chimist medical principal în specialitatea biochimie clinică - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
chimist medical principal în specialitatea biochimie clinică - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SPITALUL MUNICIPAL ADJUD Expira in 2025-12-10
Locatie
Vrancea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
Spitalul Municipal Adjud, cu sediul in Adjud, Str. Republici, nr. 1H, jud. Vrancea, organizeaza concurs in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 166 din 26 ianuarie 2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post vacant:
DENUMIREA POSTULUI: chimist medical principal in specialitatea biochimie clinica
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Laborator analize medicale
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 7 ore pe zi; 35 ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Conditii generale de participare la concurs:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului de medic specialist sunt:
Conditii specifice de participare la concurs/examen:
I. chimist medical principal in specialitatea biochimie clinica:
a) Diploma de licenta in specialitate;
b) Examen de grad principal in specialitate biochimie clinica;
c) Vechimea minima in specialitate: 5 ani vechime ca ca specialist in sectorul sanitar
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
b) copia de pe diploma de licenta si certificatul de specialist sau primar pentru medici, medici stomatologi, farmacisti si, respectiv, adeverinta de confirmare in gradul profesional pentru biologi, biochimisti sau chimisti;
c) copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs;
d) dovada/inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una dintre sanctiunile prevazute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ori cele de la art. 39 alin. (1) lit. c) sau d) din Legea nr. 460/2003 privind exercitarea profesiunilor de biochimist, biolog si chimist, infiintarea, organizarea si functionarea Ordinului Biochimistilor, Biologilor si Chimistilor in sistemul sanitar din Romania;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr. 3 la ordin;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanta de plata a taxei de concurs este de 200 lei si se achita la casieria unitatii.
Documentele prevazute la lit. d) si f) sunt valabile 3 luni si se depun la dosar in termen de valabilitate.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b), c), i) si j), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Documentele pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia. Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Nerespectarea transmiterii documentelor conform mentiunilor duce la respingerea candidatilor.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Municipa Adjud, strada Republicii, nr. 1H, Adjud, si va consta in urmatoarele etape:
1. selectia dosarului pentru inscriere (proba A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisa (proba B);
3. proba clinica/practica (proba C).
Se pot prezenta la urmatoarea etapa/proba numai candidatii declarati admisi la etapa/proba precedenta. Ocuparea posturilor se va face in ordine decrescatoare a punctajelor finale obtinute de candidati declarati admisi la finalul concursului.
Calendarul de desfasurare a concursului organizat pentru ocuparea postului vacant de chimist medical principal in specialitatea biochimie clinica:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1 Publicarea anuntului pentru concurs la avizier, pe site-ul spitalului si pe portalul posturi.gov.ro 24.11.2025
2 Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Muncipal Adjud, cu sediul in Adjud, Str. Republici, nr. 1H, jud. Vrancea. Pana la data de 10.12.2025, ora 14.00
3 Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs:
selectia dosarelor pentru inscriere (proba A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin 11.12.2025, ora 10.00
4 Afisarea rezultatelor la selectia dosarelor pentru inscriere (proba A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin 12.12.2025, ora 10.00
5 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor pentru inscriere (proba A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin 13.12.2025, ora 10.00
6 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor la selectia dosarelor pnetru inscriere (proba A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin 16.12.2025, ora 10.00
7 Sustinerea probei scrise 17.12.2025, ora 10.00
8 Afisarea rezultatului probei scrise 18.12.2025, ora 10.00
9 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 19.12.2025, ora 10.00
10 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 20.12.2025, ora 10.00
11 Sustinerea interviului 23.12.2025, ora 10.00
12 Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 24.12.2025, ora 10.00
13 Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 27.12.2025, ora 10.00
14 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 30.12.2025, ora 10.00
15 Afisarea rezultatului final al concursului 31.12.2025, ora 1000
Dosarele pentru inscrierea la concurs se vor face in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului la sediul Spitalului Municipal Adjud, str. Republicii, nr. 1H, telefon 0237/640777, interior 151, in perioada 24.11.2025 - 10.12.2025, intre orele 8oo - 14oo .
In vederea atribuirii codului numeric pentru identificare, candidatii depun dosarele de concurs la secretariatul Spitalului Municipal Adjud.
Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", se vor afisa la avizierul si pe site-ul spitalului in data 11.12.2025, ora 10oo. Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins", prin afisarea la sediul comisiei de concurs, la avizierul si pe pe site-ul spitalului, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Rezultatele finale se afiseaza la avizierul si pe pe site-ul spitalului, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins".
Formularul de inscriere, tematica si bibliografia, se pot ridica si de la Serviciul RUNOS al Spitalului Municipal Adjud si pot fi descarcate de pe site-ul spitalului www.spitaladjud.ro - sectiunea Anunturi concursuri.
Tematica de concurs este cea pentru examenul de chimist principal in specialitatea biochimie medicala in specialitatea postului, afisata pe site-ul Ministerului Sanatatii.
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0237/640777 int. 151, la adresa de e-mail: [email protected] si pe website: www.spitaladjud.ro, persoana de contact: Rusu Mihaela, avand functia de sef serviciu in cadrul Serviciului RUNOS.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.