de selecţie, cu excepţia condiţiilor referitoare la studii, experienţa de administrare şi/sau management şi, capacitatea de îmbunătăţire a performanţei companiei administrate/conduse, care constituie criterii de evaluare şi selecţie pentru etapa următoare.
Candidaţii care îndeplinesc condiţiile necesare pentru admiterea în procesul de selecţie formează lista lungă de candidaturi şi sunt incluşi în procesul de selecţie.
Dosarele de candidatură sunt evaluate în raport cu minimul de criterii stabilite pentru selecție, iar cele care nu întrunesc minimul de criterii al profilului de candidat sunt respinse din lista lungă;
Pentru etapa următoare vor fi selectați candidații care vor îndeplini toate condițiile de participare prezentate în anunț. Selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței, respectiv cu respectarea Regulamentului General privind protecția datelor personale;
Candidații respinși vor fi informați în scris și/sau în format electronic cu privire la neincluderea în lista lungă;
Lista lungă de candidați are caracter confidențial și nu va fi publicată
Lista lungă
3.
Definitivarea listei scurte și comunicarea selecției candidaților
Perioada: 14.01.2026-26.01.2026
-Candidaţii care sunt incluşi în procesul de selecţie sunt evaluaţi de către expertul independent, cu scopul alcătuirii listei scurte.
- În vederea alcătuirii listei scurte sunt reţinute maxim 5 (cinci) candidaturi, ierarhizate în ordine descrescătoare, de la cel mai mare punctaj la cel mai mic. Este de dorit ca fiecare candidatură să obţină un punctaj peste medie la caracteristicile obligatorii.
- Evaluarea inițială se realizează pe baza studierii dosarelor candidaților din lista lungă. Se punctează în matricea individuală a fiecărui candidat cu respectarea criteriilor de selecție;
- Expertul independent poate solicita informații suplimentare candidaților pentru determinarea acurateții punctajelor;
- După efectuarea verificărilor și validării rezultatelor, candidații sunt supuși unei analize comparative, prin raportare la profilul postului și la profilul candidatului;
- Expertul independent transpune toate punctajele într-o analiză comparativă și stabilește lista scurtă în baza clasamentului rezultat ca urmare a evaluării;
- Lista scurtă de candidați are caracter confidențial și nu va fi publicată;
- Candidații selectați care întrunesc cerințele de competențe ale postului, dar care au obținut un punctaj conform grilei de evaluare mai mic decât al celorlalți candidați din lista scurtă sunt eliminați din procesul de selecție;
- Candidații respinși vor fi informați în scris și/sau în format electronic cu privire la neincluderea în lista scurtă.
Lista scurtă
4.
Depunerea declarației
Perioada:
26.01.2026-10.02.2026
-Realizarea listei scurte se face pe baza etapelor anterioare din procesul de selecție;
-Candidaților aflați pe lista scurtă li se comunică, în scris, că în termen de 15 zile de la data elaborării listei scurte, trebuie să depună în scris declarația de intenție, întocmită conform legii;
- Depunerea, respectiv transmiterea declarației de intenție, se face cu respectarea cerințelor din anunțul de selecție;
- Candidații depun în format fizic și electronic declarația de intenție;
- Declarațiile de Intenție depuse vor primi un nr. de înregistrare de la Registratura autorității publice tutelare, ADI Aqua Invest Mureș, str. Kos Karoly nr.1, Tg Mureș, jud. Mureș, și se vor asocia numărului de înregistrare al dosarului de candidatură pentru a fi respectate confidențialitatea și legislația privind protecția datelor personale ale candidaților;
- Nedepunerea declarației de intenție în timp util constituie motiv de excludere a candidaților din procesul de selecție;
- Declaraţia de intenţie asociată fiecărei candidaturi este evaluată de către comitetul de nominalizare și remunerare şi constituie una dintre temele interviului de selecţie faţă în faţă.
Declarații de intenție
5.
Evaluarea candidaților
Evaluarea declarației de intenție
Interviuri cu candidații rămași în lista scurtă
Teste psihoaptitudinale
Perioada: 10.02.2026-17.02.2026
-Evaluarea finală a candidaților aflați în lista scurtă se face pe baza etapelor descrise mai jos.
Evaluarea prin Metoda analizei declarației de intenție
Se analizează declarațiile de intenție și rezultatele analizei se integrează în matricea profilului de candidat. Rezultatele din matricea profilului de candidat se analizează în funcție de matricea profilului postului;
Evaluarea prin Metoda testului psihoaptitudinal.
Scopul este obținerea de informații suplimentare și oferă o privire detaliată asupra punctelor forte și punctelor slabe pe care le are un candidat. Raportul obținut permite explorarea potențială a compatibilității candidatului cu funcția de Administrator, acoperind principalele aspecte ale personalității și abilităților sale în raport cu acest post. Raportul va oferi informații suplimentare ce includ trăsături comportamentale, aptitudini cognitive și interese ocupaționale.
Rapoartele testelor sunt înaintate către expertul independent în mod automat la finalizarea testului. Sumarul evaluării fiecărui candidat,
-Matrici și rapoarte individuale
-Raportul final
Notă: Termenele planificate potrivit calendarului procedurii de selecție sunt estimative şi pot fi decalate, în cazul formularii unor contestații, precum şi în funcţie de numărul de candidaturi depuse, de evoluţia procedurii de selecţie, de comunicările realizate cu AMEPIP, de solicitările suplimentare realizate de către AMEPIP și în funție de alte situații neprevăzute la data aprobării prezentului Calendar.
CONDIȚII GENERALE CARE TREBUIE ÎNTRUNITE DE CANDIDAȚI
Candidații pentru toate posturile de membru în Consiliul de administrație trebuie să întrunească în mod obligatoriu și cumulativ, următoarele condiții:
nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 4, art. 12. alin (3), art. 30 alin. (9) sau art. 36 alin (7) din O.U.G nr.109/2011;
nu se află în situația prevăzută la art.169 alin. (10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare;
nu se afla în situația prevăzută în art. 731 din Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
au capacitate deplină de exercițiu;
sunt apți din punct de vedere medical;
au studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
dețin experienţă în conducerea societăților sau regiilor autonome;
îndeplinesc toate condițiile prevăzute de OUG nr.109/2011 și de HG nr.639/2023.
CONDIȚII SPECIFICE CARE TREBUIE ÎNTRUNITE DE CANDIDAȚI:
Administrator A (1 post)
Pentru acest post de membru în Consiliul de Administrație, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ și obligatoriu următoarele condiții specifice:
să aibă experiență în conducerea societăților, întreprinderi publice sau cu capital privat, ori a regiilor autonome.
să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor economice sau în domeniul de activitate al societății Compania Aquaserv S.A. de minimum 7 ani.
să fie autorizați ca auditori financiari și să fie înregistrați în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.Administrator B (3 posturi)
Pentru acest post de membru în Consiliul de Administrație, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții specifice:
să aibă experiență în conducerea societăților, întreprinderi publice sau cu capital privat, ori a regiilor autonome;
să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății Compania Aquaserv S.A. de minimum 7 ani.
Administrator C (1 post)
Pentru acest post de membru în Consiliul de Administrație, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții specifice:
să aibă experiență în conducerea societăților, întreprinderilor publice sau cu capital privat, ori a regiilor autonome;
să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor economice sau în domeniul de activitate al societății Compania Aquaserv S.A. minimum 7 ani.CRITERII DE SELECȚIE
Criteriile de selecție sunt diferențiate în următoarele grupe:
Competențe-competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări;
Trăsături- reputație personală şi profesională, integritate, independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală, viziune;
Alte criterii-rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
MODALITATEA DE EVALUARE A CRITERIILOR DE SELECTIE
Evaluarea candidaților se face, după caz, prin analiza documentelor din dosarul de candidatură, analiza informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, analiza declarației de intenție, observarea comportamentală a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la Profilul Consiliului de Administrație, Profilul Membrilor Consiliului de Administrație și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate, integrarea rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați, analiza răspunsurilor candidaților la întrebările adresate de membrii comisiei de selecție si nominalizare si observarea comportamentală a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la profilul consiliului, profilul candidatului și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate și interviul organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului.
DEPUNEREA DOSARULUI DE CANDIDATURĂ
În conformitate cu prevederile Regulamentului - Cadru de Organizare și Funcționare a Comisiilor de Selecție și Nominalizare a Candidaților pentru postul de membru în cadrul Consiliilor de Administrație/Supraveghere ale Întreprinderilor Publice, publicat de AMEPIP în data de 12.03.2024, art. 23 alin.(1), dosarul de candidatură se depune până la data-limită de 05.01.2026, ora 14:00, potrivit art. 19 alin. (3) din Anexa nr.1 la H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, în format letric la Registratura Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Aqua Invest Mureș din str. Kos Karoly nr. 1, Târgu Mureş, 540297, județ Mureş și se transmite în mod obligatoriu și în format electronic prin e-mail, la adresele instituționale ale Comisiei de Selecție și Nominalizare [email protected].
Dosarul în format letric:Dosarul de candidatură pe suport de hârtie vor fi depuse în plic închis şi sigilat, pe care se va menționa următorul text: „Candidatură ADMINISTRATOR A sau B sau C al societății Compania Aquaserv S.A.”
Dosarul în format electronic: Dosarul de candidatură în format electronic se transmit la adresa de e-mail [email protected], cu mențiunea în subiectul mesajului a următorului text: „ADMINISTRATOR A sau B sau C al societății Compania Aquaserv S.A. [Numele şi Prenumele candidatului]”.
Reguli obligatorii pentru depunerea dosarelor de candidatură:
Mesajele e-mail de depunere a dosarului în format electronic, cât şi documentele ataşate vor trebui să conţină, în mod obligatoriu, numele şi prenumele candidatului (de exemplu „CV Popescu Ion”).
Formularele F1-F5 și CV-ul din dosarul în format electronic vor fi transmise ca fișier de tip PDF (extensie .pdf), cât și ca fișier editabil (extensie .docx).
Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si transmise ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului – de exemplu ”Diploma licență Popescu Ion” sau ”Extras REGES Popescu Ion”.
Dosarele în format electronic NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicații similare) – în cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
Dosarele în format electronic vor fi transmise până la aceeași dată și oră stabilite pentru depunerea dosarului de candidatură în format fizic.
Toate documentele prezentate în dosarul de candidatură vor fi în limba română. Documentele redactate într-o limbă străină se depun în copie certificată, însoțită de traducerea legalizată, efectuată de un traducător autorizat.
Pentru studiile efectuate în străinătate se vor depune echivalările acestora, după caz.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII
Dosarul de candidatură, atât în format letric cât și electronic, vor conține în mod obligatoriu următoarele documente:
1. Opis documente;
2. Curriculum vitae – curriculum vitae tehnoredactat, datat şi semnat care va include informaţii detaliate privind activitatea anterioară şi cea desfăşurată în prezent, cu intervale de timp sub forma ZZ/LL/AAAA pentru fiecare formă exercitată, inclusiv denumirea angajatorilor şi natura activităţilor desfăşurate de aceştia, funcţiile deţinute, cu evidenţierea acelor activităţi care se înscriu în sfera funcţiei pentru care candidează, precum şi alte informaţii relevante legate de entităţile în care persoana fizică a deţinut sau deţine responsabilităţi de conducere. Informaţiile cuprinse în curriculum vitae trebuie să fie relevante din perspectiva nivelului de cunoştinţe, aptitudini şi experienţă pe care persoana respectivă le deţine;
3. Adeverință medicală emisă de medicul de familie cu maxim 30 de zile înainte de data depunerii dosarului cu mențiunea “apt pentru muncă”;
4. Certificatul de cazier judiciar, in termenul de valabilitate;
5. Certificatul de cazier fiscal, în termenul de valabilitate;
6 Copii:
Copia actului de identitate;
Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
Copia diplomei de licenţă sau echivalentă;
Copii ale diplomelor de absolvire a acelor cicluri de studii universitare (dacă este cazul) – alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată;
Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, etc.), contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator eliberat de ONRC, documente din care sa reiasă experiența în conducere;
documente din care să reiasă rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent care să ateste contribuția directă a candidatului la îmbunătățirea performanțelor financiare ale societăților pe care le-a administrat/ condus (daca este cazul);
documente din care să reiasă ca este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau ca deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public (în funcție de cerințele postului pe care se înscrie candidatul);
dovada înscrierii în corpul administratorilor de intreprinderi publice (dacă este cazul).7. Formulare:
F1 - Cererea de înscriere;
F2 - Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar:
F3 - Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor:
F4 - Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
F5 - Declarația de interese. Toate documentele prezentate în dosarul de candidatură vor fi în limba română. Documentele redactate într-o limbă străină se depun în copie certificată, însoțită de traducerea legalizată, efectuată de un traducător autorizat. Pentru studiile superioare absolvite în alt stat (în străinătate) se vor depune echivalările acestora, după caz.
Documentele necesare în procesul de recrutare și selecție, precum și formularele specifice obligatorii se regăsesc pe site-ul Autorității publice tutelare - Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Aqua Invest Mureș și al societății Compania Aquaserv S.A.
ALTE INFORMAȚII
a. Comunicarea cu candidaţii
Pe întreg parcursul acestui proces de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate; rezultatele obţinute de candidaţi pe fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual în modalitaţile descrise mai sus.
b. Protecția datelor personale
Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Informații suplimentare se pot obține la sediul Registratura Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Aqua Invest Mureș din str. Kos Karoly nr. 1, Târgu Mureş, 540297, județ Mureș sau la adresa poștei electronice [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.